opsys
huviline
Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003
|
postitati 05.03.08 20:02
|
|
|
Plokikaase tihend?
Tervist!
Probleem nimelt selles, et kahtlustan, et plokikaase tihend on õhtal või hullemal juhul plokk ise kutu. Probleem süvenes pärast radika vahetust ning
lõdvikuklambrite pingutamisel. Sümptomid on järgmised: pärast väikest sõitu, kui mootor ei lähe täielikult soojakski, lööb juba suure surve sisse.
Ideaalis ei tohiks sellist olukorda tekkida, sest vedelik ei paisugi veel niipalju, kui ta leige on. Mootori täielikul mahajahtumisel jääb ikka surve
sisse. Ideaalis ei tohiks seda ka juhtuda, sest vedeliku jahtumisel taastub esialgne ruumala. Töötava mootoriga jääb õhku palju vahele ning termostaat
ei avanegi enam. Iseenesest keema pole veel midagi läinud, seier jääb sinna 90 kanti. Radikas on külm siis.
Täna tuli esile ka veel see probleem, et 20 sekundi jooksul pärast käivitamist ei võta üht pütti taha (arvan, et pressib pärast mootori seiskamist
jahutusvedeliku silindrisse ning selle 20s jooksul toimub põlemiskambri läbipesemine ja seejärel hakkab tööle alles). Töösooja mootoriga pole antud
muret. Vahetanud olen ka paisupaagi korki.
Targemad, mis te asjast arvate?
(otsingut olen kasutanud ning kõik teemad läbi lugenud sellega seoses)
Millised on sümptomid, kui hammasrihm üle hamba viskab?
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 05.03.08 20:09
|
|
|
Vaheta termostaat kui ta sul veel vahetatud pole. Võib vabalt olla, et termostaat ei avane üldse. Kui radikas jääb ka 90ne pealt külmaks, siis ta ei
avane - seega termokas mäda. Juhul kui jahutusvedelik silindrisse saab(plokikaanetihend/plokikaan nässus), siis:
On julm aur taga
Ei saa sa mootorit käimagi(silindris teatavasti vedelikku eriti kokku ei ole võimalik pressida)
Oleks õli ja jahutusvedelik sassis(karteris või paisupaagis siis)
Ära midagi vägistama hakka igaksjuhuks. Kui muidu ei saa, siis otsi mõni vanakoolimees endale appi, kes natuke asja jagaks.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
opsys
huviline
Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003
|
postitati 05.03.08 20:24
|
|
|
Termostaati sai vahetatud detsembris. Kuni pühapäevani toimis kõik ideaalselt, temperatuur läks ilusti üle 90 (92 termos.). Vendid rakendusid. Siis
jäi auto seisma eilseni, kuna pingeregulaator otsustas vedru välja visata. Eile aga u. 40 km sõites hakkaski temperatuuriga see jama pihta, kõikus
seal 80-90 vahel. Ning täna siis hakkasid eelpool mainitud probleemid esile kerkima. Peaks veel selle ka ära mainima, et pühapäeval sai lastud
niipalju jahutusvedelikku välja nagu sellest peenikesest torust tuleb mis paisupaagi ülemisse ossa läheb. Seda siis selleks, et vahetada klambrid kuna
need pressitud andsid läbi. Õhutamistöid ma siis ei teinud.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 05.03.08 20:58
|
|
|
Ehk siis on õhk vahel kusagil. 2.0 rahvaautol oli ka kunagi kokkupuude sarnase asjaga. Ei saa pead anda, et sul õhutamine aitab, kuid proovida võid.
Edu(ja ärge maha lööge, kui valesti arvan)
Terv Kivitare
|
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 06.03.08 08:32
|
|
|
nimetav: kaas
omastav: kaane
osastav:kaant
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 06.03.08 08:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: opsys
Tervist!
Probleem nimelt selles, et kahtlustan, et plokikaase tihend on õhtal või hullemal juhul plokk ise kutu. Probleem süvenes pärast radika vahetust ning
lõdvikuklambrite pingutamisel. Sümptomid on järgmised: pärast väikest sõitu, kui mootor ei lähe täielikult soojakski, lööb juba suure surve sisse.
Ideaalis ei tohiks sellist olukorda tekkida, sest vedelik ei paisugi veel niipalju, kui ta leige on. Mootori täielikul mahajahtumisel jääb ikka surve
sisse. Ideaalis ei tohiks seda ka juhtuda, sest vedeliku jahtumisel taastub esialgne ruumala. Töötava mootoriga jääb õhku palju vahele ning termostaat
ei avanegi enam. Iseenesest keema pole veel midagi läinud, seier jääb sinna 90 kanti. Radikas on külm siis.
Täna tuli esile ka veel see probleem, et 20 sekundi jooksul pärast käivitamist ei võta üht pütti taha (arvan, et pressib pärast mootori seiskamist
jahutusvedeliku silindrisse ning selle 20s jooksul toimub põlemiskambri läbipesemine ja seejärel hakkab tööle alles). Töösooja mootoriga pole antud
muret. Vahetanud olen ka paisupaagi korki.
Targemad, mis te asjast arvate?
(otsingut olen kasutanud ning kõik teemad läbi lugenud sellega seoses)
Millised on sümptomid, kui hammasrihm üle hamba viskab? |
täpselt samad sümptomid ka minu autol oli ,ainuke sel puhul peaks jahutusvedelik välja pressima, voi on hästi vähe plokikaase tihend kahjustatud? mul
ikka löppjärgus läks 80 kildile üle 5 liitri vedelikku,pidin kaevuvett isegi kasutama. jah kui bensu hais juba paisupaagis siis kohe kindlasti
plokikaase tihend
|
|
|
opsys
huviline
Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003
|
postitati 06.03.08 13:45
|
|
|
Proovisin täna käivitada, võttis kohe kõik pütid taha ning mootor käis ühtlaselt. Eile pärast viimast sõitu lasin jahutussüsteemist surve välja.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 06.03.08 18:17
|
|
|
mul ka ideaalselt,ühtlaselt töötas,vahetusse nii voi naa läks. plokikaane katkise tihendi puhul nüüd mootori töö minuarust ju üldse ei muutu,kui
muidugist ölikanalitega tekib kontakt siis teine asi vast.?
|
|
|
opsys
huviline
Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003
|
postitati 23.03.08 22:29
|
|
|
Kaevan oma teema jälle üles. Sai plokikaas maha kistud ning minu oletused pidasidki paika: esimese püti juures oli jahutusvedelik põhjalikku
puhastustööd teinud. Tihend oli mõrane ning põlemisprotsessid pressisid sealt surve jahutussärki, mis omakorda pressis jahutusvedelikku silindrisse.
Nüüdseks on tihend vahetatud ning üle 300 km läbitud. Vedelikku kadunud ei ole, eks näis kas jääb lõplikult pidama.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 23.03.08 22:43
|
|
|
tee üks paarikümne kildine ots trassil ja vajuta ka natuke
seejärel on selge, kas jäi lõplikult või ei jäänd.
olen kuulnud, et teinekord on plokk ka pragune old, siis suht p....teema
|
|
|