Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: vile kõlarites (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3181)
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 09.07.08 15:54 Tsiteeri
vile kõlarites



tere,

mure siis selline, et sai pandud võimendi tavakõlarite vahele aga nüüd on mingi väike vile koguaeg sees, kui auto käima panna. Millest see võib olla? RCA'd vedasin eraldi mitte koos voolujuhtmega. Proovisin makivahetust ka aga ei aitand see kah.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 09.07.08 16:01 Tsiteeri


Minul tahtis makk veel lisamaandust et vilin ära kaoks ja mütsatused lugude vahetusel. Maki RCA otsast vedasin traadi antenni. Tegelt soovitati keresse, kuid kuna nii sobis siis oli see ka lihtsam tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 09.07.08 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Minul tahtis makk veel lisamaandust et vilin ära kaoks ja mütsatused lugude vahetusel. Maki RCA otsast vedasin traadi antenni. Tegelt soovitati keresse, kuid kuna nii sobis siis oli see ka lihtsam tee.


täpselt nii. rca ümber juhe ja teine ots vupsti antenni külge ja voilaa. järelikult oli ka teisel makil rca maandus läbi(pidi suht sage probleem olema).

omal nahal kogetud probleem:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 09.07.08 20:50 Tsiteeri


proovisin seda varjanti aga ei muutund midagi. Ja näiteks kui võtsin massi otse akult ja panin rca külge läks see vilin veel kõvemaks. Ma ei oskagi nagu rohkem midagi teha. Tõstsin võimul ka massi juhtme teise kohta, samuti tulemust ei olnud. Ja huvitav on veel see, et kui panna lähituled põlema (originaal xenonid) siis terve selle aja, kuni ballastid korralikult tööle hakkavad, on päris kõva vile sees (umbes 3 seki). Aga kui panen kabariidid ja udukad (ise pandud xenonid) siis sellist asja pole.
Võim on muidu Rainbow ja makk on Blaupunkt bremen ja mõlemad on täitsa uued.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.07.08 20:55 Tsiteeri


mul põhjustas seda vile generaator mis hakkas otsasi andma lasin geneka korda teha ja asi läks kohe paremaks:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mybestfriendmyself
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.8 Q

postitati 09.07.08 21:16 Tsiteeri


Arvata võib et see vilin tuleb generaatorist(see ei tähenda veel et gene surnud oleks).See tundub olevat selle võimendi eripära e nigel voolu stabilisaator.


Võtad oma naise ka kaasa?Tuim oled peast või?Kes siis metsa puid kaasa võtab.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 09.07.08 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mybestfriendmyself
Arvata võib et see vilin tuleb generaatorist(see ei tähenda veel et gene surnud oleks).See tundub olevat selle võimendi eripära e nigel voolu stabilisaator.


Nii... mis mul siis nüüd vaja teha on, et sellest vilest lahti saada. Pean ma hakkama selle genekaga jändama või saab kuidagi teistmoodi. Samas ma eriti ise ka ei usu, et genekas peesse hakkab minema.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 10.07.08 20:30 Tsiteeri


Abiks esimene netis leiduv suvaline link, kindlasti on ka mujal ja paremat pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RiderS
huviline



Registreerunud 22.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 '94 Avant

postitati 14.07.08 05:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Abiks esimene netis leiduv suvaline link, kindlasti on ka mujal ja paremat pakkuda.


selline asi tuleks vaid viimase varjandina käiku lasta ennem kõik teised asjad üle vaadata, RCA juhe, kui sai koos vooluga veetud siis ei aita see vidin kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.07.08 06:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RiderS
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Abiks esimene netis leiduv suvaline link, kindlasti on ka mujal ja paremat pakkuda.


selline asi tuleks vaid viimase varjandina käiku lasta ennem kõik teised asjad üle vaadata, RCA juhe, kui sai koos vooluga veetud siis ei aita see vidin kah.

Ega see mingi imeasi pole jah ning paljudel juhtudel elatakse pigem pisikese vilega edasi kui selle poolt "ära söödud" heliga, ja koos veetud juhtmete puhul aitab asi kui panna vahetult enne võimu, mitte makist välja - testitud ;) Teatud tingimustes ja seadmetega ei lase see jurakas üldse midagi läbi peale piiksuvate kõrgete.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rockkk
huviline



Registreerunud 19.08.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 14.07.08 07:04 Tsiteeri


Mul oli A4l sama jant. Probleem on genekas!


oooo
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 14.07.08 12:14 Tsiteeri


Endal sama asi autos,tegelikult algul polnud,aga siis muutsin süsteemi nats ja tean milles asi.Aga kuidas parandada mõistlikult ei tea.Lähemalt siis.Mul autos 2 võimu,üks bassikale ja teine salongi kõlaritele.Enne oli nii et bassika võim sai voolu kondekalt ja teine võim otse akult,probleemset vilinat polnud.Kuna voolu jäi väheks,siis panin mõlemad võimud läbi kondeka,nüüd vilin:(Ilmselt tõesti võimu eripära....aga ei tea mis temaga teha.Otse akult toitega tõmbas salongi tuled vilkuma:D,aga ei vilisend,kumb siis parem?
Tsitaat:
Algselt postitas: Rockkk
Mul oli A4l sama jant. Probleem on genekas!

Geneka siiski välistaksin,sest ühevarjandi näol ju ei vilise.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.08 12:52 Tsiteeri


genekavilinast saab kergelt aru. see on nii, et kui gaasi vajutad, siis vilin nagu auto pöördedki suurenevad.
võimuvilin oli mul vähemalt ühtlane. aitas parema rca ja voolujuhtme panek. genekavilina tavaliselt põhjustab rca ja voolujuhtme liiga lähestikku olek, kõige parem selle vältimiseks on juhtmed ümber vedada.

nt. mul eelmisel autol(bmw E39) oli ka vastik geneka vilin sees. viskas ükspäev nii siibrisse, et kiskusin kõik juhtmed(rcad-d. voolujuhtmed ja remonte) täiesti autost välja ja vedasin korralikult uued. nagu maagiliselt kadunud.

ja veel üks asi: ei soovita panna seda nn. "vilinaeemaldajat" vahele, kuna see lihtsalt lõikab teatud sageduse ära ja seeka helikvaliteet kannatab:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 14.07.08 13:47 Tsiteeri


hmm... aga mis siis teha. Genekat ju ikka sellepärast vahetama ei hakka. Juhtmed on mul veetud õieti. Praegu on mul need vilinaeemaldajad vahel, autoringist tartust ostin, 140 kulli maksid, alfateci omad.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.08 13:58 Tsiteeri


kui sul kusagilt võtta, proovi panna kvaliteetne rca. hind neil letis ca. 500.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 14.07.08 14:24 Tsiteeri


Veel üks põhjus mis enamasti seda vilinat tekitab, on võimendi massijuhtme ja kere vaheline halb ühendus. Kontrolli see üle ja vajadusel tee korralik ühendus ning probleem võib leida vägagi lihtsa lahenduse. :)


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 14.07.08 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siiim
Veel üks põhjus mis enamasti seda vilinat tekitab, on võimendi massijuhtme ja kere vaheline halb ühendus. Kontrolli see üle ja vajadusel tee korralik ühendus ning probleem võib leida vägagi lihtsa lahenduse. :)
Võimu massi juhe peaks olema võimalikult lühike ja vähemalt sama jäme kui akust tulev voolu juhe.Viga mis tavaliselt tehakse,veetakse voolu juhe koos maki juhtmetega võimuni.Mina sain vilinast ja krabinast lahti kui vahetasin genekal harjad ära.Aitab veel kui paigaldada kondekas geneka pluss klemmi ja korpuse vahele:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 15.07.08 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uunp
kui sul kusagilt võtta, proovi panna kvaliteetne rca. hind neil letis ca. 500.-


rca peaks mul olema suht norm. Mingi 450 eeku oli 5 meetrine jupp.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.07.08 10:27 Tsiteeri


Ühe variandina on võimalik proovida kui maki kest ühendada rca massi, ehk siis maki trükiplaadi mass on liiga nigel. On kaks võimalust, kas vile väheneb või kui genekas tõesti väsinud, siis peaks vile vastupidiselt hullumeelseks minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 15.07.08 11:14 Tsiteeri


siis mul ikka genekas väsinud, sest mul läeb vile suuremaks kui seal midagi aretada.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ant00ni0
huviline



Registreerunud 28.07.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8

postitati 03.08.08 22:31 Tsiteeri


Oli sama mure endalgi,Käisin lõunakeskuses ostsin Isolaatorit endale panin vahele ja korras..mitte mingit vilet ei olnud rohkem..!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Helina
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008

postitati 03.02.09 07:18 Tsiteeri


Mul autol ka aegajalt sama vile sees(kui käivitada) samas kõrvadele ei hakka... aga genekas on korras.
Peab siis ka juhtmestiku üle vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 03.02.09 16:05 Tsiteeri


Endal põhjustasd seda vilinat rca maandus, panin juhtmekiu maki kruvi alla ja teine ots rca ja maki vahele ning probleem kadus. Voolujuhe ja rca juhe üksteises suhtes eemalt vedada kindlasti.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.1% - SQL: 49.9%]