Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Õlivahetus (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 8721)
randres
huviline



Registreerunud 08.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.07 19:04 Tsiteeri
Õlivahetus



1,9 TDI 1996 Ei tea mis õli praegu sees, üsna must tundub olevat. Kui vahetan, kas võiks täissünti panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.07 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: randres
1,9 TDI 1996 Ei tea mis õli praegu sees, üsna must tundub olevat. Kui vahetan, kas võiks täissünti panna.


Võib küll ja ehk isegi soovitatavalt...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaimagk
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1,4 tsi vag

postitati 08.01.07 19:21 Tsiteeri


Uuri mis õli tehas ette näeb!
Se pole oluline mida enne kasutati.
Kasuta ikka tuntuid firmasi .:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.07 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: randres
üsna must tundub olevat.

kindlasti mootori pesuvahendit kasuta ja vaata kataloogist järgi mis parem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 08.01.07 19:37 Tsiteeri


Alustuseks vast ilmastiku oludele vastav poolsünt,ega talv taeva jää ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
randres
huviline



Registreerunud 08.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.07 08:26 Tsiteeri


kardan et sünt hakkab seda vana [roppus] lahti pesema, nagu mõni on arvanud. Aga jah, millega ise pesu teete? kas enne vahetust midagi lisada või on selleks vaja lasta mõni aeg mõne teise õliga tiksuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 09.01.07 09:17 Tsiteeri


Ise pole mingit mootori sisepesu kunagi teinud ja ega ei soovitaks kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.07 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Ise pole mingit mootori sisepesu kunagi teinud ja ega ei soovitaks kah.

aga mis see halba saab teha?
minul on 2 viimast öli vahetust olnud koos pesuga.
bennist ostsin aga kahjuks ei mäleta nime enam.
ja ega ise ei pesnud ka et teaks seletada:P

to ve1ks; nüüd hirmutasid ära minu ka:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 09.01.07 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: randres
kardan et sünt hakkab seda vana [roppus] lahti pesema, nagu mõni on arvanud. Aga jah, millega ise pesu teete? kas enne vahetust midagi lisada või on selleks vaja lasta mõni aeg mõne teise õliga tiksuda.


Soe soovitus tõesti, et ära topi mingit keemiat mootori pesemiseks. Vaheta õli, pane sisse kas sünt või psünt ja sõida mingi aeg ning kui õli mustaks läheb vaheta uuesti.
Vahe selles, et pesuvahend võtab korraga selle sita lahti, aga õli peseb mootorit tasapisi. Kui kogu see sõnnik korraga liikuma läheb võib väga vabalt kanali ummistada ja otsa see mootor saabki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 09.01.07 09:24 Tsiteeri


kui praegu on õli väga must, siis osa sest mustusest kandub vahetuse käigus ka järgmisele õlile üle, see osa mis mootoril kilena seintel... osa mustust on kindlasti ka settinud...

kui jaksad siis viska uus õli sisse ja paari tuhande pärast tee veelkord õlivahetus. see peaks vast natukese puhtamaks selle elukese seal looma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.07 09:29 Tsiteeri


Diisli õli ongi väga must...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 09.01.07 10:03 Tsiteeri


Diislil lähebki kohe õli mustaks ja ei saa saa aru kas on ta kaua sõitnud või 5.min tagasi vahetatud.Kui ei tea millal on vahetatud siis vaheta ära.Turbo diislile pole mõttet poolsünti panna.Ima turbota vanamoodsale küll võib panna.
Mootori pesuga mul on kogemus olemas, küll 2,2 bensukaga,pärast tuli kõik hüdrotõukurid välja vahetada lõi sodi täis ja mootor tiksus nagu vana Mersu disla...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.07 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GT1
Diislil lähebki kohe õli mustaks ja ei saa saa aru kas on ta kaua sõitnud või 5.min tagasi vahetatud.Kui ei tea millal on vahetatud siis vaheta ära.Turbo diislile pole mõttet poolsünti panna.Ima turbota vanamoodsale küll võib panna.
Mootori pesuga mul on kogemus olemas, küll 2,2 bensukaga,pärast tuli kõik hüdrotõukurid välja vahetada lõi sodi täis ja mootor tiksus nagu vana Mersu disla...


Ühtin selle arvamusega 100%


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 09.01.07 11:16 Tsiteeri


Mis õli siis kasutada Audi A6 2.5 TDI 85kw 95 a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.07 11:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siim76
Mis õli siis kasutada Audi A6 2.5 TDI 85kw 95 a.


5w40 täissünt, meie paneme Valvoline MaxLife, mis on mõeldud üle 100 000km'i läbinud mootoritele ja kusjuures tulemust on märgata - mootor töötab ühtlasemalt, õlikulu väheneb, sama ka õlileketega...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 09.01.07 12:48 Tsiteeri


Ma kolisin Valvoline pealt üle Comma poolsündile, millegipärast kadusid ära väiksed õlilekked (varem 10 000 km peale valasin ikka pool liitrit juurde). Palju sõitmist, tihe õlivahetus tuleb taskukohasem. Aga sellest õlivärgist on palju räägitud nii et... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 09.01.07 13:34 Tsiteeri


Mul oli kunagi A100 2,3E-91,S4 2,2 turbo-93.a ja siis A6 2,8 V6 Q-95.a.Täissündiga hakkasid suvel kõik tihendid lekkima,ma ei soovita suveks panna täissünti.Vanemate mootorite tihendid ei talunud nii head õli.Jutt siis mootori põhja tihendist ja mingid simmerid hakkasid lekkima igalt poolt.Sai isegi 2 korda a6 vahet. põhja tihendit aga ikka pidama ei saand.Aitas hea poolsündi sissepanek ja lekked kadusid.S4-ga sellist asja ei täheldanud.Kui aga tegu Tdi mootoriga siis talveks peaks ikke täissünti panema.Suvel võib ka kasutada korraliku tootja poolsünti.See on minu arvamus ja kogemus.Aga uued mootorid ikka Täissünti panna...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.07 21:14 Tsiteeri


Katsun siis natukene iga asja kohta kirjutada. Täissünt on hea asi kui on mootor värske, hea vedel õli, talvel on parem käivitus jne kuid kui on näha et mõni tihend ei pea korralikult või simmerid on ära väsinud siis ei tasu täissünti sisse panna, targem on valida kõrgkvaliteetset poolsünti, mis määrib ja kestab samahästi kui fullsynt kuid pole nii vedel.
Mootoripesuga seoses - tõesti ei soovita keemiat kasutada, see võib palju pahandusi teha eriti Audi/VW tüüpi mootoritel. Need mootorid on varustatud hüdrotõukuritega, kuhu jääb õli ja ükskõik mis vedelik mida meie/teie mootorisse kallame/te. Kui mingit tugevat keemiat kasutada, mingi tilk jääb ikka mootori sisse ja vat kunagi ei tea mis pärast juhtuda võib. On juhtunud ka sellist asja et keemia oli mootori puhtaks teinud ja pärast oli kogu mustus kuhugi ummistust teinud ja mootori tuksi keeranud. Eriti tundlikud on hüdrotõukurid ja õlidüüsid (õiged audimehed teavad kus nad asuvad ja mis nad teevad) Õigem oleks tõesti mitte sissepesu teha aga kui on suur vajadus/soov, soovitan võtta odavat õli (soovitavalt poolsünt) ja mootorisse panna 50%õli + 50% diisel, lasta 3-5 min rahulikult käia ja välja lasta. Või teine variant tõesti teha paarkorda tihti õlivahetust, mõne tuhande km tagant. Kõik bensiininuusutajad kes on traktorite peale üle läinud peavad selgeks saama et tõesti diiselautol saab õli väga ruttu mustaks, sõltumatu sellest on ta 10000km sõitnud või on eile vahetatud... kuid must õli ei tähenda et peab mootoripesu tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
palmsaar
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 3,3Tdi Q

postitati 10.01.07 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Diisli õli ongi väga must...


Kas oskad põhjendada miks see diiselmootori puhul nii on?


Kes pärast naerab..... ei saanud kohe naljast aru :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 10.01.07 18:36 Tsiteeri


Pakun, et põlemisel tekib rohkem jääke mis mingil määral jäävad silindri seintele. Nüüd kui kolb alla liigub siis järgmise tsükli ajal õli selle seintelt lahti peseb ja õlirõngad alla tõmbavad.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 10.01.07 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: palmsaar
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Diisli õli ongi väga must...


Kas oskad põhjendada miks see diiselmootori puhul nii on?


Aga sellepärast, et diiselütte põlemisel tekib tahm, mis jõuab karterisse ja määrib õli ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.07 18:53 Tsiteeri


õigus õigus, tahmasisaldus. Kuna diiselmootoril on kõrge surveaste, võib ainult ette kujutada milline pauk silindris käib. vaikselt pressib kuigipalju tahma rõngaste vahelt alla karterisse. Mida vanem ja rohkem kulunud mootor on, seda kiiremini ja seda rohkem saab õli mustaks. Loomulikult arvestama peab ka mootori korrasolekuga ja kütusekvaliteediga. Hetkel kõik eesti tanklad pakuvad naftat. Miks muidu saksamal autod kestavad ja siia jõudes lagunevad nii et vähe ei ole. Kui väga kaua õli ei vaheta, st sõidad pikkalt ühe ja sama õliga ja pärast vahetama hakkad, võib tahma isegi tunda, näpude vahel on selline kare kiht, nagu väga peen liiv või miskit sellist oleks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.01.07 20:07 Tsiteeri


Ja mida vanem mootor seda tihedamalt peab siis õli vahetama, sest hõre mootor rikub kiiremini õli ära-vist. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 10.01.07 20:34 Tsiteeri


Vahetuse tihedus suurendamisel ei näe mõtet, kui pole sinna lisandunud valesid vedelike jne.õlid ei ole enam nii kehvad et oma tarkusega suudad määrata, et nüüd on paras aeg vahetada. Vt,tehn tingimusi. Kulunud mootori puhul on täis sünt natuke liiast. Kuna mingi osa satub kindlsti ka peal poole kolbi (kolvigrupp kulunud ja algselt juba vedelam õli), täis st.õli on tremiliselt vastu pidavam ja ei põle silndris ära.Tekib silindri seintele, kolbvile ja väljalaskesse jääke ning viimane osa väljub sinena tagant. Mõistlikum oleks kasutada nn.paksemaid õlisid, mis mingil määral kompenseerib kolvi grupi kulumisest tekkinud tiheduse vähenemist. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.01.07 20:42 Tsiteeri


Siin teemas tuli vahepeal juttu mootori sisepesust siis minu arvamus oleks selline, et kui tahetakse teha sisepesu ja ei tea mis see mootor endast kujutab võiks maha võtta klapikambrikaane ja selle aluse sodist puhtaks teha ja karteri samuti, nendes kohtades on kõige rohkem seda sodi ladestunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]