Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Küsimused seoses A6 C5 xenon esituledega (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 7776)
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 24.10.08 08:27 Tsiteeri
Küsimused seoses A6 C5 xenon esituledega



Tere,

Mure selline, et autol xenon lähituled, halogeen kaugtuled, aga mulle tundus, et lähitule valgustugevus on ksenooni jaoks liiga nõrk. Võtsin siis tule osaliselt lahti ja mingi väikese nurga alt oli pirni august sisse vaadates näha, et luubi tagune reflektor matt ja väikeseid pragusid täis. Selgepilt - tuled tuleb ära vahetada, aga peale väikest hinnauuringut selgus, et maksavad teised küllaltki palju (Forss pakkus komplekt ~12k).

Küsimus nüüd selline - kui autol on olemas nii tuledepesurid ja automaatne kõrguseregulaator, kas tohib kasutada halogeeni jaoks mõeldud laternas ksenoonpirne? Kas ülevaatusel/teiste liiklejatega võib probleeme tekkida? Lahendus oleks pooletoobine, olen nõus, aga rahast vaid hea südametunnistuse nimel ka päris nõus loobuma ei ole.

Veel üks nüanss - xenon tuledel on sees väike kang, kust saab muuta valgusvihu äralõike nurka, st kas on sirge või tõuseb parem nurk üles. Kas halogeentuledel ka selline kang on?

Kui keegi oskab nõuga abiks olla või näiteks katkist korras reflektoriga tuld pakkuda, oleksin väga tänulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 2,0TFSI | Audi A6 c6 Avant 2,8FSI Q

postitati 24.10.08 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk.
Küsimus nüüd selline - kui autol on olemas nii tuledepesurid ja automaatne kõrguseregulaator, kas tohib kasutada halogeeni jaoks mõeldud laternas ksenoonpirne?


Pole olnud au võrrelda xenoni ja halogeeni laternat, kuid mingist teemast on läbi käinud selline jutt, et xenon-laternal on klaasil teistsugune tähistus, millest võib järeldada, et siis ka laternas on midagi teistmoodi (nt. pirni kuju).

Tsitaat:
Algselt postitas: jk.
Veel üks nüanss - xenon tuledel on sees väike kang, kust saab muuta valgusvihu äralõike nurka, st kas on sirge või tõuseb parem nurk üles. Kas halogeentuledel ka selline kang on?


A4 B5 halogeen-luupidel igatahes on. See peaks olema mõeldud selleks, et vasaksuunalise liikluse korral saab valgusvihu "õigeks" timmida.
Abi võib saada ka www.ebay.de lehelt. Sealt võib leida hea õnne korral ilma elektroonikata (<-- see ju sul töökorras) xenonile mõeldud laterna.

Haakuvaid teemasid:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48237&page=1&highlight=luupide#pid284997
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=23231&page=1&highlight=luubi%20puhastus#pid167943


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 24.10.08 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altzz
Pole olnud au võrrelda xenoni ja halogeeni laternat, kuid mingist teemast on läbi käinud selline jutt, et xenon-laternal on klaasil teistsugune tähistus, millest võib järeldada, et siis ka laternas on midagi teistmoodi (nt. pirni kuju).
Tänud vastuse eest ja klaasil on jah D2S kirjad alumisel äärel peale kirjutatud. Kasutaja laur räägib juba nimetatud teemas ka halogeeni ja xenoni reflektorite erinevusest veidi. Fakt on, et tuled on erinevad ja millestki peab ka see hinnavahe ju loogiliselt tulema, aga küsimus siiski õhus - kas tuleb probleeme, kui kogu kompott halogeeni jaoks mõeldud laternasse ümber tõsta (kui kõrvale jätta erinevast reflektorist tulenev veidi erinev valgusjaotus)?
Tsitaat:

A4 B5 halogeen-luupidel igatahes on. See peaks olema mõeldud selleks, et vasaksuunalise liikluse korral saab valgusvihu "õigeks" timmida.
Siis on ilmselt ka C5 omadel. Nii palju kui ma uurisin, tundus siiski, et tegemist ei ole LHD vs RHD valimisvõimalusega, vaid valikuga, kas valgusvihk lõigatakse ära sirgelt või jäetakse parem nurk kõrgemale. Teisisõnu, kui pirni august sisse vaadata, siis kangi liigutamisel muutus valgusvihku lõikav sein kas sirgjooneliseks või ühe nurgaga allapoole (et valgus luupi läbides parema nurgaga kõrgemal oleks). Kogu seina aga vastupidisesse nurka küll keerata ei saanud, et valgus vasakule tõuseks.
Tsitaat:

Abi võib saada ka www.ebay.de lehelt. Sealt võib leida hea õnne korral ilma elektroonikata (<-- see ju sul töökorras) xenonile mõeldud laterna.
Elektroonika on tõesti korras ja ebayst ka uurinud juba, kuid hea meelega jätaksin selle viimaseks võimaluseks kui tõesti enam midagi üle ei jää.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.10.08 17:05 Tsiteeri


Ma ei näe erilist põhjust pabistamiseks, kui Su autol pesurid ja aut. regulaator olemas. 99,9 % ei tule mingeid probleeme.
Xenoneid on topitud, nagu tänavapildis näha, isegi vanade autode ilma luubita lähituledesse, mis on muidugi väga paha.
Sobivuse korral võid ju ka need d2s kirjadega klaasid ette panna...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.10.08 19:11 Tsiteeri


Küsiks siis korra vahele ,et kui vanad need pirnid ise juba on.
Korduvalt on inimesed kurtnud et valgus kehva jne peale uue pirni paigaldust on asi hoopis teine.

Sellest "no xenon" luuptule ja tavalaterna jutust ma nüüd küll aru ei saanud?
Mul on tavalaternas 4300 bixenon sees ja mitte üks inimene ei ole ei vilgutanud ega tulnud ka seletama.
Peale paigaldust sai kohe tehtud ka loomkatsed erinevate isikutega ,st nemad sõitsid pimedas teise autoga mulle vastu ,ja ikka ei miskit kobinat.
Seega ,reguleeriga oma tuled KORRALIKULT ära ,mitte kuskil krdi metsavahel stiilis et kui enam muutust ei näe siis on ok.
Pimestab see regullimata luup samamoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 25.10.08 02:15 Tsiteeri


Loomkatsed on siiski loomkatsed, naisterahvast (kelle käsutuses auto on) nii tõestatud meetodil pimesilmi teele visata ei sooviks - vahet pole millest jutt. Üks asi on teiste vilgutamine, teine asi on kas nii ka mõeldud on. Isiklikult kirun iga kord, kui sõber oma e34 halogeentuledes ksenoonpirnidega selja taga sõidab, sest suur osa valgusest eessõitva auto peeglitesse kumab. Luup lihtsalt ei lõika valgusvihku piisavalt efektiivselt. Vabandan, pole kunagi eriline tuunija olnud, aga see selleks..

Pirnid said vahepeal uute vastu vahetatud ning endise 4300K asemel 5000K proovitud. Tulemus oli märkimisväärselt halvem (eriti vihmase ilma korral) ja vahetasime need tagasi.

Igaljuhul tänan vastukaja eest - arvan, et läheme halogeentulede teed ja loodame, et Audi insenerid kunagi hauas teist külge selle peale ei keera.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.10.08 18:10 Tsiteeri


5000 võib ju edevam välja näha küll ,aga valgustusomadused jäävad 4300 omast ikka kõvasti maha.
Vihmamärjal teel on eriti hea sellest aru saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
cigaro
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16

postitati 27.10.08 00:34 Tsiteeri


Njah. Omal hoopis selline mure, et sai paigaldatud ka C5 luupidesse aftermarket xenon komplekti 4300K. Kõik on muidu tore ja hea ning niipalju kui ta valgustab, on kõik ilus säravvalge, aga probleem nimelt selles, et juhipoolne tuli on kõige kõrgemale reguleeritud, aga näitab ikka liiga madalale (ei ole väljamõeldud jutt, kasutaja jyrisoo C4-ga sai ka võrreldud ja näitab liiga madalale küll).

Kas selle vastu on mingit rohtu, et saaks mõistlikule kõrgusele tule ikka? Nii et kaasliiklejaid ei häiriks ja endal oleks ka hea pimedal ajal kilomeetreid mõõta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 27.10.08 00:50 Tsiteeri


Tuli pole võibolla õigesti paigas? Proovi laterna kinnitused lahti keerata ja ülespoole tuld nihutada. Lahti pead keerama vähemalt pealmised 2 polti, võibolla ka tiivapoolses nurgas alumise poldi, kuhu saab pikendusega ligi tule kõrval olevast august.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 02.11.08 17:11 Tsiteeri


Asi lahenes siiski nii, et tuli Ebay kallale minna. Sai ostetud sellised asjad. Kohale peaks jõudma nädala lõpuks ja hind tuli enamvähem võrdväärne uute B varuosa halogeentulede hinnaga. Kui asjad vahetatud saan, siis jagan kogemusi ka siin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 02.11.08 22:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cigaro
Njah. Omal hoopis selline mure, et sai paigaldatud ka C5 luupidesse aftermarket xenon komplekti 4300K. Kõik on muidu tore ja hea ning niipalju kui ta valgustab, on kõik ilus säravvalge, aga probleem nimelt selles, et juhipoolne tuli on kõige kõrgemale reguleeritud, aga näitab ikka liiga madalale (ei ole väljamõeldud jutt, kasutaja jyrisoo C4-ga sai ka võrreldud ja näitab liiga madalale küll).

Kas selle vastu on mingit rohtu, et saaks mõistlikule kõrgusele tule ikka? Nii et kaasliiklejaid ei häiriks ja endal oleks ka hea pimedal ajal kilomeetreid mõõta.


Võid proovida jah seda, et lased ülemised kaks kruvi lahti ja lükkad tuld sissepoole veits.

Teine asi on see, et need aftermarket asjad kahjuks on tegelt suht jamad ja kontrollimatud. Mingi H7 pesa sisse on siis aretatud xenon pirn. Need asjad ei ole mõeldud nii töötama. Ma ei viitsi sellese arutellu väga pikalt süveneda, igatahes tehnoloogiad on erinevad, ning seadus ja tootjad räägivad enda eest. Peale selle pannakse neid pirne kokku eitea kus, ja ilmselt ilma erilise kvaliteedi kontrollita, ei ole võimatu et üks pirn ongi nö. praak ja viltu. Proovi pirne vahetada.

Ja kõige utoopilisem variant on see, et auto on kunagi kõva esiotsa matsu saanud ja sitalt ära tehtud, ning seal on asjad päris palju viltu ja kuidagi kokku klopsitud. Aga seda peaks juba silmaga näha olema, kui üks tuli on allpool vms :D Samas jah, igast asju on nähtud teedel liikumas.



Ja veel lisaks niipalju, et ka halogeen tuledel on D2S kiri klaasil, vähemalt orignaal tulel, usun et ka B osal peaks olema. Seega loogiliselt võttes, võid selle xenon luubi täiesti vabalt sinna sisse panna, kõik on isegi seaduslik. Kuid jah, pesurid ja regulaator peaks kah olema, et asi 100% õige oleks. Mul mõlemad puuduvad kahjuks :( Käisin just kuu tagasi ülevaatusel, poisid vaatasid natuke tulesid, tähiseid, ja reguleerisid tuled paika.
Ilus ta muidugi ei ole, sest tee mis tahad, ma ikkagi unustan neid allapoole reguleerida kui keegi taha istub, paratamatu. Poole sõidu pealt tuleb meelde enamasti. Kuigi, ega keegi vilgutanud pole. Ja eks seal on ikka vahe kah, kas on 4300k pirn ja õige luup, või mingi 6000k pirn ja näiteks halogeen reflektor.

Mind häirivad ka väga osad autoomanikud kes on mingid sinised tuled endale ette kruvinud, aga sellegipoolest ma ei lähe talle ütlema seda, esiteks juba sellepärast et alati ei ole see võimalik ja teiseks ei viitsi ma enda närve selle peale kulutada, kuna enamasti vaadates autot ja neid tulesid, tekib kerge eelaimdus roolis oleva isiku kohta. Ilmselt teda ei huvitaks ja võimalik et ei saaks arugi mida ma jahun. Alati pole võimalik vilgutada ka (läheb tagant näiteks). Ja see on suhteline jah, mõnel autol on nad väga hullud ees, samas mõnel näitavad okeilt. Parem hoiduda sellisest asjast.
Mõtlemisaineks veel niipalju, et näitaks USA's on nende kitide importimine üldse keelatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 02.11.08 23:26 Tsiteeri


küsimus teadjatele

mis vahe on D2S ja D2S+ pirnidel?

väga vähe ja pinnapealset infot popsas pinnale googeldades - peamine vahe tundub olema värvustemperatuuri vähemas muutumises aja jooksul D2S+ pirni puhul.

kui D2S+ on ajas vähem muutuv, siis järgmiseks pistaks need oma koeraliftile ette.

PS! nii automaatregulaatrid kui pesurid on olemas - ja originaalis istuvad D2S pirnid sees - aga nende valgusviljakuse ja tooniga ma küll enam väga õnnelik ei ole...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.11.08 23:49 Tsiteeri


Ma arvan, et ükskõik kummad sa sinna praegu uuena paned, ei tule sul lähema 5a jooksul nende pärast enam muret tunda. Vaevalt, et sa autot nii kaua pead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 02.11.08 23:54 Tsiteeri


Enne kui pirne vahetama hakkad, veendu, et valgusugevuse puudumine ikka vanadest pirnidest tingitud on. Mina näiteks läksin seda teed, avastasin et vahe puudus ja jäin ilma päris parajast summast neid uuesti edasi müües.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 02.11.08 23:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
küsimus teadjatele

mis vahe on D2S ja D2S+ pirnidel?

väga vähe ja pinnapealset infot popsas pinnale googeldades - peamine vahe tundub olema värvustemperatuuri vähemas muutumises aja jooksul D2S+ pirni puhul.

kui D2S+ on ajas vähem muutuv, siis järgmiseks pistaks need oma koeraliftile ette.

PS! nii automaatregulaatrid kui pesurid on olemas - ja originaalis istuvad D2S pirnid sees - aga nende valgusviljakuse ja tooniga ma küll enam väga õnnelik ei ole...


85122+: D2S CM (Plus). 5000K. Aftermarked only. Ment to pair up with used 85122. Released Q4, 2002.

The hard facts on 5000K Philips:

Marketing name is currently "Plus". Production started up mid Sept 2002. This will cover the demand for a bulb that will have the same colortemp as an OEM bulb on a 2-4 year old car, without losing any real performance. Typical use would be for replacing bulb on a high end car with more than 1000 hours of use, so that color is matched better than a new OEM bulb. Base will be labled "ECE". These bulbs should be attractive for OEM dealers.
OEM Philips D2S is 3200lm bright (+/-450lm) and 4100K colortemp (0.380x 0.390y). (For comparison)
Philips 5000K D2S is 3100lm bright (+/-???lm) and 5000K colortemp.

See peaks vastama su küsimuse :P Ehk, võta uued D2S lihtsalt.

HID pirnide kohta siit veel infot: http://faqlight.carpassion.info/hl-hid-bulbs.htm

Ja üleüldisest auto valgustusest siin infot: http://faqlight.carpassion.info/

Seal on praktselt kõik kirjas, tulede reguleerimised, pirnide erinevused jne jne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 03.11.08 01:02 Tsiteeri


kummardus Laur-le - selgus majas selle + koha pealt - ainuvõimalik D2S peale selliseid teadmisi

lisatänu linkide eest,
lähen hariva lugemisega maiustama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cigaro
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16

postitati 03.11.08 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Võid proovida jah seda, et lased ülemised kaks kruvi lahti ja lükkad tuld sissepoole veits.

Teine asi on see, et need aftermarket asjad kahjuks on tegelt suht jamad ja kontrollimatud. Mingi H7 pesa sisse on siis aretatud xenon pirn. Need asjad ei ole mõeldud nii töötama. Ma ei viitsi sellese arutellu väga pikalt süveneda, igatahes tehnoloogiad on erinevad, ning seadus ja tootjad räägivad enda eest. Peale selle pannakse neid pirne kokku eitea kus, ja ilmselt ilma erilise kvaliteedi kontrollita, ei ole võimatu et üks pirn ongi nö. praak ja viltu. Proovi pirne vahetada.

Ja kõige utoopilisem variant on see, et auto on kunagi kõva esiotsa matsu saanud ja sitalt ära tehtud, ning seal on asjad päris palju viltu ja kuidagi kokku klopsitud. Aga seda peaks juba silmaga näha olema, kui üks tuli on allpool vms :D Samas jah, igast asju on nähtud teedel liikumas.



Ja veel lisaks niipalju, et ka halogeen tuledel on D2S kiri klaasil, vähemalt orignaal tulel, usun et ka B osal peaks olema. Seega loogiliselt võttes, võid selle xenon luubi täiesti vabalt sinna sisse panna, kõik on isegi seaduslik. Kuid jah, pesurid ja regulaator peaks kah olema, et asi 100% õige oleks. Mul mõlemad puuduvad kahjuks :( Käisin just kuu tagasi ülevaatusel, poisid vaatasid natuke tulesid, tähiseid, ja reguleerisid tuled paika.
Ilus ta muidugi ei ole, sest tee mis tahad, ma ikkagi unustan neid allapoole reguleerida kui keegi taha istub, paratamatu. Poole sõidu pealt tuleb meelde enamasti. Kuigi, ega keegi vilgutanud pole. Ja eks seal on ikka vahe kah, kas on 4300k pirn ja õige luup, või mingi 6000k pirn ja näiteks halogeen reflektor.

Mind häirivad ka väga osad autoomanikud kes on mingid sinised tuled endale ette kruvinud, aga sellegipoolest ma ei lähe talle ütlema seda, esiteks juba sellepärast et alati ei ole see võimalik ja teiseks ei viitsi ma enda närve selle peale kulutada, kuna enamasti vaadates autot ja neid tulesid, tekib kerge eelaimdus roolis oleva isiku kohta. Ilmselt teda ei huvitaks ja võimalik et ei saaks arugi mida ma jahun. Alati pole võimalik vilgutada ka (läheb tagant näiteks). Ja see on suhteline jah, mõnel autol on nad väga hullud ees, samas mõnel näitavad okeilt. Parem hoiduda sellisest asjast.
Mõtlemisaineks veel niipalju, et näitaks USA's on nende kitide importimine üldse keelatud.


Auto ajalugu algusest peale teada ja pole ta kunagi pauku saanud, ainult ma ise sain tagurdades ükskord sellega hakkama, aga see ei puutu teemasse.

Võib-olla on varem tuli eest võetud mingil põhjusel ja väärakalt tagasi pandud. Pole olnud aega sellega tegeleda, aga on tagumine aeg, vihmast märjad maanteed on juba ammu meele mustaks teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.11.08 08:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk.
Asi lahenes siiski nii, et tuli Ebay kallale minna. Sai ostetud sellised asjad. Kohale peaks jõudma nädala lõpuks ja hind tuli enamvähem võrdväärne uute B varuosa halogeentulede hinnaga. Kui asjad vahetatud saan, siis jagan kogemusi ka siin.

Mulle tundub pildilt, et sellel komplektil on vist suuremad luubid. Seega pead arvatavasti enda vanad luubid reflektori külge kruvima. Sai ise ka tuled legoks võetud ja läikima löödud, luubitagused reflektorid on suht kehvas seisus.Pirni kohalt veits mustaks tõmbunud. Kõik muu täitsa OK. Kas keegi teab, millised reflektorid on kasutusel näit. Passati orig. HID lähituledes? Ma kahtlustan, et samad. Eriti ei tahaks nende pisikeste reflektorite pärast uute tulede eest 20K välja käia. Täitsa nõme, et neid plastvidinaid eraldi ei ole võimalik osta.:mad: Iga kuradima plastikust sampoonipudeli kroomläikega kork on ka vastupidavama kihi all, kui need reflektorid.:D
On ka teisi lahendusi, uurin järgi ja annan teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 04.11.08 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mulle tundub pildilt, et sellel komplektil on vist suuremad luubid. Seega pead arvatavasti enda vanad luubid reflektori külge kruvima.

Sai natuke eelnevalt uuritud ja 2000a A6 luubid peaksid olema läbimõõduga 2.5", mida on ka need Ebayst ostetud. Aga nagu ikka, siis täiesti kindel ei saa kunagi olla, kui kätte saab siis näeme :)

Muide see sama Ebay müüja samasugused luubid veel müüki pannud. Kuulutus siin. Peale nende on tal pakkuda veel palju erinevaid luupe ja ksenoonidega seotud juppe. Veel tasub vaadata ka saksa Ebayst.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 04.11.08 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: jk.
Asi lahenes siiski nii, et tuli Ebay kallale minna. Sai ostetud sellised asjad. Kohale peaks jõudma nädala lõpuks ja hind tuli enamvähem võrdväärne uute B varuosa halogeentulede hinnaga. Kui asjad vahetatud saan, siis jagan kogemusi ka siin.

Mulle tundub pildilt, et sellel komplektil on vist suuremad luubid. Seega pead arvatavasti enda vanad luubid reflektori külge kruvima. Sai ise ka tuled legoks võetud ja läikima löödud, luubitagused reflektorid on suht kehvas seisus.Pirni kohalt veits mustaks tõmbunud. Kõik muu täitsa OK. Kas keegi teab, millised reflektorid on kasutusel näit. Passati orig. HID lähituledes? Ma kahtlustan, et samad. Eriti ei tahaks nende pisikeste reflektorite pärast uute tulede eest 20K välja käia. Täitsa nõme, et neid plastvidinaid eraldi ei ole võimalik osta.:mad: Iga kuradima plastikust sampoonipudeli kroomläikega kork on ka vastupidavama kihi all, kui need reflektorid.:D
On ka teisi lahendusi, uurin järgi ja annan teada.


A6 ja Passati luubid on täpselt samasugused. Mul on vasak Audi luup ja parem Passati luup :D

Ja neid tagumisi kopsikuid saab vahetada jah, luup ise käib mõne tähikuga eest lahti.

Kusjuures, ma isegi soovitaks teil natuke katsetada selle asjaga, nimelt panna seibe sinna kruvide vahele, et luup natuke eemal oleks. (näitkes ainult alumiste vahele või ülemiste jne). See annab sellise mõnusa lilla riba valguse äralõikamise kohta.

Näiteks midagi sellist:

http://img143.imagevenue.com/img.php?image=54297_Passenger3_122_531lo.jpg#


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.11.08 12:26 Tsiteeri


Lisaks veel niipalju, et luubid koos reflektoriga saab kätte ka tule tagantpoolt. Seega pole vaja tuleklaase eest sulatada.
Küll aga tuleb luup reflektorist eraldada tulekorpuse sees(kolm kruvi), muidu välja ei mahu. Vähemalt mina ei saanud.
Enda auto tuledel võtsin küll klaasid eest, et puhastada.
Sõbra omadel aga urgitsesin tagantpoolt välja (luubi reflektorid olid samuti kahjustatud) ja viisin need värvimisse. Nädala lõpus võin tulemustest rääkida.
Millegipärast arvan, et need lähitule luupide reflektorid on enamustel autodel (muidugi mitte uutel) tuksis.
Süüdi selles on aga pidev tuledega sõitmine päevasel ajal, lihtsalt ei pea vastu need plastikust kopsikud. Ja pimedas, kui neid reaalselt vaja on, siis nähtavus P......s.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 04.11.08 13:10 Tsiteeri


Kindel, et plastikust? Mulle tundusid et miskid keraamilised vms. Tavalised halogeenid olid plekist tagumise osaga. Xenoni omad tundusid liiga rasked, et võiks plastist olla.

Olen kuulnud jah, et saab ka tagant luubi kätte, natuke uurisin ka, kuid ei olnud vastavaid tööriistu, seal suhteliselt kitsas ja nurga all need asjad.

Kusjuures, mul ei olnud kah reflektorid just kõige läikivamad, aga ma mõtlesin et nad ei peagi täiesti läikivad olema, et äki peavadki mingid pool matid olema vms... Vb hakkab mingeid peegeldusi väga tulema vms? Aga Jann, anna teada siis mis sinu omadest sai kui valmis. Kui tulemus hea, siis peaks isegi vist proovima.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.11.08 15:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Kindel, et plastikust? Mulle tundusid et miskid keraamilised vms. Tavalised halogeenid olid plekist tagumise osaga. Xenoni omad tundusid liiga rasked, et võiks plastist olla.

Olen kuulnud jah, et saab ka tagant luubi kätte, natuke uurisin ka, kuid ei olnud vastavaid tööriistu, seal suhteliselt kitsas ja nurga all need asjad.

Kusjuures, mul ei olnud kah reflektorid just kõige läikivamad, aga ma mõtlesin et nad ei peagi täiesti läikivad olema, et äki peavadki mingid pool matid olema vms... Vb hakkab mingeid peegeldusi väga tulema vms? Aga Jann, anna teada siis mis sinu omadest sai kui valmis. Kui tulemus hea, siis peaks isegi vist proovima.

Ma nüüd ka nii täpselt ei uurinud mis materjalist need reflektorid on, metall igatahes ei ole ja käes tundusid nad väga kerged. Kaldun arvama, et siiski plastik. Loll väljend küll, aga nagu "karastatud plastikut" meenutasid. Aga jah, annan teada kui sõbra omad valmis on. See osa muide, mis kahjustamata oli, läikis päris korralikult. Seega uuena on nad suht peeglid, arvan ma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 04.11.08 16:00 Tsiteeri


Aa jajah, võibolla et see luubi osa on raskem just, sest ma võtsin ühe luubi laiali küll, aga ma ei mäleta et kui raske see tagumine osa oli.

Kus või millega sa värvida lasid? Et peab kuumust ka? Ma tean et viljandis üks kutt tegeleb kroomi värvimisega, aga ma arvan et too väga kuuma ei kannata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.11.08 17:40 Tsiteeri


Just seesama kutt mul neid värvibki. Kuna on ühed reflektorid katsetamiseks, siis vaatame, mis tulemus on.
Minu teada xenon pirn ei anna niipalju kuuma kui halogeen, aga eks näis. Kui ei proovi siis teada ei saa.
Kuskil Jõhvi kandis pidi olema veel mingi firma nimega OÜ Vaakumkroom, kes tegeleb sarnase asjaga. Saab-i foorumis on isegi pilt reflektorist, mis nende tehtud. http://nagi.ee/photos/olaviv/5802319/in-set/83893/ Tundub ka norm. asi olema. Rohkem nagu ei tea. Vanasti oli Norma tehas väga kvaliteetselt teinud, kuid see on ajalugu kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.9% - SQL: 48.1%]