Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kuidas pääseda A6 salongi ventikani? (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 4916)
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 06.01.04 12:16 Tsiteeri
Kuidas pääseda A6 salongi ventikani?



Probleem selles, et A6 C4 kerega isendil kui salong soojaks läheb, siis hakkab ventikas krigisema. Kas mootorini jõudmiseks tuleb kaevuda armatuuri sisse, või on selleni jõudmiseks mingi lihtsam moodus?

Süsteem iseensest kliimaga.

terv


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 06.01.04 12:23 Tsiteeri


Arvan et lihtsam on sinna pääseda,kui lähed eest poolt.Nimelt kapoti alt.Seal on mootori ja esiklaasi vahel selline suur lame plastik kaan mis tulem kergesti ära ja seal all on minuarust ka ventika mootor.Pole endas 100%kindel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.04 17:03 Tsiteeri


Jah kapoti alt on kergem, kui ei ole konditsioneeri. Kui on konditsioneer siis tuleb mõelda, kumb on mõistlikum:

1. Armatuuri mahavõtmine (suur töö)
2. Konditsioneeri tühjaks laskmine ja kapoti alt selle töö tegemine (vähem vaeva aga hiljem tuleb kont kah täita)

Aga see ventikas maksab päris korralikult (ise alles vahetasin).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 07.01.04 06:58 Tsiteeri


Armatuuri ei tahaks küll laiali lammutama hakata. Eks peab proovima siis asjale kapoti alt läheneda. Aga kas siis salongi ventika mootor on ühendatud kondi süsteemiga, et selle tühjaks laskimisest ei pääse?

Silwer, kui saladus pole, mis selle mootori hinnaks võiks kujuneda?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.04 08:41 Tsiteeri


Lihtsalt see kondi süsteem tuleb eest ära tõsta, et saaks ventika kätte.

Kui ma õieti mäletan oli vendi hind umbes 2,5 tuhat + vahetus. Minul tegi selle Aava ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ARUPO
huviline



Registreerunud 07.01.04
Asukoht: kostivere
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.04 14:59 Tsiteeri


vahetus 950.-+ ventikas u. 2500.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 08.01.04 07:56 Tsiteeri


Ma esialgu loodan, et vendikat vahetama ei pea. Peaks piisama ka lihtsalt laagrite õlitamisest, sest ega ta päris jubedalt ei kriuksu. Selline vaikne vigin aga ka see sööb juba närvid seest.

Eks ma üritan siis kaevuda selle vendikani.

Tänud infi eest


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 08.01.04 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer


Konditsioneeri tühjaks laskmine ja kapoti alt selle töö tegemine (vähem vaeva aga hiljem tuleb kont kah täita)

Palju see täitmine maksab?
Kas armatuuri alt ültse saab ventikale ligi?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.04 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Ma esialgu loodan, et vendikat vahetama ei pea. Peaks piisama ka lihtsalt laagrite õlitamisest, sest ega ta päris jubedalt ei kriuksu. Selline vaikne vigin aga ka see sööb juba närvid seest.

Eks ma üritan siis kaevuda selle vendikani.

Tänud infi eest


Minu autol õlitamine ei aidanud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.04 09:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Palju see täitmine maksab?
Kas armatuuri alt ültse saab ventikale ligi?


Täitmine vist 700 eek, armatuuri alt tegemist ei oska kommenteerida. Suhtle kasutajaga ARUPO...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 08.01.04 09:24 Tsiteeri


kui mul ka õlitamine ei aita eks siis läheb asi vahetusse.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 08.01.04 09:52 Tsiteeri


Ma endal proovisin õlitada, aga eriti ei old aega ja jäi määrimata. Kui veidi rohklem aega ja viitsimist saab võibolla tehtud ka. Kui on aega vaatan seda nädalavahetusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 08.01.04 10:24 Tsiteeri


Lihtsalt õlitamisest ilmselt hindlasti ei piisa. Grafiitmäärdest vms oleks ilmselt suurem kasu kui üldse aitab.

Aga kui kapoti alt üritada sellele ligi pääseda, siis ilma kondi vedeliku välja laskmata anyway ei pääse?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 08.01.04 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Lihtsalt õlitamisest ilmselt hindlasti ei piisa. Grafiitmäärdest vms oleks ilmselt suurem kasu kui üldse aitab.

Aga kui kapoti alt üritada sellele ligi pääseda, siis ilma kondi vedeliku välja laskmata anyway ei pääse?

Oled 100% kindel.
Ma korra vaatasin, segab kliima radika ja vendka mootori vahel olev klapp, mis on risti. Kui seda kuidagi eest ära keerata peaks kätte saama. Ma vähemalt arvan nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.01.04 17:31 Tsiteeri


kui süüde väljas on siis on se klapp niikuinii kinni
aga seda klappi saab ka nii liigutada, kui maha kruvida see mootor mis seda liigutab;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 08.01.04 19:08 Tsiteeri


seal soojendus mootoris on kahjuks ainult grafiit-pronkspuksid.Ja määrde või aerosooliga saab ligi kahjuks ainult mootori tagumisele puksile,esimene jääb ventilaatori varju ja sellele ligi ei saa,Kui mingi ime läbi peaks ka kogu see kammajaa tulemust andma siis saad vaikset olengut nautida heal juhul paar nädalat,siis hakkab jälle vigin pihta.
Kusjuures see vigin võib tekkida ka sellest et rootori kollektorisse on harjad liig sügavale sisse kulunud.Harjade küljed hakkavad lihtsalt vilistama seal,lahti see asi kahjuks ei käi(st saab,aga üldiselt on mootori tasakaalu saamisega pärast hull jama ja lisaks viginale saab sealt suure tõenäosusega lisaks ka ebamäärase mürina,mida hakkab põhjustama tasakaalust väljas ventilaatori tiivik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 08.01.04 19:38 Tsiteeri


Teistel autodel olen küll vilinast lahti saand. Ja tivik on plastikust ja omaette taskaalus. Seega kui tiivik ära võtta ja uuest tagasi panna ei juhtu midagi. Olen ventikaid lammutanud mitmel autol ja ükski pole hiljem vilisend.
Kui inimene on midagi kokku pand, saab seda lahti võtta ja uuesti kokku panna, see on minu arvamus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 08.01.04 19:45 Tsiteeri


mina ei ole veel audi soojendusmootori võllilt ühtki tiivikut kätte saanud seda vigastamatta.Olen proovinud nii fööni kui ka sooja veega.Ikka tuleb mingi kala sisse.Ja mul omal on ka kliimaga 200,mina ntx seda mootorit kätte ei saa,isegi siis kui ma kõik need klapid ja asjad sealt eest ära kerin.Ainus variant minu auto puhul oli ahjukorpus kapoti alla välja ja alles siis mootor välja seest.Kliimat ei viitsi nigu maha kangutada selle jama pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 08.01.04 19:56 Tsiteeri


Ega ma pean ka ventika koos sojendus radika ja kogu korpusega välja võttma ja siis peenemaks lammutama. Eks see selgub laupäeval kui niipalju aega üle jääb.
Aga eks see on igaühe enda asi kas teeb ise või laseb teha ja ise otsustab kas riskib sellega, et midagi võib puruneda. Mina igaljuhul olen riskija ja lammutan selle värgi kindlalt laiali ja olen enamvähem kindel, et pärast on ta väikne.
Mull hakkab vilisema kui käib mingi tund aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 09.01.04 07:07 Tsiteeri


Mul täpselt sama teema. Kui umbes tunnikese või rohkem käib, siis vilin sees. Ma enda oma vendika kallani sel nädalal kindlasti ei jõua, seega ootan ära kuidas Jaksil läheb.
:)

Olen ka kunagi ühel volkaril soojenduseventikat õlitand sama jama pärast, ning see küll mingi poole aasta jooksul häälitsema uuesti ei hakanud. Kuid samas olen üritand ka õlitada teisi el. mootoreid, millest on abi olnud paariks nädalaks. Eks see ole näha kuidas seekord õnnestub. Muidugi kui see ventikani jõudmine ilge peavalu saab olema, siis vaevalt ma tahan riskima hakata selle teistkordse lahtilammutamisega...


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 09.01.04 13:24 Tsiteeri


Krt. paistab et see vist selliste A-6-te tüüpiline viga, sest mul täpselt sama jama. Siis kui auto seest soojaks läheb hakkab vaikselt inisema (noh nagu tibid pahadel päevadel;)) aga kui ma nt. keeran paremale, kaob vilin ära nii kauaks kuni auto jälle tasakaalu saab, hakkab vilin pihta:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kännuämmelg
huviline



Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel puudub

postitati 11.01.04 16:48 Tsiteeri


ei hakand uut tegema..
sigaril (kliimaga) on soojenduse ventika mootor ära minestanud. asub see kapoti all kliimaseadme küljes(juhipoolsest küljest plasti alla kiigates vahib oma süüdimatuses vastu). pole veel lammutama hakanud, seega küsiks, kas saab selle mootori kätte ka ilma kliimaseadet maha koukimata? kapoti peab ilmselt maha kruvima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.01.04 18:10 Tsiteeri


kapott ja asjad jäävad peale kõik.Võtad ära selle plekkklambri ja soojendusahju korpus tuleb kapoti alla välja suht ilusti.
Armatuuri alt päästad lahti vaakum voolikud mis siibreid liigutavad,või veel parem,päästad lahti siibrite liigutamis kambrid.
Veel tuleb lahti võtta mõlemad jalgadele suunajad ja jämedad torud mis jooksevad armatuuri äärtesse.
Ahju korpus on mastiksi taolise kraamiga kereküljes kinni ja mahavõtmiseks oleks hea kui auto saaks seista soojas ruumis kuskil paar tundi et see mastiks pehmeneks.Kui ahi ei ole enne maha käinud siis on ta seal kere küljes suht kõvasti kinni.Ühesõnaga vaata et korpust ära ei lõhu selle suure kangutamisega.
Siis vana mootor välja uus asemele ja kogu pidu.
Kont jätke rahule,seda ei ole vaja torkida .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 18.01.04 19:59 Tsiteeri


Sai siis eile kogu korpus välja kistud ja ventika mootor grafiitõliga ära määritud. Esialgu on vana vaikus ise, aga eks peab natuke aega katsetama, et saada selgust sellest kas tehtust oli kasu või mitte.
Kui esimest korad lammutada läheb aega rohkem, aga teist korrda teeks selle töö enamvähem 2 tunniga ära.
Kui keegi hakkab lammutama võin selle tegemist aidata või seletada kust ja mida lammutada.
Ja veel üks asi konti tühendada pole vaja.
Jõudu teile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 31.01.04 20:44 Tsiteeri


Kas mootori müra ei häiri või kõik on oma mootorid ära määrind :D
Kui keegi ei julge ise riskida võin aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]