Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Veljepoldid jooksid lahti? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3719)
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 18.03.07 18:51 Tsiteeri
K: Veljepoldid jooksid lahti?



Vabandan ette kui vale kohapeale teema sai, aga sõites laup. Tartust Tlna poole hakkas rooli väristama ning eest rataste juurest kostus kolksumist, mis järjst süvenes. Jäin seisma ja kontrollisin kinnituspolte, mis olid lahti, et mitte öelda ära kukkumas. Küsimus siis selline, et kuidas nii sai juhtuda? Paar päeva tagasi sai suverehvid valuvelgedel alla kruvitud.Tegin 3 tiiru ümber auto ja veendusin, et poldid on kinni. Olen kuulnud vaheflantsidest, kuid 2006 suvel sai samade velgedega sõidetud ja ei märganud seal miskit lisa jubinat.

Tänud ette ja sorry kui loll küs. aga pole lihtsalt sellise asjaga varem kokku puutunud.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vuchmann
huviline



Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: CLS 55 AMG 400 kW

postitati 18.03.07 18:56 Tsiteeri


Kas poldid on õiged?Neid mitut sorti.


Audi 80,90,100,S4,Coupe jubinaid müün.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 18.03.07 18:56 Tsiteeri


ju siis keerati ikka poldid liiga õrnalt kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.03.07 19:19 Tsiteeri


Ja iga enesest lugu pidav rehvitöökoda tuletab ka kliendile meelde esimese 100km jooksul poldid mutrid ülepingutada.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 18.03.07 19:36 Tsiteeri


On juhtunud sellist asja endalgi. Ega muud midagi kui keera poldid uuesti kinni ja kontrolli mõnekümne kilomeetri pärast uuesti üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.07 19:47 Tsiteeri


Suurelt nõustun viimase postitajaga - enamus rehvitöökodadel on lausa hoiatuskiri leti peal väljas, et mingi vahemaa läbimisel kontrollida poltide kinnitust.
Asi võib tulla sellest, et rehvi alla pannes ei pruugi alati saada velg 100% kindlalt rummile ja siis poltidega on võimalus pingutada velg tsipakene "kiiva" rummu suhtes ja jääb kinnis kuni vaikselt lahti loksub.
Liiga nõrk kinnitamine võib ka olla põhjuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maitz
huviline



Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.07 20:06 Tsiteeri


Selline küsimus,et kas plekkvelje ja valuvelje poltidel on mingi vahe ka,kui jah kust siis saada neid polte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 18.03.07 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maitz
Selline küsimus,et kas plekkvelje ja valuvelje poltidel on mingi vahe ka,kui jah kust siis saada neid polte



Selle kohta on lausa eraldi teema olemas...
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=37819


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 18.03.07 20:44 Tsiteeri


Tuleb ikka korralikult rumm ja velg puhtaks teha ja kui muud moodi ei oska siis nm võtmega kinni keerata ( sõiduauto velg 110nm) . nii sama lampi nad ikka ära ei jookse alt. Ja ma ei kujuta ette et mingi margi esinduses oleks silt leti peal "palun kontrollige 100 km pärast hooldust velje mutrite pingsust" :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 18.03.07 20:54 Tsiteeri


kui poldid valed siis jooksevad ka niisama lampi ära, kunagi juhtus selline lugu et sai sõidetud ringi sõbraga ja tema vanemate autoga ja millel valuveljed kinnitatud tavaliste pleki poltidega, (ilma koonuseta), vea avastanud keerasime otsa ringi ja hakkasime autot tagasi viima,. tagasiteel aga keerasime kolm korda esimese silla velje polte 15km jooksul:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 18.03.07 21:03 Tsiteeri


Kellelgi pilti pole ,milline täpselt on siis plekkvelje polt ja milline valudele mõelud,kui siin teemas seda nii usinasti arutatakse?;)


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 18.03.07 21:20 Tsiteeri


Minuteada on vahe koonuses:
http://www.germes-online.com/direct/dbimage/10167850/Wheel_Bolt_Locks_bolt_locks.jpg

Ülemine rida on valuvelje poldid, ehk siis n.ö. sirge koonusega. Alumine rida plekkvelje poldid, ehk n.ö. ümarkoonusega.
Poldi/veljemüüjad ajavad ka erinevat juttu, aga üldiselt peaks vist nii olema?
Aga kindlasti on ka erandeid jne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 18.03.07 21:25 Tsiteeri


täpsel nii on, kuid kui kasutada nn.sirgekoonusega polti plekkveljel ei juhtu midagi, vastupidisel korral on suht suur võimalus et keerab pikapelae lahti, samas peab olema polt loomulikult ka veljele sobivalt möödus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 18.03.07 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Minuteada on vahe koonuses:
http://www.germes-online.com/direct/dbimage/10167850/Wheel_Bolt_Locks_bolt_locks.jpg

Ülemine rida on valuvelje poldid, ehk siis n.ö. sirge koonusega. Alumine rida plekkvelje poldid, ehk n.ö. ümarkoonusega.
Poldi/veljemüüjad ajavad ka erinevat juttu, aga üldiselt peaks vist nii olema?
Aga kindlasti on ka erandeid jne...


Ei ole üldse niimoodi. Audi valuvelje poldid ongi just sellised, nagu alumises reas, see tähendab ümara tugipinnaga. Ülemises reas toodud poldid Audi valuvelge korralikult kinni ei hoia ja neid ei tohiks kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 18.03.07 21:40 Tsiteeri


Nüüd läheb juba keeruliseks:o


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.03.07 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: k6veric
Tuleb ikka korralikult rumm ja velg puhtaks teha ja kui muud moodi ei oska siis nm võtmega kinni keerata ( sõiduauto velg 110nm) . nii sama lampi nad ikka ära ei jookse alt. Ja ma ei kujuta ette et mingi margi esinduses oleks silt leti peal "palun kontrollige 100 km pärast hooldust velje mutrite pingsust" :D.


Nüüd paned küll pange, Fodi mutri keerasid juba 25 nm üle ja mazda ja miskite teiste kilipillidel jäi 15 nm puudu plus valuvelg tahab saada üldse rohkem. Viisakates firmades on hoiatus üleval osades firmades annad alkirja et kontrollid üle või vastuta ise ehk siis arvepeal on see kirjas ja ise süüdi kui läbi ei loe.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 18.03.07 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: exess
Nüüd läheb juba keeruliseks:o


Mis siin ikka keerulist on? Tuleb vaadata, millise kujuga poldiauk konkreetsel veljel on ja vastava kujuga polte kasutada. Audi originaalvelgedele on igatahes ümara tugipinnaga polte vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 18.03.07 21:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Ei ole üldse niimoodi. Audi valuvelje poldid ongi just sellised, nagu alumises reas, see tähendab ümara tugipinnaga. Ülemises reas toodud poldid Audi valuvelge korralikult kinni ei hoia ja neid ei tohiks kasutada.

selljuhul kasutan ma polte mida ei tohiks kasutada, ise seda teadmata,. kaheaastajooksul pole probleeme olnud. all siis orig.15" velg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 18.03.07 21:58 Tsiteeri


Jah, originaalvelje puhul on Audil ümara koonusega veljepoldid:
http://www.bosswheels.co.uk/ebay/ebaymatrix/bolttypes.jpg

Kuid mitteoriginaal velje puhul tuleb lihtsalt kindlaks teha, milline polt sinna käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.03.07 09:45 Tsiteeri


No selge siis...aitäh vastajatele. Sain nii mõneski asjas uut infot. Lähen siis kontrollin poldid üle ja teeb asja korda, kui on mida teha:P

Tänud veelkord!


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]