Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Vea kood - Needle lift Sensor(G80) mida tähendab? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 6006)
jaanus110
huviline



Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0 masuut

postitati 21.09.08 20:07 Tsiteeri
Vea kood - Needle lift Sensor(G80) mida tähendab?



Needle lift Sensor(G80)
30-10- Open or Short to B+Intermittent
Et mida see tähenda.
Ato ise töötab korralikult
A6 2000 2,5 TDI 132 kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 21.09.08 20:11 Tsiteeri


Midagi ei tähenda. Nii juhtub siis, kui diagnostikat, sry veakoode üritab lugeda inimene, kes neid lugeda ei oska. Kustuta ära ja unusta see viga. Keegi on kunagi pistiku kuskilt lahti jätnud.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaanus110
huviline



Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0 masuut

postitati 21.09.08 20:17 Tsiteeri


proovisin kustutada aga tuleb kohe tegasi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 21.09.08 20:35 Tsiteeri


Siis kontrolli pistik üle. Kui võimalus on, siis el skeem kätte ja järge ajama. Paraku ei tea peast, misasi g80 on diislil. Pakuksid "juhtmega pihustit" aga pole kindel.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaanus110
huviline



Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0 masuut

postitati 21.09.08 21:58 Tsiteeri


Selge.
Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.08 22:20 Tsiteeri


Imestan, et auto veel töötab, minu kogemus mitme masinaga ja just sama veakoodiga on see, et masinal on kõrgsurve pump kutu ning enam ei ole seal midagi parandada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.09.08 22:33 Tsiteeri


See jurakas on koos anduriga pihusti, paremal pool asub ja kolmas silinder - kaane all loomulikult. Väline pistik peaks pesitsema kapoti alla vaadates tagaseinal 2-3 pistikut pundis. Nii palju kui sealt näha on ja ligi saad võid kõris olevad kaablid läbi kompida, et kuskilt nö. füüsiliselt läbi pole närinud. Plastkate viska loomulikult mootori pealt minema, siis näed kah midagi. Tavaliselt saavad need välised paneelil olevad pistikud kannatada kui tarkpead survepesuga hoolimatult kapoti alt läbi käivad ja pistikus enam klemmid korralikult ühedust ei anna ja "idanevad".
Veidi õllese peaga segane jutt tuli kokku, aga ehk miskit kasu ... :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus110
huviline



Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0 masuut

postitati 21.09.08 22:50 Tsiteeri


Auto töötab väga hästi vähemalt minu arust.
Ex ma vaatan esialgu need pistikud siis üle.
Ei tea nagu sellest autost ka veel suurt midagi kuna alles ostsin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.08 06:24 Tsiteeri


Tegemist peaks olema juhtmega pihusti veaga, ehk selle pihusti mille pealt saab pump ja aju süüte ning vastavalt vajadusele reguleerib süüdet.

Hetkel aga signaali ei saada ning mootor ei tööta nii nagu ta peaks. Üldiselt pole ükski klient mootori tööst aru saanud, et selline viga on sees.

Kui nüüd aga peaks olema vaja süüdet reguleerida, siis on puuks sest arvutiga pole süüdet paika võimalik ajada, ainult käsitsi manuaalselt saab (oleneb kuida õnnestub).

Seega kui rihmavahetus tulekul siis võid arvestada umbes 5 000.- lisakuluga, juhul kui pistik ja juhtmed korras on.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus110
huviline



Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0 masuut

postitati 22.09.08 20:24 Tsiteeri


Siis on hea, sest rihma vahetus varsti tulemas. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 28.09.08 20:14 Tsiteeri


B4 1,9 Tdi-l oli sama kood ja veaks oli juhtmega pihusti, aru oli samuti saada, kiirendus puudus ja vahel puterdas ka , kui pihusti välja sai vahetatud siis töötas ilusti ja töötab siiamaani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.09 19:22 Tsiteeri


Needle lift sensor on tõesti anduriga pihusti mis asub 3ndas silindris. Kui see andur katki on siis auto töötab praktiliselt samamoodi edasi nagu töötava anduriga, 2.5TDI oskab seda signaali asendada. Ainukesed hödad mis võivad olla sellega seotud on veidi suurem kytusekulu, kohati liiga "jäik" mootorikäik, puudustega syytenurka korregeerimine. Ytleme nii et tunda seda praktiliselt ei ole, minek ja kõik jääb samaks, mis on kõige imelikum minu jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.3% - SQL: 45.7%]