Lehekülgi: 1 2 3 4 |
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 26.11.07 09:38
|
|
|
2,5tdi v6 nukkvõlli komplekt
Tekkis vajadus vahetada oma audil nukkvõllid ja muu sellega seonduv. Küsimus siis selline, et kas on suur vahe originaal ja B nukkvõllil ja nookuril?
peale hinnavahe.
Ja mis hinnaga keegi saaks mulle pakkuda tervet seda komplekti.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 05:30
|
|
|
4 nukkvõlli, 24 nookurit, 24 hüdroregulaatorit, 24 klappi, 24 klapisäärt.
Kõik uued ja originaalid. Hind kokku 15 000 EEK.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 27.11.07 07:58
|
|
|
selle hinnaga on vist ka kummutatud legend kallist 2,5 tdi pidamisest ?
PS! kas see pakkumine on pikemalt jõus või ehk ühekordne?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.07 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
selle hinnaga on vist ka kummutatud legend kallist 2,5 tdi pidamisest ? |
Noh, KKP maksab ikkagi miski 30-40k.
|
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 08:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
selle hinnaga on vist ka kummutatud legend kallist 2,5 tdi pidamisest ? |
Noh, KKP maksab ikkagi miski 30-40k. |
KKP?
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 27.11.07 08:50
|
|
|
siia võiks nüüd keegi remonditöökoda poetada sõna vahele... Juks11 ntx 
siis saab objektiivsema hinnapildi ette.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 08:53
|
|
|
KKP - ei mõista...
Paluks ikka kõigile arusaadavas keeles kirjutada, ise Te ju olete pannud reeglitesse, et tuleb korrektselt kirjutada.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 09:04
|
|
|
KKP - Kütuse kõrgsurvepump ehk ?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.07 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
KKP - Kütuse kõrgsurvepump ehk ? |
Jep, peaks igale tehnilise hariduse omandanule elementaarne lühend olema.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 10:15
|
|
|
minu poolne pakkumine on ühe, maksimum 2 kordne, st on saada veel 2 sellist komplekti nagu eespool üles lugesin...
|
|
|
ylbik
huviline
Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 2,5 TD I
|
postitati 27.11.07 10:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
4 nukkvõlli, 24 nookurit, 24 hüdroregulaatorit, 24 klappi, 24 klapisäärt.
Kõik uued ja originaalid. Hind kokku 15 000 EEK. |
on see juba uuem versioon, ehk siiis rullnookuritega?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 10:27
|
|
|
Igatahes on see väga hea pakkumine, kellel vaja see võtku ära!
Ma hetkel ei oska omapoolset pakkumist koostada kuna ei viibi Tallinnas ning peast ei mäleta sest neid vidinaid vahetab ikka suhteliselt harva...
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 27.11.07 13:12
|
|
|
KKP - on igal diisliga liikuval autol, seega vist ei haaku otseselt 2,5 tdi hädadega ainuomaselt.
kuna mina ei oma peale kunstialase kõrghariduse enamat, siis jäi ka minule arusaamatuks 
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
saviants
huviline
Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 14:14
|
|
|
Tarts, kas see komplekt läheb kõigile 2,5-tele sisse, olenemata
KW-st ? Ega vist ....
Või ütleme nii, mis konedele see läheb ?
|
|
|
saviants
huviline
Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 14:19
|
|
|
KKP ?....olgu siis KKP...läks 25K ja olgem ausad, see pole reeglina mitte 2,5-ste tüüpviga, vaid meie sita diisli viga , mida sisse kallame..ja noh,
ise kasutan 98% Statoili ja 2% Nestet ja ikka läks pump..
krt, "koht päkese all .."
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 27.11.07 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
4 nukkvõlli, 24 nookurit, 24 hüdroregulaatorit, 24 klappi, 24 klapisäärt.
Kõik uued ja originaalid. Hind kokku 15 000 EEK. |
Tsitaat: |
Igatahes on see väga hea pakkumine, kellel vaja see võtku ära!
|
See on tõesti VÄGA hea pakkumine kui tegemist originaalidega! Tean et B-osa on saada u. 19 000.-
|
|
|
|
ylbik
huviline
Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 2,5 TD I
|
postitati 27.11.07 15:03
|
|
|
Statoil on saast, see on ammu teada!
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ylbik
Statoil on saast, see on ammu teada! |
jätkame siis natuke offtopicut: statoil ei ole saast, statoil imeb oma kokteile täpselt samast torust, kust kõik teisedki müüjad. noh, me võime ka nii
väljendada, et kõik eesti kütusemüüjad müüvad täpselt sama kräppi
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.07 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Autoteenenduse osaga olen ka ise kokku puutunud kuid tee mis tahad sellist lühendit näen esimest korda!
Eriti segaseks teeb asi see, kui hakata nukvõlli teemas tooma sisse miskeid muuteemalisi lühendeid milled keegi omale ise selgeks on just saanud... ei
ole just ka kõige mõistlikum.
Lisaks sellele suunas juks11 väga õigele reeglite punktile sellega seoses!!! |
"Autoteenindus" on see sõna. Ma arvan, et diislite alamfoorumis ei ole patt ära märkida, et teine suur põhjus, miks seda 2.5 V6 diiselmootorit
kardetakse, on kõrgsurvepump, mida on kallis remontida ja asendada. Nii mõnedki siit foorumist on seda omal nahal tunda saanud. Mina tean lühendit KKP
vähemalt 15a - ajast, mil hr. Nõmm (lahe kokkusattumus, eksole, ranz?) mulle diisliteooriat õpetama hakkas. Ma usun, et vähemalt jõuvanker on ka sama
alaga kokku puutunud ja võib kinnitada, et see ei ole minu välja mõeldud terminoloogia. KKP on diislimeeste seas sama levinud lühend, nagu RMS
audiomeeste seas. Ma ei arvanud, et sellest nii palju poleemikat tuleb. Kui ei tea seda lühendit, siis ei pea niiviisi targutama. Mul ei ole midagi
selgitamise vastu, aga sellist üleolevat ninnakargamist ma ei kannata!
Ja ei pea ju tegelikult oma nina toppimagi teemasse, millest aru ei saa. Minul näiteks puudub naljasoon, seega ma ei võta ka "Natuke naeru" teemades
sõna ega küsi seal iga nalja kohta üle, et mida see nüüd tähendas.
Ma ei leia küll, et ma mingite reeglite vastu eksinud oleks. Ma arvan, et ma kirjutan puhtamas eesti keeles, kui siin paljud magistrid.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Autoteenenduse osaga olen ka ise kokku puutunud kuid tee mis tahad sellist lühendit näen esimest korda!
Eriti segaseks teeb asi see, kui hakata nukvõlli teemas tooma sisse miskeid muuteemalisi lühendeid milled keegi omale ise selgeks on just saanud... ei
ole just ka kõige mõistlikum.
Lisaks sellele suunas juks11 väga õigele reeglite punktile sellega seoses!!! |
"Autoteenindus" on see sõna. Ma arvan, et diislite alamfoorumis ei ole patt ära märkida, et teine suur põhjus, miks seda 2.5 V6 diiselmootorit
kardetakse, on kõrgsurvepump, mida on kallis remontida ja asendada. Nii mõnedki siit foorumist on seda omal nahal tunda saanud. Mina tean lühendit KKP
vähemalt 15a - ajast, mil hr. Nõmm (lahe kokkusattumus, eksole, ranz?) mulle diisliteooriat õpetama hakkas. Ma usun, et vähemalt jõuvanker on ka sama
alaga kokku puutunud ja võib kinnitada, et see ei ole minu välja mõeldud terminoloogia. KKP on diislimeeste seas sama levinud lühend, nagu RMS
audiomeeste seas. Ma ei arvanud, et sellest nii palju poleemikat tuleb. Kui ei tea seda lühendit, siis ei pea niiviisi targutama. Mul ei ole midagi
selgitamise vastu, aga sellist üleolevat ninnakargamist ma ei kannata!
Ja ei pea ju tegelikult oma nina toppimagi teemasse, millest aru ei saa. Minul näiteks puudub naljasoon, seega ma ei võta ka "Natuke naeru" teemades
sõna ega küsi seal iga nalja kohta üle, et mida see nüüd tähendas.
Ma ei leia küll, et ma mingite reeglite vastu eksinud oleks. Ma arvan, et ma kirjutan puhtamas eesti keeles, kui siin paljud magistrid.
|
Mina pidasin just silmas seda, et kirjutame ikka sellises kirjas millest kõik aru saavad, ei teadnud minagi seda lühendit ja ega ma paha pärast...
Kuid siis teemasse kah, kõrgsurvepump on V6 TDI meeste palju suurem mure kui need nukad, suhe on ehk 1:25'le
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 27.11.07 16:32
|
|
|
ja kui teemasse veel sügavamale offtopicusse kaevuda, siis tänan kõigepealt austava blondiini nime eest härra eesti kelle kirjaoskusega hiilgajat
ja teiseks KKP-st suurem mure selle keremudeli juures on esisild mis kummitab sõltumata kokteilist mida powerplant eelistab 
puhtalt teema arendusena...
või blondiin eksis taas?
|
|
|
saviants
huviline
Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 16:36
|
|
|
ok, läks jälle teemast kõrvale, aga ,
Juks, sa, kui respektiga kõneleja, ütle oma arvamus, miks
siis V6-tel need pumbad lendavad ? Kas viga meie kütuses, viga VAG-i insenerides või milles? Ja kas kütuselisandi kasutamine tõstab pumba eluiga või
on see samasugune reklaam nagu " riputame Loctite tilgaga mehe lakke !! " 
Mis kostad ?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.07 16:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
ja kui teemasse veel sügavamale offtopicusse kaevuda, siis tänan kõigepealt austava blondiini nime eest härra eesti kelle kirjaoskusega hiilgajat
ja teiseks KKP-st suurem mure selle keremudeli juures on esisild mis kummitab sõltumata kokteilist mida powerplant eelistab 
puhtalt teema arendusena...
või blondiin eksis taas? |
Jälle pusse!!!
Esisild on viimasepeal kui kasutada korralikke detaile!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |