Esmapilgul autot vaadates on tal kohe 2 asjaolu mis tõukab eemale:
1) 2,6 V6 mootor- ennem olgu 2,8 (sama küttekulu nagu 2,6 aga kw vähem) Ehk siis suht janune mootor.
V6 mootor aiste vahel on suht raske võrreldes 1,6, 1,8 ja 1,9 võrreldes, niiet esisillajupid kuluvad veelgi kiiremini.
2) pole kliimaseadet (seda peavad paljud elementaarseks lisaks), ning ei ole ka konditsioneeri.
Nüüd spekulatsioon:
Nahksisu on ilus ja tundub korralik olevat
Uuri millises seisukorras on sillaosad (kui täitsa läbi siis esimene kulutus sillajuppidele ~8000-15 000 (kas amordid ka))
Niiehknaa pead vahetama rihmad (olenevalt kohast 2500-4000 eek) + õli, vb jahutusvedelik
Niiet kui täitsa sangaks sõidetud, siis isegi palju sellise masina eest.
No ja eks aastaarv mängib ka rolli (aga mitte nii palju).
Sisumaterjalidena puudub puit mis on silmale ilus vaadata.
No valgete suunadega tagatuled mõjuvad muidugi ilusasti (peaks originaalis kollaste suunadega olema).
Ja siis kuulata muidugi mootori häält (kui hüdrotõukurid läbi siis = 20x 208 kr + tööraha), ning äkilisust võiks/peaks ka mootoril olema.
Samuti räägitakse nõrgast käigukastist, sidurist, hoorattast (enda omal sidur (2100kr)+ hooratas vahetatud (viimane maksab 9000 kr Forssis, esinduses
12 000).
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|