Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: a6 quatro 2000 aasta kas on võimalik esi osa kõrgemaks teha. (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2383)
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.07 00:17 Tsiteeri
a6 quatro 2000 aasta kas on võimalik esi osa kõrgemaks teha.



Nimelt plaanis hannkida a6 quattro ja kuna tean et sellel esi osa väga madal. Siis küsiks kas keegi on seda kõrgemaks teinud või teab kas seda on võimalik sest need eesti teed on nagu on. Oleks endal kindlam tunne kui on kõrgem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 30.09.07 10:31 Tsiteeri


Võta Allroad


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.07 22:31 Tsiteeri


Võtaks küll aga see käib üle jõu. Ja pealgi olen kuulnud et Allroadi õhk padjad pidavat mitte eriti hästi taluma eesti talve ja soola. Ning õhk padi pidavat maksma 12000 tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 30.09.07 23:09 Tsiteeri


Jaa eesti Talv, teed ja sool, elame ikka parajas augus.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.07 22:40 Tsiteeri


ok annan alla mõistliku vastust ei tule


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 02.10.07 07:06 Tsiteeri


Alati on võimalik kõike teha.
Teised vedrud, amordid sõltub masinast mida teed.
Üldine vastus jaatav.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.07 20:51 Tsiteeri


No näe teine tera seda ma soovisingi teada. Aga nüüd siis on järgmine asi. Oskab keegi öelda mis vedrud mis amordid.
Et auto kõrgemaks saada nati. Või midagi sarnast nagu audi a6 c4 kerega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.07 07:15 Tsiteeri


Alusta sellest, et mis põhjusel see esiosa nii madal on?
Kas see on nimelt madalaks lastud? Ilmselt siis mingitsorti sportvedrud all - originaalid asemele ja ongi valmis.

Kui mõtled, et tehasest välja veerenud C5 kerega A6 ongi sinu jaoks liiga madal, siis läheb juba keerulisemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.07 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Alusta sellest, et mis põhjusel see esiosa nii madal on?
Kas see on nimelt madalaks lastud? Ilmselt siis mingitsorti sportvedrud all - originaalid asemele ja ongi valmis.

Kui mõtled, et tehasest välja veerenud C5 kerega A6 ongi sinu jaoks liiga madal, siis läheb juba keerulisemaks.


Just seda ma mõtlenig et tehasest välja veerenud c5 kerega A6 nina on nati nagu liiga madalal. Ehk siis see keerulisem varjant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 04.10.07 22:06 Tsiteeri


Kui sellise ettevõtmise ainsaks põhjuseks on esiotsa kaitsmine altpoolt tulevate löökide eest, siis on ju võimalik originaal plastikust põhjakatte asemele panna terasest kaitse.


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.07 20:28 Tsiteeri


Sedant nüüd küll aga mitte põhja kaitsmine vaid stange kaitsmine. Nimelt üsna lihtne on väikese unustamisega stangele viga teha parkides kui liiga ääre kivi peale sõidad. isegi võimalik stange küljest ära tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 05.10.07 23:02 Tsiteeri


Ei meenu küll, et oleks ise stangega hädas olnud.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.07 01:14 Tsiteeri


bilsteini b4 amordid pane alla ja auto kerkib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.07 21:04 Tsiteeri


Tänan see hea soovitus. Aga kust neid saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.07 21:05 Tsiteeri


Ah ja ja palju maksta võib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
gansta
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3.

postitati 27.10.07 21:29 Tsiteeri


ei tea kas müüakse enam selliseid patju mis sai vedrude vahele panna ? vanasti sai küll sigullidele jm. neid patjasid pandud ja auto kerkis ilma suurte kulutusteta...


Kes ees, see mees.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.07 19:19 Tsiteeri
Lahendus käes.



Nii audi esindusest tava vedrud kuid tugevdatud ja kõrgem ta on :D tänud abistajatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 15.11.07 19:53 Tsiteeri


On küll selliseid patju mis vedrudele vahele panna kadaka auto turult sain ise vist maksid 75kr paar.
B4jal taga ots tõusis ca 3cm. Tegin silikoon õliga kokku läks paremini vahele ja ei kräuksu ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 19.11.07 10:24 Tsiteeri


to pilsner:
et kas sul on ka quattro???
ja kust selliseid tõstvaid asju said?
kadaka turg väga lai mõiste, aga kas olid konkreetselt sinu autole mõeldud või lihtsalt mingi suvakas lahendus??
ja audil on tehase poolt tegelikult niipalju erinevaid vedrusid, erinevate mootorite jaoks, et juba tolle arvelt on võimalik auto kõrgemaks tõsta.
jama siis, kui on kõige raskem kere versioon ja tippmudel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 20.11.07 20:05 Tsiteeri


Kadaka AUTO turg ei ole eriti lai mõiste. (Seal kus igast autodele mõeldud pudi padi müüakse). Ei olnud spetsjaalselt sellele auto margile mõeldud aga spiraal vedru jääb spiraal vedruks ja seal vahel saab ta teha ainult 1he ringi seega tuli mõned sendid terava noaga maha lõigata.
Ja on küll Q aga see ei puutu nende soonjas kummi ribade puhul asjasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 20.11.07 20:41 Tsiteeri


njah, auto turul on palju erinevaid varuosa aukusida kah.
aga sa mõtlesid vist päris turgu just. ok, ma kasutasin muidu praegu sellist asja üldse, mis käib kahe keeru vahele ja on nagu hästi paksdu H tähe kujuga kumm. meil kasutatakse virmas neid tegelikult uute autode transportimisel. mul probleem selles, et mul autol räme madaldus, ja sellel keerdude vahe eriti väike taga. sinna andis seda vigurit vahele suruda. ös tuli ka lõikuda ja mitte vähe. tulemus aga pani pettuma, et sabaots tõusis ainult 1,5 cm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 21.11.07 19:47 Tsiteeri


Jah H tähe kuju meenutasid nad küll ja lõikuda otsad 45kraadise nurga alla ka. Käe pärast olid veel vedru kammitsad et keskelt seda vedru osa lõdvemaks tõmmata. Kahju et audile pole selliseid amorte nagu vanematel Oopelitel oli ,et ventiili taoline ots oli pagassis ja sealt sai õhku pumbaga juurde pumbata ning siis pidi taga ots ka tõusma. Ise pole seda toimimas näinud aga nende endi jutu järgi oli toimind. Talvel kehvematel metsa teedel oleks päris vahva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 21.11.07 19:58 Tsiteeri


Ja kui sul madaldus sari siis ilmselt vedru ka jäigem ning kui sa selle sinna vahele panid läks veel jäigemaks. Mul olid tavalised pehmed vedrud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]