Lehekülgi: 1 2 |
inferno2
huviline
Registreerunud 24.09.07
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9E
|
postitati 03.11.07 14:52
|
|
|
Kuidas osta talvekumme?
Vajan natuke harimist jälle
Kuidas peaksin ostma talve kumme?
Mis mõõte mul vaja teada on, olen suht võhik, tean et mul 14 tolli velg, muud ei tea
Need ka seal peal mingid talvekad, mustrit on aga mitte ühtegi naela pole sees
Aga need kummid seal peal on natuke kõrged minumeelest, võiks olla madalamad ja laiemad suts.
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 03.11.07 14:59
|
|
|
talveks tasuks vaadata mingid 185/60 R14 või 175/65 R14 sinu B3 puhul.
põhiline on, et sa vaataksid ära millal on rehvid toodetud ja mis on nende koormusindeks.
vastavalt sellele on neil rohkem pidamist ja kestvust....
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 03.11.07 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
talveks tasuks vaadata mingid 185/60 R14 või 175/65 R14 sinu B3 puhul.
põhiline on, et sa vaataksid ära millal on rehvid toodetud ja mis on nende koormusindeks.
vastavalt sellele on neil rohkem pidamist ja kestvust.... |
185/60 R14 ...et teemaalgataja ise ka pihta saaks neile numbritele, siis 185 on rehvi laius, 60 on rehvi kõrgus ning 14 on siis rehvi siseaugu
diagonaal/sinu velje suurus tollides, ehk siis sul on praegu 14 tollised valuveljed.
Üldjuhul mida suurem velg seda laiem rehv sinna peale istub.
14 tollise velje puhul sobiks sinna 175-205mm laiune rehv.
Kõrgus 60 on selline keskmine, mida madalam rehv seda parem juhitavus korraliku teekattega teel kuid seega muutub ka kliirens väikseks ehk auto on
madalamal ja võid karterist ilma jääda või üldse põhja peale kinni.
Kuna su praegustel rehvidel naelu pole aga on m+s peale märgitud, siis on tegemist lamellidega...ilma naelteta talverehvid....paari aasta pärast vb
keelustatakse naelrehvid üldse ära, siis peavad kõik lamellidega vurama nagu sina seda praegu teed.
Jutt läheb pikaks
Loodan, et said enamvähem pihta süsteemile.
|
|
|
ivar444
huviline
Registreerunud 24.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4
|
postitati 03.11.07 15:40
|
|
|
Vaata (Rehvid24.ee) päris soodsad , ise võtsin sealt.
|
|
|
inferno2
huviline
Registreerunud 24.09.07
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9E
|
postitati 03.11.07 15:57
|
|
|
Tänud kõigile, praegu on all siis 185/70 R14Q nii oli rehvi peal.
|
|
|
|
sigar101
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport
|
postitati 04.11.07 20:54
|
|
|
185 , 195 , 205 on rehvi laius ja 45, 55 , 60 ,70 mis iganes on protsent rehvi laiusest
näiteks 185/70 on rehvi kõrgu 70% laiusest
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 04.11.07 20:57
|
|
|
See suht väike auto, üle 195 laiust ei soovita mina panna talveks. 185 oleks ideaalne. PS! Kui sul on quattro, siis peavad kõik rehvid olema TÄPSELT
ühesugused, seda tuleb kasutatud rehvide ostu puhul arvestada.
|
|
|
inferno2
huviline
Registreerunud 24.09.07
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9E
|
postitati 06.11.07 19:41
|
|
|
Sai siis naastud sebitud
Sain päris käpa hinnaga alla 500eegu tükk.
Vallai taastatud rehvid
185/65 R14 86 Q
Valik sai tehtud nende kasuks kuna hind soodne ja pidid jää peal väga hästi pidama. (Paar tuttavat rallisõitjat rääkisid)
Loodan et veljele ka ilusti istuvad
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
inferno2
huviline
Registreerunud 24.09.07
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9E
|
postitati 06.11.07 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Tsitaat: | Algselt postitas: inferno2
Sai siis naastud sebitud
Sain päris käpa hinnaga alla 500eegu tükk.
Vallai taastatud rehvid
185/65 R14 86 Q
Valik sai tehtud nende kasuks kuna hind soodne ja pidid jää peal väga hästi pidama. (Paar tuttavat rallisõitjat rääkisid)
Loodan et veljele ka ilusti istuvad |
ma millegipärast ei usu et rallisöitjad kasutavad selliseid rehve.
|
Keegi ei rääkinud WRC-st, rahvaralli siiski. On nad siis nii hullud?
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.07 19:58
|
|
|
ma ei rääkinud ka WRC
|
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 06.11.07 20:04
|
|
|
Vallai ...südamest loodan, et su veljed ei ole kleebitava tinaga.
Kui juba proti rehv siis pigem Master kui Vallai.
Ega need rehvid pole kasutatud või vanad ?
Nimelt lamelli segu peab olema pehme ...vanad ja kasutatud rehvid on parajad kaikad. Ja nendega sul küll pidamist ei ole.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
inferno2
huviline
Registreerunud 24.09.07
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9E
|
postitati 06.11.07 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priitpoiss
Vallai ...südamest loodan, et su veljed ei ole kleebitava tinaga.
Kui juba proti rehv siis pigem Master kui Vallai.
Ega need rehvid pole kasutatud või vanad ?
Nimelt lamelli segu peab olema pehme ...vanad ja kasutatud rehvid on parajad kaikad. Ja nendega sul küll pidamist ei ole. |
Ei, uued rehvid ikka.
BTW. Mis proti tähendab?
Ja mis selle kleebitava tinaga on?
|
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 06.11.07 20:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inferno2
BTW. Mis proti tähendab?
Ja mis selle kleebitava tinaga on? |
Proti ---protekteeritud, taastatud (Vallai on prott)
Kleebitava tina 1g võrdub rehvi töökojas 1.-
samas löödava tina eest reeglina ei küsita eraldi tasu.
Ma isiklikult täna sain ühe kliendi rattaid tasakaalustades lõpptulemuseks kokku 520 grammi kleebitavat tina.
Ehk siis lõpp tulemus ...450.- (rataste vahetus, valuvelg) + 520.- tasakaalustamise kaalud teeb kokku kõigest 970.- Eesti raha.
Otsustage ise kas seda on vähe või palju 15 tolliste rataste kohta (4 tk.).
2 velge olid natuke kõverad + proti rehvid
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 06.11.07 20:53
|
|
|
Höhööö, ma käisin ka Agomeris , 16" läks kõik kokku 600 eeki. Aga ei ole
neil Vallaidel oma hinna kohta häda midagi, see auto ju kerge ka ja ega mingeid ülikiiruseid ei arendata vast.
|
|
|
inferno2
huviline
Registreerunud 24.09.07
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9E
|
postitati 06.11.07 20:55
|
|
|
Loodan et mul ei ole kleebitavat tina, kui on siis jäävad lihtsalt
tasakaalustamatta, midagi teha ei ole.
Vahetus meil 200.- valuvelgedega
|
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 06.11.07 21:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priitpoiss
Vallai ...südamest loodan, et su veljed ei ole kleebitava tinaga.
Kui juba proti rehv siis pigem Master kui Vallai.
Ega need rehvid pole kasutatud või vanad ?
Nimelt lamelli segu peab olema pehme ...vanad ja kasutatud rehvid on parajad kaikad. Ja nendega sul küll pidamist ei ole. |
nagu aru olen saand, siis suurem osa ihkab enne vallaid, kui masterit On
neil ka tüübi valikuid, või kõik ühe vitsaga löödud?
|
|
|
V8
huviline
Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Paide-Rapla-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Quattro Avant V8;Toyota Avensis Wagon 2,0 2005;Ford Taunus 1,6 1975;Volvo Amazon 1,8 1964
|
postitati 06.11.07 21:11
|
|
|
Talveks kumme? Soovitan DUREXit!!! Suveks kah. Autole pange ikka
talverehvid!
|
|
|
-markus-
huviline
Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 Avant
|
postitati 06.11.07 21:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priitpoiss
Kleebitava tina 1g võrdub rehvi töökojas 1.-
|
Päris karmilt lüpstakse. Agomer?
|
|
|
audiboy
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III vRS '16
|
postitati 06.11.07 21:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -markus-
Tsitaat: | Algselt postitas: priitpoiss
Kleebitava tina 1g võrdub rehvi töökojas 1.-
|
Päris karmilt lüpstakse. Agomer? |
See on nüüd igalpool nii üle 2a juba.
How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong?
|
|
|
|
poleoluline
huviline
Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 Q
|
postitati 06.11.07 21:42
|
|
|
Seni kuni passati või 100q ga sõitsin kasutasin kah vallai rehve, ei visanud ükski "kamarat" lahti ega ei kurtnud ka naelte kiire kadumiseüle...
midugi esimesed 100km tegin rahuliku sissesõidu.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.07 21:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V8
Talveks kumme? Soovitan DUREXit!!! Suveks kah. Autole pange ikka
talverehvid! |
vana nali. teemast saadi aru ju.
ok rehve, talve rehve kasutage.
|
|
|
|
inferno2
huviline
Registreerunud 24.09.07
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.9E
|
postitati 07.11.07 07:25
|
|
|
Ongi vist kleebitav tina
Rehvi ja velje vahel tina ei ole, on kodaravahel velje peal
Aga kui ei tasakaalusta, mis see halba teeb?
|
|
|
|
HrOnkel
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q (C4)
|
postitati 07.11.07 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inferno2
Loodan et mul ei ole kleebitavat tina, kui on siis jäävad lihtsalt
tasakaalustamatta, midagi teha ei ole. |
Kui sa pead lugu oma tervisest ja autost siis tasakaalusta ikka ära.
|
|
|
jaspa
huviline
Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.07 11:46
|
|
|
Ja varsti siin uus teema pealkirjaga "Roolis vibra. Miks?"
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |