Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 30.04.07 20:28
|
|
|
Audi A6 C5 2.4 98'- kummaline teema näidikuteplokis - KORRAS
Aegajalt (enamasti pärast kohalt ära sõitu) on armatuuris põlema süttinud ja ka koheselt kustunud ABS+ASR+! tuled, ilmselt kas ABS andur või siis C5
tüüpviga ABS-i moodul. Täna süttis lambist ABS-i tuli koos õlitule ja "!" tulega, ASR ei süttinud, lisaks vajus nulli ka tahhomeeter (kas mootor ka
välja suri, seda suurest ärevusest ei mäleta). Keerasin süüte välja ja jäin teeäärde seisma. Käivitasin uuesti, ABS, Oil, ! põlesid ja armatuur
piiksus. Lisaks ei funganud tahhomeeter ja käigukast oli armatuuri järgi avariiresiimis. Mootoris eriskummalisi häälitusi ei tuvastanud. Mõtlesin, et
proovin paar meetrit sõita. "D" sisse ja tõepoolest oli avariiresiim (4 käik sees). Sõitsin ca 10 m, ABS kustus, õlisurve tuli kustus, tahhokas
hakkas tööle ja käigukasti avariiresiim läks pealt maha. Sõitsin ~10km ja tundus et kõik toimis endiselt. Kolampäeaval üritan ka veakoode lugeda.
Seniks oskab mõni kommenteerida? Üks tuttav arvas, et äkki hakkab aku saba andma ... ei tahaks muidugi uskuda. Käima ta ju vedas.
|
|
|
Veix01
huviline
Registreerunud 07.04.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2,4 q.aut
|
postitati 01.05.07 01:36
|
|
|
Endal samuti pidevalt ABS põleb(!) märgiga. Sai vaadatud anduritel juhtmed üle, aga ise viga ei avastanud.
Milles asi võib olla, et vahest põleb ja jamab see ABS koos (!), aga vahest ei jama?
Ja ka äkki on sellest tingitud mul probleemid püsikiirusega?
|
|
|
olkxx
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 01.05.07 03:03
|
|
|
Mul sama jama absiga . Öeldi et absi aju ei saa ühendust kelladega. järgmine servis käis üle ja öeldi et absi aju tuleb välja vahetada.siis edasi
ütles tööl mulle üks kuldne aju et tuleb jooted üle käia .rohkem pole süvenenud
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 01.05.07 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Veix01
Endal samuti pidevalt ABS põleb(!) märgiga. Sai vaadatud anduritel juhtmed üle, aga ise viga ei avastanud.
Milles asi võib olla, et vahest põleb ja jamab see ABS koos (!), aga vahest ei jama?
Ja ka äkki on sellest tingitud mul probleemid püsikiirusega? |
Minu andmetel püsikiirusel ja ABS-l omavaheline seos puudub.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 09.05.07 19:28
|
|
|
Nii.
Esimene veakoodide lugemine suurt tulemust ei andnud, aiuke viga oli: "automatic gearbox control unit" - 00529. ABS/ASR veakoode ei andud.
Täna sai siis raudtee taga passitud ja viimaseid Vene naftavaguneid loetud. Äkki süttis põlema ABS-i tuli ja tahhokas vajus nulli. Mootor käis muidugi
nagu vana mees edasi. Kohe hakkas vilkuma "!" ja õlisurve tuli. Sõitsin paar meetrit ja kast jälle avariis. Tõmbasin uuesti veakoodid:
ABS/ASR
01203 - ABS/Schalttafeleinsatz elektrische Verbindung(Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster)
Automatic gearbox control unit
00529 - Drehzahlinformation fehlt (engine speed information missing, sporadic fault)
Kavala peaga mõtlesin, et tõmban ABS-i kaitsme kaitsmeplokist välja. Mõeldud tehtud. Kohe tekkisid tahhokale pöörded ja mõne aja pärast suri mootor
välja. (Ilmselt lollidele sakslastele midagi, ilma ABS-ta on ülimalt ohtlik sõita). Okei kaitse tagasi ning meeldiv kojusõit värvimuusika saatel
jätkus. Kusjuures nüüd põlesid kord ASR ja siis kord ABS. Kast toimis kenasti.
Minu loogiline lähenemine:
1. ABS/ASR moodul peksab villast;
2. Lämmatab tahho signaali;
3. aut kastil paanika, avariisse minek;
4. Õlisurve indikaator on omastarust pädev arvama, et kui pole pöördeid siis pole ka ilmselt survet.
http://www.ohiodiagnostics.com/pdf/audi_vw_tech_bulletin_oct_2005.pdf
(FAULT: Rev counter fails occasionally, oil warning comes on, automatic gearbox switches to the
emergency programme.
CAUSE: Due to a leakage current in the Hall sender the ECU receives a weaker engine speed
signal. This can occasionally disrupt the signal processing for rev counter, automatic gearbox
control unit and oil warning control unit. The fault is not stored in the ECU. Only in the automatic
gearbox control unit the fault "00529 engine speed information missing, sporadic fault".)
Igatahes kogu selle tuledemängu autor on ABS/ASR-i unit.
Nüüd on siis 2,5 võimalust
a) Osta uus (hind saksas 550 eur., inglismaal 425 naela, meil ilmselt kah sinna kanti)
b) Võtta lammarist (ilmselt selline poolik tegevus, ülehomme kalab samamoodi)
c) Remontida
http://forums.audiworld.com/a6/msgs/450585.phtml
Tundub, et tuleb jääda selle viimase juurde.
|
|
|
marko261
huviline
Registreerunud 22.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.07 17:37
|
|
|
To Amadeus
Kui remondid anna teada, mis hinnaga ja kus seda teed, samas võivad tallinna inimesed kedagi soovitada. Juhtus enda 1999a a6-l sama teema 2 nädalat
tagasi.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 22.05.07 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
CAUSE: Due to a leakage current in the Hall sender the ECU receives a weaker engine speed
signal. This can occasionally disrupt the signal processing for rev counter, automatic gearbox
control unit and oil warning control unit. The fault is not stored in the ECU. Only in the automatic
gearbox control unit the fault "00529 engine speed information missing, sporadic fault".)
|
Aga kas see ei või viga olla? Kui see Hall sensor töötab niipalju, et mootori enda jaoks signaalist piisab, kuid käimari jaoks mitte, siis võib ju
sama tulemus olla. Äkki on lihtsam lasta prooviks seda sensorit vahetada enne muude värkide kallale minekut?
|
|
|
DiaLAB
huviline
Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant
|
postitati 22.05.07 18:23
|
|
|
ABS aju on vigane ja remonditav. Kogu ülejäänud paanika ongi sellest, et ABS vahelduseks lahkub lavalt ja siis jälle tagasi tuleb.
Kui remontida tahad, siis kontakteeru 5089942. Asume Tartus Tehase 21a
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Nii.
Esimene veakoodide lugemine suurt tulemust ei andnud, aiuke viga oli: "automatic gearbox control unit" - 00529. ABS/ASR veakoode ei andud.
Täna sai siis raudtee taga passitud ja viimaseid Vene naftavaguneid loetud. Äkki süttis põlema ABS-i tuli ja tahhokas vajus nulli. Mootor käis muidugi
nagu vana mees edasi. Kohe hakkas vilkuma "!" ja õlisurve tuli. Sõitsin paar meetrit ja kast jälle avariis. Tõmbasin uuesti veakoodid:
ABS/ASR
01203 - ABS/Schalttafeleinsatz elektrische Verbindung(Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster)
Automatic gearbox control unit
00529 - Drehzahlinformation fehlt (engine speed information missing, sporadic fault)
Kavala peaga mõtlesin, et tõmban ABS-i kaitsme kaitsmeplokist välja. Mõeldud tehtud. Kohe tekkisid tahhokale pöörded ja mõne aja pärast suri mootor
välja. (Ilmselt lollidele sakslastele midagi, ilma ABS-ta on ülimalt ohtlik sõita). Okei kaitse tagasi ning meeldiv kojusõit värvimuusika saatel
jätkus. Kusjuures nüüd põlesid kord ASR ja siis kord ABS. Kast toimis kenasti.
Minu loogiline lähenemine:
1. ABS/ASR moodul peksab villast;
2. Lämmatab tahho signaali;
3. aut kastil paanika, avariisse minek;
4. Õlisurve indikaator on omastarust pädev arvama, et kui pole pöördeid siis pole ka ilmselt survet.
http://www.ohiodiagnostics.com/pdf/audi_vw_tech_bulletin_oct_2005.pdf
(FAULT: Rev counter fails occasionally, oil warning comes on, automatic gearbox switches to the
emergency programme.
CAUSE: Due to a leakage current in the Hall sender the ECU receives a weaker engine speed
signal. This can occasionally disrupt the signal processing for rev counter, automatic gearbox
control unit and oil warning control unit. The fault is not stored in the ECU. Only in the automatic
gearbox control unit the fault "00529 engine speed information missing, sporadic fault".)
Igatahes kogu selle tuledemängu autor on ABS/ASR-i unit.
Nüüd on siis 2,5 võimalust
a) Osta uus (hind saksas 550 eur., inglismaal 425 naela, meil ilmselt kah sinna kanti)
b) Võtta lammarist (ilmselt selline poolik tegevus, ülehomme kalab samamoodi)
c) Remontida
http://forums.audiworld.com/a6/msgs/450585.phtml
Tundub, et tuleb jääda selle viimase juurde. |
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 22.05.07 18:45
|
|
|
tallinnas saan mina aidata.5057820
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 22.05.07 19:15
|
|
|
Tänase päeva seisuga on moodul Dixi juures remondis. Hindadest räägib ta teile ise. Igatahes peale ABS-i pistiku eemaldamist toimib auto nagu vanasti
v.a armatuuris vilgub "!" ja põleb "ABS" - ajutiselt sõitmist ei sega. Asi on enam kui selge, et seda tsirkust tekitas ABS-i moodul.
Mooduli demontaaz oli iseenesest väga lihtne. Erinevalt modulmasteri õpetusest mina esiratast ja logarit ära ei võtnud. Aknapesuvedeliku paak ei
jäänud kah ette. Ca. 20 min nokitsemist ja moodul oli käes.
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.07 19:31
|
|
|
Minu A4 tuligi sellepärast Saksat ära kuna abs-i aju lahkus elust. DIA-s tehti korda ja mina ostsin auto ära. Ootasin veel 2 päeva enne kui osta sain.
Pool aastat sõitnud ja ei ole probleeme täheldanud.
Kui Taufist paberid sain ajalooga siis seal ka oli kirjas et on käinud paaril korral abs-iga diagnostikas. Nagu näha peeti odavamaks maha müüa kui
remontida.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 27.05.07 18:15
|
|
|
Moodul tagasi installitud, seni toimib.
Tänud Dixile.
|
|
|
koit18
huviline
Registreerunud 18.01.07
Asukoht: tapa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.07 09:55
|
|
|
palju see abs aju remont maksma läks
|
|
|
Veix01
huviline
Registreerunud 07.04.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2,4 q.aut
|
postitati 17.09.07 10:43
|
|
|
mul samuti hetkel abs-i aju remondis, ehk saab ka asja
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 17.09.07 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Veix01
mul samuti hetkel abs-i aju remondis, ehk saab ka asja
|
Peab saama, mul igatahes toimib tänaseni
|
|
|
Erkiito
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,4V6
|
postitati 10.03.09 12:48
|
|
|
Mul ka tundub et see sama ABS aju jama aga oskate allolevaid veakoode kuidagi kommenteerida, milline kuradi lamba mul vahetust tahab ja mis teema
selle juhi uksega on. Ukse oli testi ajal kinni. ja need muud koodid ka. Oskab keegi lanedusi pakkuda???
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 552 F
Component: 2.4L V6/5V MOTR AT D03
Coding: 05152
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 BB
Component: AG5 01V 2.4l5V RdW D14
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10
Coding: 00000
Shop #: WSC 65535
1 Fault Found:
00623 - ABS/Transmission Electrical Connection
35-00 - -
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 Q
Component: öAA6-Klimavoll
Coding: autom
Note: Excessive Comm Errors
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 919 881 AX
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D19
Coding: 05062
Shop #: WSC 44920
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0E2732302
No fault code found.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 D
Component: Zentralverriegelung D32
Coding: 04673
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01559 - Drivers Door
60-00 - Won't Safe
|
|
|
Veix01
huviline
Registreerunud 07.04.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2,4 q.aut
|
postitati 09.07.09 16:33
|
|
|
Nüüd 2 aastat möödas ja sama jama tagasi.
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 09.07.09 18:40
|
|
|
asr ja abs
Sama probleemi iseloomustus, korra pidurdanud kuulsin nagu paremast esirattast rudina moodi häält peale mida hakkas põlema ASR tuluke. See moment
mõjutas ka minuteid hiljem püsikiiruse peale jäämist.Auto korraks seisma jätnud ja käivitanud ei põlenud enam ASR märk ja ka püsikiirus jäi peale
koheselt..Seda on esinenud 2 korda.
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 06.07.11 10:54
|
|
|
Audi A6 2.5 TDI
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH
Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Software Coding: 00011
Work Shop Code: WSC 02325
2 Faults Found:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Kas oskab keegi aidata selle murega? Remontida lasta? Kus kohas?
Soovik abi.
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 07.07.11 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wahtra
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH
Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Software Coding: 00011
Work Shop Code: WSC 02325
2 Faults Found:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Kas oskab keegi aidata selle murega? Remontida lasta? Kus kohas?
Soovik abi. |
Ei oska keegi aidata???
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 09.02.12 19:12
|
|
|
Ikka veel sama mure ees, kas keegi ei oska aidata???
Tsitaat: | Algselt postitas: wahtra
Tsitaat: | Algselt postitas: wahtra
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH
Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Software Coding: 00011
Work Shop Code: WSC 02325
2 Faults Found:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Kas oskab keegi aidata selle murega? Remontida lasta? Kus kohas?
Soovik abi. |
Ei oska keegi aidata??? |
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.02.12 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wahtra
Tsitaat: | Algselt postitas: wahtra
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH
Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Software Coding: 00011
Work Shop Code: WSC 02325
2 Faults Found:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Kas oskab keegi aidata selle murega? Remontida lasta? Kus kohas?
Soovik abi. |
Ei oska keegi aidata??? |
Mis viga on? ABS põleb vahest ja ei põle ka? Kui nii siis tüüpiline aju viga ja eespool on ju lausa numbrid kuhu pöörduda.
|
|
|