Lehekülgi: 1 2 |
hilfiger
huviline
Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 2,0 66 kW
|
|
ebameeldiv kogemus veerenni käsipesulas
Sain siis taaskord üle pika aja mingi lambi tüüpide pärast vihaseks, kes
ütles, et elu on lill... . Autol oli juba pikemat aega paar väikest iluviga, ja päevi näinud kapott, mis oli plaanis lähemal ajal kõrvaldada...
armastan korralikust kõiges. Algus oli palju lubav, sain siis kontakti
Minismardiga, rääkisin kuidas asjad on ja lubati siis mõnusalt ka kõik korda teha. Öeldud tehtud, viisin siis auto kokku lepitud ajaks kohale... nad
vaatasid siis auto üle, ma näitasin suuremad vead ka, millest tahtsin lahti saada... ütlesid, et pole probleemi, poleerime ära ja asi vinks vonks,
võid minna õhtul peaks asi korras olema. Päeva jooksul siis helistati, hoiatati siis korralikult ette ka et ei jõuta, selge tulen siis hiljem, see oli
väga pro nende poolt... OK!
Õhtul siis autole järele minnes, viskasin siis pilgu kiirelt peale ...
kõik vead olid ikka küljes, no MITTE MINGIT kasu ei olnud, et ma ta sinna viisin, asi veel hullem kõik vead lausa lõikavad silmi, jumala mõttetu
käik... raha tuulde loopimine, kust peaks tudeng võtma raha, et asju kümme korda üle teha...
ja see ei olnud veel kõik, peale selle, et nad ei eemaldanud olemasolevad vead... vaid kui auto esiotsa juurde jõudsin nägin kuidas rusika suurene
laki kiht täpselt esiotsa eest kadunud, selline nähtav koht, no mida P***i. Mitte keegi ei helistanud päeva jooksul ja ei öelnud, mis s***a nad seal kokku keerasid... pidin ise tulema ja saama shoki osaliseks, keel vajus
lihtsalt kurgust alla, olin sõnatu...
nemad siis vastu, et laki all õhk ... no kui sa näed, et seal õhk on võtta svamm kätte jumal küll, endal peaks ka nagu peanupu all midagi olema.
Mitte üht vabandust ei tulnud sealt poolt, vaid tursa näoga... no jah, no juhtus, "shit happens"... aga miks peab just minu auto p****e keerama.
oskab keegi, ehk öelda palju see asi veel maksma võib minna, sellega ehk saab detsembris tegeleda... no ei ole raha mingeid lollusi parandada
Need vennad ei tea autode hooldusest midagi, miks siis teha asju mida ei oska, mõttetu koht,
kui Te oma autot tõsiselt vihkate siis on see minismart Teie jaoks loodud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Millised need algsed iluvead olid, millest sa lootsid poleerimisega vabaneda? Tüüpilised krundini kivitäkked iluvõre ümber?
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
olen kokku puutunud nii "väiksemate" kui ka "suuremate" pesulatega. ei soovita kohti kus sa marsid sisse ja kontvöörana tellid teenust. sellest
sinu halva kogemusega kohast 300m linna poole sain mina viimati s6 ga väga kvaliteetse tulemuse. (nii kvaliteetse kui oli vöimalik saada.kadu oli vaid
paar märki aga need on ju tagasi paigaltatavad)
eelmise audiga helistas poleerija poole päevapealt et lakki väheks jäänud ja paremaks ei pruugi saada kui väga kuumaks ajab. aga mis teha-vana masin
oli ju
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Raivo ma sain aru, et pidid tarbijakaitsesse pöörduma oma halaga. Sina tahtsid, et kriimud saaks välja, kahjuks aga oli kriim + suur mölk olid läbi
laki kihi - seda ei suuda kuidagi keegi poleerida. küsisime su käest 2000 krooni, Auto näeb palju parem välja kui ennem, kriimud on väiksemad. Sa ära
hakka mu firma mainet solkima, autot tasub korralikult hooldada, mitte süüdistada meid, et sul kapott kivitäkkeid täis.
Siiski soovitan sul tarbijakaitsesse pöörduda nagu ka telefonis sai räägitud eile õhtul.
Ole tubli Raivo!
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
See vana auto poleerimine on selline riskantne tegevus. Kõik eelpool kirjeldatud ohud lihtsalt teevad ta selliseks.
Olles enda 92a. auto lasknud poleerida Hansapesula´tes, tuli tõdeda et läbi aegade kõige paremini kulutatud raha auto peale. Tulemus oli müstiliselt
hea. Mulgi oli kivitäkkeid ja muud jama kohutavalt. Paljust sai lahti, palju andis must värv andeks. Ühesõnaga poleerija peab olema tegija, on jutu
mõte. Ma ei üritagi väita, et Minismardis see nii pole. Pole seal käinud, pole ka seda autot näinud, lihtsalt vahel v-o oodatakse oma vana auto puhul
natuke liiga palju tulemusest?
|
|
|
|
hilfiger
huviline
Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 2,0 66 kW
|
|
Mina hooldan oma autot nii kuidas minu rahakott võimaldab ja kvalitteetne töö on mulle esmatähtis, mille eest ei ole kahju ka rohkem raha maksta. No
aga millest siin rääkida on
esiteks Oliver, sa ei kõrvaldanud neid vigu, mille pärast ma ju õigupoolest sinu poole pöördusin. Kuigi sa said auto üle vaadata ja anda esialgse
hinnangu, mis oli kõike lubav.
Sa ei teavitanud mind üldse sellest, et te ei saanud asja parandatud, ma pidin ikka kõike ise üle vaadates avastama...
Aga mis kõige rohkem välja vihastab on see, et milleks ikkagi kapott rikkuda. Lakk võeti mõnusalt värvini maha. Miks krdi krt mina pole kunagi suutnud sihukest asja teha
kohale tõin ühe auto, tagasi sain kõvasti langetatud väärtusega masina, tuulde visatud raha...
Oskab keegi midagi ajutist ehk soovitada, mis võiks värvile peale panna, et ta sealt ära nüüd ei tuleks ?
See enda vigade peal õppimine hakkab juba ära tüütama
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Enda viga saab sellise asja juures ainult sellest tulla, et kohe ratsionaalselt ei mõelda ja detaili üle ei värvita, mitte lootma poleerimisele. Mitte
keegi ei tea, kui palju kordi on seda autot enne sind juba poleeritud ja kui õhuke võib olla lakikiht värvil, mis on veel järele jäänud. Piisab 1sec
käiast, kui imeõhuke kiht minema lendab. Mina võtaks töö tegijana isikult allkirja, et kui see imeõhuke lakikiht maha tuleb, siis pole töötegija
selles küll süüdi.
Hetkel oleks mõistlikum kapott üle värvida kui hakata lootma värvi püsimisele. Ühe detaili värvimine pole kah teabmis kulutus kui asja tahetakse
filigraansena hoida.
Ise sama reha otsas olnud, aga töötegijast ma küll viga ei otsinud. Keegi pole meist hiromant või selgeltnägija.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
M-Tuning
huviline
Registreerunud 26.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: wannabe Mugen
|
|
Tere.
Ma ei näinud eile kahjuks, milline see auto oli enne poleerimist, kuid pärast hakkasid silma ainult mõlgid ja sügavad kriimud ning kõnealune lakiteema
kapotil. Muus osas nägi see B4 asjaolusid (auto vanust ja üldist seisukorda) arvestades vägagi hea välja.
Vabandan kui saan teemaalgatajast valesti aru, aga mulle tundub, et poleerides sooviti ka mõlki sõidetud uks jms sirgeks saada.
Jaanus
|
|
|
Xan
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)
|
|
Siia pean ka mina nüüd paar sõna juurde ütlema, ja Minismardi kaitseks.
Oliver teeb oma tööd väga hoolega ja põhjalikult, käin ise ja soovitan kõigile teistele ka.
Kui auto on ikka halvasti värvitud/lakitud, ilma korraliku pinna eeltöötluseta, siis värvi/laki koorumist pesula süüks ajada on ikka suht nõme.
Korralikule värvikattele ei suuda ükski survepesur midagi teha.
Kusjuures Minismardi survepesur ei ole sugugi võimsaim millega mina/minu auto kokku puutunud olen
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
|
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
|
Pole kunagi kogemust antud firmaga ega väida et seal kehv kvaliteet on. Aga kui klient maksab kallist raha töö eest ja tulemus on selgelt hullem kui
alguses ja töö teostaja seda ümber ei lükka, siis miks klient nii lihtsalt kukele saadetakse?
See kes töö vastu võtab omab alati riski loomulikult, kuid enne kui midagi perse keerata tuleks veenduda töö teostamise võimalikkuses. No ja kui läheb
pekki midagi, siis kliendist hooliv ettevõte vabandaks alustuseks ja edaspidi lepiks kahjude jagamise vahel kokku.
Teemaalgatajel ka: milleks seda teemat vaja on...hoiatad või kogud kogemusi? Mina sellest antireklaamist igaljuhul mingit kasu ei näe (peale selle, et
sul endal süda rahul ilmselt) ja taolised mahategemised üldiselt jooksevad mööda külge maha - kes teeb, sellel ikka juhtub vahel.
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: |
Mina võtaks töö tegijana isikult allkirja, et kui see imeõhuke lakikiht maha tuleb, siis pole töötegija selles küll süüdi.
|
Vägagi õige lähenemine. Sellistel puhkudel siis isegi töövõtja kaitseks. Sest kui näiteks satub pesulasse sisse kõndima minusugune sell ja auto saan
kätte siit ja sealt kriibituna või lakk maas või mis iganes ning töötegija seletab, et oli juba enne niru värk, siis vastus oleks: passin enda autot
salongist ning sinna välja ma iga päev ei vahi (äkki oligi ennem, kust mina seda tean, minu teada polnud). Seega, kust ma tean, et see oli juba enne
ning ei tehtud töö käigus.. Järgneda võiks kõva (kohtu)kepp, mille käigus kindlasti vaadataks sõiduki vanust ja üldist seisukorda jnejne, kuid siiski
- tellides töö eeldan ma tegija professionaalsust ja see on tema ülesanne (loe: kaitse) mulle ohud jms teatavaks teha..
Ma pole isiklikult minismarti pesulas käinud ning usun, et tegemist on omaala professionaalidega, aga... näiteks kõnealusel või taolisel juhul,
sisendades endale, et enne pesulasse minekut oli mul maailma parim auto, võiks nõuda ka kahjustunud detailide parandamist, asendamist,
väljamaksmist.... Tagantjärele on alati raskem, kui mitte võimatu, tõendada ning tõendamiskohustus lasub töövõtu puhul eelkõige tegijal.
Edit: Väike väljavõte VÕS-ist.
VÕS § 641 lg 2 p 2 kohaselt - kui pooled ei ole küll töö omadustes kokku leppinud, kuid valmis töö ei sobi siiski teatud spetsiifiliseks otstarbeks,
milleks tellija seda vajab ja millest töövõtja oli lepingu sõlmimisel teadlik või pidi teadma, kui tellija võis mõistlikult tugineda töövõtja
erialastele oskustele või teadmistele, siis vastutab töövõtja töö mittevastavuse eest.
|
|
|
Box
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
|
|
Tundub, et teema algataja lasi esimest korda elus autot poleerida. Üks auto värv kannatab max 2-3 poleerimist ja ilmselt on seda tehtud ennem sind
korduvalt + aastad teevad värvi ja lakiga omatöö ( päike). See on selge, et osad kahjustused tulevad peale poleerimist paremini esile ( kivitäkked,
mõlgid).
Kui su autol lakk tükina maha tuleb on ta kehvasti värvitud/ lakitud ja see oleks maha tulnud mis iganes pesulas.
Isiklikult imetlen alati, kui isuga ja korralikult seal pesulas tööd tehakse ja soovitan, seda soojalt kõigile.
Teema algatajale: klaari asi silmast silma ära ja ma olen kindel, et leitakse lahendus mitte ära hala siin.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
|
Siit selgub see, et enamik siin sõna võtnutest ei teeks teist nägugi, kui kusagil poleerimisega tegelevas firmas võetaks nende autolt osa värvi või
lakki maha.
Seda peab ikka professionaal teadma, kas autot tasub poleerida või mitte(kas võtab vastutuse oma peale), kust peab seda teadma tavakodanik, kes on
juba auto kümnes omanik.
A`la viin oma auto elektriku juurde kuna esituled ei põle, õhtul saan auto tagasi ning ei põle sellel esi- ega tagatagatuled....AGA auto on puhtaks
pestud! Firma omanik ütleb: "no üldilme on ju parem, auto sai puhtaks aga ega mina teadnud, et teie auto elektrisüsteem nii vana ja habras on,
hakkasin näppima, kõik põles maha...peate kõik välja vahetama, makske mu tasu nüüd kinni, päris pikalt jamasin"
Selliseid teemasid siia varemgi tehtud, miks see konkreetne nüüd nii halb siis on, et teemaalgataja ei tohi halada.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Sqad
huviline
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
|
Esiteks ei nimetaks ma teemaalgataja juttu halaks,kuna inimesel on jure ja soovib seda kurta kellegile ja võibolla saada ka nõu mis edasi teha....
Teemasse ka...
Mul oli analoogne juhus mölgimeestega..lasin pagasnikust kaks mölki välja võtta..millest ükst tuli isegi välja ja teine ei tulnud...vabanduseks oli
see,et alumiinium on nii tugev,et me ei saa seda välja..no krt...inimesed kes seda tööd teevad,nende ülesandeks on hoiatada inimest ja ka rääkida
võimalikest riskidest ja tekkivatest kahjudest ja ka sellest,et ÄKKI ei õnnest 100% kliendi soovi rahuldada,olgu siis selleks mölkide välja võtmine
või kriipsude kraapsude välja poleerimine.sama kehtib ka poleerimise kohapealt...kuna b4 ei ole uus auto siis oleks viisakas öelda,et võib juhtuda
midagi mida klient ei oska oodata..samas kui laki maha poleeris oleks olnud viisakas helistada vms,mitte oodata kui kleint kohale tuleb ja s_takrambid
saab..või poleerija ei näinud seda ja avastas selle pärast koos kliendiga?ei usu mina seda.
asja mõte on see,et töö lõpuni samas lubatud asju osaliselt mitte tehes ,peaasi,et raha saaks küsida,sest poleeritud auto ju oli ometigi.ei ole midagi
oliveri ega tema firma vastu ja minu arvamus oli lihtsalt üldine.
Tarbijakaitsega pole sul midagi teha ,arvan mina..pigem leida mingi mõistlik kompromiss Oliveriga.maksku sulle raha tagasi või maksku osaliselt kapoti
taastamine.
Samas kohas oma autosid poleerinud,pesnud,vahatanud jne kus Ice-gi ja olen ka mina väga rahul HPD teenustega.Et minna sinna kus inimestel on
kogemusi,sest poleerimine on väga keeruline ja täpsustnõudev töö.
olen näinud autosid mis pärast asjaoskamatut poleerimist on läinud üleni värvimisse...
Sqad
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
oehhhh, kallid inimesed saage aru, laki kiht ei tulnud poleerimisega maha vaid survepesuga, kuna kapott oli kivitäkkeid täis väga tihedalt. Klienti
sai ka hoiatatud, et kapotilt kivitäkkeid välja ei poleeri. Samas oleks suvalises statoili või jazzi pesulas se laki kiht maha tulnud - se oli ainult
kokkusattumus, et se juhtus peale meie poleerimist ning pesu. Klienti sai eile kutsutud kohapeale, et vaadata auto veel kord üle ning pakkusime välja
maha tulnud laki koha värviparanduse. Kuna meil tehakse ka värvipisiparandusi. Ja nn iluvigadeks nimetas antud klient vaid kahte kriimu, kuid kui
autolt tolm maha sai võetud, oli näha, et terve auto oli kriimuline, sillerdas. Oli ka sügavamaid, mille eest sai kohe HOIATATUD, et need ei pruugi
poleerimisega välja tulla. Auto sai väga ilusaks (v.a. see lakikiht, mis ei puutunud ka üleüldse poleerimisse).
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
BTW, kas Eestis ka mõni koht enne poleerimist lakikihi paksust mõõdab? Mäletan veebis mingit Veyron'i poleerimise ülevaadet, kus enne käia
pihkuhaaramist mingi seadmega (ilmselt ultraheli baasil) iga kerepaneeli laki paksus üle mõõdeti.
|
|
|
|
hilfiger
huviline
Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 2,0 66 kW
|
|
Kivitäkkete välja poleerimist ma ei oodanudki ja see ei olnud minu käigu eesmärk. Pöördusin sinna kõigest paari kriimu pärast, mis saidki võimaluse
piires välja, nagu ma aru saan.
Ja selles ei olegi probleemi. Probleem ju selles, et kui ma auto hooldusesse toon, siis ainult selleks, et ta väärtust tõsta aga mitte uute
vigastuste läbi selle langetamine :S.
Milleks siis erinevad hooldused on loodud, kui mitte asjade eluea pikendamises.
Auto ei ole jah kõige uuem, kuid siiski olen siiani püüdnud hoida ta korras nii seest kui väljast. Ja kuigi ma ise olen veel autonduses suht
kogenematu, siis viingi enamasti auto oma ala professionaalide juurde, kellelt ootan ennekõike töö kvaliteeti.
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
|
Jah, osaliselt saan sinust aru. Isegi istunud pesulas ja vaadanud pealt kuidas mu autot('89 aasta auto ja seega värv ikka igast kivi ja muid täkkeid
täis) pesti. Peale kuivatamist leidsin samuti et kapoti esiosa pealt suurte lahmakatena lakki kadunud. Nägi nukker välja küll ja meelt heaks ei
teinud. Esimene reaktsioon oli samuti, et "krt, miks nad hoolsamad ei olnud".
Samas, enne kui suu lahti jõudsin teha sai õnneks pisut ka mõeldud. Ma olin samade tegelaste juures pesus käinud juba mitu aastat. Kogu aeg on nad
ühte moodi pesnud, lihtsalt seekordne pesu oli viimane mida see lakk kannatas. Mis teha.
Võrdleks seda näiteks maja või korteriga, mille juures võid aastast aastasse jooksvalt väikseid parendusi teha, aga teadud vanuse saabudes on ikkagi
kapitaalremondi aeg. Miski siin ilmas ei ole igavene. Kahjuks või õnneks, kuidas võtta.
Ütleks kokkuvõtteks siinkohal, et lihtsalt ju oli sellel lakil aeg ümber.
...
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
ja paluks mitte segi ajada poleerimist ja survepesu.
|
|
|
|
Box
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
|
|
Nimetage seda kuidas tahate mida ta teeb siin ma teadsin juba eile, et "kannatajale" pakuti välja varjanti, et teevad korda kapoti st lakivad üle ei
sobinud on vaja siia teema teha. Kui inimene nii tahab tarbijakaitsesse minna las siis läheb oliver on teinud rohkemgi, kui tegema peaks ikka ei sobi.
Kindlasti foorum aitab!
Teinekord, kui vaatan, et miski koht hakkab maha kukkuma või on juba minekul viin käsipesulasse auto hea nende kaela ju valada.
See oleks juhtunud mis iganes kohas eile või täna pole vahet.
Minul isiklikult ajab keema, kui nimi valatakse "p....ga" üle, mitte ei otsita lahendust mida talle pakuti.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Praegu ma ei saa küll pihta päris täpselt, miks hilfigeri ving edasi kestab? Kommenteeri palun, miks sulle ei sobi välja pakutud värviparandus? Selle
üle sa siin ju kurdadki?
Arvestades sinu sõnavõttu ühes teises teemas siin, siis tundub, et sa tõesti väga palju ei tea autodest. Isegi mitte kriimudest, täketest jms.
Tsiteerin:
Tsitaat: | tere
selline probleem, et auto kapotil mingid väiksed valged täpid ja lapiga hõõrumisel ära ei tule...
oskab keegi öelda, millega tegu võiks olla...
kas tõesti ainuke lahendus oleks üle värvimine
|
Ehk siis nagu paljude teistegi viga on oodata 15 a vanuselt autolt peale poleerimist uut autot. Kui autot vahepeal värvitud pole, siis ei saagi midagi
paremat oodata ja selliseid autosid polegi mõtet ülikorralikku poleerimisse viia. Selle kahe tuhande krooni eest oleks sa võinud auto värvikotta sisse
lükata ja pärast järgi minnes oleks kapotilt uue värvikihi avastanud.
PS! Mitte, et ma kaitseks või propageeriks ebakvaliteetset tööd. Ei ole ka ise seal pesulas kunagi käinud ega ole töötaja(te)ga seotud.
|
|
|
hilfiger
huviline
Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 2,0 66 kW
|
|
???
Et kui inimene on alagaja autojuht, siis tuleb teda lüpsta nii kuidas annab ???
Oliveriga sai juba asja arutatud ja lähiajal viib auto uuesti sinna, mida siin veel kommenteerida.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Kui pesulas pesu käigus lastakse survekaga lakk/värv maha, siis see ei ole pesija viga jumal küll. Järelikult on värvkattega ikka mingi jama,
kivitäkkest lahtine lakk või roostekoht. Mis krdi kompenseerimisest saab siin juttu olla? Pesijal pole võimalik selliseid asju ette näha, et mis
näiteks kuskil liistu all toimub (tüüpiline audi probleem).
Kui nüüd lakiparandusteks läheb siis muidugi kvaliteetselt saab seda teha vaid terve detail üle lakkides. Värvi saab veel hajutada, lakki
kvaliteetselt küll mitte.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Tulin just garaazi juurest, pesin autot, 91 aasta auto.
Maha jäi suht põnev kogus musta värvi ja lakitükke mis autoküljest lahti pudenesid
Mõned kohad lasin ise sihilikult, et lahtine lakk ja värv minema lendaks, siis ei kogu sinna vahele erinevat saasta mis soodustaks rooste
tekkimist.
Kaeban survepesuri tootja kohtusse, et pesur rikkus 17 aastat vana auto juba lahtise värvkatte?
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
|
Seda saadgi komenteerida et mis lahendus sulle välja pakuti, praegu viskasid tüübile avalikult ämbri [roppus] vastu silmi ja siis kui nemad on
omalt poolt sulle mingi lahendi pakund siis sa kuulutad et mis siin ikka komenteerida eriti nagla oled. Soovitus pesule omanikule pane suured kirjad
üles kus seisab et ei vastuta ebakvaliteetse või vana värvkate püsimise eest mis on juba lahti koorund, see kaks autot mis sull selle kirjapäras
tulemata jätab ei kompenseeri seda jama nagu praegu.
Tsitaat: | Algselt postitas: hilfiger
???
Et kui inimene on alagaja autojuht, siis tuleb teda lüpsta nii kuidas annab ???
Oliveriga sai juba asja arutatud ja lähiajal viib auto uuesti sinna, mida siin veel kommenteerida. |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|