Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Mida teha, kui katalüsaatorid on läbi? (Vastuseid: 81 | Vaatamisi: 16762)
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 12.03.04 08:25 Tsiteeri
Mida teha, kui katalüsaatorid on läbi?



Mootoriks 2,6 V6, all 2 kat-i. Katalüsaatorid kolisesid ja uurisin võimalikke variante, mida peale hakata. Variandid:

1) osta tutikad orignaal kat-id, kuid sel juhul tuleb kulutada viiekohaline summa.

2) osta universaalkatid, odavaim variant 1500-2000kr/tk.

3) lasta ehitada kat-ide asemel resod. Hinnad 500-800kr/tk.

Valisin viimase variandi ning eile Kostiveres Aava tegi asja ära. Kui autole järgi läksin, oli tulemus üle ootuste nigel. Minu eesmärgiks oli saada auto müratase vaiksemaks, kuid hele kat-i kolin oli asendnud jämedama mürinaga. Mürin oli võib-olla natuke kõvem kui kat-i kolin aga mürinaga kaasneb veel vibratsioon, mis häirib veel rohkem kui enne.

Ehk on sellest kogemusest õppida kõigil, kel mure kat-idega ja kaaluvad reso tegemist või uue kat-i ostmist.

Kui keegi on samast probleemist jagu saanud rahuldava tulemusega, siis andke teada. Võib-olla oskavad mingid mehed resot paremini ehitada vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 12.03.04 08:29 Tsiteeri


Mina küll ei kurda mingi müra üle kuigi resod on tehtud kati korpsesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 12.03.04 08:52 Tsiteeri


1. kus sa resod lasid teha?
2. kas autol läks vaiksemaks kui koliseva kat-iga?

võib-olla tegu v6 mootori eripäraga, sest tean samuti ühte 2,2t s6-te, mis ilma kat-ita on vaikne nagu normaalne auto peab olema.

äkki mõni v6 omanik kommenteerib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.04 09:04 Tsiteeri


üks varjant on veel ,mul seisavad kaks katti 500 eeku paar ja tule vii ära, sisu on neil alles mädad ka pole.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 12.03.04 09:10 Tsiteeri


kas need sobivad ka v6-le?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.04 10:12 Tsiteeri


ei oska öelda praegu ei ole millekagi võrrelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 12.03.04 10:57 Tsiteeri


aga mis mootoriga autolt need pärinevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.04 11:05 Tsiteeri


3B 162kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
T
huviline



Registreerunud 25.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 (C4) 2,8l

postitati 12.03.04 12:29 Tsiteeri


Minu Audil olid katid vahelt välja lõigatud. Ja Autol oli ca 3000 p/min juures selline loll plärin juures. Plärina tekitasid enne katte olevad torud (need on topeltseinaga ja keevitaja oli sisemised lahti jätnud). Lahendasin probleemi sellega et paigaldasin univ. katid ning keevitasin sisemised torud kinni. Olen tulemusega rahul kuna ei tea kui vaikne auto orig. kattidega on. Katid maksid kokku 2600eek ja töö tegin ise. Ja ka ülevaatusel oli kõik OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 12.03.04 13:53 Tsiteeri


Tänud vastuse eest T-le.

Tundub, et kõige odavam variant ongi minna universaalkat-ide teed. Vähemalt kõrvad puhkavad.

Või äkki on keegi ikka V6 mootorile leidnud reso variandi, mis 2,2t puhul edukalt kastutatakse ja kõrv puhkab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 12.03.04 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
Tänud vastuse eest T-le.

Tundub, et kõige odavam variant ongi minna universaalkat-ide teed. Vähemalt kõrvad puhkavad.

Või äkki on keegi ikka V6 mootorile leidnud reso variandi, mis 2,2t puhul edukalt kastutatakse ja kõrv puhkab?


ära nüüd V6 - t turbomootoritega võrdle, sest turbo ise on väga hea summuti. Ma lõin enda autol(S4) lihtsalt katid tühjaks ja ei mingit hääle valjenemist. Eelmine auto oli mul 2,8V6 sellega oli mul sama jama mis sulgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 12.03.04 15:41 Tsiteeri


Siis pole muud kui teha 2,6 twinturbo ;)

Kas oma eelmisel autol proovisid midagi ette võtta või müüsid koliseva kat-iga maha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 12.03.04 16:06 Tsiteeri


Kõige odavam on siiski osta lammutusest originaal katalüsaator koos tuletoruga, sealjuures enne tuleks kindlaks teha milline katalüsaatori-tuletoru variant sul all on, sest C4 kerega V6tel on nelja erinevat varianti. Lammutused küsivad korras katalüsaatroi-tuletoru eest 1500.-, kuid natuke aega ja vaeva otsimisele kulutada siis võid saada ka 500.-
Minu auto katid näevad välja sellised
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=253-73&cid=140


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 12.03.04 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
Siis pole muud kui teha 2,6 twinturbo ;)

Kas oma eelmisel autol proovisid midagi ette võtta või müüsid koliseva kat-iga maha?


Ma lõikasin nad pealt lahti ja panin sõelad sisse, villa ka ja keevitasin pleki tagasi. Hääl läks nats kõvemaks aga vähemalt ei olnud seda vastikut tirinat 3000p/min juures. Universaalkatte ei tahtnud sellepärast, et neid on sinna suht vastik paigaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.03.04 17:31 Tsiteeri


loll jutt . . .sellest asendamisest ei saa kuidagi see vibratsioon tulla - see peab kusagilt mujalt tulema.

Kuid, kui asi korralikult teha, siis hääl peaks sama jääma.
St. reso tuleb ka vastav valida. Endal on kat resoga asendatud ja ei täheldanud ei värinat, ega mingit liigset müra.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 14.03.04 21:59 Tsiteeri


1. kas hääl jääb samaks nagu korras kat-i puhul või mida sa selle all mõtlesid?

2. kes sul reso ehitas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 15.03.04 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
1. kas hääl jääb samaks nagu korras kat-i puhul või mida sa selle all mõtlesid?

2. kes sul reso ehitas?


Hmm, ise püüdlesin just hääle muutumise suunas, kuid reso vahetamine häält kõvemaks ei teinud, rohkem selliseks mahedamaks ja mahlasemaks.
Resosid on ju ka igasuuruseid ja tuleb valida vastav.

Hmm, ise kasutan Simonsi originaal reso, mis on PmTuningust ostetud. Kuna teiste resodega kogemused puuduvad, siis soovitan sealt läbi astuda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 18.03.04 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik

Minu eesmärgiks oli saada auto müratase vaiksemaks, kuid hele kat-i kolin oli asendnud jämedama mürinaga. Mürin oli
...
Kui keegi on samast probleemist jagu saanud rahuldava tulemusega, siis andke teada. Võib-olla oskavad mingid mehed resot paremini ehitada vms.


Alles hiljuti vahetasin ka katid välja kolisemise tõttu. Küll universaalsete kattide vastu, kokku katid ja töö läks 4.5k raha.

Tulemusega pea-aegu rahul. Aga jah, kolin asendus vähe suurema mootori müraga kui ennem. Seejuures, külma mootoriga müriseb rohkem kui soojaga. Ja enamus mürinast paistab tulema mitte tagant vaid kõlama läbi kattide..

Enne oli igatahes hääl kuidagi sujuvam.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 14.04.04 07:41 Tsiteeri


Endal peagi sama töö ees! On kellelgi õnnestunud see asi ka täiesti korda saada (s.t kolin kadunud ja müratase sama kui orig. katiga)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.04 08:20 Tsiteeri


ma vaatasin 2,6 katte ja minul vedelevad on visuaalselt samasugused


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 14.04.04 08:25 Tsiteeri


Kust need sinu omad pärit on, mis seisukorras ja mis hind?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.04 08:31 Tsiteeri


minu omad on 162kw turbo alt , sisu lahti ei ole ja küsin 500 paar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 14.04.04 09:03 Tsiteeri


äärmiselt asjakohane teema ;)

pealik, mis mure sul täpsemalt on, kas vaid kolin? Või hakkavad muidu ka umnbe jooksma. Päris keerukas, olen oma uurimustes sama kaugele jõudnud...ehk siis õieti mitte kuhugi. Kasutatud katiga tekib ikkagi see nüanss, et millal saab taas sama probleemi üles tõsta...aja küsimus.

Palju originaalid üldse maksavad, huvi pärast teada. 99999 on ka viiekohaline number :D

BR,
Krahv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 14.04.04 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Krahv

Palju originaalid üldse maksavad, huvi pärast teada. 99999 on ka viiekohaline number :D

Krahv

10 ja 15k vahele jäävad tavaliselt :P


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 15.04.04 08:48 Tsiteeri


Oskab keegi öelda, kuidas saaks 100% kindlaks teha, et kolin tuleb just katist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.0% - SQL: 74.0%]