Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: Multimeeter? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 6826)
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 12.02.08 11:42 Tsiteeri
K: Multimeeter?



Kuidas multimeetriga auto voolu tarbimist mõõta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.08 12:52 Tsiteeri


Nt see multimeeter: http://www.germes-online.com/direct/dbimage/50253798/Digital_Multimeter.jpg
Tõstma pead siis punase testri otsa 10ADC pesasse (mõnedel on nad üksteise üleval, mõnedel üksteise kõrval nagu pildilgi). Testri keerad 10A ala peale esialgu. Aku miinusjuhe maha ning siis üks testri ots miinus juhtme külge (võib ka korraliku kontaktiga kere punkti panna) ning teine ots aku miinuse peale. Siis näitabki tester sulle hetkel olevat tarbimist, kui tarbimine väga väike (näit on 0,1 või alla selle), keera testri ala väiksema peale (200mA antud testril).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 12.02.08 13:05 Tsiteeri


Voolutarbimist saab mõista kahte moodi.Nagu ranz seletas mõõdetakse mitte töötava autoga ehk otsitakse "lekkevoolu".Teine variant on töötava mootoriga voolutarbimist mõõta ehk kui palju tarbib auto voolu erinevatel koormustel.Mõõdetakse ampertangidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 12.02.08 13:23 Tsiteeri


Mõtlesin täpselt nii nagu kasutaja ranz kirjutas! Aga mis on see vahemik kus see tarbimine on normaalne ja kustkohast see enam normaalne ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.08 13:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Mõtlesin täpselt nii nagu kasutaja ranz kirjutas! Aga mis on see vahemik kus see tarbimine on normaalne ja kustkohast see enam normaalne ei ole?

Mõtled siis seisva masina voolutarvet? See võiks olla alla 0,1 või 0,1. Üle selle kipub paljuks minema.
Silmas tasub pidada seda, et esmane näit mis sul kohe ees on, ei pruugi olla reaalne. Nimelt paljud seadmed lülitavad ennast mõne aja pärast alles välja. Ehk siis oleks vaja otsad kinnitada ära eelpool seletatud viisil ning oodata vaadata mis teeb, signa peale panna ning vaadata mis siis teeb jne.
Kui tarbimine suurem, 0,2 ja ülessepoole siis hakkad ükshaaval kaitsmeid kaitsmeplokist eemaldama ja vaatad millise ahela pealt tarbivus ära kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
revo
huviline



Registreerunud 18.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro (2003)

postitati 19.09.09 19:24 Tsiteeri


Endal ka sama jama, et nädalaga saab aku tühjaks. Autoks on 2000 aasta A4 (universaal, quattro). Olin täiesti veendunud, et viga on signas. Sellepärast ka viimasel korral, kui auto 5ks päevaks seisma jätsin, ei pannud signat peale. Aga oh üllatust, aku ikka tühjaks tõmmanud...
Hakkasin ka siis siinsete juhiste põhjal viga taga ajama ja sain lekkevooluks peaaegu 0,4A. Seda on ilmselgelt liiga palju. Võtsin kaitsmete nimekirja ette ja millegipärast jäi otsustasin esimesena proovida kaitset number 15 (kliimaseade). Peale selle eemaldamist oli lekkevooluks 0.07A. Proovisin siis veel mõned korrad kaitset tagasi panna ja eemaldada ja iga kord oli tulemus sama. Isegi pärast kümneminutilist ootamist näitas multimeeter 0,37A.

Nüüd siis küsimus suurele ringile, et mis asi võiks kliimaseadme juures sellist "lekkimist" põhjustada? Ehk on siin mõnel pädeval foorumikülastajal millalgi aega, et pilk peale heita? Hakkab ära tüütama juba see aku tühjenemise jama, mis annab eriti tunda just talvel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.9% - SQL: 76.1%]