Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2.6 V6 õli leke (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 4354)
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 10.04.04 20:11 Tsiteeri
2.6 V6 õli leke



Kas sellel mootoril peab/tohib olla "tehnoloogilise kaane" (see mis asub mootori keskosas sisselaske all) all õli. Kui ei, siis kust kohast see õli sinna saada võib, nimelt ajab sellekaane vahelt õli välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 10.04.04 20:15 Tsiteeri


sinna satub kas roolivõimupumbast/voolikust või blokikaanetihendi vahelt. Jällegi üks suht levinud viga ja kallis remontida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.04.04 20:17 Tsiteeri


hiljuti vahetsin omal plokikaane tihendid sama probleemi tõttu, tihend maksis 275.- tk. ja aega kulus 8-9 tundi, seda siis koos tõukurite vahetusega


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 10.04.04 20:57 Tsiteeri


kas vahetasid ise või lasid vahetada?

on raske ettevõtmine või mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.04.04 21:09 Tsiteeri


Jah, ise vahetasin, suht raske on hinnata selle ettevõtmise keerukust, ütleme nii, et raskeim töö mis ma olen oma auto kallal teinud.:)
Hea tahtmise ja teatud võtmete olemasolul peaks tehnikat tundev inimene tegelt selle tööga hakkama saama.
http://www.hot.ee/pprz1/mulk011.jpg


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 11.04.04 05:54 Tsiteeri


Roolivõimu pumbast asi olla ei saa, kuna roolivõimu õli tilkagi ei kao. Kül aga kaob mootori õli.

Plokikaane tihendi vahelt ei näe et tuleks.

Ise kahtlustan klappi tehnoloogilise ava sees (etka osade kataloogis numbriga 9 chech valve). Arvan, et sealt ajab õli välja sinna tehnoloogilisse avasse ja kui see täis saab siis hakkab selle tehnoloogilise ava kaane vahelt õli välja pressima. Kommenteerige/jagage kogemusi sellise variandi koha pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 11.04.04 08:34 Tsiteeri


Minule on siiani arusaamatuks jäänud selle teh.kambri otstarve? Kui keegi seletaks mis kanalid ja mis otstarvet nad üldse täidavad seal sees?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 11.04.04 09:33 Tsiteeri


kuna see on niiehknaa suht suur töö oleks tark ka plokikaaned üle vaadata. Klapijuhtpukside lõtkud üle kontrollida ja vajadusel vahetada, klapipesad soveldada ning loomulikult klapisääretihendid. Üle tuleks vaadata ka väljlaske kollektorid - kas kuskilt läbi ei lase ja kas kõik tikkpoldid on OK. Selle teh.kaanega ei ole isiklikult mingeid negatiivseid kokkupuuteid olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 11.04.04 11:09 Tsiteeri


Asjast siis veel niipalju et vahetatud sai lisaks plokikaane tihenditele ka klapikambri tihendid (110.-tk.). Sisselaskekollektori tihend jäi vana ja väljalaske kollektoreid ei tulnud üldse küljest ära võtta. Nukkvõlli simmereid ei vahetanud, kuna need olid okei, tegelikult on siis ühel nukkvõllil ainult üks simmerling, rihmaseibi poolses otsas ja selle vahetus on juba omaette teema, teiselpool simmerlingi pole, lihtsalt kork ja rõngas tihend, mille vahetus ei ole ka hiljem keeruline.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 13.04.04 07:08 Tsiteeri


Silmaga küll näha ei ole, et plokikaane tihendi vahelt õli tuleks. Oskab äki keegi ikka sellest kontroll klapist seal tehnoloogilises avas midagi pajatada detail nr 9

http://www.elcats.ru/audivw/nn/vag51.asp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 18.04.04 17:05 Tsiteeri


Niisiis, võibolla leiad mingit teavet sellest klapist siit
http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=61756&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=c36f1d986 90a31ca5648f159ff9323ac


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 29.04.04 16:01 Tsiteeri


Tänaseks olen ma jõudnud järeldusele, et see "teh kamber" täitub mootori käivitudes õliga ja sealt lähevad kanalid plokikaantesse. "Seal" sees on siis veel mingid kaks klappi, mis ja milleks, seda ma kahjuks ei tea, kuid minu eelnevas postituses on link sellel teemal.
Ja see tehnoloogilise kambri kaane tihend võib olla väga suure tõenäosusega õlilekke põhjustaja


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 02.05.04 18:56 Tsiteeri


Mul paistab ka teh kambri kaane vahelt õli tulevat. Ostsin tihendi ära ja hakkasin vahetama, kuid ei saanud sisselaskekollektorit maha.

Kruvisin 8 kuuskant polti (küünalde juures) lahti, võtsin õhutorud (kus kiri v6 peal) küljest ära, kuid kollektorit kangutades küljest ära ei saanud.

Vaatasin kõik kohad üle. Roolivõimupumba juurest tundus lahti olevat, sisselasketorude juurest ka. Ainuke võimalus, et kuskilt tagantpoolt on kinni.

Andke nõu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.05.04 19:00 Tsiteeri


Sul ilmselt ikkagi mõni polt kuskil märkamata jäänud, kaks pikka polti ja kaheksa lühemat oli nagu.:)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 02.05.04 19:05 Tsiteeri


kaks pikka kuskohas? pealtpoolt näha ja ka kuuskant?

http://www.elcats.ru/imaudivw/VAG02C56.gif

kas nr 9 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.05.04 19:08 Tsiteeri


Sa oled õigel teel, täpselt need, üks ühelpoo ja teine teiselpool:)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 02.05.04 19:09 Tsiteeri


nojah, kes see viitsib UUESTI lahti võtta ;)

aga olid need kuuskant?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 05.05.04 06:34 Tsiteeri


Sai nädalavahetusel selle kaane tihend ära vahetatud, kuid õli ikkagi lekib. Plokikaane tihendi vahelt ei paistnud tulevat, oskab keegi veel mingisugust varianti pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 05.05.04 11:46 Tsiteeri


marko2100: tundub, et sul sama auto ja sama mure, mis mul.

ma pole ainult kaane tihendi vahetuseni jõudnud. lasin seda hiljuti hermeetikuga tihendada aga ei aidanud. nüüd üritan ikka tihendi ära vahetada ja kui see ka ei aita, siis vist on plokikaanetihendi vahetus :(

Või on veel variante? Roolivõimuõliga tegu ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 05.05.04 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:

marko2100: tundub, et sul sama auto ja sama mure, mis mul.


Kui tihendi ära vahetad siis räägi, kas jäi pidama!

On kellelgi veel selle teh kambri kaane tihendiga probleeme olnud ja kuidas probleem lahendatud sai?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
El Nino
huviline



Registreerunud 09.05.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel ei ole enam audi

postitati 05.05.04 17:38 Tsiteeri


Oli endalgi õliga probleeme.Asi kiskus juba väga hulluks, umbes ülevalt sisse ja alt tuli välja.:(Noh päris nii hul nüüd kah polnud ,aga kuu,-poolteist ja jälle tuli liiter juurde valada.Viisin ,siis oma liikuri remonti ja kõige hullem koht tunduski see teh. kaan.Mul aga küll lihtsalt tihendit ei vahetatud ,vaid lihviti see kaan sirgeks ka.Asi oli lihtsalt natuke kõveraks läind.Nüüd nädal möödas ja tundub ,et õli veel ei kao ära.Kurat loodan ,et ära ei sõnanud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 09.05.04 08:32 Tsiteeri


marko2100: vahetasin endal teh kambri kaane tihendi ära, tundub et ei jäänud pidama.

niisiis, tõenäoliselt tuleb võtta ette plokikaane tihendi(te) vahetus.

kui ise vahetada, peaks kambaga tegema. koguneks ühel puhkepäeval kokku ja võtaks mõne targa ka ligi (mulk :) ) ja vahetaks targa juhendamisel ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 10.05.04 06:23 Tsiteeri


Ka minul on lähemal ajal plokikaane tihendi vahetus ees. Plaanis on see asi ise ära vahetada, tuleb ainult see dünamomeetriline võti osta/laenata. Äkki keegi seletaks nende hammasrihma märkide kokkuajamisest. Samuti küsiks, et kas on soovitatav plokikaant ennem natuke lihvida ka (et pind sile ja tasane oleks).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 10.05.04 07:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja marko2100
Ka minul on lähemal ajal plokikaane tihendi vahetus ees. Plaanis on see asi ise ära vahetada, tuleb ainult see dünamomeetriline võti osta/laenata. Äkki keegi seletaks nende hammasrihma märkide kokkuajamisest. Samuti küsiks, et kas on soovitatav plokikaant ennem natuke lihvida ka (et pind sile ja tasane oleks).


kaante lihvimine oleks vägagi soovitatav ning märkide kokkuajamiseks peaks olema rakised - üks vända fikseerimiseks ja teine nukkvõllide fikseerimiseks kui on koonustest lahti lastud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 10.05.04 08:17 Tsiteeri


Mismoodi seda kaant lihvitakse? Kas seda ise kodus ka teha saab või on selleks spetsiaalset pinki vaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.9% - SQL: 42.1%]