Lehekülgi: 1 2 |
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 09.08.07 16:38
|
|
|
Audi 100 88a. spidomeeter ei tööta
Nagu eelpool sai mainitud, siis ei tööta mul enam spidokas. Oleks see trossiga, siis ehk oskaks ka viga otsida aga paraku on see elektrooniline ja ma
ei tea mis võiks seal viga olla.
Kas kellelgi on sellist probleemi olnud ja mis võiks olla lahendus.
Abi kiiresti vaja sest homme on vaja ülevaatuselt üle saada ja siis pikem teeots ette võtta. Igasugune nõu on teretulnud.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
teemees
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 avant 1,9 tdi 81kw
|
postitati 10.08.07 00:27
|
|
|
Vaata üle spido andur ja juhtmed (käigukasti vasema pooltelje flantsi läheduses). Kui see ei aita, siis on tõbi kas kastis sees (impulssratas telje
pealt lahti) või kell ise saba andnud...
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 10.08.07 05:36
|
|
|
Juhtmed on korralikult peal. Viga tekkis pärast mootori vahetust, nii et ma kardan et asi on käigukasti sees.
Sellele andurile, siis vist muudmoodi ei saa ligi kui mootor maha?
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
simbadi
huviline
Registreerunud 10.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.07 06:37
|
|
|
tere
esimesele kysimusele leiaksime vastuse...teise kallal võid hiljem pead murda...jõudu
|
|
|
simbadi
huviline
Registreerunud 10.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.07 06:38
|
|
|
53506112
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 10.08.07 08:51
|
|
|
Andur on käigukasti sees (ots ja pistik kastist väljas) ja mootor ei jää sellele küll kuidagi ette.
Mootori vahetusega äkki rapsiti juhtmestik kusagilt katki?
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 10.08.07 14:27
|
|
|
No käigukasti juures on juhtmed kõik korras, need mis külge kinnitad, kuna need sai spetsiaalselt ülesse tõstetud, et ei jääks kuskile vahele ja
silmnähtavaid kahjustusi ei ole. Ja käigukasti küljes olev ots on ka stabiilselt kinni, ei liigu kuskile, mitte kumbki neist otsadest.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 01.09.07 08:38
|
|
|
Aga keegi oskab öelda, või siis seletada et kuidas see spidokas töötab. Nimelt on jookseb alla kolm juhet aga anduril on peal 2 klemmi. Nii et ei
mõista, miks see kolmas ka seal on, sest ei tundu küll et anduril oleks see klemm ära murdunud.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 03.09.07 18:08
|
|
|
No nii, laupäeval hakkas spidomeeter järsku ise tööle aga täna hommikul pärast seda kui mind kinni peeti, lakkas ta jälle töötamast. No mis asi võib
siis lõpuks katki olla ja mis oleks lahendus?
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 03.09.07 18:50
|
|
|
Hmm, peaks vaatama seda kaitset uuesti, kuigi kahtlen selle katkisuses.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 26.12.07 17:36
|
|
|
No nii, nüüd juba pikemat aega on spidomeeter jälle rivist väljas. Asi hakkas eelmine kord pärast pooltelje vahetust ise tööle ja töötas ka nii kolm
nädalat vahelduva eduga ja nüüd andis täielikult otsad. Sai raha välja käidud ja ostetud ka uus näidiku andur alla kasti aga midagi ei muutunud. Endal
mõistus otsas mida teha enam.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 26.12.07 17:43
|
|
|
No mul see andur täitsa olemas ja lausa kolme otsaga. On teine tõesti väga õrn asi ja pisemgi vale liigutus võib asja kinni kiiluda

|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 26.12.07 17:52
|
|
|
Vaadates pilti tundub et see sinu omal on mingi hammasratta taoline asi küljes aga mul on see magnetiga versioon. Isane ots on mul ka kolme kaabliga
aga anduris endas on ainult 2.
Keegi teab kuidas saaks kontrollida spidomeetri enda korrasolekut? Mida selle jaoks vaja on?
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 26.12.07 18:04
|
|
|
Võta j ühenda kellade plokk korraks lahti ja uuesti tagasi. Minul kunagi see aitas. Lihtsalt pistikut on oksuteerunud. Kui see ei aita aatab ainult
joote kolb.
Ka see andur on magnetiga järelikult on sealt midagi puudu. Hammasratas annabgi magnetile impulsi jne.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 26.12.07 18:57
|
|
|
Neid andureid on seal erinevaid küll. Vanal "karelink" 100-l oli spido trossiga, 200-l aga hammakaga ülekanne ja otsas 3 klemmiga pistik.
"Libelingil" on teistsugused käigukastid ja ka teistsugused andurid seal sees - ilma hammakata.
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.12.07 19:10
|
|
|
see uuem spidoandur on tegelikult üks paras po.no. Impulsse jagab kastivõlli otsas olev nn "impulsirõngas" mis kujutab endast plastrõngasse valatud
magnetit. Ning vastuvõtjaks st anduriks on tavaline herkon mis on omakorda plastplönni paigaldatud.
Tõenäoliselt on viga anduri ühendustes või herkonis, kuid mul on olnud juhus kus lambist on kildudeks läinud impulsirõngas. Sellisel juhul muidugi
puudub võimalus, et spido suvalisel hetkel lihtsalt tööle hakkab. Üsna tihti on viga ka kellade tagustes ühendustes, sellisel juhul tavaliselt
reageerib koputamisele või temperatuuri muutustele.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 26.12.07 19:26
|
|
|
No mul ta pärast pooltelje vahetust hakkas uuesti tööle ja siis ta töötas nii et sõites järsku kadus näit ja siis hetk hiljem tuli uuesti ette.
Mõnikord kadus pikaks ajaks ja siis tuli jälle tagasi kui suutsin meie imelistel teedel põrkudes mõnest põntsust üle sõita. Lõpuks kadus jäljetult.
Armatuur on mu rusikat ikka korralikult näinud ja aidanud ei ole midagi. Kartuses et jootmise juures on mõni koht kahe silma vahele jäänud olen ka
teist korda kõik kohad üle lasknud.
Aga kui juhtubki olema selle impulssrõnga viga, siis kui raske selle vahetus on ja kui raskeks ta läheb rahakotile?
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 26.12.07 19:27
|
|
|
No see komkreetne andur on 1989 aasta audi 100 2,3 . pealt.Kuna lõhkusin end 200 kunagi selle anduri rooli varrast vahetades ära ,siis võin ka
julgelt väita et ka 89 aasta 200 on selline andur.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 26.12.07 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
No see komkreetne andur on 1989 aasta audi 100 2,3 . pealt.Kuna lõhkusin end 200 kunagi selle amduri rooli varrast vahetades ära ,siis võin ka
julgelt väita et ka 89 aasta 200 on selline andur. |
Õige jah, turbokatel kasutati 016 tüüpi kaste 91a-ni. Seega seal ka ikka hammakaga andur. Ja kuna kõik R5 kastid on omavahel asendatavad, siis võib
vana auto alt leida mida iganes. 
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 27.12.07 18:30
|
|
|
Aga kuidas saaks olla kindel et spidomeeter ei ole omadega peetis?
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
andrus714
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5TDI 103kw
|
postitati 10.01.08 19:38
|
|
|
kas said oma spidoka korda?
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 10.01.08 19:41
|
|
|
Ei, mina ei leia viga. Sõidan nüüd siis teepostide järgi 
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
andrus714
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5TDI 103kw
|
postitati 10.01.08 19:46
|
|
|
mul täpselt sama jama ja samasugune andur ka nagu sinul.Lihtsalt sõidupealt kukkus nulli ja kõik.Proovisin teist spidokat ei näidand see ka
midagi.Mõõtsin sealt andurist takistust ka mis pidi nagu muutuma kui ratast ringi ajada aga ei midagi.Samas andurit magneti juures liigutades takistus
muutub.Nii et mul vist arvatavasti on see impulsiratas kas lahti tulnud või midagi.eks peab siis vist kasti kallale minema.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |