cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 30.03.08 08:26
|
|
|
Mure, audi b4, salongi ventilatsiooniga?
Tere!
Salongi vent undab häirivalt, (kuna arvatavasti see ventika reostaat läbi ja töötab vaid 3;4aste siis häirib seda enam ei saa tasema peale ka
keerata, et vältida uduseid klaase)
Salongi filter on puhastatud, kunagi sai sealt suht suur lehehunnik avastatud, sellessuhtes kardangi et süsteemis võib ka kuskil mõni leht sees olla
seda häält põhjustada.
Siit ka küsimus, kas keegi on kunagi mingitmoodi puhastanud neid nn. sahte, kustkaudu paremini ligi pääseb.
Ja üleültse kuidas olete rahul oma audi 80-ne ventilatsiooni süsteemiga?
edit: konditsioneer on ka peal
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
jk.
|
postitati 04.04.08 10:09
|
|
|
Kõige lihtsam vent välja vahetada. Ise otsisin kasutatud ventilaatori teise Audi pealt ja vahetasin ära. Nüüd töötab väga hästi. Vahetus ise lihtne:
Kindalaegas eest ära, võtad ventilaatori alt kinni, keerad tugevalt kas vasakule või paremale 10-20 kraadi, et hambad ääre tagant aukudesse jõuaks ja
eemalda ventilaator alla poole tõmmates. Ventilaatoriga küsi kaasa ka reostaat, mis on kohe ventilaatori kohal väikese plastik karbi sees.
Proovimise asi, aga edu.
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 04.04.08 14:14
|
|
|
Täna plaanisingi uurida seda asja, kuid kindalaeka saab kätte vist vaid padrunvõtmega. Nii et sinnapaika see uurimine jäigi, kuna padrunikomplekt
tööjuures. Ükskord tuleb see reostaat ära vahetada, olengi pikalt juba edasi lükanud ja rahul olnud 3;4-da kiirusastme puhumisega.
Usun et venti iseenesest vahetada mul mõtetu, kuna sealt seda häirivat häält ei tule. Ikka vast on mingid lehed sahtis. eks kui lammutab siis pääseb
ka mujale ligi ja saab need ehk kätte.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 04.04.08 14:15
|
|
|
Reostaat iseenesest uuena ei maksa ka vägapalju? kui vana käes, eks siis saan sellega poodi minna.
Tänud jk.-le
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 04.04.08 14:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jk.
Vahetus ise lihtne: Kindalaegas eest ära, võtad ventilaatori alt kinni, keerad tugevalt kas vasakule või paremale 10-20 kraadi, et hambad ääre tagant
aukudesse jõuaks ja eemalda ventilaator alla poole tõmmates. |
See kõik kehtib kliimata mudeli korral. Kliima või kondikaga B4 puhul on ventikas mitte alt üles vaid "külili" ja kinni kolme kruviga.
Kättesaamiseks tuleb samamoodi kindalaegas ära võtta, kuid sealt ta välja niisama ei mahu - õhukanalid jäävad täpselt ette.
Küljepealt tuleb lahti lasta kaks armatuuri kinni hoidvat polti (plastikust katete all) ning siis armatuuri veidi tahapoole sikutada, et ventikas
välja mahuks.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 04.04.08 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cornoyo
Reostaat iseenesest uuena ei maksa ka vägapalju? | Alla 300.- peaks see ikka jääma Mäletan, et nö
tavavariant oli veidi kallim kondiga/kliima variandist.
Edu!
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 04.04.08 15:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
See kõik kehtib kliimata mudeli korral. Kliima või kondikaga B4 puhul on ventikas mitte alt üles vaid "kulili" ja kinni kolme kruviga.
Kättesaamiseks tuleb samamoodi kindalaegas ära võtta, kuid sealt ta välja niisama ei mahu - õhukanalid jäävad täpselt ette.
Küljepealt tuleb lahti lasta kaks armatuuri kinni hoidvat polti (plastikust katete all) ning siis armatuuri veidi tahapoole sikutada, et ventikas
välja mahuks. |
Mul on kont ka peal, nii et suured tänud sulle, muidu oleksin peale kindalaeka eemaldust üllatusmoment olnud
Aga kuidas selle reostaadi kättesaamine peaks ette nägema.
Sorry kui kedagi häirib äkki, et ma siin ennem asja uurin, kuigi ise pole kindalaegastki veel eest võtnud. Tahan lihtsalt võimalikult tark olla ennem
kui laiali kisun ja poodi ruttan.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.08 18:17
|
|
|
Seda 3 4 astme töötamist võib põhjustada ka lüliti.
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 11.04.08 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Seda 3 4 astme töötamist võib põhjustada ka lüliti. |
Omast kogemusest on 2 juhul kahest siiski reostaat süüdi olnud! Aga ennem võib ju reostaadi töökindlust testeriga kontrollida - et kas ikka tuleb vool
kõigist ühendustest läbi.
Kannatust ja edu proovimisel!
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 19.04.08 20:42
|
|
|
Nii täna sai siis mure lahendatud. Kiskusin kindalaeka eest ja järgisin klubilise wookie näpunäiteid. Vahetasin ühtlasi ära ka reostaadi. Maksis see
forssis 171 krooni (kondiga varjandi puhul) ja peale seda töötavad kõik neli astet korralikult.
Nüüd tükimaad vaiksem sõita, ennem uras pidevalt 3-da astmepeal vent.
Ventika mootoril endal tegelikult midagi viga polnudki, polnud seal ka lehti sahtis, nagu alkselt arvasin, suurt müra ta teebki kui kõrge astme peal,
selle sahina lõi sisse lihtsalt ventika labadest.
Tehtud lammutuse käigus tegin ka endajaoks uue avastuse, et sellel autol on olemas ka kindalaeka valgusti, vahetasin katkise pirni terve vastu.
Nii et igati kordaläinud ettevõtmine, mis aga kogus hoogu 2aastat
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 19.04.08 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Omast kogemusest on 2 juhul kahest siiski reostaat süüdi olnud! |
Kusjuures, mul on just vastupidi juhtunud - lüliti on nöökinud, ventika mootor on otsad andnud aga reostaat töötab (või noh, mis reostaat see ka on -
3 tugevvoolu takistit lihtsalt).
Lüliti nöökimine avaldus peale 20km kruusateed sõitmist selliselt, et ta lihtsalt 2 asendist allapoole enam ei liikunud. No keera kuidas tahad, jõuga
või jõuta, ei lähe ja kõik... tugevamaks, palun... vähemaks mitte.
Paar päeva kannatasin, siis hakkasin seda jama otsast lammutama.
Tuli välja, et ühendus pole väga hea olnud ning metallist klemmid on kuumaks läinud ja sulatanud mõnusa lohukese selle plastmassist tilulla sisse,
mida keerates vastavalt üha vähema takistusega takisti vooluahelasse ühendatakse. Istuski lüliti kontaktklemm rõõmsalt selles lohukeses ja ei lasknud
lülitit tagasi pöörata.
Noh, natuke mässamist viili ja näpitsatega ning võib öelda, mure lahenes. Aga eks ta paras nikerdamine ja nuputamine oli, kuna kuidagi ei tahtnud
(loe: ei viitsinud) tervet keskkonsooli laiali lammutada, ent sai ligi küll. Eest ära tuli võtta makk koos metallist sahtliga ning juhi jalge kohal
olev paneel. Makk seetõttu, et midagigi näha oleks, jalge kohal olev paneel aga selleks, et sealtkaudu sellele kuramuse lülitile günekoloogiliselt
läheneda.
|
|
|