Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4; mis mootor ? (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 5795)
ats87
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3,0TDI 200kW '15

postitati 12.04.07 19:45 Tsiteeri
Audi 80 B4; mis mootor ?



Vaikselt plaan autot vahetada, igasugu masinaid uurinud. Nüüd millegipärast B4-st vaimustuses.
Ise olen mõelnud, et kõige väiksem mootor, mida ostaks, oleks 2.0 85kW.
Aga kuidas on lood 2.6 110kW või 2.3 98kW ? 2.8 nagu tundub liig kuidagi olevat. Samas üks huvitav mootor, mis võiks olla, on see 2.0 103kW, siin foorumis müügis olev masin: ( http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=333390&rhash=188a ). Kuid kahtlen selles neliveo värgis, pidid silla jupid ikka kallimad olema ja neid mootoreid ka vist vähe, järsku juppide hinnad kallid ?
Ühesõnaga, hetkel olen golf3-e truu olnud aastakese, nüüd tahaks teada, mis näiteks audis paremat on ja miks tasuks just audi osta ?
Eelkõige jääks ikka mootori suhtes kommentaare ootama ja samas võib näidata/pakkuda ka masinaid, mida müüa on ja mis heas korras on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.04.07 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Aga kuidas on lood 2.6 110kW või 2.3 98kW ? 2.8 nagu tundub liig kuidagi olevat.

2.8 tundub liiga hea 2.6-ga võrreldes, et osta? Et käib samade kulude juures liiga hästi edasi? Huvitav, kust need kuulujutud küll tulevad...

PS. Küsimuse ette ei ole vaja "K:" kirjutada. Vanasti näitas lõpus olev küsimärk, et tegemist on küsimusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ats87
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3,0TDI 200kW '15

postitati 12.04.07 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Aga kuidas on lood 2.6 110kW või 2.3 98kW ? 2.8 nagu tundub liig kuidagi olevat.

2.8 tundub liiga hea 2.6-ga võrreldes, et osta? Et käib samade kulude juures liiga hästi edasi? Huvitav, kust need kuulujutud küll tulevad...

Tegelikult pidasin silmas rohkem bensukulu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.04.07 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Tegelikult pidasin silmas rohkem bensukulu.

Mina ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ats87
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3,0TDI 200kW '15

postitati 12.04.07 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Tegelikult pidasin silmas rohkem bensukulu.

Mina ka.

Kuidas siis bensukuluga lood on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 12.04.07 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Tegelikult pidasin silmas rohkem bensukulu.

Mina ka.

Kuidas siis bensukuluga lood on ?



ei ole märgatagi, aint siis tuleb pisike vahe sisse kui võtad neliveolise!!! ja kui otsustad 2.8 kasuks siis vali ka neljakäpaline, siis saad ka aru mis on sõidumõnu.

mina ei saa aru miks inimesed kuulavad kuulujutte et sellel on kallim ja sellel odavam. no loomulikult kui on mingid lisad, nt. nelivedu on ka rohkem asju mis kuluvad, aga samas võib öelda et on vastupidavam, kuna koormust saavad mõlemad sillad võrdselt. niiet mina pooldan ikka neliveolist. no muidugi kui tahad ökopilli siis võta 1.9 TD saad odavalt hakkama, aga traktor jääb ikkagist traktoriks. sõidumugavus peaks ka natuke ikka autole jääma, mitte et kui teed trassipeal möödasõitu ja kui lõpetad siis selg märg või syda saapa sääres :)

heh jutt läks kyll nyyd natuke pikaks, aga ytleme nii et kui sa tõesti raha ja varuosade pärast põed siis tänapäeval on poest kõike saada ja kui tahad odavamat siis otsi 1,6 karburaator:D

isiklikult oman 2.8 Q ja soovitaksin sinulgi mõelda sellise isendi peale:cool:

aga egas sa sõpradele ei osta ikka iseendale, osta ära ja saad kogeda kõike omal nahal:);):P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 12.04.07 20:27 Tsiteeri


Tere

2,3 l, 98 kW mootoriga olen kokku puutunud Audi 90 Quattroga. Küll targemad mind parandavad, kuid minu teada on uuematel Audi 80 B4 sarnane mootor. Selle mootori kohta ei oska ma mitte midagi halba öelda. Ma ei tea kindlalt, kuid võimalik, et mu auto oli sõitnud alla sajakuuekümne tuhande. Kolme aasta jooksul sõitsin veel kuskil nelikümmend tuhat kilomeetrit. Lisaks esialgsele ja tavalisele hooldusele vahetasin ainult küünlad, jagajakaane ja jagajarootori ära. Kuskil kaheksakümne krooni eest aretati mingi temperatuuriandur ka. Kordagi ei jätnud auto teele. ABS vist läks katki, kui see olekski olnud välja lülitatud. Kütusekulu võiks alati väiksem olla ja jõudu rohkem. Linnas võttis kuskil 12 l/100 km ja maanteel 7,1 l/100 km. Kuna B4 on natuke raskem kui B3, on tõmme tõenäoliselt natuke väiksem, kuid ei usu, et palju. Võimalik, et linna vahel natuke häirib see, et jõud tuleb kõrgetel pööretel. Kui üle kolmetuhande või neljatuhande vajutada tuleb tõmme ja väga ilus hääl.
Minu arvates ei saa ja ei tohiks mõelda, et Quattro on kallim. Osta, mida vajad ja tahad. Hoia kuskilt mujalt kokku ja naudi sõitu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 12.04.07 20:39 Tsiteeri


B4 puhul õige mõte, et seda kõige lahjemat 66kw monopurset ei vaata. 85kw võtab samavähe kütet ja käitub kasvõi külmast peast paremini, täpsemalt :)
2.3 on teada tuntud pommikindel ridaviiene mootor.
Veekuutest ühinen blacki arvamusega, et kui juba v6 võtta, siis võimalusel 2.8. Lisaks on V6/s2/competitioni nina palju ilusam.
Plaanin ise ka mingit B4 audit (q) omale peale cabriost tüdinemist. Vaikselt jälgin ikka ka... ja kurb on just see, et ega 2.3 ja 2.8quattro B4sid pole peaaegu üldse saada.
Ja 2.0 dohc mootori (ja competitioni) kohta loe siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ats87
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3,0TDI 200kW '15

postitati 13.04.07 05:56 Tsiteeri


Teie vastuseid lugedes ja ise ka asja uurides, olen juba natuke nimekirja vähendanud.
Üritan vaadata nüüd rohkem 2.0 85kw ja 103kw või 2.3 98kw poole. V6 ma ikkagi ei vaja ma arvan, pole vaja nii võimast.
Muidugi ootan veel kommentaare ja arvamusi.
Aga kas keegi teab esimeses lingis näidatud masinast midagi rohkemat ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
curse22
huviline

Avatar


Registreerunud 13.02.05
Asukoht: võru-tartu-tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RED B4

postitati 13.04.07 09:39 Tsiteeri


selle masina leiad sa siitsamast foorumist!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ats87
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3,0TDI 200kW '15

postitati 13.04.07 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: curse22
selle masina leiad sa siitsamast foorumist!

Müügikuulutuse leidsingi siit foorumist, kuid järsku on kellegil muud infot masina kohta ?

Ma ei saa klubiliikmete autode alafoorumisse.. Kui seal selle kohta mingi teema on, võiks seda mulle kuidagi näidata :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.04.07 13:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Üritan vaadata nüüd rohkem 2.0 85kw ja 103kw või 2.3 110kw poole.

110 kW 2.3 pole olemas. B4 peal on ainult mehaanilise pritsega 98 kW 2.3 R5. B3 peal oli ka 20-klapiline 125 kW 2.3 R5, kuid B4 juures vahetasid selle välja V-mootorid.

Kui arvad, et V6 ikka ei taha, soovitaks 2.3 quattro otsida. Minu arvates peaks Audi ikkagi neliveoline olema. Muidu on kuidagi poolik. Mingi säästusõiduauto ta niikuinii pole.

Sinu antud lingil olev Competition on ka igati tore autoke, kuid antud isend on ninamatsu saanud ja odavalt tavalise B4 juppidega taastatud. Häbi peaks sel taastajal olema! Aga automees6 oskab Sulle kindlasti sellest autost rohkem rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ats87
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3,0TDI 200kW '15

postitati 13.04.07 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Üritan vaadata nüüd rohkem 2.0 85kw ja 103kw või 2.3 110kw poole.

110 kW 2.3 pole olemas. B4 peal on ainult mehaanilise pritsega 98 kW 2.3 R5. B3 peal oli ka 20-klapiline 125 kW 2.3 R5, kuid B4 juures vahetasid selle välja V-mootorid.

Kui arvad, et V6 ikka ei taha, soovitaks 2.3 quattro otsida. Minu arvates peaks Audi ikkagi neliveoline olema. Muidu on kuidagi poolik. Mingi säästusõiduauto ta niikuinii pole.

Sinu antud lingil olev Competition on ka igati tore autoke, kuid antud isend on ninamatsu saanud ja odavalt tavalise B4 juppidega taastatud. Häbi peaks sel taastajal olema! Aga automees6 oskab Sulle kindlasti sellest autost rohkem rääkida.

Vabandan, see oli minu kirjaviga. Mõtlesin tegelikult 98kw 2.3, kuid ei tea miks 110kw kirjutasin.
Kindlasti enne kindlat ostusoovi uurin asja põhjalikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 13.04.07 14:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Üritan vaadata nüüd rohkem 2.0 85kw ja 103kw või 2.3 110kw poole.

110 kW 2.3 pole olemas. B4 peal on ainult mehaanilise pritsega 98 kW 2.3 R5. B3 peal oli ka 20-klapiline 125 kW 2.3 R5, kuid B4 juures vahetasid selle välja V-mootorid.

Kui arvad, et V6 ikka ei taha, soovitaks 2.3 quattro otsida. Minu arvates peaks Audi ikkagi neliveoline olema. Muidu on kuidagi poolik.

Sinu antud lingil olev Competition on ka igati tore autoke, kuid antud isend on ninamatsu saanud ja odavalt tavalise B4 juppidega taastatud. Häbi peaks sel taastajal olema! Aga automees6 oskab Sulle kindlasti sellest autost rohkem rääkida.

Vabandan, see oli minu kirjaviga. Mõtlesin tegelikult 98kw 2.3, kuid ei tea miks 110kw kirjutasin.
Kindlasti enne kindlat ostusoovi uurin asja põhjalikult.


omasin aasta ja peale yht isendit mille jõuallikaks oli 2.3 98KW. tore auto oli ja liikus ka hästi, mootor on lollikindel ja suht võimas, aga mees ma räägin sulle et kui juba b4 vaatad siis vaata ikka v6 motoga ja 2.8 kindlasti. ja otseloomulikult quattro. esimene auto oli esiveoline ja enam sellist ei taha. ja kui sa nii väga kütuse kulu põed siis ma võin sulle omade kogemustest rääkida egas neil eriti suurt vahet ei ole kui mõistlikult sõita. hetkel olemas olev 2.8Q võtab keskmiselt 9.5-10/100 ja sõitu võib öelda et on 50/50 ja see maanteesõit on ka enamus kurvilistel teedel. nuh jah 2.3 võttis kyll vähe aga keskmise surus ikka sinna yheksa alla.

aga eks sa jah ise pead ikka täpsemalt teadma mida soovid ja tahad.

niiet etu otsimisel ja otsustamisel!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ats87
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3,0TDI 200kW '15

postitati 13.04.07 14:57 Tsiteeri


Lõpuks otsustan muidugi ise, aga teie arvamus loeb ka ikka kuna ise audide alal võhik.

a24'st vaatasin veel seda: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/937/auto_php-id=312937-www_auto24_ee.html

Kas kleepsud võivad viidata sellele, et ära ruunatud saksas mõne rullnoka käes ? Või mida arvata ? Järsku keegi oleks nõus pilku peale viskama ? Just ise ei satu eriti Tartusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 13.04.07 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Lõpuks otsustan muidugi ise, aga teie arvamus loeb ka ikka kuna ise audide alal võhik.

a24'st vaatasin veel seda: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/937/auto_php-id=312937-www_auto24_ee.html

Kas kleepsud võivad viidata sellele, et ära ruunatud saksas mõne rullnoka käes ? Või mida arvata ? Järsku keegi oleks nõus pilku peale viskama ? Just ise ei satu eriti Tartusse.


miks sa arvad et kleebised on saksamaal peale pandud???
ruunatud on nad kõik yks rohkem teine vähem. kle mees autod on ka 13-16 aastat vanad ka ju. kui tahad head ja korralikku siis mine astu audi salongi ja võta uus.

ja sellest isendist ei oska nagu midagi arvata, piltide pealt mootor kuidagi kahtlane näeb välja.

töökaaslasel on ka 103kw kuid niiplaju kui mina olen kuulnud kirub seda pidevalt:D

aga eks ta ole ikka juhus ja vedamise asi ka!!!

ja ära saada kedagi teist autot yle vaatama. mine vaata ise. kui sa ei raatsi tartusse autot vaatama minna siis sul ei ole ka erilist huvi nende vastu.

mina tõin esimese auto tartust ja teise pärnust, ise elan suht põhjas, võsu ligidal. niiet kui ikka autoostuhuvi on siis ei peaks nagu probleem olema ise vaatamas käiia!!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.07 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ats87
Lõpuks otsustan muidugi ise, aga teie arvamus loeb ka ikka kuna ise audide alal võhik.

a24'st vaatasin veel seda: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/937/auto_php-id=312937-www_auto24_ee.html

Kas kleepsud võivad viidata sellele, et ära ruunatud saksas mõne rullnoka käes ? Või mida arvata ? Järsku keegi oleks nõus pilku peale viskama ? Just ise ei satu eriti Tartusse.


Selle autoga olen kokku puutunud siis kui see Eestisse tuli. Asi on olnud juhipoolse küljega remondis(kehvalt oli värvitud jne). Lisaks oli kahju saanud ka esiots ja tagumine osa ning need välja vahetatud B4 juppidega. Kleepsud olid tõesti peal juba Saksast tulles!
Iseenesest soovitaks ka pigem 2,3 või 2,8 motot. Olen puutunud kokku kõikide mootoritüüpidega, mis siin teemast läbi käinud, kuid enda eelistus on ikkagi kas 2,3 või 2,8 just oma omaduste poolest. 2,3 suurim puudus on mehaaniline pritse, mis kuludes lihtsalt on kulunud ja kõik. 2,6 tõesti ei ole väga soovitav mõeldes, et 2,8 on sama v.a. minek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 13.04.07 17:04 Tsiteeri


Niiet lõpuks on siis jäänud sõelale kaks motot!!! 2.3 ja 2.8 niiet siis pead ise otsustama. ytleks veel niipalju et kui otsustad 2.8 kasuks siis ikka Q peaks asi olema muidu hakkab igas kurves ratas all vilisema:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sceleton
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.07 17:29 Tsiteeri


Pigem juba 2,8. Tuttav diagnostik ytles et sel 2,3 motol on pritsepea vääääga nõrk koht ja yldse pidi see natuke nõrk moto olema, aga eks igayks kiidab ikka oma jne.
Ja 2,8 kohta ytles nii palju et ei lagune väga palju ja bena kulu õige natuke suurem kui 2,3-l ja edasi astub ka ikka ma arvan päris hästi.


Mul omad kogemused olemas 2,3 motoga(mitte head)

Ise soovitaks ikka 2,8 või 2,6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.07 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sceleton
Pigem juba 2,8. Tuttav diagnostik ytles et sel 2,3 motol on pritsepea vääääga nõrk koht ja yldse pidi see natuke nõrk moto olema, aga eks igayks kiidab ikka oma jne.
Ja 2,8 kohta ytles nii palju et ei lagune väga palju ja bena kulu õige natuke suurem kui 2,3-l ja edasi astub ka ikka ma arvan päris hästi.


Mul omad kogemused olemas 2,3 motoga(mitte head)

Ise soovitaks ikka 2,8 või 2,6.


mul üks tuttav ütles, et sinu tuttav diagnostik ei ole audit eemaltki näinud. pritsepea ja kogu see meh pritse süsteem on tal tõesti...mitte just nõrk, aga kui ta kanni läheb, siis tööle seda naljalt enam ei saa, lihtsam uus osta.

muidu on 2,3 pommikindel moto.

2,8 on igal juhul otstarbekam ost kui 2,6 - küttekulu sama, jõunumbrid tunduvalt suuremad, ka muud hoolduskulud ei erine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sceleton
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.07 17:40 Tsiteeri


pritsepea ja kogu see meh pritse süsteem on tal tõesti...mitte just nõrk, aga kui ta kanni läheb, siis tööle seda naljalt enam ei saa, lihtsam uus osta.

Mis asja sa uue ostad, kas pritse süsteemi vä? geenius.
Mine küsi poest hinda kõigepealt , palju maksab pritsesüsteem kõik kokku(või kasvõi pritsepea) ja siis hakka mõtlema kas tasub uus pritse süsteem osta või siis...midagi muud osta.
Ma isiklikult kuulsin pritsepea kohta igasuguseid hindasi erinevatest poodidest, kuni 36 kiloni välja, nii et kergem oleks osta omale uus B4 kui uus pritsepea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 13.04.07 17:47 Tsiteeri


Pole sellel pritse süsteemil viga midagi. Igavene pole ükski kütusesüsteem ja hoolt vajavad kõik. 2.3 on täiesti pommikindel moto, kui hooldad teda.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 13.04.07 18:12 Tsiteeri


Mis siis plaanis on sedaan või coupe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ats87
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3,0TDI 200kW '15

postitati 14.04.07 08:30 Tsiteeri


Ikka sedaan. Coupe on kallim ju. Samas kui ilusa kupee leiaks, poleks selle vastu ka midagi. Aga kindlalt peab manuaal olema.

Noh, oki. Ju siis jääb 2.0 103kw ka välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.04.07 09:27 Tsiteeri


Ise otsisin sellist isendit nagu b4 avant 2,3 quattro manual. Peale poolt aastat otsinguid ja mobile kammimist lõpetasin teema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.9% - SQL: 24.1%]