Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.6 pöörete kõikumine (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1921)
Raika30
huviline



Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4, 93'

postitati 04.01.08 19:27 Tsiteeri
2.6 pöörete kõikumine



Tere!

Autoks audi 100 2.6 manuaal
Probleem järgmine: tühikäigul pöörded kõiguvad. Töötab hetke korralikult (740rmp), siis pöörded korraks (vähem kui sekundiks) tõusevad umbes tuhande peale, langevad tagasi ja tõusevad uuesti paari sekundi jooksul ikka mittu korda- täpselt nagu keegi koputaks varbaotsaga vastu gaasipedaali.
Teeb nii isegi siis kui kliima, tuled jne on välja lülitatud (midagi peale mootori ei tööta) Lambdad on korras, pihustid korras, küünlad uued, küünlajuhtmed uued, plokikaane rem tehtud, detonatsiooniandurid vahetatud.
Tegi nii ennem remonti ja peale remonti ka midagi ei muutunud. Probleem ei saa olla tühikäigumootoris- selle võtsin maha, puhastasin ära midagi ei muutunud. Midagi ei muutunud ka siis kui tal juhtmed tagant ära tõmbasin.
EDIT: Kõikumine on vahel tunda ka sõites (vahel jõnksutab kui ühtlase gaasiga sõita)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reinzz
huviline



Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, 2.6

postitati 04.01.08 20:39 Tsiteeri


Mul 2.6 sama jama, aga äkki oskad öelda, kus see tühikäigu mootor on? Äkki mul selle puhastamine aitab?


154 saksa hobust...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Raika30
huviline



Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4, 93'

postitati 04.01.08 20:48 Tsiteeri


Sisselaskekollektori vasakul pool, taga. Must silindrikujuline umbes 5 cm pikk jublakas. kinnitub kahe poldiga kollektori külge. 4-juhtmeline pistik jookseb selle külge
http://www.12v.org/engine/index.php?section=cl&view=rear
Idle stabilyser valve pildil (2.6-l natuke teise kujuga aga samas kohas)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reinzz
huviline



Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, 2.6

postitati 05.01.08 15:55 Tsiteeri


Tänud asjaliku lingi eest;)


154 saksa hobust...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 06.01.08 23:21 Tsiteeri


Kui juhetühikäigumootorilt küljest võtta, kas pöörded jäävad paigale? Kui nii, siis võib ikkagi tühikäigumootor hakata õhtale minema.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika30
huviline



Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4, 93'

postitati 07.01.08 12:51 Tsiteeri


Ei jää, mängivad ikka edasi, ka lambdade ja detonatsiooniandurite eemaldamine ei aita... jäävad ikka mängima...
Kindel olen selles, et mehhaaniline osa on korras (ise tegin ja hästi tegin) Elektroonika ei ole aga minu ala, sellepärast kahtlustangi, et mingi viga kuskil aga ei oska otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 07.01.08 14:49 Tsiteeri


Kui juhe küljest ja ikak tõmbleb, siis ei saa selle viga olla jahm. Aga praegu panustaks kas õhulekete peale sisselaskes või õhulugeja:/.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika30
huviline



Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4, 93'

postitati 07.01.08 16:30 Tsiteeri


sisselase on korras, lekked puuduvad.
Õhulugejat tal pole (MAP)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika30
huviline



Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4, 93'

postitati 21.01.08 18:49 Tsiteeri


Upitaks natuke, ehk juhtub mõni targem vaatama...:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 21.01.08 19:09 Tsiteeri


Miks Sa diagnostikasse ei lähe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika30
huviline



Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4, 93'

postitati 21.01.08 21:46 Tsiteeri


Nojah... sellega nii, et pärnus ei tehta kuskil diagnosti(loe: on küll, aga sealt ei saa muud vastust kui,et: vaheta lambda ära või,et: Vii romulasse ja osta omale normaalne auto) Ühesõnaga mingi kia-ga ringisõitva mehhaaniku käest ma selliseid pilkeid ei viitsi kuulata ja kuhugi mujale linna mul lihtsalt füüsiliselt ei ole aega diagnosti minna. Miks? Sellepärast, et päev saab ennem läbi kui mu tegemised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.01.08 21:48 Tsiteeri


kuidas ei tehta...Pärnus samuti Reval Auto ju olemas ehk teisi sönu audikeskus ja vaevalt nad sulle kohe sedasi ütlevad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika30
huviline



Registreerunud 02.01.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4, 93'

postitati 21.01.08 21:56 Tsiteeri


Irw... Sõber käis seal- 1K diagnosti eest ja sõimati nägu täis ka veel:D
Diagnost diagnostiks, targemad mehed peaks juba lennult teadma mis viga ju;) Ma ei usu, et ma esimene sellise probleemiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]