Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: B4 mootorid (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 4176)
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.08 19:47 Tsiteeri
B4 mootorid



Millised head ja vead on B4 mootoritel. Ma tean, et 1.6 ei kõlba kusagile. 1.8 jääb mulle isiklikult natuke väikseks. Aga mis nende 2.0 mootoritega on. Neid on ju kolme sorti: 66kw, 85kw, 103kw(selle erinevust ma tean isegi: 16v). Mis nende kahe esimese erinevus on?
Siis on veel 2.3, mida näeb väga vähe. Kas neid ongi vähe tehtud?
Kas V6-ga(2.6 ja 2.8) on mingeid tüüpprobleeme?
Mis nende kytusekulud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 06.03.08 19:58 Tsiteeri


esimene monopritse.85 -t on soovitatud,kui kütusekulu ka vaatad.
ja esimesel variandil Q varianti pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 06.03.08 20:00 Tsiteeri


Tehase kütusekulusid võrdle näiteks autoweek kataloogist või siit foorumist eraldi kütusekulu teemast.

66 vs 85kw vahe on toitesüsteemis, üks on täis elektriline pritsung, teine (lahjem) on monopritsung. Välimuselt meenutab karbussiga mootorit, seal ümmarguse õhufiltri kopsiku all ongi üks pihusti, mille tekitatud segu siis sisselaskekollektoriga edasi jaotatakse.
Ise olen omanud 2.0 85 kw B4 sedaani, selle keskmine kulu jäi 8,5 kanti (enamvähem pooleks linna-maanteed).

V6 tüüpveaks on silma jäänud, et enamik võtavad suhteliselt palju õli. Ja 2.6 on mõttetu, kuna võtab samapalju kui 2.8 ja 2.6 plastikust sisselaskekollektoris on ka ühed jubinad, mis tahavad silindrisse jõuda.

btw, 1.8 B4 pole toodetud, küll aga on olemas veel 2.2T (S2) ja 1.9 diisel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.08 21:33 Tsiteeri


suur tänu silmaringi avardamise eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.08 13:16 Tsiteeri


Diislite kohapealt lisaks niipalju, et neid oli ka kahte tüüpi minu mälu järgi. 66kw TDI ja 55kw TD.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.08 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Diislite kohapealt lisaks niipalju, et neid oli ka kahte tüüpi minu mälu järgi. 66kw TDI ja 55kw TD.

kas nii vana diislit pole veits riskantne osta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Anz27
huviline



Registreerunud 26.10.04
Asukoht: Tallinn - Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B3) + VW

postitati 08.03.08 20:51 Tsiteeri


Vana autot on üldse riskantne osta ;)
Sellepärast tulebki teha korralik ülevaatamine, kas siis ise, või spetsialistide poolt teeninduses. Endal lihtsalt vähem üllatusi hiljem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
spark
huviline



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2001a.

postitati 09.03.08 00:07 Tsiteeri


..kindlasti uuri ka põhja alla!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 00:09 Tsiteeri


kui juba hulk tarku mehi koos on siis kysin igaksjuhuks yhe asja veel ära:
ma olen aru saanud, et 90-l on 100 mootor. kui ma ostan 80, kas ma saan sellele ka 100 mootori peale panna?
muidugi vabandan ette ära, kui kysimusega puusse panin :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 09.03.08 00:15 Tsiteeri


Pole veel autot soetanud, aga juba mõtled mootorivahetusele :D

Osta auto, mis on töökorras ning sellise mootoriga, mis sulle meeldib. Siis pole pead vaja vaevata igasuguste ümberaretustega.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 00:18 Tsiteeri


tundub, et kombineerida on odavam. pidage mind kasvõi audipedeks aga minu soovid on sellised:
mulle väga meeldib audi 100 mootori hääl ja ta on minu teada võimsam kui 80 sama suured mootorid, aga selle kere on liiga suur. samas 90 on väga vähe ja nad on kallid. siis mõtlesingi, et paneks kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 09.03.08 00:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mihklep
mulle väga meeldib audi 100 mootori hääl ja ta on minu teada võimsam kui 80 sama suured mootorid.



Millisest mootorist on jutt ?


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 00:22 Tsiteeri


näiteks 2.3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 09.03.08 00:26 Tsiteeri


100 kw (NF mootor) A100 peal vs. 2.3 (AAR) 98 kw B4-l.
Mida muudab 2 kw su elus ?


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 00:37 Tsiteeri


audi 90 2.3 on 125kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 09.03.08 00:42 Tsiteeri


Soovin sulle edu ning paksu rahakotti selle mootori pealearetamisel.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 00:45 Tsiteeri


ma vaatan, kas sellest saab asja, äkki saab ikka kuidagi 90
aga 90 on veel B4 ka eks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 09.03.08 00:49 Tsiteeri


90 peaks ikka puhta b3 olema veel, b4 kerega 90 mudeleid tehti ainult usa tarbeks ja tegelikult erinesid need euroopa b4 80-test suhteliselt vähe.

mootorivahetuse asemel oleks vist hulka kergem/odavam osta 2.8v6 või 2.8v6q ja sellele täielik remont teha, kui hakata 2.3 125kw mootorit 98kw asemele arendama.
kui juba 2.3 asemele midagi panna, siis pigem otsida s2 või s4/6 2.2 turbomootor, siis on mootorivahetuse vaev ka seda väärt;)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.03.08 18:08 Tsiteeri


Kui asi ainult hääle soovis seisneb, siis 2.3 R5 mootor oskab ka kümne klapiga ilusat häält teha. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 18:44 Tsiteeri


aga kuidas 2.0 16v on. on ta normaalne mootor? selles mõttes, et kas kas tahab väga palju õli ja remonti? võrreldes teistega: ntx 2.0 8v, 2.3 r5 jne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 09.03.08 18:49 Tsiteeri


Loe siis competition'i teemasid. Öko ta igatahes pole. Ma vaataks ennem 2.3 poole juba.
Tsitaat:
Algselt postitas: mihklep
aga kuidas 2.0 16v on. on ta normaalne mootor?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 09.03.08 21:16 Tsiteeri


2.0 16V eriti öko ei ole jah! Remonti ei vaja rohkem kui teised mootorid! Korras mootor sõidab ilusti õlivahetusest õlivahetuseni!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 21:27 Tsiteeri


kõige mõttekam tundub siis ikkagi 2.3, väiksemate mootoritega sama kytusekulu aga võimsust rohkem ja V6 läheks mulle vist liiga kulukaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mihklep
huviline



Registreerunud 02.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 21:29 Tsiteeri


aga viimane kysimus tarkadele: kas osta C4 või B4?
C4 on suurem ja mugavam aga B4 kergem ja seega vist väiksema kytusekuluga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.08 21:35 Tsiteeri


See küttekulu vahe nüüd nii suur ka pole. Liiter vast maks per 100 km. Kõik oleneb autost ja tihendist rooli ja istme vahel. Otsusta ise. Kas sul on suurt autot vaja või ajad väiksemaga läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.0% - SQL: 33.0%]