pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 16.08.08 20:57
|
|
|
B2 turbo omanike?
Kas kellelgil on ARKis asi ametlikult ka korda aetud? Ise siin juurutan nimelt at kas B2 annab ametlikult 20VT ka peale istutada?
Kui võimas oli kõige kangem mootor mida B2 tehasest paigaltati. Kas UR kuulub ka B2 kere indeksi alla?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 17.08.08 06:34
|
|
|
mul õnnestus 10vt KG küll tehasest 85kw kerele arvele saada... idee poolest võiks isegi 20vt arvele saada, kuna see on ikkagi Audi mootor ju, mis
sellest et mitte selle kere peale kunagi panduna..
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 17.08.08 07:06
|
|
|
Ümberehitamise kohta on üks väga hea teema siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=965&page=1
, kus mootori vahetuse kohta on seal järgmist kirjas:
Mootor
Asendusmootorina on lubatud sõidukile paigaldada valmistaja poolt sellele automudelile ette nähtud valikusse kuuluvaid mootoreid. Kui vahetusmootoreid
ei ole toodetud ja sõidukile otsitakse asendusmootorit, siis tuleb arvestada sellega, et asendusmootor ei tohi originaalmootorist erineda võimsuse
poolest rohkem kui 30 protsenti, mootori töömahult 20 protsenti ning mootori massilt 10 protsenti. Ka võib asendusmootori paigaldamisel muuta ainult
mootori kinnitusdetailide ehitust, kerele ja raamile sisselõikeid teha ei tohi.
tark ei torma
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.08 07:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Kas kellelgil on ARKis asi ametlikult ka korda aetud?
|
hiq-l on miskitmoodi 10vt passi saadud
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Ise siin juurutan nimelt at kas B2 annab ametlikult 20VT ka peale istutada?
|
Ei anna
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Kui võimas oli kõige kangem mootor mida B2 tehasest paigaltati. Kas UR kuulub ka B2 kere indeksi alla? |
100kw oli võimsaim, UR on eraldi mudel, seega selle mootor arvesse ei lähe. Piisavalt kakelnud juba ARK tehnoosakonnaga, nende seisukoht on: "ei ole
ette nähtud ja ei luba"
|
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 17.08.08 09:11
|
|
|
Eks käisin ise ka kaklemas seal nendega pikemat aega. Minule tehti ARK´is aga selgeks, et asendusmootor on teise tootja (näiteks BMW) mootori kapoti
alla panek. Sama tootja mootoriga on asi lihtsam ja vähe andestatavam.
Kuna endalgi kohe-kohe hakkab 20vt kapoti all hõõguma, siis saan alati öelda, et mootorivahetust ei ole toimunud 10vt´lt 20vt´le, vahetatud on ainult
plokikaas (mootoriplokil mootorikood puudub) ja plokikaanele võib olla rahulikult AAN kirjutatud, kuna seda võib vahetada "ilma mootori võimsust
tõstmata". Mõõta seda on juba väga raske..
kõige lihtsam oleks saada MC 1 mootori ümberehitusluba ning siis, kui on juba turbomootor passis ei ole Sul ei teel ega ülevaatuspunktis enam nii
palju probleeme. Lisaks vanatüübilise mootoriga on heitgaasinormid ka väga maalad ning nendega ei tohiks ka tulevikus enam probleeme tekkida..
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 17.08.08 10:07
|
|
|
Ok ma lähen uurin teisipäeval ARK asja üle. Hiq kui sina panid endale 10VT kas siis peale paigaldust tehti mingi ekspertiis, või tavaline TÜV?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 18.08.08 04:00
|
|
|
kontrolliti üle ARK´is.. ehk siis KG mootoril oli kenasti mootorikood plokil olmas ja probleeme ei olnud...
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 24.08.08 13:49
|
|
|
Huvitaval kombel sain Pärnust positiivse vastuse kätte.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 24.08.08 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Huvitaval kombel sain Pärnust positiivse vastuse kätte. |
20vt osas?
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 24.08.08 16:22
|
|
|
Jah 20VT võib paigaldada. Kuid samas oleks jube hea kui teised siin natuke kannataks, ma katsun endal rutu jonksu saada ja kui mul paberid korras
siis pärast kui kuskil keegi ARK is pujäänitama hakab on näide olemas.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
fanaudi
huviline
Registreerunud 29.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2.2T ;Audi Coupe Quattro typ85 2.2 mootor KV
|
postitati 14.05.09 19:22
|
|
|
Kaua ei ole midagi kuulnud sellest projektist?
Kas oled saanud 20VT ära vormistada ARK-is?
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 15.05.09 20:58
|
|
|
Ei ole kuna ei ole lihtsalt võimalust olnd autot lõppuni valmis teha. Mina omalt poolt annan koheselt siin teada kui asi tehtud.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 15.05.09 22:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Ei ole kuna ei ole lihtsalt võimalust olnd autot lõppuni valmis teha. Mina omalt poolt annan koheselt siin teada kui asi tehtud. |
Autot ei ole vajagi lõpuni valmis teha. Kuna Sul ei muutu mootori liik (nt bensukast diislile), pole ka vaja teha mingeid mootori teste. Ei pea isegi
käigukast all olema. St veereta kohale nii et mootor peal ja näiliselt ok ja ehita pärast lõpuni juba soovitud mootoriga. Sain ise sellise vastuse
telefonitsi ühe Corvette mootori kohta, nad tahavad seda lihtsalt näha füüsiliselt õige koha peal, ei rohkemat. Edasisega tegelevad hiljem juba
tehnoülevaatuspunktid
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 16.05.09 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Ei ole kuna ei ole lihtsalt võimalust olnd autot lõppuni valmis teha. Mina omalt poolt annan koheselt siin teada kui asi tehtud. |
Autot ei ole vajagi lõpuni valmis teha. Kuna Sul ei muutu mootori liik (nt bensukast diislile), pole ka vaja teha mingeid mootori teste. Ei pea isegi
käigukast all olema. St veereta kohale nii et mootor peal ja näiliselt ok ja ehita pärast lõpuni juba soovitud mootoriga. Sain ise sellise vastuse
telefonitsi ühe Corvette mootori kohta, nad tahavad seda lihtsalt näha füüsiliselt õige koha peal, ei rohkemat. Edasisega tegelevad hiljem juba
tehnoülevaatuspunktid |
Ma lähen teisipäeval käin arkis uuesti ära, loodame et sul on õigus.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
|