Lehekülgi: 1 2 |
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 02.06.07 09:16
|
|
|
mootori temp 110 ja seisab
selline mure sis, et on mul 2.8 b4 moto.
sellel autol tekkis mõni aeg tagasi siuke mure, et kui kohapeal auto käima jätta tühikäigul või sõita aeglaselt linna ummikutes, tõuseb temp 110
kraadi peale ja seisab seal. kui kasvõi rahuliku tempoga sõita näit 50 km/h sis jahtub maha ja hoiab ilusti 90 kraadi. kui temp on kohapeal seistes
kõrgele tõusnud sis lülitab ventikad tööle, aga seda millegipärast ainult väga lühikeseks ajaks??? 15 seki ja kõik,
iseenesest kuumemaks ta ka ei lähe, aga normaalne see nüüd küll ei ole ju...
arvasin, et äkki on selles thermo switchis midagi viga, sest talvel kippus koguaeg undama jääma ja nüüd nagu ei taha kuidagi unnata. vahetasin ära,
sellest ei olnud midagi kasu.
äkki kellelgi on sarnast kogemust??
või kus on selle V6 motol termostaat?
olen ise käpamees küll, et saaks vast vaheteet kui mootorit just maha ei pea võtma.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 02.06.07 15:01
|
|
|
Aga kui VAG-COM külge panna ja uurida, mida mootor ise temperatuurist arvab? Ehk näitab kellades olev seier valesti lihtsalt...
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 02.06.07 15:33
|
|
|
ma ise tegelikult mõtlen ka, et temp tegelt vb polegi motol üldse nii kuum, kui ta näitab, aga kelladega peaks kõik korras olema, miks on seal temp
kellal üldse 110 juures need pisikesed 2 täpikest? nende vahel hoiab kohapeal seistes temp täiesti raudsena...
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 02.06.07 15:56
|
|
|
kui su autol on olemas kliimaautomaatik, siis sealt pealt saab ka temperatuuri vaadata.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 02.06.07 16:34
|
|
|
ei ole mingit automaatikut seal peal.
ainus variant tundub olevat see, et vahetan ka selle va temp anduri ää ja sis vaatan, mis näitab. kuigi kaldun arvama, et termostaat ei tööta nii kuis
vaja, aga see ei seleta seda, miks ta töötab, sis kui autoga rahulikult sõita, aga siis kui kohapeal käib siis mitte. ja miks ta hoiab nii täpselt
seda totakat 110 kraadi temp kohapeal seistes.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 03.06.07 18:36
|
|
|
Minul hakkas temperatuurinäidik 100 näitama siis, kui ma kellades kõik joodised üle jootsin. Ja hoiab ilusasti, ventikas käivitub õigeaegselt kõik,
mis katsudes peab olema kuum, on kuum, mis peab olema jahedam, on jahedam... Kunagi varem tehtud diagnostikas näitas, et hoiab 88 kraadi peal. Hetkel
kontrollida ei saa, sest pole kaablit. (jah, ma ükskord vihastn ja ostan selle kaabli...)
Samas, enne üle jootmist näitas see näidik üsna suvalist näitu 50'st 90'ni.
Tsitaat: | Algselt postitas: Snowhite
et kui kohapeal auto käima jätta tühikäigul või sõita aeglaselt linna ummikutes, tõuseb temp 110 kraadi peale ja seisab seal. kui kasvõi rahuliku
tempoga sõita näit 50 km/h sis jahtub maha ja hoiab ilusti 90 kraadi. |
Kui see 110 välja arvata, siis on see üsna normaalne - seistes peabki temp. tõusma.
Tsitaat: | Algselt postitas: Snowhite
kui temp on kohapeal seistes kõrgele tõusnud sis lülitab ventikad tööle, aga seda millegipärast ainult väga lühikeseks ajaks??? 15 seki ja kõik,
|
See näitab, et rohkem pole vaja. Nõnda ta peabki käituma, kui mootor töötab kohapeal tühikäigul ja on töösoe. Ventikad rakenduvad siis, kui
radiaatorist tuleb liiga kuum vesi ja seiskuvad, kui hakkab tulema "oluliselt külmem". Tavaliselt piisabki tühikäigul 15-20 sekundilisest
puhumisest, et radikast tulev vesi "oluliselt külmemaks" muutuks.
Ma kardan kurjasti, et kelladesse signaali andev andur (see 3 juhtmega - 1 juhe on mätas, teine on temp. ja kolmas on hoiatussignaal) valetab.
Teisalt, enne külmjoodete eemaldamist kelladest oli mul olukord niisugune, et kellades hakkas temp. näidik "õigust" näitama alles siis kui salongi
soojendus sisse lülitada... Alles hiljem taipasin, et salongi soojendades soojenevad ka kellad, metall paisub, ühendus läheb paremaks ja näit
õigemaks....
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.06.07 18:41
|
|
|
v6 mootor on ülekuumale väga tundlik, otsi viga enne üles kui juppe hakkab lendama. Kui lihtsalt andur või näidik paneb segast, siis lihtsam, aga kui
tegelikult kah temp nii kõrgel, siis ma õlitempi ei tahaks eriti enam teadagi
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 03.06.07 18:47
|
|
|
Nojah.. Aga see ei seleta, miks jahutuse ventikad niisuguses olukorras pidevalt ei tööta... Kui mootor läheb kuumaks, siis peab kuum olema ka
jahutusvesi ja mina ei usu, et sellisel juhul enam suudetakse seda nõnda hästi maha jahutada... Võib-olla ainult see, et kui veepump tõesti ei jaksa
asja ringi vedada tühikäigul.. aga siis ta ei hoiaks seda temp. nii ilusasti.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 03.06.07 19:53
|
|
|
Mul oli just selle MFTS-ga (4 või 3 otsaga temp andur) selline kogemus, et juba ostes näitas see andur kellale ca. 10 kraadi rohkem kui tegelikult
oli. Võrdluse sain ventika käima minemisest ja teiste samasuguste anduritega võrreldes.
Sellel oli samamoodi, et linnas oli temp seal 110 ringis. Õnneks teadsin ise, et tegelikult on ikka vähem. Ei häirinud väga ja sõitsin peaaegu 7 kuud
niimoodi ringi. Lõpuks aga hakkas andur ka veel juhutusvedelikku läbi laskma ja siis viisin poodi tagasi - vahetati uue vastu välja. Uus töötab
normaalsete näitudega ja läbi ka ei jookse.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 03.06.07 21:18
|
|
|
seoses moto tempiga, kusjuures mul enne olid kellad ka täiesti peetis ja neid sai mõni aeg tagasi lapitud, ja nüüd tundubki, et näitavad nagu kala,
aga miks mnt peal sõites sis nii korralik näit on? et see temp näitur suudab normaalselt siis mingit ala ainult näidata`?
see just nagu häirib, et niikui sõitma hakata läheb näit normaalseks. millele selline asi viitab?`??
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 03.06.07 21:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Snowhite
aga miks mnt peal sõites sis nii korralik näit on? et see temp näitur suudab normaalselt siis mingit ala ainult näidata`?
|
No kui me juba spekuleerimise peale läheme, siis esimene põhjus, mis mulle pähe kargab, on see, et sõidu ajal on mootori pöörded kõrgemad kui seistes,
seega liigub jahutusvedelik kiiremini ringi... Võib ju täiesti juhtuda, et selle anduri põhi on mingi sitaga koos, mistõttu tühikäigul sinna kuidagi
akumuleerub soojus... või ongi mootor nii kuum... kaks võimalust...
See andur ei tohiks eriti midagi maksta - vaheta ta ära ja vaata, mis juhtub.
Samuti, katsu kuidagi spetsialistide abiga teada saada, milline selle mootori temp. tegelikult on. Seda peaks saama rohkem kui ühel viisil mõõta
(kõige lihtsam, küsida läppari ja kaabli abil aju enese käest). Ega siin ju eriti oletamiseks rohkem ruumi enam ei ole, sest iseenesest on kps'i
kommentaar õige - kui see asi ongi 110 C, siis on väga pahasti.
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 04.06.07 05:19
|
|
|
oleks mõnel tallinna mehel, kellel wag com olemas millalgi aega korraks see sappa lükata ja vaadata mis näitab???
ma muidugi vahetaks selle anduri ka veel ära, aga niisama jooksupealt võib asju autol 100 tk vahetada ja ikka murest lahti ei saa...
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 04.06.07 07:51
|
|
|
Küsisid termostaadi kohta. Vastus lühike asub hammasrihma all ploki küljes. Vahetamiseks peab mootori otsa lahti kiskuma ja hammasrihma maha võtma.
Räägitakse veel, et vahetamiseks piisab kui rihmapinguti lõdvaks lasta.
Tegelikult on mul kaabel ja soft olemas, et ajust andmeid lugeda.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.07 18:00
|
|
|
Olen ka kuulnud,et V6 ei kannata temperatuuri ja õlivahetuse välbast möödumist,kuid mis temperatuur võib saada V6'le saatuslikuks?Pole teenindusse
veel jõudnud,kuna igalpool järjekorrad olnud,aga sõitmine on sundseis.Temperatuur on tõusnud näidiku järgi maksimaalselt 98-99. Loodetavasti pole see
veel kurja teinud.Keema pole ta läinud.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 06.06.07 08:22
|
|
|
ja anomaalia jätkub...
sai proovitud vag-comi taha lükata aga sellega ühendust ei saa. tundub, et viga selles, et on kivi vaheteet.
Kas keegi teab, mis parameetrid sellel multifunk anduril olema peaks? et saaks millaski äkki ää mõõta ja vaadata, mis näitab ja mida peaks näitama.
äkki viskab see villast mingis piirkonnas. kuigi tundub ebatõenäoline.
auto läheb hommikul megakiirusega soojaks ja seda ka selle järgi vaadates, et kuuma õhku hakkab puhuma juba mingi 3 min pärast. kui sooja moto puhul
vollasid katsuda sis on nii ülemine kui ka alumine radika voolik tulikuum. ringlus on olemas ja kui panna moto käima ja paisupaagi kork maha keerata,
sis mingeid mullikesi vms ei tule ja mootor töötab ka selle näidikupõhise 110 kraadi juures täiesti normaalselt ja rahulikult. no ei saaaaaaa aru mis
tal jälle viga on...
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 06.06.07 08:49
|
|
|
Kui sooja masinaga jahutusradiaatori ventikas puhuma hakkab, kas radikast puhutakse leiget või sooja õhku?
Et kas radikas ise ikka on oma ülesannete kõrgusel....
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 06.06.07 09:53
|
|
|
jumala kuuma õhku tuleb. ja tänane päev oli hea näide sellest, kuidas sõitma hakkamine mõjutab temp-i. seisin sõpaka ja tammsaare risti peal ummikus,
temp 100+ hakkasin liikuma, keerasin nina sõpaka peale ja mingi vähem kui minutiga kukkus temp 90 peale. pigem mingi paarikümne sekundiga... ja
kohapeal on proovitud ka seda, et hoian tuure üleval, ikka on sama lugu, nii, et ei saa nagu pump ka olla.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 06.06.07 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Snowhite
keerasin nina sõpaka peale ja mingi vähem kui minutiga kukkus temp 90 peale. pigem mingi paarikümne sekundiga... |
Siis on sul mingi anduri- või ühenduseperse. 20 sekundiga ei saa temp. sedapalju kukkuda ka siis kui tühikäigul üldse pump seisis... Ma tüüriks selle
info järgi ikka sinna temp. anduri vahetamise suunas...
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 06.06.07 12:18
|
|
|
minu perse on korras ja ei ole mingit ühenduse perset.
aga seda, et andur võib olla hakanud villast viskama või et kellad utoopiat näitavad võib küll olla jah...
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 06.06.07 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Snowhite
minu perse on korras ja ei ole mingit ühenduse perset. |
Offtopic:
Nojah see on lausa üllatav, kui kergesti kõnes ning ka kirjas samastatakse auto selle omanikuga ja vastupidi. Huvitaval kombel ilmneb see nähe
sagedasti just autode puhul, kuid harvemini nugade, tolmuimejate, kahvlite, revolvrite, akudrellide jms. töövahendite korral :-)
|
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 06.06.07 17:16
|
|
|
Kaevasin natuke autodatas multifunksionaalset andurit ei tohiks sellel motol olla. See siis tähendab, et peab olema 2 andurit 1 aju ja 2. kella jaoks.
Aga asi järgmine, et autodata näitab ainult ühte andurit. Kas võib olla, et kõik käib läbi selle ühe anduri. Andur muidu ise kahe otsaga.
Panen kirja siis takistused erinevatel kraadidel.
0 kraadi 5000-6000 oomi
10 -//- 3200-4400-//-
20 -//- 2200-3000-//-
30 -//- 1500-2000-//-
40 -//- 1000-1400-//-
50 -//- 725-925-//-
60 -//- 540-675-//-
70 -//- 390-500-//-
80 -//- 275-375-//-
90 -//- 205-295-//-
100-//- 160-220-//-
Üks tuttav panustas ikkagi termostaadi peale, et see vigane ei avane piisavalt.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.06.07 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivo_
Kaevasin natuke autodatas multifunksionaalset andurit ei tohiks sellel motol olla. See siis tähendab, et peab olema 2 andurit 1 aju ja 2. kella jaoks.
Aga asi järgmine, et autodata näitab ainult ühte andurit. Kas võib olla, et kõik käib läbi selle ühe anduri. Andur muidu ise kahe otsaga.
Panen kirja siis takistused erinevatel kraadidel.
0 kraadi 5000-6000 oomi
10 -//- 3200-4400-//-
20 -//- 2200-3000-//-
30 -//- 1500-2000-//-
40 -//- 1000-1400-//-
50 -//- 725-925-//-
60 -//- 540-675-//-
70 -//- 390-500-//-
80 -//- 275-375-//-
90 -//- 205-295-//-
100-//- 160-220-//-
Üks tuttav panustas ikkagi termostaadi peale, et see vigane ei avane piisavalt. |
Kui see andur on mootori tagaotsas 6-nda silindri juures valget värvi,siis on tegu ainult ajusse mineva infoga.Seda anduri infi peaks ka
diagnoositester näitama.
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 07.06.07 18:57
|
|
|
sellel motol on 2 eraldi andurit, 1 on ECT andur, mis annab ajule süüte jaoks inffi ja teine on multifunc andur millel peaks olema 3 otsa. ja too
viimane annab kelladesse inffi, et palju see pagana seier ennast võiks liigutada.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 08.06.07 08:31
|
|
|
noniii
käisin autoga kesklinnast mustakale ja tagasi. korraks astusin mustakal autost välja kah.
sinna sõites läks temp midagi 97 või nii, ja kui ma kurvi läbisin autoga, siis millegipärast muutus temp drastiliselt. niikui auto sirgu keerasin oli
temp ainut 90. kurvis oli 100. mida peeti sis nüüd?
kell on nii õrnake, et kurvis nõel kaldub kaasa???
ja mustakalt tagasi tulles ei tõusnud enam temp üle 90. vb sis hoopis kell on hakkand saba andma. väga imelik igaljuhul. täna üritan selle temp anduri
lahti koukida ja sis mõõta, mis takistust näitab kui moto soe
aga tundub, et see ei ole mitte lihtne asi seda kontrollida et kas õige, sest takistus muutub temp suhtes väga kiiresti.
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 08.06.07 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Snowhite
sellel motol on 2 eraldi andurit, 1 on ECT andur, mis annab ajule süüte jaoks inffi ja teine on multifunc andur millel peaks olema 3 otsa. ja too
viimane annab kelladesse inffi, et palju see pagana seier ennast võiks liigutada. |
Oskad kirjeldada kus see teine kolme otsaga andur asub. Otsiks oma autol üles ja mõõdaks ehk takistudst sellel.
Autodatas teise anduri kohta info puudub või ei kaevanud ma piisavalt seal programmis.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |