Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi S2 Coupe (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 5798)
urr
huviline



Registreerunud 22.03.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.08 11:38 Tsiteeri
Audi S2 Coupe



Tekkis mõte osta endale audi s2

Sellega seoses sooviks targemate soovitusi,kas üldse on mõtet osta s2 igapäevaseks kasutamiseks või kaasnevad autoga liiga suured kulutused.jah,ja nüüd kindlasti ütlete et jõuad osta s2 jõuad ka ülalpidada,ülalpidamine ülalpidamsieks,aga ei tahaks ka lihtsalt raha matta auto alla et igapäeva sõite sõita saaks.
Sooviks siis häid ja halbu külgi auto kohta(vastupidavus,varuosad,kütusekulu jne) teisi 2.2 turbo mootoriga autod ei sobiks,sest just meeldib audi coupe kooslus koos turbo ja nelikveoga.

Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.05.08 11:50 Tsiteeri


Satud raipe otsa ,siis jäedki sinna raha matma. Korraliku ( hästi hooldatud, väikse LSga ) masinaga vaid regulaarhooldused ning kulged pikalt. Vaat saksaturgu, märksõnaks: väike ning originaal Ls.
ABY e. 169KW mootor on mõttekam soetada kui 3B 162KW
Nn. otsesüüde vs jagajasüüde.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 22.05.08 11:57 Tsiteeri


minuarust pole ma veel kuulnud ega näinud kedagi, kes S2´ega lihtsalt kalla ja talla stiilis sõita saab.
"puhaste kätega" nendega juba ei sõida....ehk siis minuarust kindlasti tunduvalt kallim pidada kui mistahes vabalthingavat.


teema algatajale soovitaks lugeda erinevate S2´tede teemasid, juhul kui ligipääs on muidugi...saab pildi ette asjast.

edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 22.05.08 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
minuarust pole ma veel kuulnud ega näinud kedagi, kes S2´ega lihtsalt kalla ja talla stiilis sõita saab.
"puhaste kätega" nendega juba ei sõida....ehk siis minuarust kindlasti tunduvalt kallim pidada kui mistahes vabalthingavat.


teema algatajale soovitaks lugeda erinevate S2´tede teemasid, juhul kui ligipääs on muidugi...saab pildi ette asjast.

edu!

'
on sul olnud mõni 2,2 20vt? Kui saad korraliku auto, jätad ta stockiks, siis ei ole seal mitte midagi kallimat/keerulisemat hooldada kui suvalisel vabalthingaval. Kui saia ostad, siis loomulikult on käed 24/7 õlised - sama käib ka mistahes vabalthingava kohta.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.05.08 12:05 Tsiteeri


Teemaalgatajale veel, loe siit erinevaid teemasid:
http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=35

Amordid, sillapuksid ei ole kallid, pmts sama hind, mis vabalthingaval B4 quattrol.
120 000km täishooldus ca 7Keeki.

Katsu vältida läbiajatud masinaid, hiljem lihtsam.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 22.05.08 15:00 Tsiteeri


Ma kujutaks ette, et stock auto korralikult hooldatud peab ikka päris hästi vastu. Samas on selle autoga see häda, et tihti ei jää ta kaua stockiks. Algab tavaliselt chippimisest ja lõppeb kurat seda teab, kus.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 22.05.08 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
minuarust pole ma veel kuulnud ega näinud kedagi, kes S2´ega lihtsalt kalla ja talla stiilis sõita saab.
"puhaste kätega" nendega juba ei sõida....ehk siis minuarust kindlasti tunduvalt kallim pidada kui mistahes vabalthingavat.


teema algatajale soovitaks lugeda erinevate S2´tede teemasid, juhul kui ligipääs on muidugi...saab pildi ette asjast.

edu!

'
on sul olnud mõni 2,2 20vt? Kui saad korraliku auto, jätad ta stockiks, siis ei ole seal mitte midagi kallimat/keerulisemat hooldada kui suvalisel vabalthingaval. Kui saia ostad, siis loomulikult on käed 24/7 õlised - sama käib ka mistahes vabalthingava kohta.


Alusta näidetest palun. Mitu stock konditsioonis klubis olevat 20VT sina tead äss?
S2 igapäevakasutusse on võimalik, aga kas nii head asja on mõttekas nii kasutada - see jäägu teemaalustaja enda välja mõelda. Ma muidugi tahaks täitsa ise saksast tulnud 100k km tehasekonditsioonis S2 oma silmaga näha. Ja siis hinnalipikut kah sinna juurde.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 22.05.08 16:21 Tsiteeri


stock = chipitud ;)

Seda peaks iga turboga essimees teadama!

Head asja on kindlasti mõtekas ka igapäevasõiduks kasutada. Mehed ju ka ei vaata koledaid naisi, ega joo Pärnu õlut näiteks. Teoretiseerima ja keskkonnasäästlikkusest rääkima ei viitsi hakata.

PS. mats nagu ma olen, unustasin kõik essinaised sootuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Firehead
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S2 coupe

postitati 22.05.08 16:37 Tsiteeri


Olen veidi üle aasta olnud S2 coupe igapäevane kasutaja. Omast kogemusest võin öleda, et mõistlik see kindlasti pole aga samas süda on rahul, sest auto lihtsalt meeldib nii väga :D

Väga palju oleneb näiteks, kas suudad seda autot ise remontida või lased remonditöid teha. S2 coupe eripära võrreldes S4 ja S6 on, et kogu kupatus on oluliselt väiksema kere sisse pitsitatud ja ligipääs igale poole sellevõrra raskem. Mis tähendab suuremat ajakulu ja arvet remonditöökojast. Pealegi essi ei võta sul iga nurgatagune töökoda remontida, kui mingi keerulisem töö teha. Kui oled ise õliste kätega mees on asi muidugi võrratult lihtsam :P

ps Kui sul kasutajate autodele ligipääsu pole võin sulle privasse saata oma remondikroonika :)


Dreams first, needs later
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 22.05.08 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
stock = chipitud ;)

Seda peaks iga turboga essimees teadama!

Head asja on kindlasti mõtekas ka igapäevasõiduks kasutada. Mehed ju ka ei vaata koledaid naisi, ega joo Pärnu õlut näiteks. Teoretiseerima ja keskkonnasäästlikkusest rääkima ei viitsi hakata.


Nojah - eelmine oli kohe täitsa stock, praegune aga vastab sellele siinmainitud konditsioonile. Samas peab tunnistama, et sellele vaatamata tundub praegune auto oma mõõdukalt järgiaidatud olekus tehniliselt paremas konditsioonis olema kui eelmine kupee oli. Ilmselt oleneb palju eelmisest omanikust ja sellest, kus autoga liigutud on - saksamaisel bahnil täiega andmise (ikka 200+ km/h) pealt mauhti kohvipeatusi tehes just tehnika eriti ei rõõmusta soojal ajal :)

Ehk siis mingigi väljavaade on, et mujalt maalt saadud oluliselt ümberehitamata autol VÕIB tehnika olla parema tervise juures.

Veermiku osas kattub enamus osasid sama kerega tavaquattroga, jõuülekande tugevusvaru on oluliselt ümberehitamata tehnika jaoks rohkem kui piisav - kui just oskamatu sõitmisega pole käigukasti ära rikutud jne. (nagu mistahes muul autol).

Keskkonnasäästlikkuse koha pealt pole korras tehnikaga autole ka midagi ette heita - kui tänapäeva "CO2-emissioonide-mõõdistamise-debiilsus/hullus" kõrvale jätta :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.08 18:46 Tsiteeri


S2 igapäevaseks kasutamiseks, mhh. See on mõeldav, kuid nagu teisedki ütlesid, siis nende suur häda seisneb selles, et nad ei jää originaaliks. Kuniks pidada autot mõistusega, saab ilusti hakkama. Toon näiteks enda 1994a RS2-e, mille turbo oli veel eelminel aastal väga heas korras (seda vilet seal pole enam).

Marko


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 22.05.08 19:16 Tsiteeri


Mul näiteks on oma teada täiesti tehasekonditsioonis auto. Tegemist on muidugi Avnadiga, mis juba oma olemuselt on natuke praktilisem ja seetõttu natuke väiksema rallisõidupotentsiaaliga.
Auto on mul olnud natuke vähem kui kaks aastat ja tegemist on ikka küll olnud, muidugi olen ma ka autopede ja mõne arvates kindlasti natuke üle pingutanud. Ma soovitan autot, mida ostma hakkad, väga korralikult uurida ja kokku arvutada kui palju raha temasse panna tuleb. Pigem kuluta mõni tuhat ostueelsele ülevaatusele kui hiljem näiteks 30000 juppidele, mis lähemal ajal ära tuleb vahetada. Ma ei tea, mis autodega sõitnud oled, kuid minu kogemusi arvestades on tegu ikka väga tujuka autoga. Tujukus on põhjustatud just sellest, et tegemist pole väga lihtsa autoga. Tal on turbo, igasugused voolikud ja varasemate autodega võrreldes natuke rohkem elektroonikat, lisaks sellele tavaliselt ka natuke rikkalikum varustus. Seda elektroonikavärki ma oma oskamatuse tõttu eriti ei kommenteeriks, kuid muus osas on tegemist nagu väga pirtsaka tüdrukuga, kes võib lihtsalt suvalisel hetkel sõitmisest keelduda. Kõige olulisem vahe lihtsamate autodega on minu jaoks olnud see, et ta ei hoiata kui järsku jälle pirtsutama hakkab ja ei näita kuidagi juba kolm kuud varem, et varsti oleks aeg mõni jupp ära vahetada või midagi korrastada. Nõiteks kui tuleb lahti mõni turboga seotud voolik, jääb auto lihtsalt seisma ja kui ei saa või ei oska seda ära parandada, sõidab ära alles kui köiega keegi tõmbab. Täiesti ootamatult läks näiteks katki hooratas. See saab muidugi ainult ABY mootoriga juhtuda. Saan rääkida ainult oma kogemustele toetudes, kuid suurem osa juppidest, mille olen ära vahetanud, ei sobi eriti muudele autodele ja seetõttu on ka hind natuke kallim olnud.
Jutu võtaksin kokku nii, et kui Sa just autopede ei ole ja Sul on võimalik kuskil hoida ja hoolitseda mitme auto eest, osta hoopis mõni soodsate ülevalpidamiskuludega auto ja lisaks mõni pühapäevaauto, mis võib muidugi võimalusel ka Audi S2 olla. See on lihtsalt minu soovitus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 22.05.08 21:31 Tsiteeri


Tegelikult lihtsa ehitusega auto. Peale rõhu lekete ja nõrga kasti+siduri muud karta polegi. Kui tahad kunagi jääd või kruusa sõita, siis arvesta sellega, et audi 4 wd on hulkuv. Omal kogemus chipitud 3b-ga ja maantee kulu oli u 9l 100km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 22.05.08 21:46 Tsiteeri


Kütusekulu lihtsalt ära vaata sellel autol. Sportautol lihtsalt ei tohiks vaadata ja võrrelda kütusekulu väikese mootoriga autodega või üldse diislitega. Maanteel on võimalik ka vähem kui 9 l/100 km kätte saada. Linnas vähem kui 12 l/100 km on ikka rets pingutamine. Mõned päevad tagasi resettisin huvi pärast kompuutri ära ja praegu näitab vist 11,2 l/100 km. Kuskil pool on linnasõitu. Kui reseti olin ära teinud, käisin Kristiinest Viimsis ja tagasi. Üritasin võimalikult ühtlaselt sõita ja sain vist 10,8 l/100 km.
Kütusekulu pole vaja karta, sest see on prognoositav, karta tuleb ootamatuid hoolduskulusid.
Kõige lihtsam oleks tegelikult ju arvutada, mitme krooni eest kütust hoiab aastas säästlikuma autoga kokku. Kui veel arvesse võtta hoolduskulud, saabki teha otsuse, kas osta praktiline sportauto Audi S2 või kaks erinevat autot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 22.05.08 21:52 Tsiteeri


kiireks sõiduks oma hinnaklassis päris kiire...seda ainult otse sõidul:P sellist autot ostes ei tohi vaadata küttekulu, vaid seda mida ta oskab ja kuidas vastu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 22.05.08 22:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
kiireks sõiduks oma hinnaklassis päris kiire...seda ainult otse sõidul:P



Mis mõttes ainult otse sõidul ? :o
Kas Sinu Oopel Kadett gsi võtab kurve kiiremini või ?


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.05.08 23:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Kas Sinu Oopel Kadett gsi võtab kurve kiiremini või ?

Kuna Kadett GSi on S2 Coupe'st samade mõõtmete juures pool tonni kergem, siis ma ei imestaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 23.05.08 05:19 Tsiteeri


Ärme hakka siin võrdlusi tooma Opeliga. Ma ei hakka seda autot maha tegema, hea oli küll õppida 4wd-d. Audi ikka rohkem asfaldi masin. Häirima hakkas hulkuv vedu. Kord on vedu taga, siis mölla et vedu rohkem ette saaks. Mina võrdlen seda näiteks Impreza wrx või sti-ga, millega on sõit nagu lapsemäng. Üks on maanteele mõeldud, teine jällegi rallimaailmale ehitatud. Mind huvitas S2 juures ikkagi see kas on võimalik kiiresti rahvarallit/sprinti sõita. Kahjuks ei olnud. Seda tõestab hetkel ka selles sarjas osalev hr. Steinfeltd. Alajuhitavus(liiga raske nina) , pikad käigud jne, turbo tuleb korralikult taha alates 3000 p/min.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.08 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
Seda tõestab hetkel ka selles sarjas osalev hr. Steinfeltd. Alajuhitavus(liiga raske nina) , pikad käigud jne, turbo tuleb korralikult taha alates 3000 p/min.
Täiesti nõus. Selleks on osa inimesi ette pannud märksa laiemad rattad (rehv+velg), kui taha. Lag'i puhul on abiks vasaku jalaga pidurdamine.

Marko


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.05.08 08:04 Tsiteeri


Aga igapäevaseks tänavasõiduks siiski igati tore ja tehnoloogiliselt edumeelne auto. Hunt nunnus kestas. :) Tahaks isegi kunagi tulevikus ABY-ga Coupe ära proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 23.05.08 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Aga igapäevaseks tänavasõiduks siiski igati tore ja tehnoloogiliselt edumeelne auto. Hunt nunnus kestas. :) Tahaks isegi kunagi tulevikus ABY-ga Coupe ära proovida.


Väga korralikud ABY Couped rsk krõbeda hinnaga, alates ca 7Keur ja ülesse.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.05.08 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Väga korralikud ABY Couped rsk krõbeda hinnaga, alates ca 7Keur ja ülesse.

Tean. Eks ta seepärast seni ostmata ongi. :) Ootan, kuni 7k eegu peale kukub. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.08 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Kas Sinu Oopel Kadett gsi võtab kurve kiiremini või ?

Kuna Kadett GSi on S2 Coupe'st samade mõõtmete juures pool tonni kergem, siis ma ei imestaks.

Ja just nii ongi. Sauga kolmnurga suurel ringil sõidan mina ja nt ka uus honda S2000 1,07 aegasid, 85KW opel kadett 1,09 aegasid. Nii minul kui hondal on omajagu juba vedrustuses ka tehtud, stock vedrustusega S2 sõitis seal 1,11-12 jne aegasid. Ehk siis seal tuleb see kaaluvahe välja tõesti ning rinkal saad opel kadeti käest normaalselt s*** :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urr
huviline



Registreerunud 22.03.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.08 21:27 Tsiteeri


Tänan kõikki vastajaid asjalike vastuste eest,eks peab ikka tõsisemalt järgi kaaluma s2 ostu,muidu võib hiljem kahetsema hakata kui raha matmiseks läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 27.05.08 04:43 Tsiteeri


Noh mina olen oma autoga sõitnud iga päev (v.a Aava juures veedetud aeg), selle soetamisest saadik.

Mõtle nii, need autod on kõik ehitatud ammu (90-ndad), kui ostad sama vana ükskõik millise auto, kas sa oled kindel, et teda remontima ei pea?

Kannatab temaga igapäeva sõite teha küll. Peale uhamist tuleb ainult ümber kvartali sõita, et turbot jahutada. Pukse ja muid junne ikka läheb.

Ainuke miinus selle auto juures, minu jaoks on lõputuna näiv tagaluugi krigin.

Kindlasti on neid autosid eesmärgi päraselt kasutatud ja ronte liigub aga kui ta on enam vähem stock siis ei ole hullu.

Muidugi kui on veoauto turbo ja rõhk metsik võib jamasid juhtuda.

PS, mul on 3B moto.
Edu ostul


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]