Thund3rBoy69
huviline
Registreerunud 13.07.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.08 17:09
|
|
|
Audi 80 kellade plokk
oleks vaja audi 80 kellade plokki (soovitavalt koos tahhokaga ja vajalike juhtmetega, sest vana on analoogkellaga tahhoka asemel).
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.08 17:36
|
|
|
Pane ostukuulutus, ostes jälgi et auto, millelt kellad pärinevad, oleks sama silindrite arvuga nagu sul, edasi on plug'n'play, pole ühtegi lisajuhet
vaja.
|
|
|
|
Thund3rBoy69
huviline
Registreerunud 13.07.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.08 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Pane ostukuulutus, ostes jälgi et auto, millelt kellad pärinevad, oleks sama silindrite arvuga nagu sul, edasi on plug'n'play, pole ühtegi lisajuhet
vaja. |
asi on selles et mul pole endal autos üldse tahhokat, selle asemel on analoogkell ja ma ei usu et tahhokas töötab õhust ja armastusest 
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.08 19:55
|
|
|
juhtmed on juba olemas, kellabloki ringitõstmise vaev ainult.
been there done that.
|
|
|
|
Thund3rBoy69
huviline
Registreerunud 13.07.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.08 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
juhtmed on juba olemas, kellabloki ringitõstmise vaev ainult.
been there done that. |
aa ok.
tänud
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 13.06.09 20:31
|
|
|
Küsimus siis, et kas leidsid need juhtmed? Tüdruk tõi omale ka 1.9 tdi audi, millel see fckng kell seal. Oleks samuti tarvis ringi vahetada.
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
HTafka
huviline
Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.09 12:06
|
|
|
mul on tahhokas pakkuda muidu.
|
|
|
iil
huviline
Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: b4
|
postitati 26.10.11 18:42
|
|
|
tahhomeeter ei tööta
Hakkas mindki see ülisuur kell häirima. Sooviksin seal natuke ergsamat seieri liikumist näha, kui see kellal on. Enda sõiduvahend siis B4 55kW diisel.
Tahhomeetriga kellad sain veitsa uuema 66kW B4 diisli pealt. Kellad ringi visates lõi tahhomeetri seieri põhja. Veidi pöördeid tõstes, liikus
tahhomeetri näit natuke tagasi, punase ala piirini, pöördeid veel tõstes jälle täiesti põhja. Sõitma ei läinud ja spidomeetrit ei kontrollinud,
valgustus, digikell, temperatuuri ja küttetaseme näit paistsid toimivat. Vot ei tea nüüd, mis seal valesti võib olla. Kui keegi on sarnase olukorraga
silmitsi seisnud ja tahhomeetri ikkagi tööle saanud, siis oleksin vihjete eest tänulik.
|
|
|
AndreasS
huviline
Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm
|
postitati 26.10.11 19:11
|
|
|
Kui kellelgi mõnest B4 plokist spidomeetri kella osa (260km/h) üle peaks jääma, siis põhimõtteliselt mulle võib pakkuda.
|
|
|
alvar99
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 19.08.09
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 `90 1,6Td 59kW
|
postitati 29.10.11 05:08
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 29.10.11 18:31
|
|
|
Kõigepealt on see teema üldse alguses tehtud no nii valesse kohta kui võimalik Teiseks, mina näiteks pidin trükiplaadi ka välja vahetama et tahhokas tööle hakkaks. Vanal plaadil puudusid tahhoka klemmid üldse.
|
|
|