Endal ka sama jama, et nädalaga saab aku tühjaks. Autoks on 2000 aasta A4 (universaal, quattro). Olin täiesti veendunud, et viga on signas.
Sellepärast ka viimasel korral, kui auto 5ks päevaks seisma jätsin, ei pannud signat peale. Aga oh üllatust, aku ikka tühjaks tõmmanud...
Hakkasin ka siis siinsete juhiste põhjal viga taga ajama ja sain lekkevooluks peaaegu 0,4A. Seda on ilmselgelt liiga palju. Võtsin kaitsmete nimekirja
ette ja millegipärast jäi otsustasin esimesena proovida kaitset number 15 (kliimaseade). Peale selle eemaldamist oli lekkevooluks 0.07A. Proovisin
siis veel mõned korrad kaitset tagasi panna ja eemaldada ja iga kord oli tulemus sama. Isegi pärast kümneminutilist ootamist näitas multimeeter
0,37A.
Nüüd siis küsimus suurele ringile, et mis asi võiks kliimaseadme juures sellist "lekkimist" põhjustada? Ehk on siin mõnel pädeval foorumikülastajal
millalgi aega, et pilk peale heita? Hakkab ära tüütama juba see aku tühjenemise jama, mis annab eriti tunda just talvel...
|