Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: a6 2,4 125kW (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2283)
mikk56
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.06
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.08 20:04 Tsiteeri
K: a6 2,4 125kW



tere. et kas keegi oskab kommenteerida ülalmainitud mootorit? kuidas on töökindlusega ja kas tasuks sellist osta?
http://www.tehaseauto.ee/index.php/page_id/6/car_id/8e87dae0b76333
on keegi järsku antud autot vaatamas ka käinud?
ette tänades:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 25.01.08 20:30 Tsiteeri


2.4 mootor on hea mootor, kuid kipub, nagu kõik vabalthingavad Audi V6 mootorid, õli võtma. Tehasenormiks (max) on 1L@1000km.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 27.01.08 17:36 Tsiteeri


Kas mitte 2,4 mootor ei pidanud olema bensiiniröövel ning tüüpveaks "lambist lagunema"? Parandage kui eksin...:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.01.08 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Kas mitte 2,4 mootor ei pidanud olema bensiiniröövel ning tüüpveaks "lambist lagunema"? Parandage kui eksin...:(

Pigem on seda 2.6.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 31.01.08 23:52 Tsiteeri


Võtab õli ja võtab bena. Kusjuures õli võtab olenevalt tallamisele. Kui on multitronic kast siis on võimalik õli kokku hoida (linnas saab täiesti vabalt sõita nii et pöörded on alla 2k). Aga kui pöörded üles lähevad siis hakkab seda õli põlema.

Bensiiniga on see kurb lugu et seda ei hoia mite kuskilt kokku. Sõida kuidas tahad. Suurte külmadega oli mul kulu umbes 15 sajale. Tavaline on 12, iseig pigem 13.

Kui võimalik võta pigem 3.0 Tundub et see 2.4 ei käi väga kerest üle, et küteb läheb palju. Samas ei saa öelda et edasi ei läheks, selline harju keskmine variant. Juhtunud pole temaga midagi, läbisõit midagi 150k hetkel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 01.02.08 08:48 Tsiteeri


Mul on peres 2000/2001a. A6/C5, 2.4 esivedu, kepikastiga. Ca 140 000km Ls ( revalist võetud, originaal, ajalooga jne ). Võtab õli, eriti pikkadelsõitudel - maanteel. Kütusekulu ca 9 - 11.5L/100km. Noh, muidugi ökonomistid sõidavad antud aparaadiga:D. Kuid näide elustenesest.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 01.02.08 08:55 Tsiteeri


Olen samuti 2.4-ga sõitnud ja pole küll midagi halba õelda. Remontima teda nüüd küll teistest kateldest rohkem ei pidanud. Samuti ei meenu, et meeletult oleks õli võtnud. Nagunii tuleb siia varsti keegi, kes karjub, et 2.4 on mõttetu ja ainult 2.8 on mõtekas. IRL pole neid aga mõtet küll 100% uksuda. Niimoodi võiks juba õelda, et 2.8 on mõttetu ja ainult 4.2 on normaalne mootor.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 04.02.08 18:05 Tsiteeri


Selle aastakäigu A6'l ei olnud enam 2.8 mootor. Kahjuks see link ei avane enam aga ma eeldan et masin on 2001/2002 edasi, sest siis tuli 2.4 mingi üks kw juurde vms, ja 2.8 asemele 3.0

Mõttetu ta päris ei ole jah, aga kui mul oleks valida, sis ma pigem võtaks 3.0. Kütet võtab umb. liitri vähem kui 2.4 ja kw on kõvasti rohkem.
See on igaühe enda otsustada, kui mõtekas või mõttetu see siis temajaoks on. Kas omada nõrgemat mootorit mis võtab rohkem kütet või võimsamat mootorit mis võtab vähem.

Mul kompuutrit ei ole, seega väga täpset kütusekulu ma öelda ei oska. Aastaks siis 2001/2002, olen arvutanud et täis paagiga saan heal juhul ~450km sõita, tavaliselt 400. Aga siin tuleb võibolla erinevus selles sisse, et mul on 90% linnasõitu. Põhimõtteliselt mul võib isegi nii olla et ma sõidan kaks paagitäit järjest ainult linnas ära. Siis võib see keskmine langeda jah, aga 11L/100km ma pole vist küll kunagi saanud :D Võibolla suvel kui sõita pool linnas ja pool maanteel.

Ja peres on üks C6 A6 kah, samuti 2.4 ja esivedu (ei ole vist küll multitronic vaid tiptronic) ja kulu on samuti 13,5 vms. Enamasti isa sõidab tollega ja ta on suhteliselt rahuliku sõidustiiliga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.3% - SQL: 47.7%]