Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Plokikaase tihend? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1810)
opsys
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003

postitati 05.03.08 20:02 Tsiteeri
Plokikaase tihend?



Tervist!
Probleem nimelt selles, et kahtlustan, et plokikaase tihend on õhtal või hullemal juhul plokk ise kutu. Probleem süvenes pärast radika vahetust ning lõdvikuklambrite pingutamisel. Sümptomid on järgmised: pärast väikest sõitu, kui mootor ei lähe täielikult soojakski, lööb juba suure surve sisse. Ideaalis ei tohiks sellist olukorda tekkida, sest vedelik ei paisugi veel niipalju, kui ta leige on. Mootori täielikul mahajahtumisel jääb ikka surve sisse. Ideaalis ei tohiks seda ka juhtuda, sest vedeliku jahtumisel taastub esialgne ruumala. Töötava mootoriga jääb õhku palju vahele ning termostaat ei avanegi enam. Iseenesest keema pole veel midagi läinud, seier jääb sinna 90 kanti. Radikas on külm siis.
Täna tuli esile ka veel see probleem, et 20 sekundi jooksul pärast käivitamist ei võta üht pütti taha (arvan, et pressib pärast mootori seiskamist jahutusvedeliku silindrisse ning selle 20s jooksul toimub põlemiskambri läbipesemine ja seejärel hakkab tööle alles). Töösooja mootoriga pole antud muret. Vahetanud olen ka paisupaagi korki.
Targemad, mis te asjast arvate?
(otsingut olen kasutanud ning kõik teemad läbi lugenud sellega seoses)

Millised on sümptomid, kui hammasrihm üle hamba viskab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 05.03.08 20:09 Tsiteeri


Vaheta termostaat kui ta sul veel vahetatud pole. Võib vabalt olla, et termostaat ei avane üldse. Kui radikas jääb ka 90ne pealt külmaks, siis ta ei avane - seega termokas mäda. Juhul kui jahutusvedelik silindrisse saab(plokikaanetihend/plokikaan nässus), siis:
On julm aur taga
Ei saa sa mootorit käimagi(silindris teatavasti vedelikku eriti kokku ei ole võimalik pressida)
Oleks õli ja jahutusvedelik sassis(karteris või paisupaagis siis)

Ära midagi vägistama hakka igaksjuhuks. Kui muidu ei saa, siis otsi mõni vanakoolimees endale appi, kes natuke asja jagaks.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
opsys
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003

postitati 05.03.08 20:24 Tsiteeri


Termostaati sai vahetatud detsembris. Kuni pühapäevani toimis kõik ideaalselt, temperatuur läks ilusti üle 90 (92 termos.). Vendid rakendusid. Siis jäi auto seisma eilseni, kuna pingeregulaator otsustas vedru välja visata. Eile aga u. 40 km sõites hakkaski temperatuuriga see jama pihta, kõikus seal 80-90 vahel. Ning täna siis hakkasid eelpool mainitud probleemid esile kerkima. Peaks veel selle ka ära mainima, et pühapäeval sai lastud niipalju jahutusvedelikku välja nagu sellest peenikesest torust tuleb mis paisupaagi ülemisse ossa läheb. Seda siis selleks, et vahetada klambrid kuna need pressitud andsid läbi. Õhutamistöid ma siis ei teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 05.03.08 20:58 Tsiteeri


Ehk siis on õhk vahel kusagil. 2.0 rahvaautol oli ka kunagi kokkupuude sarnase asjaga. Ei saa pead anda, et sul õhutamine aitab, kuid proovida võid.

Edu(ja ärge maha lööge, kui valesti arvan:D:D:D)

Terv Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 06.03.08 08:32 Tsiteeri


nimetav: kaas

omastav: kaane

osastav:kaant


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 06.03.08 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: opsys
Tervist!
Probleem nimelt selles, et kahtlustan, et plokikaase tihend on õhtal või hullemal juhul plokk ise kutu. Probleem süvenes pärast radika vahetust ning lõdvikuklambrite pingutamisel. Sümptomid on järgmised: pärast väikest sõitu, kui mootor ei lähe täielikult soojakski, lööb juba suure surve sisse. Ideaalis ei tohiks sellist olukorda tekkida, sest vedelik ei paisugi veel niipalju, kui ta leige on. Mootori täielikul mahajahtumisel jääb ikka surve sisse. Ideaalis ei tohiks seda ka juhtuda, sest vedeliku jahtumisel taastub esialgne ruumala. Töötava mootoriga jääb õhku palju vahele ning termostaat ei avanegi enam. Iseenesest keema pole veel midagi läinud, seier jääb sinna 90 kanti. Radikas on külm siis.
Täna tuli esile ka veel see probleem, et 20 sekundi jooksul pärast käivitamist ei võta üht pütti taha (arvan, et pressib pärast mootori seiskamist jahutusvedeliku silindrisse ning selle 20s jooksul toimub põlemiskambri läbipesemine ja seejärel hakkab tööle alles). Töösooja mootoriga pole antud muret. Vahetanud olen ka paisupaagi korki.
Targemad, mis te asjast arvate?
(otsingut olen kasutanud ning kõik teemad läbi lugenud sellega seoses)

Millised on sümptomid, kui hammasrihm üle hamba viskab?


täpselt samad sümptomid ka minu autol oli ,ainuke sel puhul peaks jahutusvedelik välja pressima, voi on hästi vähe plokikaase tihend kahjustatud? mul ikka löppjärgus läks 80 kildile üle 5 liitri vedelikku,pidin kaevuvett isegi kasutama. jah kui bensu hais juba paisupaagis siis kohe kindlasti plokikaase tihend


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
opsys
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003

postitati 06.03.08 13:45 Tsiteeri


Proovisin täna käivitada, võttis kohe kõik pütid taha ning mootor käis ühtlaselt. Eile pärast viimast sõitu lasin jahutussüsteemist surve välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 06.03.08 18:17 Tsiteeri


mul ka ideaalselt,ühtlaselt töötas,vahetusse nii voi naa läks. plokikaane katkise tihendi puhul nüüd mootori töö minuarust ju üldse ei muutu,kui muidugist ölikanalitega tekib kontakt siis teine asi vast.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
opsys
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2.0 85kW 1994 a, B6 Avant 1.9 AVF 2003

postitati 23.03.08 22:29 Tsiteeri


Kaevan oma teema jälle üles. Sai plokikaas maha kistud ning minu oletused pidasidki paika: esimese püti juures oli jahutusvedelik põhjalikku puhastustööd teinud. Tihend oli mõrane ning põlemisprotsessid pressisid sealt surve jahutussärki, mis omakorda pressis jahutusvedelikku silindrisse.
Nüüdseks on tihend vahetatud ning üle 300 km läbitud. Vedelikku kadunud ei ole, eks näis kas jääb lõplikult pidama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 23.03.08 22:43 Tsiteeri


tee üks paarikümne kildine ots trassil ja vajuta ka natuke
seejärel on selge, kas jäi lõplikult või ei jäänd.

olen kuulnud, et teinekord on plokk ka pragune old, siis suht p....teema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.0% - SQL: 75.0%]