Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: jõnksutab (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 4342)
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 30.11.03 19:48 Tsiteeri
jõnksutab



Jama selline:
Kui pikemat maad maanteel sõita ühtlase kiirusega, siis masin hakkab jõnksutama, kui gaasi rohkem vajutada hakkab rohkem jõnksutama, vedu kaob ja muu ei aita kui päris seisma jääda ja mootar paariks minutiks välja suretada. Mootori töö tühikäigul tundub korras olevat. Paar minutit seismist ja sõit võib jätkuda isegi järgmise 50km järel ei juhtu midagi aga siis jälle. Tundub nagu tuleks see esile kui aeglasemast sõidukist möödudes vaja veits kiirendada, seejärel tagasi oma suunavööndisse ja siis nagu tekib.
Jube jama kui ajad teisest masinast mööda ja siis kukud tema ees podistama ja kiirust piirama kuni lõpuks pead teeperve võtma.
Kütusekulu tundub kah kuidagi suur - 10L/100km.
Autoks A80 1,6 karburaator "elektrooniline piirburg".
Linnasõidul samuti 10L sajale kuid linnas sellist jama pole kunagi juhtunud. Kui õhufiltri kopsiku alla vaadata siis nagu lekiks midagi, kõik on ümbert bensiiniga koos(karburaatori padi on terve). Kas ujutab üle vms.
Viga on juba pikka aega olnud, ka eelmisel talvel. Suvel seda jama samuti pole esinenud. Vahetamist ootab ka termostaat, kuna näidiku järgi mootori temp. ei tõuse üle 50-60 kraadi, samas võib ka näidik aiateibaid näidata - kuna kunagi tuli armatuur maha võtta kuna spidokas pullis ja peale seda hakkas temp. näidik jamama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.11.03 21:29 Tsiteeri


ilmselt on piiratud sooja õhu pealevool karburaatorile.Vaata kas väljalaske kollektori peal on olemas kuumaõhu suunamisplekk ja kovreeritud voolik mis suundub õhupuhastisse.Kui need on olemas siis ilmselt ei toimi kuuma ja külmaõhu ümberlülitusklapp mis asub õhufiltrikopsiku küljes.Selle asendi saab muuta püsivaks plekikruvi sissekeeramise teel.
Hetkel toimub sul siis karburaatori jäätumine teatud temperatuuridel,isegi +4 juures on see täiesti võimalik.
Tee omal see soojaõhuvõtt korda ja kontrolli ka karburaatori ujukinõela pidavust,see seletaks seletaks selle bensiinimere,juhul kui karburaatori siibrite puksid juba parimatel jahimaadel pole.Kui nendes on tugev lõtk sees,siis immitseb ka sealt vahel arvestatav kütusekogus väljapoole karburaatorit.

Edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 30.11.03 21:58 Tsiteeri


mis asendisse selle klapi peaks siis keerama? Ja kas suvel/talvel tuleb uuesti reguleerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.11.03 22:09 Tsiteeri


Suvel võiks saada ikkagi välisõhku,kui temp on üle +10.
Talvel peab olema aga välisõhu juurdepääs töötava mootoriga suletud,seega las kangutab alt seda tulist.
klapp on vaja siis üles tõsta ja plekikruvi ülevalt siibrisse sisse keerata,et klapil poleks võimalust uuesti sinna soojaõhu kanalile ette kukkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 30.11.03 22:23 Tsiteeri


Aga mis võib viga olla, et see klapp automaatselt ei reguleeru?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.11.03 22:25 Tsiteeri


ilmselt on katki kas seesama vaakumkamber või on kuskil süsteemis väike leke sees.Samuti tekivad probleemid kui mootor hõre juba.
Mis tõeline põhjus on,seda oskab sulle ainult hea diagnostik öelda,kelle riistvarasse kuuluvad vaakumpumbad jms mant


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
päka
huviline



Registreerunud 17.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B8,5 A4 2,0TDI Q Avant & Q5 2,0 TFSI

postitati 01.12.03 07:35 Tsiteeri


Eelmise audil1,8 b3 oli sama viga aga siis ei lugenud ilmast midagi, et oli siis soe või külm ilm, Sõites just mööda maanteed pikemalt u.30-50 km hakkas sama moodi katkuma, väike seismine ja sõit jätkus järgmise katkumiseni(sumbutajast ajas siis musta suitsu ka välja). Puhastati karboraatorit aga ei midagi. Lõpuks aitas ainul korboraatori vahetus.:(


Tasa sõuad kaugele jõuad
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 01.12.03 13:13 Tsiteeri


ega ei teeks paha ka bensufiltri kontroll/vahetus. Kunagi oli ka karpaga masin, millel esines enam-vähem analoogne probla. Aitas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 03.12.03 14:43 Tsiteeri


Tundub, et selles õhus probleem siiski ei peitu - sai just linnas veits kärutatud ja hakkas jälle katkuma kuni suri välja. Aga tööle kah enam ei tahtnud minna. Lasin siis tal paar minutit seista ja proovisin uuesti - pidi teda ikka mitu head korda kõdistama kuni lõpuks käivitus.

Tsitaat:
Esialgne postitaja pepe
ega ei teeks paha ka bensufiltri kontroll/vahetus. Kunagi oli ka karpaga masin, millel esines enam-vähem analoogne probla. Aitas.


Kas sa mõtlesid seda filtrit mis seal taga bensu paagi juures on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.03 14:53 Tsiteeri


Kas sain õigesti aru, et külmalt nagu enamvähem töötab normaalselt, kuid kui mootor soojaks läheb, siis enam nii hästi ei käi?
Vaata kohe üle see klapp karpas, mis peatab bensiini pealevoolu! Kui sul ka elektriline karpa on. Mul oli sama jama ja mitte ei saanud asjale pihta. See klapp hakkabki mõjuma just sooja mootori puhul, sest siis lisabensiini enam peale ei lasta.
Võta klapp maha ja keera süüdet - peab klõpsuma ja peaks ka näha olema, et kas liigub või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 03.12.03 15:07 Tsiteeri


et kui sa ei ole teiste meeste nõuannete peale probleemi lahendanud, siis võiks ikka jah bensufiltrit tšekata, kusiganes see su masinal on.

filter on umbes, siis on minuteada niimoodi, et kiirendades imeb selle nii tühjaks, et pärast rahulikult liikudes tõmbab masinal hinge kinni. s.t. uut bena piisavalt kiirest kätte ei saa.

just guessing....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 03.12.03 22:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus

Kas sain õigesti aru, et külmalt nagu enamvähem töötab normaalselt, kuid kui mootor soojaks läheb, siis enam nii hästi ei käi?

Soojalt käib küll kuid vahest, pikemat maad sõites ühtlase kiirusega, siis on tunda andnud. Täna andis linnas kah tunda. Peale veidikest seismist poe juures kukkusin kohe kimama ja siis nagu võttis hinge kinni.

Tsitaat:
Esialgne postitaja pepe
et kui sa ei ole teiste meeste nõuannete peale probleemi lahendanud, siis võiks ikka jah bensufiltrit tšekata, kusiganes see su masinal on.

filter on umbes, siis on minuteada niimoodi, et kiirendades imeb selle nii tühjaks, et pärast rahulikult liikudes tõmbab masinal hinge kinni. s.t. uut bena piisavalt kiirest kätte ei saa.

just guessing....


Kusjuures just nii ongi nagu peale kiirendamist hakkas pullima nii maanteel möödasõidul kui ka täna linnas kiirendades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 05.05.04 16:37 Tsiteeri
asi jälle aktuaalne



Sama viga on siis niikaugele jõudnud, et masin seisab teeääres.
Järjekordselt hakkas jõnksutama ja nüüd kohalt minemine on lausa võimatu. Starterist tööle saada samuti päris tükk tegemist, kui tööle saab siis vaevu-vaevu suudab endal hinge sees hoida või kui gaasipedaal alla vajutada ja hoida siis tõstab pöörded korraks üles ja siis vajuvad alla ja sureb välja. Kuidagi hädaga liigutasin sõiduki koduligidale - sai mõnesaja meetri kaupa sõita .. pöörded imemadalad ja 2-e käiguga. Foori-taga muidugi suri jälle välja jne. - õnneks sain enne kesklinnast minema.
Kas võib olla et temp. andur kalab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
goblin
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: nelivedune

postitati 05.05.04 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:

Sama viga on siis niikaugele jõudnud, et masin seisab teeääres. Järjekordselt hakkas jõnksutama ja nüüd kohalt minemine on lausa võimatu. Starterist tööle saada samuti päris tükk tegemist, kui tööle saab siis vaevu-vaevu suudab endal hinge sees hoida või kui gaasipedaal alla vajutada ja hoida siis tõstab pöörded korraks üles ja siis vajuvad alla ja sureb välja. Kuidagi hädaga liigutasin sõiduki koduligidale - sai mõnesaja meetri kaupa sõita .. pöörded imemadalad ja 2-e käiguga. Foori-taga muidugi suri jälle välja jne. - õnneks sain enne kesklinnast minema.
Kas võib olla et temp. andur kalab?

See kirjeldus on üksühele selline, mis mul juhtus 2,0 pritsungiga. TÄPSELT. Mul oli lambda läbi, vahetasin ära, kõik OK. Ei tea, kas sul see on peal või ei. Pole nagu karpaga kogemusi olnud, aga panin kirja, kuna sümptomid olid nagu minu pealt maha kirjutatud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 05.05.04 20:42 Tsiteeri


lambda sai just vahetatud, olen vist peale seda kokku 500km sõitnud. Kahtlustan millegipärast temp. andurit. Kui mootor veits aega seisab(jahtub), siis annab jälle veits liikuda.
Oskab keegi kommenteerida äkki, esmasp. läheb auto diagnostikasse, aga kui ta mul selliselt jupsib siis see teekond sinna saab päris vaevaline olema.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.05.04 21:02 Tsiteeri


Kõik sümtomid viitavad totaalselt kinnisele katalüsaatorile.Ei tea kas selline ei su autol küll olemas on.Aga kat teeb 100% sellist asja nagu sa kirjeldad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.04 21:41 Tsiteeri


Kle sellist asja uuri ka igaks juhuks:
nimelt oli endal Golf samade sümptomitega ja tuli välja, et viga oli bensiini elektrilises klapis, mis katkestab kütuse pealevoolu kui võti välja keerata. Nimelt oli klapp kinni jäänud. Külmalt moto töötas, aga soojalt mitte - asi selles, et külmalt sai kütet mujalt ka peale ja siis ei andunud nii väga mõjuda.
Sümptomid muidu suht sama - jõnksutab ja mida rohkem lappi anda, seda hullemini. Õnneks sain vana klapi veel tööle :P
Kontrollida peaks saama nii,e t keerad selle karpa küljest lahti ja keerad süüdat ja peaks olema kuulda kui avaneb - teeb klõpsu. Kui ei tee, siis lihtsalt klapp kinni jäänud ja jamabki.
Kõike seda eeldusel, kui on sarnane karpa. Uuri!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 06.05.04 06:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Kõik sümtomid viitavad totaalselt kinnisele katalüsaatorile.Ei tea kas selline ei su autol küll olemas on.Aga kat teeb 100% sellist asja nagu sa kirjeldad.


Kas põhja alt tulev plekine plärin võib olla kuidagi seotud? Tundub nagu tuleks kuskilt sumpsitoru seest, sest väljast ei lia küll midagi mis seda plärinat võiks teha.
Muidu sumpa viimane pütt on vahetatud, millises osas see kat. on?
Täna hommikul külma mootoriga liikus päris hästi, võibolla kõrgematel pööretel oli veits veel midagi tunda, aga see võis ka mingi meelepete olla.

Ja kui nüüd selle kati. probleem on siis oleks hea see lihtsalt eemaldada või peaks midagi sinna asemele ikka toppima - olen kuulnud et päris kirves jubin see kat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raaven
huviline



Registreerunud 06.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe

postitati 06.05.04 09:52 Tsiteeri


Tundub et mu autol vist siis üsna sama mure. See plekine kolin summutist või selle lähedalt kummitab ka juba pikemat aega. Eriti hull on asi siis kui auto on veel külm ja 1800-2000rpm vahel on kolin ikka eriti tugev. Millest see siis tuleneda võiks? Samas olen ka tähendanud viimasel ajal ellpool kirjeldatud jõnksumist: hoides gaasipedaali ühes asendis mingi aja pärast lihtsalt auto kas eglustub või siis kiireneb hüplevalt oma suva järgi. Siis veel sellised asjad, et kui tallata gaasi korralikult ja siis pedaal lahti lasta teeb summuti madalat plärtsuvat häält ja millegipärast on autol kõrgetel pööretel ka jõudu vähe peale 3000rpm-i on kiirendus olematu. Nii et jama kui palju ja vigu ei oska ka otsida :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 06.05.04 11:34 Tsiteeri


Oskab keegi öelda kas 1990 a. 1,6 karpal on katalüsaator?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo13
huviline



Registreerunud 21.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: oli Audi nüüd Toyota

postitati 06.05.04 16:26 Tsiteeri


Mul masin jamas samamoodi,nuputasin tüük aega kuniks selgus, et bensuvoolik oli mul sattunud miski kumm mis läks bensiinist "paiste" ja andis ainult piiratud koguses bensa kätte.Kui vooliku pumba küljest valla päästsin pani nagu õmblusmasin ;)

Samas soovitaks kik kahtlased vaakumvoolikud ära vahetada ja küünlad üle vaadata.
Mustade küünaldega hakkab kah nõkerdama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 06.05.04 16:30 Tsiteeri


karpaga mootoril mu teada küll kat´i pole


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 07.05.04 05:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mag
Oskab keegi öelda kas 1990 a. 1,6 karpal on katalüsaator?

on!


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 09.05.04 09:52 Tsiteeri


Tundub et saab bensu palju peale, uputab ära.
Külmaga sama lugu, kui talda annad siis minekut ei ole ja lõpuks sureb maha. Sõita saab ainult selliselt, kui üldse gaasi ei vajuta.
krt, olen jooksnud juba paljude eri teeninduste vahet, igaüks teeb ja vahetab midagi aga midagi kasu ei ole, kes on pädev ja tsekib seda karburaatorit veits lähemalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL

postitati 09.05.04 14:39 Tsiteeri


vaata eelmist postitust ja lase see asi korda teha ükskord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.3% - SQL: 29.7%]