Goodlife
huviline
Registreerunud 06.11.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.07 14:31
|
|
|
Audi 80 Competition ja S2 erinevused
Mõtlesin nende kahe erinevuse peale, äkki oskate lisada/parandada...
80 Competitionil on 2.0 16V ja 103 kw.
S2-l on 2.2 turbo 20V ja 162 kw.
Stanged on neil samad, Competitionil spoiler lisaks.
Sisu ja näidikud samad.
Nelikvedu vast sama, kuid kuidas ülekandega on ?
Competitionit toodeti 2500, kuid mitu S2 sedaani, avanti, kupeed toodeti ?
Tervitades,
Uku
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 11.11.07 14:32
|
|
|
S2 sedaane tehti 306tk
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.11.07 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Goodlife
Mõtlesin nende kahe erinevuse peale, äkki oskate lisada/parandada...
80 Competitionil on 2.0 16V ja 103 kw.
S2-l on 2.2 turbo 20V ja 162 kw.
Stanged on neil samad, Competitionil spoiler lisaks.
Sisu ja näidikud samad.
Nelikvedu vast sama, kuid kuidas ülekandega on ? |
Comp'il ei ole valged kellad, tavalised mustad on.
S2-l on kerele kinnituv R5 mootor, Comp'il poolraamil olev R4.
S2 veermik on 5 poldiga rattakinnitustega, Comp 4-ga.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 11.11.07 14:47
|
|
|
S2 on S2 ja 80 Comp on lihtsalt mõnede lisadega tavaline 80.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.11.07 14:59
|
|
|
Noh, tavaline öelda ei oleks vast ka aus. Comp on ikkagi vägagi eriline ja ilus B4. 
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.07 15:07
|
|
|
sarnasus piirdub väise ilme ja salongiga
kogu veermik, ülekanded, mootor on erinev.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 2xAllroad
|
postitati 11.11.07 15:08
|
|
|
minu meelest peaksid B4'del kõik mootorid kere küljes olema,vähemalt need esimesed suured padjad.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.07 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
minu meelest peaksid B4'del kõik mootorid kere küljes olema,vähemalt need esimesed suured padjad. |
see käib r5 ja v6 kohta, mitte r4
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 11.11.07 15:27
|
|
|
Competitioni kohta on üks ülevaatlik teema siin.
S2 toodeti kiireaudi sõnade ja rsmodels.net andmete järgi 9494tk. 1818 Avanti, 306 sedaani, 1901 Coupe`d ABY mootoriga ja 5469 3B mootoriga.
Need andmed küll ei pruugi 100% tõesed. Ühes teemas mainiti ära, et lisaks on ka näiteks 320 parempoolse rooliga avanti ja 782 Coupe'd.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 11.11.07 16:03
|
|
|
Ja kogu selle teema POINT on???
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Goodlife
huviline
Registreerunud 06.11.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.07 17:07
|
|
|
Teadmised, ikka teadmised 
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 11.11.07 17:12
|
|
|
Suur hinnavahe
|
|
|
|