Lehekülgi: 1 2 |
jk.
|
postitati 24.10.08 07:27
|
|
|
Küsimused seoses A6 C5 xenon esituledega
Tere,
Mure selline, et autol xenon lähituled, halogeen kaugtuled, aga mulle tundus, et lähitule valgustugevus on ksenooni jaoks liiga nõrk. Võtsin siis tule
osaliselt lahti ja mingi väikese nurga alt oli pirni august sisse vaadates näha, et luubi tagune reflektor matt ja väikeseid pragusid täis. Selgepilt
- tuled tuleb ära vahetada, aga peale väikest hinnauuringut selgus, et maksavad teised küllaltki palju (Forss pakkus komplekt ~12k).
Küsimus nüüd selline - kui autol on olemas nii tuledepesurid ja automaatne kõrguseregulaator, kas tohib kasutada halogeeni jaoks mõeldud laternas
ksenoonpirne? Kas ülevaatusel/teiste liiklejatega võib probleeme tekkida? Lahendus oleks pooletoobine, olen nõus, aga rahast vaid hea südametunnistuse
nimel ka päris nõus loobuma ei ole.
Veel üks nüanss - xenon tuledel on sees väike kang, kust saab muuta valgusvihu äralõike nurka, st kas on sirge või tõuseb parem nurk üles. Kas
halogeentuledel ka selline kang on?
Kui keegi oskab nõuga abiks olla või näiteks katkist korras reflektoriga tuld pakkuda, oleksin väga tänulik.
|
|
|
altzz
klubiliige
Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 2,0TFSI | Audi A6 c6 Avant 2,8FSI Q
|
postitati 24.10.08 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jk.
Küsimus nüüd selline - kui autol on olemas nii tuledepesurid ja automaatne kõrguseregulaator, kas tohib kasutada halogeeni jaoks mõeldud laternas
ksenoonpirne? |
Pole olnud au võrrelda xenoni ja halogeeni laternat, kuid mingist teemast on läbi käinud selline jutt, et xenon-laternal on klaasil teistsugune
tähistus, millest võib järeldada, et siis ka laternas on midagi teistmoodi (nt. pirni kuju).
Tsitaat: | Algselt postitas: jk.
Veel üks nüanss - xenon tuledel on sees väike kang, kust saab muuta valgusvihu äralõike nurka, st kas on sirge või tõuseb parem nurk üles. Kas
halogeentuledel ka selline kang on? |
A4 B5 halogeen-luupidel igatahes on. See peaks olema mõeldud selleks, et vasaksuunalise liikluse korral saab valgusvihu "õigeks" timmida.
Abi võib saada ka www.ebay.de lehelt. Sealt võib leida hea õnne korral ilma elektroonikata (<-- see ju sul töökorras) xenonile mõeldud laterna.
Haakuvaid teemasid:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48237&page=1&highlight=luupide#pid284997
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=23231&page=1&highlight=luubi%20puhastus#pid167943
|
|
|
jk.
|
postitati 24.10.08 11:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altzz
Pole olnud au võrrelda xenoni ja halogeeni laternat, kuid mingist teemast on läbi käinud selline jutt, et xenon-laternal on klaasil teistsugune
tähistus, millest võib järeldada, et siis ka laternas on midagi teistmoodi (nt. pirni kuju).
| Tänud vastuse eest ja klaasil on jah D2S kirjad alumisel äärel peale kirjutatud. Kasutaja laur räägib juba nimetatud teemas ka
halogeeni ja xenoni reflektorite erinevusest veidi. Fakt on, et tuled on erinevad ja millestki peab ka see hinnavahe ju loogiliselt tulema, aga
küsimus siiski õhus - kas tuleb probleeme, kui kogu kompott halogeeni jaoks mõeldud laternasse ümber tõsta (kui kõrvale jätta erinevast reflektorist
tulenev veidi erinev valgusjaotus)?
Tsitaat: |
A4 B5 halogeen-luupidel igatahes on. See peaks olema mõeldud selleks, et vasaksuunalise liikluse korral saab valgusvihu "õigeks" timmida.
| Siis on ilmselt ka C5 omadel. Nii palju kui ma uurisin, tundus siiski, et tegemist ei ole LHD vs RHD valimisvõimalusega, vaid
valikuga, kas valgusvihk lõigatakse ära sirgelt või jäetakse parem nurk kõrgemale. Teisisõnu, kui pirni august sisse vaadata, siis kangi liigutamisel
muutus valgusvihku lõikav sein kas sirgjooneliseks või ühe nurgaga allapoole (et valgus luupi läbides parema nurgaga kõrgemal oleks). Kogu seina aga
vastupidisesse nurka küll keerata ei saanud, et valgus vasakule tõuseks.
Tsitaat: |
Abi võib saada ka www.ebay.de lehelt. Sealt võib leida hea õnne korral ilma elektroonikata (<-- see ju sul töökorras) xenonile mõeldud laterna.
| Elektroonika on tõesti korras ja ebayst ka uurinud juba, kuid hea meelega jätaksin selle viimaseks võimaluseks kui tõesti enam
midagi üle ei jää.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.10.08 16:05
|
|
|
Ma ei näe erilist põhjust pabistamiseks, kui Su autol pesurid ja aut. regulaator olemas. 99,9 % ei tule mingeid probleeme.
Xenoneid on topitud, nagu tänavapildis näha, isegi vanade autode ilma luubita lähituledesse, mis on muidugi väga paha.
Sobivuse korral võid ju ka need d2s kirjadega klaasid ette panna...
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.10.08 18:11
|
|
|
Küsiks siis korra vahele ,et kui vanad need pirnid ise juba on.
Korduvalt on inimesed kurtnud et valgus kehva jne peale uue pirni paigaldust on asi hoopis teine.
Sellest "no xenon" luuptule ja tavalaterna jutust ma nüüd küll aru ei saanud?
Mul on tavalaternas 4300 bixenon sees ja mitte üks inimene ei ole ei vilgutanud ega tulnud ka seletama.
Peale paigaldust sai kohe tehtud ka loomkatsed erinevate isikutega ,st nemad sõitsid pimedas teise autoga mulle vastu ,ja ikka ei miskit kobinat.
Seega ,reguleeriga oma tuled KORRALIKULT ära ,mitte kuskil krdi metsavahel stiilis et kui enam muutust ei näe siis on ok.
Pimestab see regullimata luup samamoodi.
|
|
|
|
jk.
|
postitati 25.10.08 01:15
|
|
|
Loomkatsed on siiski loomkatsed, naisterahvast (kelle käsutuses auto on) nii tõestatud meetodil pimesilmi teele visata ei sooviks - vahet pole millest
jutt. Üks asi on teiste vilgutamine, teine asi on kas nii ka mõeldud on. Isiklikult kirun iga kord, kui sõber oma e34 halogeentuledes ksenoonpirnidega
selja taga sõidab, sest suur osa valgusest eessõitva auto peeglitesse kumab. Luup lihtsalt ei lõika valgusvihku piisavalt efektiivselt. Vabandan, pole
kunagi eriline tuunija olnud, aga see selleks..
Pirnid said vahepeal uute vastu vahetatud ning endise 4300K asemel 5000K proovitud. Tulemus oli märkimisväärselt halvem (eriti vihmase ilma korral) ja
vahetasime need tagasi.
Igaljuhul tänan vastukaja eest - arvan, et läheme halogeentulede teed ja loodame, et Audi insenerid kunagi hauas teist külge selle peale ei keera.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.10.08 17:10
|
|
|
5000 võib ju edevam välja näha küll ,aga valgustusomadused jäävad 4300 omast ikka kõvasti maha.
Vihmamärjal teel on eriti hea sellest aru saada.
|
|
|
|
cigaro
huviline
Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16
|
postitati 26.10.08 23:34
|
|
|
Njah. Omal hoopis selline mure, et sai paigaldatud ka C5 luupidesse aftermarket xenon komplekti 4300K. Kõik on muidu tore ja hea ning niipalju kui ta
valgustab, on kõik ilus säravvalge, aga probleem nimelt selles, et juhipoolne tuli on kõige kõrgemale reguleeritud, aga näitab ikka liiga madalale (ei
ole väljamõeldud jutt, kasutaja jyrisoo C4-ga sai ka võrreldud ja näitab liiga madalale küll).
Kas selle vastu on mingit rohtu, et saaks mõistlikule kõrgusele tule ikka? Nii et kaasliiklejaid ei häiriks ja endal oleks ka hea pimedal ajal
kilomeetreid mõõta.
|
|
|
jk.
|
postitati 26.10.08 23:50
|
|
|
Tuli pole võibolla õigesti paigas? Proovi laterna kinnitused lahti keerata ja ülespoole tuld nihutada. Lahti pead keerama vähemalt pealmised 2 polti,
võibolla ka tiivapoolses nurgas alumise poldi, kuhu saab pikendusega ligi tule kõrval olevast august.
|
|
|
jk.
|
postitati 02.11.08 16:11
|
|
|
Asi lahenes siiski nii, et tuli Ebay kallale minna. Sai ostetud sellised asjad. Kohale peaks jõudma nädala lõpuks ja hind tuli enamvähem võrdväärne uute B varuosa halogeentulede
hinnaga. Kui asjad vahetatud saan, siis jagan kogemusi ka siin.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 02.11.08 21:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cigaro
Njah. Omal hoopis selline mure, et sai paigaldatud ka C5 luupidesse aftermarket xenon komplekti 4300K. Kõik on muidu tore ja hea ning niipalju kui ta
valgustab, on kõik ilus säravvalge, aga probleem nimelt selles, et juhipoolne tuli on kõige kõrgemale reguleeritud, aga näitab ikka liiga madalale (ei
ole väljamõeldud jutt, kasutaja jyrisoo C4-ga sai ka võrreldud ja näitab liiga madalale küll).
Kas selle vastu on mingit rohtu, et saaks mõistlikule kõrgusele tule ikka? Nii et kaasliiklejaid ei häiriks ja endal oleks ka hea pimedal ajal
kilomeetreid mõõta. |
Võid proovida jah seda, et lased ülemised kaks kruvi lahti ja lükkad tuld sissepoole veits.
Teine asi on see, et need aftermarket asjad kahjuks on tegelt suht jamad ja kontrollimatud. Mingi H7 pesa sisse on siis aretatud xenon pirn. Need
asjad ei ole mõeldud nii töötama. Ma ei viitsi sellese arutellu väga pikalt süveneda, igatahes tehnoloogiad on erinevad, ning seadus ja tootjad
räägivad enda eest. Peale selle pannakse neid pirne kokku eitea kus, ja ilmselt ilma erilise kvaliteedi kontrollita, ei ole võimatu et üks pirn ongi
nö. praak ja viltu. Proovi pirne vahetada.
Ja kõige utoopilisem variant on see, et auto on kunagi kõva esiotsa matsu saanud ja sitalt ära tehtud, ning seal on asjad päris palju viltu ja kuidagi
kokku klopsitud. Aga seda peaks juba silmaga näha olema, kui üks tuli on allpool vms Samas jah, igast asju on nähtud teedel liikumas.
Ja veel lisaks niipalju, et ka halogeen tuledel on D2S kiri klaasil, vähemalt orignaal tulel, usun et ka B osal peaks olema. Seega loogiliselt võttes,
võid selle xenon luubi täiesti vabalt sinna sisse panna, kõik on isegi seaduslik. Kuid jah, pesurid ja regulaator peaks kah olema, et asi 100% õige
oleks. Mul mõlemad puuduvad kahjuks Käisin just kuu tagasi ülevaatusel,
poisid vaatasid natuke tulesid, tähiseid, ja reguleerisid tuled paika.
Ilus ta muidugi ei ole, sest tee mis tahad, ma ikkagi unustan neid allapoole reguleerida kui keegi taha istub, paratamatu. Poole sõidu pealt tuleb
meelde enamasti. Kuigi, ega keegi vilgutanud pole. Ja eks seal on ikka vahe kah, kas on 4300k pirn ja õige luup, või mingi 6000k pirn ja näiteks
halogeen reflektor.
Mind häirivad ka väga osad autoomanikud kes on mingid sinised tuled endale ette kruvinud, aga sellegipoolest ma ei lähe talle ütlema seda, esiteks
juba sellepärast et alati ei ole see võimalik ja teiseks ei viitsi ma enda närve selle peale kulutada, kuna enamasti vaadates autot ja neid tulesid,
tekib kerge eelaimdus roolis oleva isiku kohta. Ilmselt teda ei huvitaks ja võimalik et ei saaks arugi mida ma jahun. Alati pole võimalik vilgutada ka
(läheb tagant näiteks). Ja see on suhteline jah, mõnel autol on nad väga hullud ees, samas mõnel näitavad okeilt. Parem hoiduda sellisest asjast.
Mõtlemisaineks veel niipalju, et näitaks USA's on nende kitide importimine üldse keelatud.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 02.11.08 22:26
|
|
|
küsimus teadjatele
mis vahe on D2S ja D2S+ pirnidel?
väga vähe ja pinnapealset infot popsas pinnale googeldades - peamine vahe tundub olema värvustemperatuuri vähemas muutumises aja jooksul D2S+ pirni
puhul.
kui D2S+ on ajas vähem muutuv, siis järgmiseks pistaks need oma koeraliftile ette.
PS! nii automaatregulaatrid kui pesurid on olemas - ja originaalis istuvad D2S pirnid sees - aga nende valgusviljakuse ja tooniga ma küll enam väga
õnnelik ei ole...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.11.08 22:49
|
|
|
Ma arvan, et ükskõik kummad sa sinna praegu uuena paned, ei tule sul lähema 5a jooksul nende pärast enam muret tunda. Vaevalt, et sa autot nii kaua
pead.
|
|
|
|
jk.
|
postitati 02.11.08 22:54
|
|
|
Enne kui pirne vahetama hakkad, veendu, et valgusugevuse puudumine ikka vanadest pirnidest tingitud on. Mina näiteks läksin seda teed, avastasin et
vahe puudus ja jäin ilma päris parajast summast neid uuesti edasi müües.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 02.11.08 22:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
küsimus teadjatele
mis vahe on D2S ja D2S+ pirnidel?
väga vähe ja pinnapealset infot popsas pinnale googeldades - peamine vahe tundub olema värvustemperatuuri vähemas muutumises aja jooksul D2S+ pirni
puhul.
kui D2S+ on ajas vähem muutuv, siis järgmiseks pistaks need oma koeraliftile ette.
PS! nii automaatregulaatrid kui pesurid on olemas - ja originaalis istuvad D2S pirnid sees - aga nende valgusviljakuse ja tooniga ma küll enam väga
õnnelik ei ole... |
85122+: D2S CM (Plus). 5000K. Aftermarked only. Ment to pair up with used 85122. Released Q4, 2002.
The hard facts on 5000K Philips:
Marketing name is currently "Plus". Production started up mid Sept 2002. This will cover the demand for a bulb that will have the same colortemp as
an OEM bulb on a 2-4 year old car, without losing any real performance. Typical use would be for replacing bulb on a high end car with more than 1000
hours of use, so that color is matched better than a new OEM bulb. Base will be labled "ECE". These bulbs should be attractive for OEM dealers.
OEM Philips D2S is 3200lm bright (+/-450lm) and 4100K colortemp (0.380x 0.390y). (For comparison)
Philips 5000K D2S is 3100lm bright (+/-???lm) and 5000K colortemp.
See peaks vastama su küsimuse Ehk, võta uued D2S lihtsalt.
HID pirnide kohta siit veel infot: http://faqlight.carpassion.info/hl-hid-bulbs.htm
Ja üleüldisest auto valgustusest siin infot: http://faqlight.carpassion.info/
Seal on praktselt kõik kirjas, tulede reguleerimised, pirnide erinevused jne jne.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 03.11.08 00:02
|
|
|
kummardus Laur-le - selgus majas selle + koha pealt - ainuvõimalik D2S peale selliseid teadmisi
lisatänu linkide eest,
lähen hariva lugemisega maiustama.
|
|
|
|
cigaro
huviline
Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16
|
postitati 03.11.08 14:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Võid proovida jah seda, et lased ülemised kaks kruvi lahti ja lükkad tuld sissepoole veits.
Teine asi on see, et need aftermarket asjad kahjuks on tegelt suht jamad ja kontrollimatud. Mingi H7 pesa sisse on siis aretatud xenon pirn. Need
asjad ei ole mõeldud nii töötama. Ma ei viitsi sellese arutellu väga pikalt süveneda, igatahes tehnoloogiad on erinevad, ning seadus ja tootjad
räägivad enda eest. Peale selle pannakse neid pirne kokku eitea kus, ja ilmselt ilma erilise kvaliteedi kontrollita, ei ole võimatu et üks pirn ongi
nö. praak ja viltu. Proovi pirne vahetada.
Ja kõige utoopilisem variant on see, et auto on kunagi kõva esiotsa matsu saanud ja sitalt ära tehtud, ning seal on asjad päris palju viltu ja kuidagi
kokku klopsitud. Aga seda peaks juba silmaga näha olema, kui üks tuli on allpool vms Samas jah, igast asju on nähtud teedel liikumas.
Ja veel lisaks niipalju, et ka halogeen tuledel on D2S kiri klaasil, vähemalt orignaal tulel, usun et ka B osal peaks olema. Seega loogiliselt võttes,
võid selle xenon luubi täiesti vabalt sinna sisse panna, kõik on isegi seaduslik. Kuid jah, pesurid ja regulaator peaks kah olema, et asi 100% õige
oleks. Mul mõlemad puuduvad kahjuks Käisin just kuu tagasi ülevaatusel,
poisid vaatasid natuke tulesid, tähiseid, ja reguleerisid tuled paika.
Ilus ta muidugi ei ole, sest tee mis tahad, ma ikkagi unustan neid allapoole reguleerida kui keegi taha istub, paratamatu. Poole sõidu pealt tuleb
meelde enamasti. Kuigi, ega keegi vilgutanud pole. Ja eks seal on ikka vahe kah, kas on 4300k pirn ja õige luup, või mingi 6000k pirn ja näiteks
halogeen reflektor.
Mind häirivad ka väga osad autoomanikud kes on mingid sinised tuled endale ette kruvinud, aga sellegipoolest ma ei lähe talle ütlema seda, esiteks
juba sellepärast et alati ei ole see võimalik ja teiseks ei viitsi ma enda närve selle peale kulutada, kuna enamasti vaadates autot ja neid tulesid,
tekib kerge eelaimdus roolis oleva isiku kohta. Ilmselt teda ei huvitaks ja võimalik et ei saaks arugi mida ma jahun. Alati pole võimalik vilgutada ka
(läheb tagant näiteks). Ja see on suhteline jah, mõnel autol on nad väga hullud ees, samas mõnel näitavad okeilt. Parem hoiduda sellisest asjast.
Mõtlemisaineks veel niipalju, et näitaks USA's on nende kitide importimine üldse keelatud. |
Auto ajalugu algusest peale teada ja pole ta kunagi pauku saanud, ainult ma ise sain tagurdades ükskord sellega hakkama, aga see ei puutu teemasse.
Võib-olla on varem tuli eest võetud mingil põhjusel ja väärakalt tagasi pandud. Pole olnud aega sellega tegeleda, aga on tagumine aeg, vihmast märjad
maanteed on juba ammu meele mustaks teinud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.11.08 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jk.
Asi lahenes siiski nii, et tuli Ebay kallale minna. Sai ostetud sellised asjad. Kohale peaks jõudma nädala lõpuks ja hind tuli enamvähem võrdväärne uute B varuosa halogeentulede
hinnaga. Kui asjad vahetatud saan, siis jagan kogemusi ka siin. |
Mulle tundub pildilt, et sellel komplektil on vist suuremad luubid. Seega pead arvatavasti enda vanad luubid reflektori külge kruvima. Sai ise ka
tuled legoks võetud ja läikima löödud, luubitagused reflektorid on suht kehvas seisus.Pirni kohalt veits mustaks tõmbunud. Kõik muu täitsa OK. Kas
keegi teab, millised reflektorid on kasutusel näit. Passati orig. HID lähituledes? Ma kahtlustan, et samad. Eriti ei tahaks nende pisikeste
reflektorite pärast uute tulede eest 20K välja käia. Täitsa nõme, et neid plastvidinaid eraldi ei ole võimalik osta. Iga kuradima plastikust sampoonipudeli kroomläikega kork on ka vastupidavama
kihi all, kui need reflektorid.
On ka teisi lahendusi, uurin järgi ja annan teada.
|
|
|
jk.
|
postitati 04.11.08 08:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mulle tundub pildilt, et sellel komplektil on vist suuremad luubid. Seega pead arvatavasti enda vanad luubid reflektori külge kruvima.
|
Sai natuke eelnevalt uuritud ja 2000a A6 luubid peaksid olema läbimõõduga 2.5", mida on ka need Ebayst ostetud. Aga nagu ikka, siis täiesti kindel ei
saa kunagi olla, kui kätte saab siis näeme 
Muide see sama Ebay müüja samasugused luubid veel müüki pannud. Kuulutus siin. Peale nende on tal pakkuda veel palju erinevaid luupe ja ksenoonidega seotud
juppe. Veel tasub vaadata ka saksa Ebayst.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 04.11.08 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: jk.
Asi lahenes siiski nii, et tuli Ebay kallale minna. Sai ostetud sellised asjad. Kohale peaks jõudma nädala lõpuks ja hind tuli enamvähem võrdväärne uute B varuosa halogeentulede
hinnaga. Kui asjad vahetatud saan, siis jagan kogemusi ka siin. |
Mulle tundub pildilt, et sellel komplektil on vist suuremad luubid. Seega pead arvatavasti enda vanad luubid reflektori külge kruvima. Sai ise ka
tuled legoks võetud ja läikima löödud, luubitagused reflektorid on suht kehvas seisus.Pirni kohalt veits mustaks tõmbunud. Kõik muu täitsa OK. Kas
keegi teab, millised reflektorid on kasutusel näit. Passati orig. HID lähituledes? Ma kahtlustan, et samad. Eriti ei tahaks nende pisikeste
reflektorite pärast uute tulede eest 20K välja käia. Täitsa nõme, et neid plastvidinaid eraldi ei ole võimalik osta. Iga kuradima plastikust sampoonipudeli kroomläikega kork on ka vastupidavama
kihi all, kui need reflektorid.
On ka teisi lahendusi, uurin järgi ja annan teada. |
A6 ja Passati luubid on täpselt samasugused. Mul on vasak Audi luup ja parem Passati luup 
Ja neid tagumisi kopsikuid saab vahetada jah, luup ise käib mõne tähikuga eest lahti.
Kusjuures, ma isegi soovitaks teil natuke katsetada selle asjaga, nimelt panna seibe sinna kruvide vahele, et luup natuke eemal oleks. (näitkes ainult
alumiste vahele või ülemiste jne). See annab sellise mõnusa lilla riba valguse äralõikamise kohta.
Näiteks midagi sellist:
http://img143.imagevenue.com/img.php?image=54297_Passenger3_122_531lo.jpg#
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.11.08 11:26
|
|
|
Lisaks veel niipalju, et luubid koos reflektoriga saab kätte ka tule tagantpoolt. Seega pole vaja tuleklaase eest sulatada.
Küll aga tuleb luup reflektorist eraldada tulekorpuse sees(kolm kruvi), muidu välja ei mahu. Vähemalt mina ei saanud.
Enda auto tuledel võtsin küll klaasid eest, et puhastada.
Sõbra omadel aga urgitsesin tagantpoolt välja (luubi reflektorid olid samuti kahjustatud) ja viisin need värvimisse. Nädala lõpus võin tulemustest
rääkida.
Millegipärast arvan, et need lähitule luupide reflektorid on enamustel autodel (muidugi mitte uutel) tuksis.
Süüdi selles on aga pidev tuledega sõitmine päevasel ajal, lihtsalt ei pea vastu need plastikust kopsikud. Ja pimedas, kui neid reaalselt vaja on,
siis nähtavus P......s.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 04.11.08 12:10
|
|
|
Kindel, et plastikust? Mulle tundusid et miskid keraamilised vms. Tavalised halogeenid olid plekist tagumise osaga. Xenoni omad tundusid liiga rasked,
et võiks plastist olla.
Olen kuulnud jah, et saab ka tagant luubi kätte, natuke uurisin ka, kuid ei olnud vastavaid tööriistu, seal suhteliselt kitsas ja nurga all need
asjad.
Kusjuures, mul ei olnud kah reflektorid just kõige läikivamad, aga ma mõtlesin et nad ei peagi täiesti läikivad olema, et äki peavadki mingid pool
matid olema vms... Vb hakkab mingeid peegeldusi väga tulema vms? Aga Jann, anna teada siis mis sinu omadest sai kui valmis. Kui tulemus hea, siis
peaks isegi vist proovima.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.11.08 14:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Kindel, et plastikust? Mulle tundusid et miskid keraamilised vms. Tavalised halogeenid olid plekist tagumise osaga. Xenoni omad tundusid liiga rasked,
et võiks plastist olla.
Olen kuulnud jah, et saab ka tagant luubi kätte, natuke uurisin ka, kuid ei olnud vastavaid tööriistu, seal suhteliselt kitsas ja nurga all need
asjad.
Kusjuures, mul ei olnud kah reflektorid just kõige läikivamad, aga ma mõtlesin et nad ei peagi täiesti läikivad olema, et äki peavadki mingid pool
matid olema vms... Vb hakkab mingeid peegeldusi väga tulema vms? Aga Jann, anna teada siis mis sinu omadest sai kui valmis. Kui tulemus hea, siis
peaks isegi vist proovima. |
Ma nüüd ka nii täpselt ei uurinud mis materjalist need reflektorid on, metall igatahes ei ole ja käes tundusid nad väga kerged. Kaldun arvama, et
siiski plastik. Loll väljend küll, aga nagu "karastatud plastikut" meenutasid. Aga jah, annan teada kui sõbra omad valmis on. See osa muide, mis
kahjustamata oli, läikis päris korralikult. Seega uuena on nad suht peeglid, arvan ma.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 04.11.08 15:00
|
|
|
Aa jajah, võibolla et see luubi osa on raskem just, sest ma võtsin ühe luubi laiali küll, aga ma ei mäleta et kui raske see tagumine osa oli.
Kus või millega sa värvida lasid? Et peab kuumust ka? Ma tean et viljandis üks kutt tegeleb kroomi värvimisega, aga ma arvan et too väga kuuma ei
kannata.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.11.08 16:40
|
|
|
Just seesama kutt mul neid värvibki. Kuna on ühed reflektorid katsetamiseks, siis vaatame, mis tulemus on.
Minu teada xenon pirn ei anna niipalju kuuma kui halogeen, aga eks näis. Kui ei proovi siis teada ei saa.
Kuskil Jõhvi kandis pidi olema veel mingi firma nimega OÜ Vaakumkroom, kes tegeleb sarnase asjaga. Saab-i foorumis on isegi pilt reflektorist, mis
nende tehtud. http://nagi.ee/photos/olaviv/5802319/in-set/83893/
Tundub ka norm. asi olema. Rohkem nagu ei tea. Vanasti oli Norma tehas väga kvaliteetselt teinud, kuid see on ajalugu kahjuks.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|