Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mis võiks olla mootorist kostuva klõbina põhjuseks? (C4 2,8) (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2154)
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 23.03.08 16:30 Tsiteeri
mis võiks olla mootorist kostuva klõbina põhjuseks? (C4 2,8)



Lugu järgmine:

Eelmise aasta lõpus sai ostetud C4 2,8 millel olla just vahetatud plokikaaned kuna varem olla mootorirhma purunemise tagajärjel kolb ja klapid kokku saanud.

Alguses töötas mootor laitmatult - ostmise ajal vaid nurrus.

Mõned nädalad peale ostu tulin autoga taani mööda maad (u 2000km).

peale 1500km läbimist oli seistes tunda vibratsiooni - nagu mootor puterdaks vui miskit. Välja minnes oli kuulda tugevat klõbinat mootorist. Näoga auto tagaosa poole olles tundus klõbina allikas olevat mootori vasak pool.
kuna õlitase normis kuid normi keskmises osas otsustasin õli juurde valada (tol hetkel oli sees poolsünt 10w-40 kui õigesti mäletan).

Taani jõudes (1800km) jäi mulje, et vähemalt üks silinder on tagant ära kukkunud... Mootor klõbistas ikka veel, kuid nüüdseks käis ringi juba suht vaevaliselt. Sõidu ajal nagu ei saanud arugi et miski valesti on, kuna jõudu/kiirendust jagus piisavalt... Lõpuks oli nii, et peale klõbina polnudki muude liikuvate osade heli kuulda - oli vaid klõbin. (seda siis koha peal seistes)

Taani koju jõudes ja järgmine hommik kontrollima minnes mootor vaid nurrus - see kole klõbin oli kadunud nagu vits vette...

Linna vahel ringi vurades ja aeg ajalt kuulatades selgus, et klõbin on ikka aeg-ajalt olemas. Esimese asjana sai õlivahetus tehtud (sisse läks täissünt Valvoline Synpower 5w-40). Vana õli oli suht puhas alles (olla veidike enne ostu vahetatud mootoriremondi käigus), kuid väike õlikulu oli olemas. Pärast õlivahetust on õlitase siiani sama mis peale õlivahetust. Tundub, et moto õli ei võta.

Sellest reisist on nüüd möödas umbes 3 kuud. Vahepeal sai ka saksamaal käidud - umbes poole tee peal hakkas klõbin pihta jälle ja kestis kuni sihtpunktini (1000km üks ots). Auto seisis saksamaal 11 päeva ja tagasi tulles oli klõbin suurema osa ajast olemas.

See klõbin tuleb ja läheb nii kuis jumal juhatab. Ainuke asi mida märganud olen on see, et kui mootor soe siis klõbin valjeneb (täna hommikune vaatlus- väljas -8 kraadi ja külma mootoriga oli kuulda väga õrnalt seda klõbinat, 30 min sõitu, vee temp u 80 kraadi ja klõbin hakkas pihta jälle). Samas vahest sõidad mitu tundi ringi ning mingit klõbinat ei ole kuulda.

eelmine omanik on ka audifoorumis tegev ja kõne all oleva autoga seoses on ka mõned teemad olemas:

müügikuulutus
seoses moto kokku jooksmisega
seoses rihmavahetusega pärast kokku jooksmist

Täna hommikuse vaatluse käigus tegin ka videoklipi illustreerimiseks: videoklipp

Panin kõrva vastu mootorit mõnes kohas ning see klõbin kostus igalt poolt läbi kust proovisin (vasak plokk, parem plokk, sisselaske kolle). Kõige tugevamalt oli kuulda vasaku ploki juures.



Kas asi võib olla tõukurites? või on miskit muud nahkas... Varem tõukurite klõbinat kuulnud, kuid mitte nii hullusti... Samas on selle klõbinaga u 6000km maha aetud ja siiani ei ole miski laiali läinud. Veider on ka see, et klõbin tuleb ja läheb - mingit erilist seaduspärasust ei ole veel täheldanud ja ei ole väga katsetanud ka seda asja...

Teema üles praegu, kuna mehhaanikust sõber on varsti külla tulemas siia, ning vb olla annaks asja korda teha (mingid vidinad vaja kindlasti vahetada ja loodetavasti sellega asi piirdub).

Sai nüüd pikemat sorti postitus kokku, kuid ehk on lisainfost abi probleemi diagnoosimisel...

Soovin targemate arvamust ja seisukohta selles osas, et mis seda klõbinat põhjustada võib ning kuidas sellest vabaneda.

Ette tänades,

Jaak Taanist


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.03.08 18:52 Tsiteeri


Plokikaantes on nr 10 võtmele alluvad rõhuklapid.Peale klapikambrikaane eemaldamist on näha.
Võimalik et on laiali jooksnud see vasakpoolne klapp.
Lihtsalt umbes pakun .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 23.03.08 23:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Plokikaantes on nr 10 võtmele alluvad rõhuklapid.Peale klapikambrikaane eemaldamist on näha.
Võimalik et on laiali jooksnud see vasakpoolne klapp.
Lihtsalt umbes pakun .


et siis keeran vasaku klapikambrikaane maha ja vaatan mis seal toimub? Klapikambrikaane tagasipanekul midagi vahetada ka vaja? a la tihend vui miskit?


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reinzz
huviline



Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, 2.6

postitati 24.03.08 19:14 Tsiteeri


Mul on küll 2.6, kuid hommikul käivitades teeb sama häält, mingi 1 sec, alla selle. Siis kaob ära ja enam pole.


154 saksa hobust...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 23.02.12 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Plokikaantes on nr 10 võtmele alluvad rõhuklapid.Peale klapikambrikaane eemaldamist on näha.
Võimalik et on laiali jooksnud see vasakpoolne klapp.
Lihtsalt umbes pakun .



Küsimus selline, et kas need on blokikaane küljes või klapikambrikaane all?


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 23.02.12 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renz0
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Plokikaantes on nr 10 võtmele alluvad rõhuklapid.Peale klapikambrikaane eemaldamist on näha.
Võimalik et on laiali jooksnud see vasakpoolne klapp.
Lihtsalt umbes pakun .



Küsimus selline, et kas need on blokikaane küljes või klapikambrikaane all?


Plokikaane küljes klapikambrikaane all. Võtad klapikambrikaane maha ja pääsed ligi asjale.

Selline asi peaks olema.
http://i2.photobucket.com/albums/y14/PapeF/Audi%20TB-HeadGaskets-etc%20job/057-HeadOilValve.jpg

Lisaks on sisselaske kollektori all veel 2 rõhuklappi
http://i2.photobucket.com/albums/y14/PapeF/CH16.jpg

Pildid pärit sealt teemast
http://m.audiforums.com/forum/showthread.php?t=129631&page=6


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 23.02.12 17:13 Tsiteeri


Ja see klapp paneb siis selle mootori niimoodi lagisema?
Mis selle klapi tööpõhimõte on?
Ja mis seal sedasi lagiseda saab? See klapp on puruks ja lõhub seal sees midagi ?
Minule see värk eriti kohale ei jõua? :/

Terv,
Renz0


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 23.02.12 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renz0
Ja see klapp paneb siis selle mootori niimoodi lagisema?
Mis selle klapi tööpõhimõte on?
Ja mis seal sedasi lagiseda saab? See klapp on puruks ja lõhub seal sees midagi ?
Minule see värk eriti kohale ei jõua? :/

Terv,
Renz0


Need klapid lasevad üleliigse õli ja rõhu välja. Väsinud klapid lasevad aga rohkem õli minema kui tohiks ja hüdrotõukurid hakkavad häält tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.1% - SQL: 41.9%]