Lehekülgi: 1 2 |
janar275
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 18.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 06:51
|
|
|
küsimus miks mootor jahtub maha
kas keegi oskab öelda misk jahtub auto mootor (Audi 100 2.6 110kw) maha sõidu ajal kuigi sai alles termostaat vahetatud
hea oleks kõik info selle kohta
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 18.01.08 07:10
|
|
|
jahtub..
ei oska seda isegi vastata,kuid endalgi on sama asi,termostaat töötab,linna vahel ilusti 90 peal ja kui trassi peal uhad siis kukub kuskil 70 peale
-kriips ennem 90-et.
Talvel oleks kindlasti mõistlik panna radika ette vineeritükk või muud et ei saaks suurt hulka külma radika peale kiirel sõidul.Ju on see selle
mootori eripära sest ka vedeliku hulk ca 10,5l on suur.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 18.01.08 07:13
|
|
|
Järelikult on müüdud madalama avanemistemperatuuriga termostaat. Termostaat ehk on praak, ei vasta avanemistempile, mis märgitud, avaneb varem.
Soovitus:
Revalist originaal termostaat.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
janar275
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 18.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 07:37
|
|
|
ega ainult revalist ei sa a varu osi
termostaat on ainult 2 päeva vana ja see on a varu osa
|
|
|
macdiversant
huviline
Registreerunud 10.12.03
Asukoht: Tartu - Peedu - Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: A5Q
|
postitati 18.01.08 07:39
|
|
|
Isegi sama asja läbi teinud: vaatamata kvaliteettermostaadi paigaldamisele olid sümptomid jätkuvalt samad. Minu juhtumi puhul lahenes asi pärast
temperatuurianduri vahetamist.
Tegemist siis analoogilise V6-ga
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.01.08 07:43
|
|
|
Ja mina jällegi vahetasin mitu korda termostaati,enne kui sellise sain,mis pidama jäi.Praaki esineb palju.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 18.01.08 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janar275
termostaat on ainult 2 päeva vana ja see on a varu osa |
Vaata, sa võid ju mujalt ka nn A varuosa osta, kuid see ei pruugi olla sama kvaliteediga
Olen kokkupuutnud küll ja küll - otse tootjatehasest tellinud detaile, mis ei olnud pidavuse poolest need, mis pidid, sama toode, sama kaubamärk
revalist ning asi oli õige, pidas, töötas nii nagu peab. Kas niisama jaekaubandusse lastakse "teisejärgulised" sama tootja, sama logoga detailid, ei
tea, kuid revalist sai sama asja ja töötas, pidas.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
janar275
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 18.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 07:55
|
|
|
aga miks ta siis koha peal töödates on korras ilusti 90kraadi
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 18.01.08 07:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janar275
aga miks ta siis koha peal töödates on korras ilusti 90kraadi |
Kuna õhuläbivoolu ei toimu radiaatorist, soojeneb jahutusvedelik ilusti, nagu peab. Kui on termostaadiviga, mida siist järeldada võib, ehksiis,
termostaat avaneb liiga palju või liiga vara.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
janar275
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 18.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 08:53
|
|
|
tänan abi eest tuleb uurida
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 09:11
|
|
|
Ja mina võin öelda aastate tagusest isiklikust kogemusest (töötasin siis Revalis) ning vahetasin oma autol 2,6 V6 originaaltermostaati talve jooksul
4x ning alati olid süptomid samad, siis läks soojemaks ning auto sai müüdud, seega edasist ei tea...
Panin tähele, et neid ühe nukaga V6 mootoreid tuleb külmaga kohapeal täiesti soojaks lasta siis peaks ka ok olema, kui aga külma/poolkülma mootoriga
sõitu alustada ning maanteele minna siis ka temp langes, seega ei ole asi b või a osas.
Uuematel võib see viga ka temp anduris olla...
|
|
|
|
janar275
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 18.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 11:13
|
|
|
see siis ei pruugi olla termostaadi viga jah
|
|
|
janar275
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 18.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 11:15
|
|
|
aga kas siis sellest on ka kasu kui midagi ette panna ja ega se mootorit ei kurna siis
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 13:19
|
|
|
V6-te kohta ei tea, aga mu omal oli mingi kummitihend ka seal, ei mäletagi kas termostaadi ja ploki vahel või termostaadi ja termostaadi kaane vahel.
Äkki see tihend ei pea või on üldse puudu?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.01.08 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Ja mina võin öelda aastate tagusest isiklikust kogemusest (töötasin siis Revalis) ning vahetasin oma autol 2,6 V6 originaaltermostaati talve jooksul
4x ning alati olid süptomid samad, siis läks soojemaks ning auto sai müüdud, seega edasist ei tea...
Panin tähele, et neid ühe nukaga V6 mootoreid tuleb külmaga kohapeal täiesti soojaks lasta siis peaks ka ok olema, kui aga külma/poolkülma mootoriga
sõitu alustada ning maanteele minna siis ka temp langes, seega ei ole asi b või a osas.
Uuematel võib see viga ka temp anduris olla... |
siit ka küsimus.mis tähistega need ühe nukaga v6-d on?temperatuuri kohalt on pidevalt 90 kraadi(olgu suvel siis 35 vöi talvel -20)isegi maanteesöidul
kuhugi ei kuku-see peaks ju normaalne olema.ja arvan,et üksgi autost hooliv inimene ei lähe külma mootoriga kohe söitma.
|
|
|
Raika30
huviline
Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4, 93'
|
postitati 18.01.08 19:04
|
|
|
Ma ei saa ühest asjast aru, nimelt miks ei tohi maanteel mootori temp 70 olla?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.01.08 19:09
|
|
|
sellekoha pealt arvan,et juks11 ehk oskab paremini seletada.minu loogika kohaselt söidad siis ju pool sooja mootoriga ja teiseks ei tule sulle talvel
erilist sooja ka mitte salongi.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.01.08 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janar275
aga kas siis sellest on ka kasu kui midagi ette panna ja ega se mootorit ei kurna siis |
ei ole soovitatav katta täielikult,pool radikat vöiks ikka vaba olla.sai kunagi kaetud(täielikult-kuna pöhi oli avatud) ja enam sama viga ei tee.
|
|
|
emsy
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.08 21:46
|
|
|
Tsitaat: |
Panin tähele, et neid ühe nukaga V6 mootoreid tuleb külmaga kohapeal täiesti soojaks lasta siis peaks ka ok olema, kui aga külma/poolkülma mootoriga
sõitu alustada ning maanteele minna siis ka temp langes, seega ei ole asi b või a osas.
|
ÕIGE.
Ka mina olen oma V6 mootoril 3 korda termostaati vahetanud ja kõikidega on samad sümtomid. Praegu on radiaator eest täiesti kaetud ning linnast sõitu
alustades hoiab ilusti 90 kraadi peal. Aga maantee sõiduga alustades (u. 10 km.) ei tõuse temperatuur enne linna üle 60 kraadi.
On vist jah selle mootori eripära
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.01.08 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: emsy
Tsitaat: |
Panin tähele, et neid ühe nukaga V6 mootoreid tuleb külmaga kohapeal täiesti soojaks lasta siis peaks ka ok olema, kui aga külma/poolkülma mootoriga
sõitu alustada ning maanteele minna siis ka temp langes, seega ei ole asi b või a osas.
|
ÕIGE.
Ka mina olen oma V6 mootoril 3 korda termostaati vahetanud ja kõikidega on samad sümtomid. Praegu on radiaator eest täiesti kaetud ning linnast sõitu
alustades hoiab ilusti 90 kraadi peal. Aga maantee sõiduga alustades (u. 10 km.) ei tõuse temperatuur enne linna üle 60 kraadi.
On vist jah selle mootori eripära |
mis marki/koodiga mootoritest ikkagi juttu tehakse?
|
|
|
janar275
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 18.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.08 07:27
|
|
|
audi 100 93a 2.6 110k c4
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 19.01.08 07:38
|
|
|
see pole aind v6 mootoritega...mul passat 1.8 94a sama lugu....kohapeal käies tõuseb temp. ca 80c peale...sõites langeb ca 60 peale...kuid sooja puhul
kogu aeg!
|
|
|
|
nöpz
huviline
Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 2.8 q avant, b2 q, vw passat, mõned põkad
|
postitati 19.01.08 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
see pole aind v6 mootoritega...mul passat 1.8 94a sama lugu....kohapeal käies tõuseb temp. ca 80c peale...sõites langeb ca 60 peale...kuid sooja puhul
koguaeg! |
Enda sama mootoriga passat linnas ilusti 90 kraadi ja maanteel kukub sinna 70 lähedale, kuid sellel isegi miski kompu, millel siis näitab õli tempi ja
see püsib julgelt üle 90 kraadi. Kas see vee temp peabki olema siis see 90. Maanteel ju mootor suurematel pööretel ja vajab ka minu meelest rohkem
jahutust. Võimalik, et eksin.
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.08 09:32
|
|
|
Eest kinni katmine pidi halvasti mõjuma kollektorile. Arvan, et pool radiaatorist võib kinni katta aga kollektorite pool tuleks lahti jätta.
|
|
|
emsy
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.08 10:13
|
|
|
Tsitaat: |
Eest kinni katmine pidi halvasti mõjuma kollektorile. Arvan, et pool radiaatorist võib kinni katta aga kollektorite pool tuleks lahti jätta.
|
V6- l kollektorid ju mõlemal pool...
Enda autol (2.6, 1995.a.) oli algselt radiaatori ees spetsiaalne busside radikatele mõeldud aukudega plastik, aga kasu sellest eriti ei olnud. Siis
katsin terve esi otsa kinni ja siiani on temperatuur ilusti seal 90 kraadi ligi püsinud (ptüi, ptüi, ptüi üle vasaku õla).
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |