Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Maailma võimsam diisel (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2226)
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 12.11.03 09:57 Tsiteeri
Maailma võimsam diisel



natuke juttu "väiksest" diislist.

http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 12.11.03 11:34 Tsiteeri


Päris karm! :o


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.11.03 11:48 Tsiteeri


ma tahaks seda pinki näha kus see väntvõll omale kunagi remontsaaled sisse saab :D
Aga asi on ikka üle mõistuse suur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.03 13:18 Tsiteeri


ilma pildimaterjalita on ikka võimatu ette kujutada mootorit, mille saalesi paigaldatakse kraanaga.... :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
polomees
huviline



Registreerunud 14.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100Q

postitati 12.11.03 14:31 Tsiteeri


Laeva mehhaanikute Dvoli, kus juures TAX FREE :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anomaalia
huviline



Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant

postitati 13.11.03 08:02 Tsiteeri


Huvitav mis on selle mootori normaalsed tööpöörded? 2rpm?
Palju võiks olla väändemoment?
Nice


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 13.11.03 08:19 Tsiteeri


ei tea kas tegu just sama mootoriga aga saab ka turboga !!!

http://genrasn.virtualave.net/hugeturbo.jpg:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.11.03 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja anomaalia
Huvitav mis on selle mootori normaalsed tööpöörded? 2rpm?
Palju võiks olla väändemoment?
Nice

Maksimaalne võimsus 102 pöörde juures. Kuna sellised mootorid töötavad enamasti ühtlastel pööretel siis oletatavasti ongi need normaalsed tööpöörded. Momendi kohta kahjuks ei paistnud infot olevat. Ning huvitav olekski teada mismoodi sellisel seda pöördemomenti mõõta saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.03 01:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Momendi kohta kahjuks ei paistnud infot olevat.


Aga täiesti olemas ju: 5,608,312 lb/ft at 102rpm
Väike arvutus ja saad ka vastuse Nm-des


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 21.11.03 02:25 Tsiteeri


Tea mitu ämbritäit kütet ühte silindrisse sisse peab viskama, et segu enamvähem põlemiskõlbulik oleks? Käimasaamine ka omaette ooper, vändast nüüd vaevalt keegi jaksab:D Tahaks näha neid töötlemis pinke millega jupid valmis tehtud, ega need palju väiksemad saa olla. Hoitku jumal sell eest kui asi peaks mingi aja möödudes õli võtma hakkama. Või siis sellise juraka paigaldus, käsitaliga vaevalt kohale saab. Ülal toodud võimsusnäitajad on muidugi 14 silindrilise moto kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.11.03 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Tea mitu ämbritäit kütet ühte silindrisse sisse peab viskama, et segu enamvähem põlemiskõlbulik oleks? Käimasaamine ka omaette ooper, vändast nüüd vaevalt keegi jaksab:D Tahaks näha neid töötlemis pinke millega jupid valmis tehtud, ega need palju väiksemad saa olla. Hoitku jumal sell eest kui asi peaks mingi aja möödudes õli võtma hakkama. Või siis sellise juraka paigaldus, käsitaliga vaevalt kohale saab. Ülal toodud võimsusnäitajad on muidugi 14 silindrilise moto kohta.

Ja mis veel siis saaks kui kunagi näit keps peaks külje pealt välja lendama? Muidugi pöörded nii väikesed, et väga kaugele ei ulatuks, kuid katastroofi tekitaks vist ikka?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.11.03 15:20 Tsiteeri


Tüüpiline 2-taktiline otseläbipuhe ja ristpeaga laeva peamasin. Omasuguste seas lihtsalt märkimisväärselt suur. :) Selliste mootorite kasutegur võrreldes kiirekäiguliste autodel kasutatavate ottomootoritega on hoopis teisest klassist (konkreetsel juhul termiline kasutegur koguni 50%). Turbokompressor (või mitu) on täiesti enesestmõistetav ja kasutusel just nimelt töötanud gaaside energia utiliseerimiseks. Nominaalne pöörete arv on tavaliselt 60 RPM, ehk siis 1 RPS. :) See kantakse otse sõuvõllile ja selle kaudu sõukruvile. Käigukasti (laevanduskeeles reeversreduktorit) üldjuhul ei kasutata ja mootor ise on kas reversseeritav (teistpidi käimapandav) või on sõukruvi labad teise asendisse pööratavad. Käivitamine (kas siis üht- või teistpidi) toimub suruõhuga otseselt kolbidele. Kütusena kasutatakse ettesoojendatavat raskekütust ehk masuuti. Külmana on seda võimalik peaaegu labidaga kühveldada. :P Töös on mootor tavaliselt konstantsete ökonoomsete pööretega ja laeva kiirust reguleeritakse jällegi sõukruvi labade nurga muutmisega. Kuna pöörded on väikesed ja kogu süsteem töötab pidevalt äärmiselt optimaalses ja stabiilses re¸iimis, siis on sellise peamasina motoressurss mitukümmend aastat. Saaled ja muud väiksemad vidinad muidugi vahetatakse korraliste hoolduste käigus.
Max võimsus ja vääne on ilmselt arvutuslikud, kuna sellise masina dünomine eeldaks päris kolakaid mõõteriistu. :)

PS. Ega siis laevale ühest sellisest piisa, selliseid pannakse ikka mitu tk kõrvuti. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]