Lehekülgi: 1 2 3 4 |
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 12.03.04 08:25
|
|
|
Mida teha, kui katalüsaatorid on läbi?
Mootoriks 2,6 V6, all 2 kat-i. Katalüsaatorid kolisesid ja uurisin võimalikke variante, mida peale hakata. Variandid:
1) osta tutikad orignaal kat-id, kuid sel juhul tuleb kulutada viiekohaline summa.
2) osta universaalkatid, odavaim variant 1500-2000kr/tk.
3) lasta ehitada kat-ide asemel resod. Hinnad 500-800kr/tk.
Valisin viimase variandi ning eile Kostiveres Aava tegi asja ära. Kui autole järgi läksin, oli tulemus üle ootuste nigel. Minu eesmärgiks oli saada
auto müratase vaiksemaks, kuid hele kat-i kolin oli asendnud jämedama mürinaga. Mürin oli võib-olla natuke kõvem kui kat-i kolin aga mürinaga kaasneb
veel vibratsioon, mis häirib veel rohkem kui enne.
Ehk on sellest kogemusest õppida kõigil, kel mure kat-idega ja kaaluvad reso tegemist või uue kat-i ostmist.
Kui keegi on samast probleemist jagu saanud rahuldava tulemusega, siis andke teada. Võib-olla oskavad mingid mehed resot paremini ehitada vms.
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 12.03.04 08:29
|
|
|
Mina küll ei kurda mingi müra üle kuigi resod on tehtud kati korpsesse.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 12.03.04 08:52
|
|
|
1. kus sa resod lasid teha?
2. kas autol läks vaiksemaks kui koliseva kat-iga?
võib-olla tegu v6 mootori eripäraga, sest tean samuti ühte 2,2t s6-te, mis ilma kat-ita on vaikne nagu normaalne auto peab olema.
äkki mõni v6 omanik kommenteerib?
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.04 09:04
|
|
|
üks varjant on veel ,mul seisavad kaks katti 500 eeku paar ja tule vii ära, sisu on neil alles mädad ka pole.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 12.03.04 09:10
|
|
|
kas need sobivad ka v6-le?
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.04 10:12
|
|
|
ei oska öelda praegu ei ole millekagi võrrelda.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 12.03.04 10:57
|
|
|
aga mis mootoriga autolt need pärinevad?
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.04 11:05
|
|
|
3B 162kw
|
|
|
T
huviline
Registreerunud 25.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 (C4) 2,8l
|
postitati 12.03.04 12:29
|
|
|
Minu Audil olid katid vahelt välja lõigatud. Ja Autol oli ca 3000 p/min juures selline loll plärin juures. Plärina tekitasid enne katte olevad torud
(need on topeltseinaga ja keevitaja oli sisemised lahti jätnud). Lahendasin probleemi sellega et paigaldasin univ. katid ning keevitasin sisemised
torud kinni. Olen tulemusega rahul kuna ei tea kui vaikne auto orig. kattidega on. Katid maksid kokku 2600eek ja töö tegin ise. Ja ka ülevaatusel oli
kõik OK.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 12.03.04 13:53
|
|
|
Tänud vastuse eest T-le.
Tundub, et kõige odavam variant ongi minna universaalkat-ide teed. Vähemalt kõrvad puhkavad.
Või äkki on keegi ikka V6 mootorile leidnud reso variandi, mis 2,2t puhul edukalt kastutatakse ja kõrv puhkab?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 12.03.04 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
Tänud vastuse eest T-le.
Tundub, et kõige odavam variant ongi minna universaalkat-ide teed. Vähemalt kõrvad puhkavad.
Või äkki on keegi ikka V6 mootorile leidnud reso variandi, mis 2,2t puhul edukalt kastutatakse ja kõrv puhkab? |
ära nüüd V6 - t turbomootoritega võrdle, sest turbo ise on väga hea summuti. Ma lõin enda autol(S4) lihtsalt katid tühjaks ja ei mingit hääle
valjenemist. Eelmine auto oli mul 2,8V6 sellega oli mul sama jama mis sulgi.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 12.03.04 15:41
|
|
|
Siis pole muud kui teha 2,6 twinturbo 
Kas oma eelmisel autol proovisid midagi ette võtta või müüsid koliseva kat-iga maha?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 12.03.04 16:06
|
|
|
Kõige odavam on siiski osta lammutusest originaal katalüsaator koos tuletoruga, sealjuures enne tuleks kindlaks teha milline katalüsaatori-tuletoru
variant sul all on, sest C4 kerega V6tel on nelja erinevat varianti. Lammutused küsivad korras katalüsaatroi-tuletoru eest 1500.-, kuid natuke aega ja
vaeva otsimisele kulutada siis võid saada ka 500.-
Minu auto katid näevad välja sellised
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=253-73&cid=140
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 12.03.04 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
Siis pole muud kui teha 2,6 twinturbo 
Kas oma eelmisel autol proovisid midagi ette võtta või müüsid koliseva kat-iga maha? |
Ma lõikasin nad pealt lahti ja panin sõelad sisse, villa ka ja keevitasin pleki tagasi. Hääl läks nats kõvemaks aga vähemalt ei olnud seda vastikut
tirinat 3000p/min juures. Universaalkatte ei tahtnud sellepärast, et neid on sinna suht vastik paigaldada.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 14.03.04 17:31
|
|
|
loll jutt . . .sellest asendamisest ei saa kuidagi see vibratsioon tulla - see peab kusagilt mujalt tulema.
Kuid, kui asi korralikult teha, siis hääl peaks sama jääma.
St. reso tuleb ka vastav valida. Endal on kat resoga asendatud ja ei täheldanud ei värinat, ega mingit liigset müra.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 14.03.04 21:59
|
|
|
1. kas hääl jääb samaks nagu korras kat-i puhul või mida sa selle all mõtlesid?
2. kes sul reso ehitas?
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 15.03.04 08:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
1. kas hääl jääb samaks nagu korras kat-i puhul või mida sa selle all mõtlesid?
2. kes sul reso ehitas? |
Hmm, ise püüdlesin just hääle muutumise suunas, kuid reso vahetamine häält kõvemaks ei teinud, rohkem selliseks mahedamaks ja mahlasemaks.
Resosid on ju ka igasuuruseid ja tuleb valida vastav.
Hmm, ise kasutan Simonsi originaal reso, mis on PmTuningust ostetud. Kuna teiste resodega kogemused puuduvad, siis soovitan sealt läbi astuda.
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 18.03.04 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
Minu eesmärgiks oli saada auto müratase vaiksemaks, kuid hele kat-i kolin oli asendnud jämedama mürinaga. Mürin oli
...
Kui keegi on samast probleemist jagu saanud rahuldava tulemusega, siis andke teada. Võib-olla oskavad mingid mehed resot paremini ehitada vms.
|
Alles hiljuti vahetasin ka katid välja kolisemise tõttu. Küll universaalsete kattide vastu, kokku katid ja töö läks 4.5k raha.
Tulemusega pea-aegu rahul. Aga jah, kolin asendus vähe suurema mootori müraga kui ennem. Seejuures, külma mootoriga müriseb rohkem kui soojaga. Ja
enamus mürinast paistab tulema mitte tagant vaid kõlama läbi kattide..
Enne oli igatahes hääl kuidagi sujuvam.
|
|
|
marko2100
huviline
Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant TDI
|
postitati 14.04.04 07:41
|
|
|
Endal peagi sama töö ees! On kellelgi õnnestunud see asi ka täiesti korda saada (s.t kolin kadunud ja müratase sama kui orig. katiga)
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.04 08:20
|
|
|
ma vaatasin 2,6 katte ja minul vedelevad on visuaalselt samasugused
|
|
|
marko2100
huviline
Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant TDI
|
postitati 14.04.04 08:25
|
|
|
Kust need sinu omad pärit on, mis seisukorras ja mis hind?
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.04 08:31
|
|
|
minu omad on 162kw turbo alt , sisu lahti ei ole ja küsin 500 paar.
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 14.04.04 09:03
|
|
|
äärmiselt asjakohane teema 
pealik, mis mure sul täpsemalt on, kas vaid kolin? Või hakkavad muidu ka umnbe jooksma. Päris keerukas, olen oma uurimustes sama kaugele jõudnud...ehk
siis õieti mitte kuhugi. Kasutatud katiga tekib ikkagi see nüanss, et millal saab taas sama probleemi üles tõsta...aja küsimus.
Palju originaalid üldse maksavad, huvi pärast teada. 99999 on ka viiekohaline number 
BR,
Krahv
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
marko2100
huviline
Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant TDI
|
postitati 15.04.04 08:48
|
|
|
Oskab keegi öelda, kuidas saaks 100% kindlaks teha, et kolin tuleb just katist?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |