Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Bensiinipumba Bosch 044 paagisisene filter? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3479)
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 02.02.08 20:04 Tsiteeri
Bensiinipumba Bosch 044 paagisisene filter?



http://www.patrickmotorsports.com/parts/689.jpg

Kust oleks võimalik osta Bosch'i 044 bensiinipumbale (pildil) filtrit? Pump on paagiväliseks kasutamiseks algselt mõeldud, aga mul on ta paagis sees ja seega peaks filter otse pumba ette/külge kinnituma. Hetkel kasutan isetehtud filtrit, mis vastab küll kõigile nõudmistele, aga pole eriti esteetilise välimusega. Toimetab, aga tahaks paremat.
Netis kolades jäi silma näiteks ATL'i filter:
.PDF .
See sobiks ideaalselt. Või on äkki kohe Eestist kusagilt võimalik saada mingit analoogset või suisa sama filtrit? ATLiga kontakteerunud ei ole ja hinnast, saadavusest ja tarnetingimustest seega aimu ei ole...

Jayracing pakub ka sellele pumbale filtrit, aga kardan, et kujupoolest ei sobi paaki.

http://www.jayracing.com/images/products/BFP-PF1.jpg

Kas on mingit normaalset lahendust? Paljud on ju selle pumba paaki sisse pannud ja kuidagi järelikult ka filtri probleemi lahendanud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 02.02.08 20:16 Tsiteeri


Miks ei võiks filter mootoriruumis olla. A100lju originaalis amordi kännu külge kinnitatud.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 02.02.08 20:19 Tsiteeri


Enne pumpa peab ju ka filter olema, muidu on pump varsti kulunud. Orig. paagisisesel pumbal on ju ka filter/sõel all. 044 on paagiväline pump ja filtrit küljes pole, on ainult pumba sees, aga sellele ei saa loota, sest seda ei ole võimalik puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.02.08 22:39 Tsiteeri


Kas originaal kopsiku sisse ei õnnestunud panna?
044 on kasutamiseks nii siseselt kui ka väliselt
Minul on 044 paagisisene, kuid originaal pump on peenem ja päris PnP paigaldus pole, seetõttu on mul vahetatud ka see kopsik.
selliste osadega on ta minul paagi sees:
895 201 531A Strainer
895 201 779H Reservoir mount


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 03.02.08 10:24 Tsiteeri


Mul on originaalis selline kinnitus paagis:

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/fuelinjection/Fuel_Pump_Original_60mm.jpg

044 läheb sinna orig. kinitusse väga kenasti ja täpselt sisse, ei mingeid erilisi probleeme. Ainukeseks eripäraks võrreldes orig. pumbaga on see, et 044 pumbal on korpusel olev võru/rõngas teisel kõrgusel. Aga see asja ei muuda, sest metallist klamber tõmbab pumba piisavalt kõvasti kinnituse sisse paikka ka suvalisel kõrgusel.

http://www.sillbeer.com/images/engine/fuelpump-040-044.jpg

Pidasid silmas ilmselt midagi sellist, kus ka paaki kinnituval kopsikul on veel küljes filter? Sellise kopsiku kasutamiseks pean paagi ära vahetama, sest niisama lihtsalt sellist kopsikut sinna paaki panna ei saa minuteada... ;)

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/fuelinjection/10V_Old_60mm_pump2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 05.02.08 21:24 Tsiteeri


Heade ideede ootuses, tõstan korra veel teemat... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.02.08 07:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Heade ideede ootuses, tõstan korra veel teemat... :)

Küsi nõu turboklubist, seal on aretajaid rohkem, kel ka kogemust kuhjaga.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 24.02.08 19:04 Tsiteeri


Polnud ka turboklubist küsimisel erilist kasu.
Sai uuritud selle ATL-i filtri saadavust Eestis ja näiteks Jokker Racing'ust (rallyshop.ee) saaks seda tellida - hinnaga 3240.- EEK/tk :o
Ma saan aru, et tegemist on eluaegse filtriga, puhastatav jne... aga ikkagi, meeletu hind ju!
http://www.demon-tweeks.co.uk/resources/images/zoom/ATLKS191.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 24.02.08 19:27 Tsiteeri


Ma käiksin lammaris c4 paagisisest pumbakonstruktsiooni luuramas. Päris täpselt pole ise uurinud, missugune see põhi seal välja näeb ja kuidas see on sinna paigutatud/kinnitatud, aga ehk saab ideid või siis ümber teha.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]