petzkin
huviline
Registreerunud 24.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant, 1999a, 1,8L 5V, Must!
|
postitati 03.07.07 09:44
|
|
|
Värvikriimude parandus?
Nimelt õnnestus täna sõita okstesse tagurdades suure rekka eest ära kitsal teel.. ning 4-osaline valge värvikriim tekkis, metallini ta küll pole aga
õrn kriim on näha. Oskab keegi öelda mis parim lahendus sellisele murele on? Poleerimine või küünelakk ?
I don't have the need for speed!
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 03.07.07 09:53
|
|
|
Kui auto oli korralikult vahatatud, siis pääsed suure tõenäosusega vaha poleerimisega.
Kui auto polnud vahatatud, aga kriim on ka värvikihi piires, siis võib aidata toonvaha, natuke raskemal juhul värvi poleerimine.
kui eelpool mainitud viisil kriimud ära ei kao, siis minu mõistus näeb ette värviparandusi juba.
Kindlasti on siin foorumis selle kohapealt targemaid inimesi.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 03.07.07 10:42
|
|
|
Kui üle kriimu küünega lastes viimane kuhugi külge jääb on juba lood kehvemad

|
|
|
exx
huviline
Registreerunud 18.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.07 11:22
|
|
|
läbiva kriimu korral,peaks uldiselt detaili ule värvima/lakkima
|
|
|
lehekas
huviline
Registreerunud 17.06.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: el camino
|
postitati 03.07.07 20:34
|
|
|
Väikeste vigastuste puhul ei pea alati tervet detaili värvima.Saab ka Punktvärviparandusega
www.molk.ee mõlgid välja värvimatta 53 433 483
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 03.07.07 21:00
|
|
|
Mul ka küsimus...
Kui on tegu kivitäkkega (ca 5 ruutmillimeetrit) ja sügavamate kraapsudega, kas siis võib aidata ka enne poleerimist nende vigastuste parandamine spets
parandusvärvi/pintslikesega, ning seejärel on ehk võimalik parandus poleerida enamvähem ühte tooni ja tasapinda muu osaga?
Utoopiline mõttearendus või on keegi seda nippi ka kasutanud?
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 07.07.07 11:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
Kui auto oli korralikult vahatatud, siis pääsed suure tõenäosusega vaha poleerimisega.
Kui auto polnud vahatatud, aga kriim on ka värvikihi piires, siis võib aidata toonvaha, natuke raskemal juhul värvi poleerimine.
kui eelpool mainitud viisil kriimud ära ei kao, siis minu mõistus näeb ette värviparandusi juba.
Kindlasti on siin foorumis selle kohapealt targemaid inimesi. |
Vahaga pole siin suurt midagi pistmist. Poleeritakse siiski lakki mitte värvi. Kui kriim on laki piires, st ei ole värvini veel jõudnud, siis saab
selle välja poleerida. Kui kriim on juba jõudnud värvini siis aitab ainult detaili ülevärvimine.
Seda kas ta on värvini jõudnud saad kindlalt ainult nii teada kui ära poleerid ja siis on näha kas tuleb värv vastu või kaob kriim ära. Enamus
juhtudel saab ka silma järgi öelda, pöördu kuskile värvimisega tegelevasse firmasse või näita autot kellelegi kes sellega tegeleb.
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Mul ka küsimus...
Kui on tegu kivitäkkega (ca 5 ruutmillimeetrit) ja sügavamate kraapsudega, kas siis võib aidata ka enne poleerimist nende vigastuste parandamine spets
parandusvärvi/pintslikesega, ning seejärel on ehk võimalik parandus poleerida enamvähem ühte tooni ja tasapinda muu osaga?
Utoopiline mõttearendus või on keegi seda nippi ka kasutanud? |
Aegajalt on mõnele autole nii tehtud jah. Värvitooni kindlasti sama ei saa, need täpid jäävad ikkagi näha. Kui on kiviga näiteks metallini välja
löönud, siis sellest on kasu, ei jää vähemalt metall näha jne. Kui sa mõtled spets parandusvärvi all mingeid näiteks motipi neid pintsliga topsikesi,
siis ma pigem ei kasutaks neid.
Kõige parem tulemus (kuid mitte hea) jääb kui kasutada ika õiget auto värvi, tilgutad selle sinna sisse ja ootad kuni ära kuivab. Siis tilgutad natuke
lakki ka peale ja pärast lihvid alguses näiteks 1500 vesipaberiga ja pärast kindluse mõttes 2000 vesipaberiga üle ja poleerid ära. Nii jääb pind sile.
Värv kül ei lähe aga seal ei aita ka muu kui detaili ülevärvimine.
Lihtsuse mõttes võid tegelt selle nö. parandusvärviga ka teha, ega ta hea nagunii ei jää Augu täidab ära kül ja mingid heledat laiku vähemalt ei jää. Mis värvi auto on üldse?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 08.07.07 17:59
|
|
|
Auto on tumeroheline metallik ja plekini (tsingini) väljas kivitäkked on päris koledad. Kindlasti koledamad kui veidi erinevat tooni tumedamad
täpikesed seda oleks.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 08.07.07 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Auto on tumeroheline metallik ja plekini (tsingini) väljas kivitäkked on päris koledad. Kindlasti koledamad kui veidi erinevat tooni tumedamad
täpikesed seda oleks. |
Yep seda küll. Selleks kõlbab ta küll, et mingid heledaid laike ei jää. Täida mingi värviga ära või värvi ja lakiga nagu ma seletasin, ja sis parim
kui lihvid ennem 1500-2000 vesipaberiga siledaks ja siis poleerid.
|
|
|