Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80 ostuabi vaja (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2732)
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.12.07 06:55 Tsiteeri
Audi 80 ostuabi vaja



Terv,

nimelt plaanis pareguse sõiduki asemele audi 80 soetada, sest oleks aeg mosse pensionile saata ja pühapäevaliikuriks kuulutada.

hinnapiir oleks nii 40 000.
keretüüp on suhtkoht ükskõik, avant meeldib neist kõigerohkem, kui poleks muret ka copued või sedaani omada, rohkem loeb tehniline kord kui kindel kere. mootor võik olla kas TDI või alates 2.0 85KW bensiin. 2.3R5 asemel valiks pigem v6.
ja kast võiks olla manuaal, automaati niiväga ei taha.

praeguseks on sima jäänud 2 sõidukit
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/336/auto_php-id=402336-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/901/auto_php-id=339901-www_auto24_ee.html

oskab keegi nende kohta ehk vähe rohkem pajatada kui kuulutuses kirjas?
rohelist couped sai vaatamas käiodud, tehniliselt tundus korralik, kuid pisivigu oli rohkem kui mu mossel. LKF andmetel olla see auto ka eelmisel jaanuaril liiklusõnnetuse põhjustanud, teab keegi sellest midagi?

hõbedase sedaani kohta üldse info puudub, pole seda veel vaatamas käinud.

muidugi kui kellegil on pakkuda endal mingit korralikku sõidukit, siis võib sellest kindlasti teada anda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 06.12.07 07:29 Tsiteeri


muideks mees ,sa muidugist vast ei tea,aga audit tehakse neljaveolist kah. et kui juba sa siin vaatasid 2,8 mootorit ,mis to 4 vedu sis sulle liiga teeb? mooset jah ei tehtud neljaveolist aga osad mehed teevad su siin foorumis maha kui neljaveolist ei vöta!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 06.12.07 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
mooset jah ei tehtud neljaveolist


Pisut küll OT, kuid ka mosset on tehtud neljaveolist (407 kerel kõrgendatud kliirensiga - seria numbriks siis 410). ning olen üsna kindel, et sellise isendi läbivus oli OLULISELT parem kui oooo oma :(
ühte sellist müüdi Fakto autos, kunagi paar aastat tagasi oli hind masinal ainult 110K. asi oli muuseumi korras ning läbisõit ca 25Kkm (kui mu mälu mind ei peta). pärines asi Leho Siimsen erakogust. Teist sellist võid näha Riia automuuseumis. kokku toodeti selliseid asju ca 10 000 tk.

Aga teemasse kah

See sedaan tundub olevat esiosa laksuga. pildid on küll selleks kehvakesed (tegelikult hästi tehtud - varjavad vigu :))
veel võin öelda, et 2,8 ja esivedu jääb kuidagi ... (saad ehk ise aru mida mõtlen).

kupeel on välimus ilus, midagi kurta pole.

Samas omast kogemusest võiksin soovitada ühte lisa, mis sa oled vist kogemata jätnud kahe silma vahele. kliima nimelt. tegelikult sobib ka kont, kuid sellega on natuke rohkem rabelemist nagu nende manuaalsete asjadega ikka. ja automaat kasti ei maksa väga karta - ei ole nad õrnad midagi. pealegi kui linnas palju sõitmist, siis juba 2,6 mootorist alates (ehk isegi varem) on minekut küllaga.
ehk kaalud siiski ka R5 mootorit oma vanas ja heas pommikindluses.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.07 08:32 Tsiteeri


v6 mootor on üsna hea asi, aga pidevalt tuleks jälgida et kuskilt õli välja ei ajaks. kui kuidagi peaksid koperdama 2,6-se v6 otsa, siis esimese asjana võtta sisselaskekollektor maha ja peksa need õhusuunajad minema, muidu on oht, et need suunajad lõpetavad silindris. 2,8 on natuke kindlam valik ses suhtes. 2,6 ja 2,6 küttekulu ja hooldusnumbrid on identsed, küll aga on neil 18kw jõuvahe, mis on tagumikuga väga hästi tunda :P

ka 2,3 on täiesti arvestatav valik, kuna vaadates, et huvi on suurema mootori järgi, siis on mingil määral oluline ka minek? 2,3 r5 10v ärkab kergemini kui v6, samas on ka olemas veel 2,3 r5 20v :) see oleks siis nendest neljast mootorist kõige teravama minekuga. r5 te hooldamine ei ole ka midagi ulmekallist, küll aga on 10v suht kapriisne mootor vigade kohapealt, kui mõni andur saba annab, siis näed seda kohe ka küttekulust, viga otsida ja leida aga on suhteliselt raske, kuna enamus neist ei suhtle arvutiga.

ahjaa, ja nelivedu võta ikka, mis sa selle 2,8-ga teed kui üks ratas sinist suitsu laiali ajab ainult? küttekuluerinevus on marginaalne (pistke see 1l 100km kohta jutt sinnasamusesse) hoolduskulud ei ole ka nüüd niipalju suuremad kui sa just rallikrossiga ei tegele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 06.12.07 08:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
v6 mootor on üsna hea asi, aga pidevalt tuleks jälgida et kuskilt õli välja ei ajaks. kui kuidagi peaksid koperdama 2,6-se v6 otsa, siis esimese asjana võtta sisselaskekollektor maha ja peksa need õhusuunajad minema, muidu on oht, et need suunajad lõpetavad silindris. 2,8 on natuke kindlam valik ses suhtes. 2,6 ja 2,6 küttekulu ja hooldusnumbrid on identsed, küll aga on neil 18kw jõuvahe, mis on tagumikuga väga hästi tunda :P

ka 2,3 on täiesti arvestatav valik, kuna vaadates, et huvi on suurema mootori järgi, siis on mingil määral oluline ka minek? 2,3 r5 10v ärkab kergemini kui v6, samas on ka olemas veel 2,3 r5 20v :) see oleks siis nendest neljast mootorist kõige teravama minekuga. r5 te hooldamine ei ole ka midagi ulmekallist, küll aga on 10v suht kapriisne mootor vigade kohapealt, kui mõni andur saba annab, siis näed seda kohe ka küttekulust, viga otsida ja leida aga on suhteliselt raske, kuna enamus neist ei suhtle arvutiga.

ahjaa, ja nelivedu võta ikka, mis sa selle 2,8-ga teed kui üks ratas sinist suitsu laiali ajab ainult? küttekuluerinevus on marginaalne (pistke see 1l 100km kohta jutt sinnasamusesse) hoolduskulud ei ole ka nüüd niipalju suuremad kui sa just rallikrossiga ei tegele.


Ei kahtlegi selles :P

Teemasse ka: Igaljuhul otsi 4wd ja sa ei kahetse, olen päris palju Audisid omanud ja kahetsenud olen ka väga palju...lihtsalt juhtuvad kogu aeg esiveolised ning siis on masendav käia teemas "Lumi tuli maha" vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.12.07 17:50 Tsiteeri


heihei, erinevate audi veoskeemide ja mootorivalikutega olen end jõudnud juba varakult kurssi viia, quattro ei ole küll midagi uut;)
vene masinaid tehti ikka väga erinevates konfiguratsioonides ja variantides. mootikamootoriga pisiliikuritest kuni 5.53L V8 KGB Volgadeni välja, 4x4 veoskeem pole üldse mingi haruldus :)

quattro peale jõudsin ise ka mõelda, kuid nende hinnad on ikka parajalt kõrgemad kui valeveoliste omad. kui korraliku isendi leiab, mis remonti ei vaja, vaid sobib kohe igapäevaliikuriks, siis võtaks kindlasti ligil.
mahategemine mind ausaltöeldes küll ei häiri, 3a mossega liiklemist ja loomult rahulik iseloom on mind selliste asjade suhtes suht immuunseks muutnud:P

üks mis meeldib on paides müüdav must Competition, hind on kergelt üle minu hinnapiiri. kuna hetkel ise tlnas, siis pole ka võimalust seda competitionit vaatama minna.

kuidas esiotsa laksuga masinat ära tunda? 2.8 sedaan tundub piltide järgi ju suhtkoht korralik...

minek on oluline, kuid mitte primaarne, seepärast v6 isendid pakuvad rohkem huvi kui pisemad sugulased. R5 vastu pole iseenesest midagi, kuid niipalju kui kuulnud olen, siis kütusekulu poolest pidid need v6-ga samasse auku minema, samas kiirenduselt niipalju r4-st ei erine...

roheline coupe, mida vaatamas käisin, temakohta niipalju: otse asendis on rool ühelepoole 35 kraadi keeratud, tagumises stanges mõra, vasak esituli on tuntavalt pesast vasakul väljas, tulede lüliti jamab - koguaeg ei lülita kaugtulesid sisse, istmesoojendusi pole - ette on pandud teised istmed, juhi istme edasi-tagasi liigutamine on väga raske, abs korrasoleku kohta ei tea, esimene parem stabikas tahab vahetamist, elektripeeglid ei tööta, esi ukseklaasi vahelt vilistab õhku sisse juba 60km/h juures(pidi olema coupe tüüpviga?), parem esimene suunatuli tahab ülevaatamist, salongis käsipiduri tagune plastkonsool on päris kehvas seisus, tagaluuk avaneb ainult võtmega(peaks vist salongist ka kuidagi avada saama?).
sellel coupel ikka pisivigu on, mitte midagi katastroofilist, aga just need pisikesed nokitsemised on need millest mosse abil juba suht kõrini saanud. kaht sellist masinat ka väga ei tahaks. või on need vead kõik suhtkoht kiirelt ja lihtsalt kõrvaldatavad?

kui kellegil on pakkuda enda või mõne tuttava heas korras masinat, siis andku endast julgesti teada.;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.07 18:29 Tsiteeri


autoweek andmed B4 kohta:

2,8q: 0-100km/h 8,0 sek; pensukulu 10,2
2,8fwd: 0-100km/h 8,0 sek; pensukulu 9,3
2,6q: 0-100km/h 9,5 sek; pensukulu 10,3
2,6fwd: 0-100km/h 9,3 sek; pensukulu 9,2
2,3q: 0-100km/h 9,9 sek, pensukulu 9,5
2,3fwd: 0-100km/h 9,8 sek; pensukulu 8,9
2,0fwd 115hj: 0-100km/h 11,8 sek; pensukulu 8,5
2,0fwd 90hj: 0-100km/h 13,6 sek; pensukulu 8,7


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.12.07 19:56 Tsiteeri


eksisin siis veidi R5 kohta. :)
kui v6q välja jätta ongi kõigil mudelitel küttekulu suht samasse auku(erandiks TDI oma 5.5 liitriga)

edit: aga mida peaks täpsemalt vaatama, et teada saada kas auto on mõne suurema paugu üle elanud?

edit2: mida muidu sellest rohelisest coupest arvata?
eelmises postis lugesin üles silmajäänud vead, mis kulu ja üllatustega võiks nende puhul arvestada?
mille süüks selle viltuse rooli ajada võib, eeldusel et rooli pole nuudi otsas lihtsalt paigast ära keeratud?

see competition on ka silma jäänud, ja piltide järgi tundub päris heas korras ka. ega keegi selle masina kohta midagi lähemalt rääkida ei oska?

äkki keegi oskab öelda, mis selle masina kohta arvata?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 20.12.07 11:36 Tsiteeri


sai selline elukas hoovile veetud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/812/auto_php-id=420812-www_auto24_ee.html
:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
j_indrek
huviline



Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.07 11:36 Tsiteeri


Tere,

kindlasti kui Te 4WD ei osta, ei tehta Teid ega kedagi siin foorumis maha. Vaid igaühe auto ost las jääda enda valikuks, soovitused tulevad vaid alati abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.5% - SQL: 31.5%]