Ma pole kindlasti esimene inimene, kes loeb Su küsimust kümmekond korda järjest, ja üritab välja mõelda, mida Sa täpsemalt üldse küsid, aga ei saa
ikka aru.
Selle TDI all võib mõista nii intercooleri lisamist tavalisele TD-le kui ka kõrgtehnoloogilist pumppihustitega mootorit, nende vahepeal kah veel mitu
eri varianti ja põlvkonda.
- mida Sina neist silmas pidasid?
- mis on "TDI tegemise" eesmärk? Lihtsalt hobi või ka mingi praktiline mõte?
Intercooleri lisamine ei ole kallis, pigem päris huvitav ja ka mitte eriti kogenule jõukohane ettevõtmine. Kui pidasid silmas otsepritsediisleid ja
tahad lihtsalt paremat kiirendust, on KINDLASTI odavam osta kohe TDI. Samas võid osta ka TD, lasta teha või teha ise sellele korralik peenhäälestus ja
vahetada kõik kulunu uute osadega ja lippabki juba sama hästi kui TDI. Ümberehituse maksumusi on raske välja pakkuda - enda 88a bens->diisel
projekt on läinud maksma u 130tkr, kuna vana auto komplekteerimine uute juppidega ei saagi odav olla ja ise millegi leiutamine tähendab paratamatult
paljude asjade mitmekordset ületegemist (lisakulu). Sellepärast soovitaks rahalise äratasumise osas kindlasti osta valmis TDI mootoriga masin ja siis
pigem seda tuunima hakata. Või kui tahad ehitada oma lõbuks, siis piisava aja ja finantside olemasolul on kõik võimalik
Autot otsides tasub olla kiire: möödunud nädalal läks Soomes kaubaks u päeva jooksul (kuulutuse ilmumisest) üks iseehitatud ja tuunitud väga korralik
väike neljaveoline TDI, vist oli 1986a oma, selline ilus tumesinine, tõsine säästurakett. Korraliku auto ostab alati esimene vaatama tulnud inimene,
et kui on korralik, siis ära jää liiga kauaks mõtlema
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|