Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  8
Autor:
Pealkiri: Võtme sünkroniseerimine (Vastuseid: 189 | Vaatamisi: 90312)
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4, A6

postitati 15.01.07 16:23 Tsiteeri
Võtme sünkroniseerimine



Juhtus nii, et aku sai tühjaks ja auto ei tundud enam võtit (või vastupidi). Arvasin, et VAG-COM abiga saan nad tuttavaks teha. Mõeldud-tehtud.
Leidsin juhendi, teise võtme küljes oli küll mingi numbriline kood, kuid see ei sobinud. Varasematel aegadel oleks vist esindusest uue koodi (Secret Key Code) saanud, nüüd enam mitte, kuna nende tool, mida võtmete "programmeerimisel" kasutatakse, küsib koodi otse "tehase serverist" ja ei näitagi seda.
Revalist soovitati proovida sünkroniseerimist, nagu manualis kirjas. Saksakeelsest jutust aimasin, et see toimub automaatselt 1 minuti jooksul nt ukse sulgemise järel (vist!?).
Keerasin võtmest ukse kinni, ootasin. Ei midagi. Keerasin võtmest lahti, ei midagi. Keerasin uuesti kinni, ootasin veel natuke ja siis hakkasidki võtme/puldi nupud tööle.
Et edaspidi targem olla, kui keegi on sellise asjaga kokku puutunud või viitsib eestikeelsest juhendist lugeda:
- kuidas täpselt sünkroniseerimise protsess toimib (mida teha tuleb)?
- ja kas ümberkodeerimise vajadus tekib vaid siis, kui mõni komponentidest vahetatakse (uus võti, lukk, immo)? Et võtme patareide või aku tühjendes piisab sünkroniseerimisest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 15.01.07 18:49 Tsiteeri


S4 2,7 Turbo 1997-2001



Programming

When

Key added or replaced.
System malfunction.

How

NOTE: A maximum of 4 keys can be programmed (one at a time).

Memory positions of existing keys can be identified using diagnostic equipment.
If diagnostic equipment available:
Locate vacant memory position for new key.
Locate memory position of key to be replaced.
Carry out programming procedure for this key only.
If diagnostic equipment not available: Obtain and reprogram all keys.

NOTE: Existing key memory positions will be overwritten.

Switch ignition ON. Use key not fitted with remote control.
Manually lock driver's door using key.
Within 5 seconds press unlock button on first key once (programs memory position 1).
Alarm horn sounds once to indicate signal received.
Wait 5 seconds.
Press unlock button once to confirm programming.
Vehicle unlocks. Programming mode deactivated.
Switch ignition OFF. Remove key.
To program remaining keys into memory positions 2, 3 and 4, carry out the complete procedure below for each key:
Switch ignition ON. Use key not fitted with remote control.
Manually lock driver's door using key.
Within 5 seconds press unlock button at 1 second intervals, as follows:
Twice for memory position 2 (second key).
Three times for memory position 3 (third key).
Four times for memory position 4 (fourth key).
Alarm horn sounds once every time unlock button is pressed, to indicate signal received.
Wait 5 seconds.
Press unlock button once (to confirm programming).
Vehicle unlocks. Programming mode deactivated.
Switch ignition OFF. Remove key.

NOTE: Ignition MUST be switched OFF between each key programming procedure.


"arvutiinimestel" vist i.keelega probleeme pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
coupe924
huviline



Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 230kw TDI

postitati 16.01.07 07:20 Tsiteeri


;) Segane jutt teema algatajal... loodetavasti rääksid ikka puldist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4, A6

postitati 17.01.07 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: coupe924
;) Segane jutt teema algatajal... loodetavasti rääksid ikka puldist. Võti ja pult ju kaks ise asja. Võtme kodeerimiseks on vaja vast ja esindustes tehase serverit kasutada kuid puldi sünkroniseerimiseks piisab vaid kahe võtme olemasolust ja täpsest juhisest:cool:

Jutt on võtmest ja puldist, mis on ühes tükis - üks asi.
Kui sa tõesti aru ei saanud, siis probleem oli võtme/puldi nuppude mittetöötamises.
Ei olnud mul teist võtit, sellesamaga keerates hakkasid nupud tööle ja ma ju küsisingi täpset juhist (manualist).


spcvnd, kust inglisekeelne info pärineb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 17.01.07 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rmm
spcvnd, kust inglisekeelne info pärineb?


autodata 2006.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 22.01.07 20:17 Tsiteeri


Küsiks samas teemas originaalalarmi kohta (A6 96, infrapuna) - alarmi sisselülitamisel vilgub LED udutule lülitis umbes 30 sek. Autodatas mingi selline märge et system malfunction- LED illuminates 30 sec. Alarmipasun ja ohutuled hakkavad siblimisel tööle küll. Kas alarmi sisse- või väljalülitamisel suunatuled vilkuma peavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 22.01.07 22:18 Tsiteeri


kui vilgub kiiresti, on tegu "viiteajaga", 30sek pärast hakkab rahulikult vilkuma ja siis on alarm peal. sellel ei vilgu ohukad, aint pasun teeb "vonk" kui alarm rakendub.

kontrolli kindlasti, et alarm ukselukust keerates maha ei tuleks, muidu pole erilist pointi orig.alarmil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 23.01.07 05:55 Tsiteeri


Tänud, asi selge. Kuid ukselukust keerates tuleb küll maha, kas selle featuuri eemaldamine on keeruline ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
coupe924
huviline



Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 230kw TDI

postitati 23.01.07 12:14 Tsiteeri


T;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 23.01.07 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiitk
Tänud, asi selge. Kuid ukselukust keerates tuleb küll maha, kas selle featuuri eemaldamine on keeruline ?

see kes seda enne teind on, ei ole keeruline. ;) kuna sul ilmselt 3 lukku, siis lihtsalt läheb rohkem aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altsik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw

postitati 02.02.08 16:54 Tsiteeri
puldi sünkro



lugu järgmine.sai liialt kaua võtmega keeratud avatud uksi ja pagasnikut ja nüüd ei tunne enam pult ära kesklukku.vahetasin võtme sees patarei,aga enam ei miskit.ei aita ka see uksest kinni- lahti keeramine mingi aja jooksul.kas nüüd viimane häda esindusse minek ja uuesti sünkronseerima??? oskab keegi vastata sellele.ps.pagasniku lukk peetsis võtmega keerata ei saa....tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
moderaator

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.02.08 16:59 Tsiteeri


vötme lahti tegemisel ja sealse patarei vahetusega peaks samuti ettevaatlik olema,kuna osadel vötmetel on samas körval ka immopulk-seda ei soovita ära kaotada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altsik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw

postitati 02.02.08 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
vötme lahti tegemisel ja sealse patarei vahetusega peaks samuti ettevaatlik olema,kuna osadel vötmetel on samas körval ka immopulk-seda ei soovita ära kaotada.



mul on ainult võti millega saan avada kesklukku ja süüdet sisse keerata ehk sõita.immopulk on mul eraldi.aga kesklukule ei anna signaali et avada või sulgeda....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
atsik
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.08 07:51 Tsiteeri


üldiselt võib proovida ka nii: süüde sisse ja vajuta puldi nuppu (ei mäleta millist...) kui peale patarei vahetust pult autoga ei suhtle, siis on tavaliselt nii tööle hakkand... ku ei hakka, siis pead seda 2-e võtme varjanti kasutama...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.08 07:55 Tsiteeri


Meiegi saame neid kodeerida!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 07.02.08 08:00 Tsiteeri


Pulte nn õpetanud olen ma küll. Vahepeal ei töötand kumbki selle tegevuse käigus:D, kuid lõpuks sai selle süüte sisse ja välja klõpsimisega asja tõesti tööle. Aega läks muidugi omajagu, sest pidevalt läks midagi sassi. Õpetust kahjuks alles pole, kuid seegi oli netist mingi suvaline leitud. Seega täiesti teostatav asi. Autoks oli C5 A6.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 07.02.08 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
S4 2,7 Turbo 1997-2001
Programming


sama juhendi järgi saab pulte õpetada ka sama aastakäigu A6 -le - TESTITUD / TOIMIB!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altsik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw

postitati 02.05.08 20:45 Tsiteeri
teema lukku



Aasta auto meestele tänud kiire töö eest.40 min ja võti uuesti sünkroniseeritud ja mingi 360 eek ainult....voilaa...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
argo1
huviline



Registreerunud 13.07.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.08 03:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
S4 2,7 Turbo 1997-2001
Programming


sama juhendi järgi saab pulte õpetada ka sama aastakäigu A6 -le - TESTITUD / TOIMIB!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
argo1
huviline



Registreerunud 13.07.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.08 03:57 Tsiteeri


a3ga sama mure, kuid see juhend hädast ei aidanud. Ainus asi mis juhtus, oli see, et tegi keskluku lahti ja kõik- ei pannud tagasi lukku, ei pannud signat peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Chrizz
huviline



Registreerunud 09.02.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Auditu

postitati 03.10.08 08:39 Tsiteeri


Siin ka väike õpetus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 20.10.08 17:01 Tsiteeri


mul ka ei tundnud peale patakate vahetust pulti ära. Korda sain asja nii, et panin auto käima ja sõitsin natuke ringi (u. 5-10 minti) ja pärast pult töötas. Autoks oli siis A4 B5 facelift.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2013 A5 Cabrio, 2004 A4 Cabrio

postitati 06.06.09 11:44 Tsiteeri


Kas keegi oskaks seletada kuidas saab olemasolevale tehaseimmole teise transponderi(klaasist immopulk) juurde õpetada?
Ennem oli autol vaid üks transponderiga võti, nüüd leidsin teise juurde ja seda pidi saama autole õpetada kuidagimoodi.

Autoks on A4 1995


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priit467
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal

Auto: a6 1999 1,8T

postitati 25.04.10 18:18 Tsiteeri


Olen seda korduvalt teinud. Originaal testriga lihtne.- Revalisse


Kui on diagnostikat teha vaja siis saan aidata,teen seda Kuressaare Revalis
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kenno73
huviline



Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.10 08:41 Tsiteeri


Keegi võiks siia ära tõlkida kuidas käib A6 c5 puldi sünkroniseerimine.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  8
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]