Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B4 1,9tdi vs 100 C4 2,4D (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2043)
Marx087
huviline



Registreerunud 03.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.07 15:04 Tsiteeri
B4 1,9tdi vs 100 C4 2,4D



Tere!

Plaanis soetada ökoauto, mis ei küsiks kütet ega juppe. Need ongi minu jaoks põhiargumendid hetkel. Audidest ise suurt ei tea, nii et tahaks asjaosaliste kommentaare antud autode küttekulu, lagunemise, varuosade saadavuse/hindade ja tüüpvigade kohta.

Parimat,

Margus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 12.11.07 15:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marx087
Tere!

Plaanis soetada ökoauto, mis ei küsiks kütet ega juppe.



Tere.
Kahjuks pole sellist autot veel olemas, mis ei küsi kütet ega juppe. Seda enam, et sa otsid ca. 15a. vanust autot :o


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.11.07 15:11 Tsiteeri


Samas mõlemaga nendest autodest saad üsna minimaalsete kuludega läbi. 100 on mahukam, maanteel stabiilsem, kõvasti vaiksem, tugevama esisillaga, puudub turbo. B4 on väiksem (linnas mõnusam) ja teravama minekuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 12.11.07 15:16 Tsiteeri


2.4 diiselmootoriga isendeid väga vähe liikvel kah.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 12.11.07 16:18 Tsiteeri


1,9TDI B4 on ökonoomsem aga ikkagi sõidumugavus on kõvasti c4-ja kasuks. Pealegi need 2,4 mootorid on igavesed, kui korraliku saad. Olen mõlemaga sõitnud jne. ja c4 istuda b4-ja on paras katsumus, väga kitsas tunne. See ei tähenda muidugi, et B4 halb oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 12.11.07 16:24 Tsiteeri


Kui leiad korraliku, siis soovitaksin ka mina C4-ja.
B4 ja C4 on nagu öö ja päev ;)


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 12.11.07 19:15 Tsiteeri


Noh nii öö ja päev ka ikka ei ole. B4 on muidugi mürarikkam ja hüppab rohkem, aga ega mõni ilma lisavarustuseta C4 ka eriline "päev" pole.

OT: Kas nt C3 100 vs 200 ja C4 2,0 vs 2,8/S4 on ka vahet müraisolatsioonis nt? Ma mõtlen just et sama mudeli korral. Ise küll väidan, et on, aga siiski...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.11.07 19:37 Tsiteeri


Aga miks just 2,4?:o C4 kerega masinate parim (diisel)mootor on ikka 2,5TDI.;) Lisaks oluliselt parematele dünaamilistele näitajatele on reeglina turboga mootorid ka oluliselt ökonoomsemad, antud juhul siis tehaseandmetel lausa üle poole liitri 100 kilomeetri kohta. Seega võrreldavamad on ikka 1,9 Tdi vs 2,5 Tdi


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 12.11.07 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
OT: Kas nt C3 100 vs 200 ja C4 2,0 vs 2,8/S4 on ka vahet müraisolatsioonis nt? Ma mõtlen just et sama mudeli korral. Ise küll väidan, et on, aga siiski...

Tundub olema jah, seda ka väikeste audide puhul. OT-na isegi luksvarustuses suvaline Toyota ei ole mitte seest lärmakam kui luksvarustuses Audi.

Mootoritest valiksin ise C4 diisli puhul samuti 2.4 mitte turboka, just töökindluse pärast. Kardan, et korraliku leidmine on päris kõva katsumus, misiganes diisli osas nii vanade autode puhul. Kui kinnisideeks on diisel/öko aga mitte Audi, siis soovitaks vaadata ka teisi marke, just selle pärast, et korraliku diisli leidmine Eestis on pigem erand, aga kui annad endale aega otsimiseks, siis lõpuks ka leiad. Eesti tingimustes on diisli ökonoomsus üldse natukene küsitav, sest kui arvestada kõiki diisli hoolduskulusid (ca poole sagedasemad õlivahetused, erinevalt bensukast ei tohi "unustada" vahetada õhu- ja kütusefiltreid, talvel esimeste külmade tulekuga kütuselisandid suvisele diiselkütusele jpm), ei tule see diiseldamine eriti soodsam kõige ökonoomsema bensukaga võrreldes. Kui isegi C4 2.8 Q keskmine kulu jääb ainult mõned liitrid ülespoole C4 TDI-st (enamvähem sama suure linna-maanteesõidu osakaalu juures), siis kas need mõned liitrid õigustavad end? Kas ma eksin väga palju sellise väitega, et suurtest Audidest on ainus tõsiselt ökonoomne mootor hoopis A6 1.9TDI koos chippimisega, see võimaldab tõesti päris ulmelisi kütusekulusid :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 12.11.07 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Noh nii öö ja päev ka ikka ei ole. B4 on muidugi mürarikkam ja hüppab rohkem, aga ega mõni ilma lisavarustuseta C4 ka eriline "päev" pole.



Tunduvalt mugavam sõiduomadustelt ning salongis on ruumi kõvasti rohkem. Arvan, et sellega on kõik öeldud.
Oleneb muidugi ka kasutaja vajadustest, näiteks kui tihti on vaja 4-ja, 5-kesi autoga sõita, kui palju kaupa kaasas vedada jne jne.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.1% - SQL: 47.9%]