tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.06 12:09
|
|
|
R5 rihmaratas
Hakkasin siis oma KU mootoril rihma vahetama. Kõik muu krempel tuli ilust lahti aga väntvõlli otsas olev rihmaratas ei tule mingi valemiga lahti. Olen
proovinud nii hea kui kurjaga, isegi kavalusega aga kasu ikka null .
Äkki mõni osavam tüüp oskab mõne vihje anda?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.06 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tryku
Hakkasin siis oma KU mootoril rihma vahetama. Kõik muu krempel tuli ilust lahti aga väntvõlli otsas olev rihmaratas ei tule mingi valemiga lahti. Olen
proovinud nii hea kui kurjaga, isegi kavalusega aga kasu ikka null .
Äkki mõni osavam tüüp oskab mõne vihje anda? |
Jõuga, seda polti kinnitatakse 200nm'iga ning tegemist on veniva poldiga ja seega tuleb iga kord uus polt panna!
|
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.06 12:25
|
|
|
Mul oli nii, et käik oli sees, autol olid tõkiskingad esirataste all, käsipiduri tirisin peale ja sõber istus ka autos ja hoidis pidurit all.
Proovisin mingi 1.5m-se toruga, no ei saa, mootor käib ikkagi ringi
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.06 12:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tryku
Mul oli nii, et käik oli sees, autol olid tõkiskingad esirataste all, käsipiduri tirisin peale ja sõber istus ka autos ja hoidis pidurit all.
Proovisin mingi 1.5m-se toruga, no ei saa, mootor käib ikkagi ringi
|
Sinna vaja spets abinõud...
|
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.06 12:35
|
|
|
Mingi valemiga peab kodustes tingimustes asja lahti saama, mul lihtsalt pole võimalik spets asju sinna sebida
|
|
|
Janis
huviline
Registreerunud 10.08.04
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru
|
postitati 03.12.06 14:41
|
|
|
käigukasti peal peaks olema ava kust saab süüdet vaadata, sealt samast avast peaks ka hooratta lukku saama panna mingi jämedama poldiga
kasvõi.täpsemalt enam ei mäleta, aga NG mootori puhul vähemalt mul õnnestus nii.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 03.12.06 16:50
|
|
|
Keermeliimi ei ole vaja kasutada. See teeb rohkem halba, kui head. Muretsege õige rakis ja see töö pole üldse probleemne. Vähemalt 20vt puhul.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.12.06 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Keermeliimi ei ole vaja kasutada. See teeb rohkem halba, kui head. Muretsege õige rakis ja see töö pole üldse probleemne. Vähemalt 20vt puhul.
|
Keermeliimi on vaja kasutada, kuid tuleb silmas pidada, et ka keermeliimid on erinevad.
Korduvalt on juttu olnud katkistest kiilusoontest ning nende taastamisest ja see on just keermeliimi pealt "kokkuhoidmise" teema.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 03.12.06 16:55
|
|
|
20vt puhul ei ole seda kindlasti vaja kasutada. Rakis peale. 150nm+180 kraadi ja ei mingit liimi. Kuigi see 180 kraadi jääb tihti saavutamata.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 04.12.06 06:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
20vt puhul ei ole seda kindlasti vaja kasutada. Rakis peale. 150nm+180 kraadi ja ei mingit liimi. Kuigi see 180 kraadi jääb tihti saavutamata.
|
Pole probleem 200NM algmomenti ning veel 180 kraadi peale, isegi veelrohkem kraade, kuid kas on mõtet? See peavalu otsapoldi ümber on a j a l u g u
Keermeliimi EI ole mõtet kasutada!
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.12.06 10:05
|
|
|
Keermeliimi kasutada ei või ja fikseerida tuleb rihmaratas, mitte väntvõll.
Antud nõude ignoreerimine kiilud katki teebki (seda ka lahtikeeramisel), sest kiil ei ole selleks, et alumist hammasrihmaratast paigal hoida, vaid
selleks, et see oleks õiges asendis. Paigal hoiab seda kremplit vaid poldi pingutamisest tekkiv hõõrdejõud.
Kui paigal hoida väntvõlli, kisub poldi keeramisel hõõrdejõud kaasa nii rihmaratta kui ka hammasrihma ratta ning kõik see jõud kandub kiilule, mis ei
pea vastu.
Rihmaratast paigal hoides võtab kogu pingutamisega kaasneva väände/hõõrdejõu vastu seesama rihmaratas ning muid detaile ei koormata.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 04.12.06 12:00
|
|
|
Kummaline. Isegi forsist anti kogu rihmavahetuskamaga kaasa tungiv
soovitus keermeliimi kasutamiseks, samuti on liimi vajalikkust väitnud mitu suhteliselt pädevat autode remondiga tegelevat kodanikku. Ise olen alati
kasutanud. Huvitav mis reval asjast arvab?
20V kohta andmed küll puuduvad, kuid mootori alumine osa peaks ju sama olema?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 04.12.06 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tryku
Hakkasin siis oma KU mootoril rihma vahetama. aga väntvõlli otsas olev rihmaratas ei tule mingi valemiga lahti. Äkki mõni osavam tüüp oskab mõne vihje
anda? | Mul on selle jaoks tehtud spets võti , järelikult on eelmine rihma vahetaja teinud oma tööd õieti, mitte nagu see nädal pidin
kõik klapid ühel vahetama sest vale remondimees oli enda arust kinni keeranud 13 mm padruni sabaga padruniga aga õige pinge puhul ei saa 13 mm padruni
saba terveks jääda
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.06 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kummaline. Isegi forsist anti kogu rihmavahetuskamaga kaasa tungiv
soovitus keermeliimi kasutamiseks, samuti on liimi vajalikkust väitnud mitu suhteliselt pädevat autode remondiga tegelevat kodanikku. Ise olen alati
kasutanud. Huvitav mis reval asjast arvab?
20V kohta andmed küll puuduvad, kuid mootori alumine osa peaks ju sama olema? |
Nagu juba mainisin, siis pannakse alati uus polt, ei mingit keermeliimi. Kui õieti mäletan siis on uuel poldil juba pulbrilisel kujul keermeliimi
taoline asi küljes, võin ka eksida...
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.12.06 23:22
|
|
|
Lõpuks võiks teha ka seda, et lõigata rellakaga maha osa sellest neetud servast, mis takistab vända rihmaratta tagant hammasrihma kättesaamist (mingi
vanemal 10V mootori õlipumba korpusel seda serva seal ei olnudki - samas KG puhul oli see juba olemas).
Kui seda jama seal jalus poleks, saaks rihma vahetada ilma rihmaratast eemaldamata.
P.S. Kas see mitte KU mootor ei olnudki, millel sai rihma kätte rihmaratast eemaldamata....
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.12.06 23:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kummaline. Isegi forsist anti kogu rihmavahetuskamaga kaasa tungiv
soovitus keermeliimi kasutamiseks, samuti on liimi vajalikkust väitnud mitu suhteliselt pädevat autode remondiga tegelevat kodanikku. Ise olen alati
kasutanud. Huvitav mis reval asjast arvab?
20V kohta andmed küll puuduvad, kuid mootori alumine osa peaks ju sama olema? |
Keermeliimi-idee võib pärineda nendelt, kes ei suuda polti korralikult muud moodi kinni saada
P.S. Poldi puudulik pingutamine lammutab ka lõpuks kiilu ja/või kiilusoone.
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.06 23:59
|
|
|
Tsitaat: |
Keermeliimi-idee võib pärineda nendelt, kes ei suuda polti korralikult muud moodi kinni saada
P.S. Poldi puudulik pingutamine lammutab ka lõpuks kiilu ja/või kiilusoone. |
Jutt õige kuid.... Originaalis pole mõeldud, et mootori pöörded saavutavad 8000rpm-i esimese käiguga vähem kui sekundiga, mille tõttu otsustasin ise
liimi kasutada. 200NM ja 180 kraadi + liim.
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.06 17:43
|
|
|
Proovisin igatmoodi fikseerida ja muid variante, hetkel kasu pole olnud .
Öelge nüüd, et polt on vasakpoolse vindiga
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 06.12.06 22:39
|
|
|
ei ole
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 18.12.06 08:21
|
|
|
Kas jutt käib hammasrihma rattast üldse? Mul NG mootor ja kiilrihma(genekas ja roolivõim) ratas on trentrist väljas. Kas ratas ise on 8's või vända
ots(ei usu nagu) kõver vms? Kuidas see ära käib?
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.06 19:28
|
|
|
Ma räägingi sellest väntvõlli otsas olevast kiilrihma rattast, ma pean selle eemaldama, et saada ligi hammasrihmale.
|
|
|