Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: R5 rihmaratas (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2733)
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.06 12:09 Tsiteeri
R5 rihmaratas



Hakkasin siis oma KU mootoril rihma vahetama. Kõik muu krempel tuli ilust lahti aga väntvõlli otsas olev rihmaratas ei tule mingi valemiga lahti. Olen proovinud nii hea kui kurjaga, isegi kavalusega aga kasu ikka null :(.
Äkki mõni osavam tüüp oskab mõne vihje anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.06 12:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
Hakkasin siis oma KU mootoril rihma vahetama. Kõik muu krempel tuli ilust lahti aga väntvõlli otsas olev rihmaratas ei tule mingi valemiga lahti. Olen proovinud nii hea kui kurjaga, isegi kavalusega aga kasu ikka null :(.
Äkki mõni osavam tüüp oskab mõne vihje anda?


Jõuga, seda polti kinnitatakse 200nm'iga ning tegemist on veniva poldiga ja seega tuleb iga kord uus polt panna!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.06 12:25 Tsiteeri


Mul oli nii, et käik oli sees, autol olid tõkiskingad esirataste all, käsipiduri tirisin peale ja sõber istus ka autos ja hoidis pidurit all. Proovisin mingi 1.5m-se toruga, no ei saa, mootor käib ikkagi ringi:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.06 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
Mul oli nii, et käik oli sees, autol olid tõkiskingad esirataste all, käsipiduri tirisin peale ja sõber istus ka autos ja hoidis pidurit all. Proovisin mingi 1.5m-se toruga, no ei saa, mootor käib ikkagi ringi:mad:


Sinna vaja spets abinõud...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.06 12:35 Tsiteeri


Mingi valemiga peab kodustes tingimustes asja lahti saama, mul lihtsalt pole võimalik spets asju sinna sebida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janis
huviline



Registreerunud 10.08.04
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru

postitati 03.12.06 14:41 Tsiteeri


käigukasti peal peaks olema ava kust saab süüdet vaadata, sealt samast avast peaks ka hooratta lukku saama panna mingi jämedama poldiga kasvõi.täpsemalt enam ei mäleta, aga NG mootori puhul vähemalt mul õnnestus nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.12.06 16:48 Tsiteeri


Paaril masinal olen rihma vahetanud ja mõlemaga olen väga hädas olnud just selle vändapoldi lahtistamisega. Probleem tekib siis kui pole õiget liimi kasutatud ja on ntx epoga asi kinni pandud.:D Väänamiseks on hea padrunisabale mõlemasse otsa toru (mingid pooleteistmeetrised jupid) panna ja keerata järsku, st mingi nõks tekitada. Minul on küll tõkiskingadest ja sees käigust piisanud.
Ise olen nende venivate poltide asemel alati vanu kasutanud ja pole veel kordagi mingeid probleeme olnud, eks need venivad poldid rohkem sihuke varuosamüüjate teema ole, samas see audi vändaots ongi sihuke natuke probleemne. Keermeliimi tuleb kindlasti kasutada.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 03.12.06 16:50 Tsiteeri


Keermeliimi ei ole vaja kasutada. See teeb rohkem halba, kui head. Muretsege õige rakis ja see töö pole üldse probleemne. Vähemalt 20vt puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.12.06 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Keermeliimi ei ole vaja kasutada. See teeb rohkem halba, kui head. Muretsege õige rakis ja see töö pole üldse probleemne. Vähemalt 20vt puhul.

Keermeliimi on vaja kasutada, kuid tuleb silmas pidada, et ka keermeliimid on erinevad.
Korduvalt on juttu olnud katkistest kiilusoontest ning nende taastamisest ja see on just keermeliimi pealt "kokkuhoidmise" teema.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 03.12.06 16:55 Tsiteeri


20vt puhul ei ole seda kindlasti vaja kasutada. Rakis peale. 150nm+180 kraadi ja ei mingit liimi. Kuigi see 180 kraadi jääb tihti saavutamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.12.06 06:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
20vt puhul ei ole seda kindlasti vaja kasutada. Rakis peale. 150nm+180 kraadi ja ei mingit liimi. Kuigi see 180 kraadi jääb tihti saavutamata.


Pole probleem 200NM algmomenti ning veel 180 kraadi peale, isegi veelrohkem kraade, kuid kas on mõtet? See peavalu otsapoldi ümber on a j a l u g u :)
Keermeliimi EI ole mõtet kasutada!


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.12.06 10:05 Tsiteeri


Keermeliimi kasutada ei või ja fikseerida tuleb rihmaratas, mitte väntvõll.

Antud nõude ignoreerimine kiilud katki teebki (seda ka lahtikeeramisel), sest kiil ei ole selleks, et alumist hammasrihmaratast paigal hoida, vaid selleks, et see oleks õiges asendis. Paigal hoiab seda kremplit vaid poldi pingutamisest tekkiv hõõrdejõud.

Kui paigal hoida väntvõlli, kisub poldi keeramisel hõõrdejõud kaasa nii rihmaratta kui ka hammasrihma ratta ning kõik see jõud kandub kiilule, mis ei pea vastu.

Rihmaratast paigal hoides võtab kogu pingutamisega kaasneva väände/hõõrdejõu vastu seesama rihmaratas ning muid detaile ei koormata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.12.06 12:00 Tsiteeri


Kummaline.:o Isegi forsist anti kogu rihmavahetuskamaga kaasa tungiv soovitus keermeliimi kasutamiseks, samuti on liimi vajalikkust väitnud mitu suhteliselt pädevat autode remondiga tegelevat kodanikku. Ise olen alati kasutanud. Huvitav mis reval asjast arvab?
20V kohta andmed küll puuduvad, kuid mootori alumine osa peaks ju sama olema?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 04.12.06 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
Hakkasin siis oma KU mootoril rihma vahetama. aga väntvõlli otsas olev rihmaratas ei tule mingi valemiga lahti. Äkki mõni osavam tüüp oskab mõne vihje anda?
Mul on selle jaoks tehtud spets võti , järelikult on eelmine rihma vahetaja teinud oma tööd õieti, mitte nagu see nädal pidin kõik klapid ühel vahetama sest vale remondimees oli enda arust kinni keeranud 13 mm padruni sabaga padruniga aga õige pinge puhul ei saa 13 mm padruni saba terveks jääda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.06 12:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kummaline.:o Isegi forsist anti kogu rihmavahetuskamaga kaasa tungiv soovitus keermeliimi kasutamiseks, samuti on liimi vajalikkust väitnud mitu suhteliselt pädevat autode remondiga tegelevat kodanikku. Ise olen alati kasutanud. Huvitav mis reval asjast arvab?
20V kohta andmed küll puuduvad, kuid mootori alumine osa peaks ju sama olema?


Nagu juba mainisin, siis pannakse alati uus polt, ei mingit keermeliimi. Kui õieti mäletan siis on uuel poldil juba pulbrilisel kujul keermeliimi taoline asi küljes, võin ka eksida...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.12.06 23:22 Tsiteeri


Lõpuks võiks teha ka seda, et lõigata rellakaga maha osa sellest neetud servast, mis takistab vända rihmaratta tagant hammasrihma kättesaamist (mingi vanemal 10V mootori õlipumba korpusel seda serva seal ei olnudki - samas KG puhul oli see juba olemas).

Kui seda jama seal jalus poleks, saaks rihma vahetada ilma rihmaratast eemaldamata.

P.S. Kas see mitte KU mootor ei olnudki, millel sai rihma kätte rihmaratast eemaldamata....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.12.06 23:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kummaline.:o Isegi forsist anti kogu rihmavahetuskamaga kaasa tungiv soovitus keermeliimi kasutamiseks, samuti on liimi vajalikkust väitnud mitu suhteliselt pädevat autode remondiga tegelevat kodanikku. Ise olen alati kasutanud. Huvitav mis reval asjast arvab?
20V kohta andmed küll puuduvad, kuid mootori alumine osa peaks ju sama olema?


Keermeliimi-idee võib pärineda nendelt, kes ei suuda polti korralikult muud moodi kinni saada :D

P.S. Poldi puudulik pingutamine lammutab ka lõpuks kiilu ja/või kiilusoone.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.06 23:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:


Keermeliimi-idee võib pärineda nendelt, kes ei suuda polti korralikult muud moodi kinni saada :D

P.S. Poldi puudulik pingutamine lammutab ka lõpuks kiilu ja/või kiilusoone.


Jutt õige kuid.... Originaalis pole mõeldud, et mootori pöörded saavutavad 8000rpm-i esimese käiguga vähem kui sekundiga, mille tõttu otsustasin ise liimi kasutada. 200NM ja 180 kraadi + liim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.06 17:43 Tsiteeri


Proovisin igatmoodi fikseerida ja muid variante, hetkel kasu pole olnud :(. Öelge nüüd, et polt on vasakpoolse vindiga :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 06.12.06 22:39 Tsiteeri


ei ole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 18.12.06 08:21 Tsiteeri


Kas jutt käib hammasrihma rattast üldse? Mul NG mootor ja kiilrihma(genekas ja roolivõim) ratas on trentrist väljas. Kas ratas ise on 8's või vända ots(ei usu nagu) kõver vms? Kuidas see ära käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.06 19:28 Tsiteeri


Ma räägingi sellest väntvõlli otsas olevast kiilrihma rattast, ma pean selle eemaldama, et saada ligi hammasrihmale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.5% - SQL: 53.5%]