Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: C3 kas on quattro olemas? (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 3215)
pelaruss
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Tallinn/Tabasalu/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Golf :)

postitati 14.04.07 11:03 Tsiteeri
C3 kas on quattro olemas?



Kas on olemas C3/type44 83-90 audi 100 kerel nelikvedu?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.07 11:04 Tsiteeri


jah


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pelaruss
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Tallinn/Tabasalu/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Golf :)

postitati 14.04.07 11:05 Tsiteeri


seega küsimus, et kas saab 2.3 mootorile (tava käigukast) panna nelikveo kasti külge?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.07 11:10 Tsiteeri


saab

ennem kui sa järgmise küsimuse estiad ja me siin küsi ja vasta mängu mängima hakkame, räägi pikemalt kohe ühes postituses ära, et milles on mure ja mida sa teha kavatsed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pelaruss
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Tallinn/Tabasalu/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Golf :)

postitati 14.04.07 11:26 Tsiteeri


Mure lihtne ja ma arvan, et enamus said aru mida ma teha tahan.
Esimeses küsimuses tahtsin teada kas on, sain teada, et on ja teine küsimus, kas saab teha, vastus :saab.
Kui oleks olnud esimese küsimuse vastus negatiivne siis ma poleks rohkem küsinud midagi.

Ma küsisin, sain teada, aitähh.

Järgmise küsimuse oleksin küsinud täpselt enda indiviidi järgi korrektselt ja siinkohal pole küll kellelgi vaja mulle etteheiteid teha.
Sellegipoolest veelkord tänud vastuste eest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.07 11:32 Tsiteeri


eeldan et sa tahad esiveolisele Q käigukasti alla toppida.
see, et kasti ja mootori vahelised kinnitused sobivad, ei tähenda veel seda, et Q kas sul sinna alla ka mahub, ja kui tahad oma esivedust sigarit neliveduseks teha, siis selleks on üks lihtne ja ainus võimalus: müü esivedune maha ja osta Q !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pelaruss
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Tallinn/Tabasalu/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Golf :)

postitati 14.04.07 11:42 Tsiteeri


Jah müümine oleks suht lihtne ja muidugi ost ka.
Aga kui ma olen praktiliselt renoveerinud kõk detailid sellel masinal, on suht kahju müüa ja siis "eiteamida" endale osta.
Aretamine, see on suht lõbust tegevus minu elus. Tähtis ongi käigukasti sobivus mootorile. Tagasilla kinnitusi saab alati muuta aga käigukasti ühilduvust mootoriga, see juba raske kui mitte võimatu.
See idee tärkas mul täna hommikul, et teha Q projekt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.07 11:49 Tsiteeri


otsi kuskilt üks c3q, mine vaata talle põhja alla ja saad aru mida ma mõtlen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pelaruss
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Tallinn/Tabasalu/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Golf :)

postitati 14.04.07 11:56 Tsiteeri


Tänud vastuste eest, sain veidi targemaks.
Eks ma hakkan uurima kui kunagi tehtud saan siis annan teilegi teada. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pelaruss
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Tallinn/Tabasalu/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Golf :)

postitati 16.04.07 20:56 Tsiteeri


Otseloomulikul pole miski siin niisama alla ja valma, on ka teine võimalus kui ei ole doonorit, võtad suure paberilehe ja hakkad arvutama kaldeid/kokkujookse jne... see ei saa võimatu olla kuna autode ideed on algeliselt ju kõik paberil.
Seega tuleb targemate inseneridega rääkida, juhuslikult mul vanaisa inseneri haridusega ja küll temaga koos midagi välja nuputame.
Aga nüüd asja juurde ja kas kellelgi oleks infot sellekohta kust saaks Q silla detaile ja käigukasti? See ei käinud nüüd küll selle alagrupi alla aga see on erand.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pelaruss
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Tallinn/Tabasalu/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Golf :)

postitati 16.04.07 21:00 Tsiteeri


Tegelikult see projekt paneb mõtlema küll... ja igapäevaga enam sellepoole kas mul on vaja seda kõike teha, nüüd risustasin küll teie foorumit aga midagi oleks ju vaja uuesti ülesse ehitada, midagi täiesti absurdselt võimatut.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.07 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pelaruss
Seega tuleb targemate inseneridega rääkida, juhuslikult mul vanaisa inseneri haridusega ja küll temaga koos midagi välja nuputame.


No offence, aga mulgi inseneri paberid olemas, kuid vahest jõuan ikka sinnamaale, et ise pole mõtet jalgratast aretama hakata. On palju odavamaid ja lihtsamaid mooduseid :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 17.04.07 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pelaruss
Tegelikult see projekt paneb mõtlema küll... ja igapäevaga enam sellepoole kas mul on vaja seda kõike teha, nüüd risustasin küll teie foorumit aga midagi oleks ju vaja uuesti ülesse ehitada, midagi täiesti absurdselt võimatut.


Ära loobu nii kergelt. Eriti veel kui juba kolmandat põlve insener. ;) Mina loll ja oskamatu inimene lähen ostan quattro, aga ise millegi täesti absurdi ja suht võimatu ja olgem ausad veidi ka mõtetu tegemise rõõm on ikka väga midagi erilist.

Edu, paksu rahakotti ja anna ikka meile ka teada mis parajasti teoksil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.04.07 11:57 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=320727 - näed, mehel on autost kopp ees. Osta ära, lappa vajadusel oma renoveeritud detailid ümber ja oled oma quattro saanud palju kiiremini ja palju-palju odavamalt kui ise nikerdades. Ja võid kindel olla, et tagasild kuskil tee peale maha ei jää, kuna kuskil sai tugevusarvutusega veidi nihu mindud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 17.04.07 12:05 Tsiteeri


kohe 4wd toorik ostes võid kindel olla ka selles, et TÜV ja ARK nokkima ei hakka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pelaruss
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Tallinn/Tabasalu/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Golf :)

postitati 17.04.07 16:50 Tsiteeri


Kui ma selle sinise Q äära ostaksin siis läheks ju kõik tegevus selle peale.
Kui mul juppide taha asi jääb siis äkki ostangi komplekteeritud Q.
Eks nüüd järgmised kaks nädalat kulub juppide otsimisele ja kui ei saa siis arvatavasti asi raugeb, huvi kaob kuna ma ei kannata eriti viivitusi ja eriti siis kui midagi ei saa teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 18.04.07 10:12 Tsiteeri


Kuule, mul tekkis põhimõtteline huvi. Kas sa ei saa aru, et C3 quattro ja C3 esiveolise põhjad on sama erinevad kui öö ja päev või lihtsalt oled otsustanud seda fakti ignoreerida ja tahad pärast foorumisse postitada "hakkama sain, vaadake mind"?

Esiveolise C3 neliveoliseks ehitamine on sama mõttekas kui näiteks ziguli'le pöörava tagasilla ehitamine. Insenertehniliselt võimalik, huvitav ja väljakutset esitav - küll aga tulemuse ja selle saamiseks kulutatava raha kontekstis täiesti mõttetu.

Inseneriteadus ei ole ainult huvitavate ja võimatute probleemide lahendamine vaid sisaldab ka tasuvuse hinnangut ja muud. Selle raha eest, mida sa kulutad teise vedava silla saavutamiseks (juhul kui sa pornot ei tee, vaid pöörad tähelepanu ka kvaliteedile ja sellele, et suurtel kiirustel asi koost ei laguneks), saaksid sa osta vähemalt kolm C3 quattrot - isegi 3 Audi 200't, ma arvan.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Stfup
huviline



Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.09 16:13 Tsiteeri


Palun väga vabandust vana teema üleskaevamise eest :D. Aga kasutasin otsingut nagu kõik soovitavad ja leitsin selle teema.
Mul nüüd küsimus vastupidi. Mul on sigar olemas, isegi töötav Quattro süsteem on peal.
Kahjuks on kere väga väsinud ja TÜV ei julge minnagi, pealegi auto suhteliselt kole ka väljast.
Aga kui ma ostaksin ühe esiveolise kere (neid saab suhteliselt hea hinnaga) ja laoks seal enda tehnika peale? Pole kunagi võimalust olnud põhja alla vaadata mõnele esiveolisele.
Või on kellegil äkki müüja korraliku Q kere ilma mootori ja sildateta? Audi 80/90 vist ei sobi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 29.07.09 16:27 Tsiteeri


Kasutasid ilusti otsingut ja siis jätsid selle teema lugematta või?
Esiveolise ja quattro põhjad on erinevad, nagu juba 100x mainitud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Stfup
huviline



Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.09 17:45 Tsiteeri


:o Lugesin läbi, aga mingeid väikseid ümberkorraldusi pole just väga raske teha, omal kõik metalli tööde seadmed olemas. Tahakski teada kui SUUR see vahe siis on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 29.07.09 17:54 Tsiteeri


No suur vahe tuleb juba sisse kardaani kanali juurest (esisillalisel versioonil ei ole seda), käigukasti kinnitused ja käigukasti enda ava suurus. Lisaks veel taga silla kinnitus kohad.
Olen ise näinud kuidas sõber hakkas vanat coupe-d nelikveoliseks tegema ja lihtsast projektist sai tõsine peavalu. Ta arvas algul, et peab natuke siit ja sealt juurde keevitama jne, aga lõpuks vahetas kogu auto põhja ära.
Nii et kui sul on huvi istuda ja keevitada kogu põhja ümber autol, siis edu.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 29.07.09 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Stfup
:o Lugesin läbi, aga mingeid väikseid ümberkorraldusi pole just väga raske teha, omal kõik metalli tööde seadmed olemas. Tahakski teada kui SUUR see vahe siis on.
Teoreetikud:D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 29.07.09 18:10 Tsiteeri


Selline tuuning on umbes samahea kui hakata tegema Audi A2'le nelivedu. Ja kui see liiga lihtsaks osutub, siis võiks ju sinna veel mingi 'asjalikuma' mootori kah toppida. Varuosadena võiks siis kasutada näiteks S3 4WD süsteemi ja sealt kohe mootori kah krabada. Ärge raisake nende vanakeste peale oma jõudu ja annet.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Stfup
huviline



Registreerunud 22.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.09 18:39 Tsiteeri


No ega hingega polnudki niii asja juures, käis lihtsalt idee peast läbi ja mõtlesin, mille muu jaoks see foorum ikka on kui teistega pläkutamiseks.:P Ega siis tuleb endale lihtsalt 100/200 Q kõrvale osta ja vanast jääb siis lihtsalt doonor. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 30.07.09 06:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Selline tuuning on umbes samahea kui hakata tegema Audi A2'le nelivedu. Ja kui see liiga lihtsaks osutub, siis võiks ju sinna veel mingi 'asjalikuma' mootori kah toppida. Varuosadena võiks siis kasutada näiteks S3 4WD süsteemi ja sealt kohe mootori kah krabada. Ärge raisake nende vanakeste peale oma jõudu ja annet.

Vot A2 neliveolise projekt on küll igatpidi põhjendatud kuna tehas pole seda ise teinud. Alates B2/C3 on aga olemas tehase poolt neliveolised kered, seega seal pole mõtet ise midagi aretama hakata.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]