allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 20.11.06 12:50
|
|
|
K: Audi A8 esivedu????
Mida arvata siis esiveolisest a8 sast
mudel 2.5 TDI 132kw ja aasta 99
mis siis head ja mis vead
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 20.11.06 13:09
|
|
|
Unusta ära see esivedune A8. Rohkem enda narritamine. Oleks siis tagavedugi.... Selle raha eest saad juba märksa mõistlikuma A8, kui süda väga
ihkab... Ma pole kunagi aru saanud, miks Audi üldse A8't esivedusena tegi.. ehk nendele kel oli vaja bossi mängida aga raha polnud piisavalt ? No igaljuhul, hiljem ise kahetsed. Või kui keegi tuleb siin ütlema et mina
olen nii rahul jne.. siis pole vast quattro'ga sõitnud. 
Ärge väga isiklikult mu vaenulikku suhtumist võtke aga esivedu ei ole küll A8 pärusmaa... kui tahad poolikuveolist osta parem bemm, siis vähemalt veab
õige sild... 
Ja pealegi kui 2.5TDI kohta lugeda, saad isegi aru et see on üks ebaõnnestunud mootor. Paraku A8 diisel, mis on mõistlik (kõige suhtes) on alles 3.3,
see maksab aga väga ilusat raha 
Edu õigete valikute langetamisel!
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 20.11.06 13:19
|
|
|
tundub et mootorite kohapealt oled ikka väga tark
sõber omab yht 3,3 est kiita seal kylll miagi pole poiss on juba u 30k sinna motosse tampind
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.06 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allud
tundub et mootorite kohapealt oled ikka väga tark
sõber omab yht 3,3 est kiita seal kylll miagi pole poiss on juba u 30k sinna motosse tampind |
Kui jutt käib juba Saksast saabunud veaga autost, siis pole ka ime...
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 20.11.06 14:28
|
|
|
Mis puudutab A8 ja esivedu siis olen ash-iga nõus.
Mootorite kohapealt olen tükk aega jälginud jahumist teemal kui pask on ikkagi 2,5 tdi.
On probleeme olnud nukkvõllide kulumisega.Kui vahetada mootoriõli 10-15 t.km tagant siis seda muret pole.Tegelikult on kogu jutt 2,5 mootorist üle
paisutatud.
3,3 tdi mootorit liigub meil tunduvalt vähem sellekt ka vähem kiunu.Isiklikult ei arva sugugi et 3,3 mootor oluliselt parem oleks.(Paju kapriissem
kehva kütuse suhtes)Eeliseks vaid et suuremal mootoril on loomulikult suurem resurss ja parem dünaamika.
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 20.11.06 22:57
|
|
|
Heh, ütlesin, et ära võta isiklikult. Kusjuures audiinimesed ärge vihastage, aga kui Sa tõesti poolikuveolist tahad ja veel diislit, siis osta bemm.
Kasvõi 700ne, bemm vähemalt oskab diisleid teha, mis on lollikindluse suhtes kindlasti rohkem maximaalsuseni viidud kui mistahes audi diislid. Samuti
on nad tublisti võimsamad... Pealegi, kui Sinu info kohaselt ka 3.3 saast on, ütle mulle 1 põhjus, miks peaks olema 2.5 parem ? Eriti veel nii suurele autole... ? Nagu siin mainiti, et see on ka
ülepaisutatud jutt, aga samas oleme ausad, et kui ta oleks ikkagi piisavalt hea mootor siis poleks see jutt ka nii aktiivne koguaeg (vastupidavuse
suhtes). Aga ok, see oli lihtsalt soe soovitus. Mul vahet pole kas sõidad esiveolise diisliga või neliveolisega. Samuti pole minu asi kui palju Sa
hiljem raha remontimiseks taod. Loodan siis vähemalt, et kui otsustad oma idee kasuks, siis ei näe Sinu kaeblemist siin, et mis nüüd saab, auto jälle
ei sõida Mainisin lihtsalt seda, et ei saa inimestest aru kes ostavad
maksimaalse auto minimaalse varustusega. Ja miks tehakse sellist autot nagu A8 esiveolisena. Oleks siis tagavedugi...
Nagu võõraste sulgedega ehtimine või nii.. IMO, kui ostad A8 võiks see peale välimuse ka ikka A8 olla... 
Peace 
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 21.11.06 07:33
|
|
|
"OLEN KA KUULNUD" , et esivedustel ei pea sillakronsteinid vastu ja kipuvad sinna mõrad tulema!!! EI oska täpselt kommenteerida, kuna ise pole
näinud, kuid keegi teadjam parandab mind, ma loodan.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.06 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ash
Mainisin lihtsalt seda, et ei saa inimestest aru kes ostavad maksimaalse auto minimaalse varustusega. |
Siinkohal olen ashiga täiesti nõus. Milleks osta viimaste kopikate eest võimalikult uus või kõrge klassi auto. Märksa mõistlikum on osta paar aastat
vanem või madalama klassi auto, millel ka lisasid külge pandud on. Ma ei saa siiani aru inimestest, kes ostavad A8-id ja muid selliseid limusiine ilma
cruisita. No milleks? Aga noh, inimesed on erinevad.
Mis puudutab kahe poolest V6 diislit, siis ma olen tuttavate ja sõprade kaudu nii palju negatiivset tagasisidet selle mootori kohta saanud, et mina
seda riski omale ei võta. Siin tekibki see küsimus, et milleks õppida oma vigadest, kui saab ka teiste vigadest õppida?! Mina näiteks läksingi
kindlamat teed pidi ja ostsin BMW E39 disla automaadi. Sillas sai küll mõne jupi vahetada, aga selle eest mootori pool oli korralik. Samas on mul
sõpru, kelledel on E39 ja lähen maru kadedaks, kui näed et nad põhiliselt ainult sõidavad autodega, mitte ei remondi neid. Ma lihtsalt ei näe ühtegi
põhjust, miks ma peaksin omale selle kahe poolese V6 disla Audi ostma. Kui siis ainult sellepärast, et ma Audi fänn olen. Samas nii ei saa ka minu
kohta öelda, sest olen pigem hea auto fänn kui "Audi pede".
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Antslagi
huviline
Registreerunud 13.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 1999 TDI müüdud
|
postitati 21.11.06 22:14
|
|
|
Muide, kes veel pole ainult esiveoga autoga sõitnud, neile teadmiseks, et esiveoline auto liigub teel sama edukalt, kui nelivedu, kulutades seejuures
mõnevõrra vähem kütust. Kes vajab neljarattaveolist autot, siis nendele toodetakse maastureid. Mis puutub 2,5 TDI-sse, siis kui mootorit on
korralikult hooldatud ja ka ise masinat hooletusse ei jäta, töötab see väga hästi. Arvan, et audide tootjad pole idioodid, kes massiliselt s...a
rahvale toodavad. Vaadake tänaval ringi, järjest enam on diiselaudisid näha.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
poleoluline
huviline
Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 Q
|
postitati 22.11.06 05:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Antslagi
Muide, kes veel pole ainult esiveoga autoga sõitnud, neile teadmiseks, et esiveoline auto liigub teel sama edukalt, kui nelivedu, kulutades seejuures
mõnevõrra vähem kütust. Kes vajab neljarattaveolist autot, siis nendele toodetakse maastureid. Mis puutub 2,5 TDI-sse, siis kui mootorit on
korralikult hooldatud ja ka ise masinat hooletusse ei jäta, töötab see väga hästi. Arvan, et audide tootjad pole idioodid, kes massiliselt s...a
rahvale toodavad. Vaadake tänaval ringi, järjest enam on diiselaudisid näha. |
Minu isiklik arvamine on selline: Kui keegi tahab kullgeda esi või tagaveolisega... jumalapärast... andku minna - sõitku kasvõi üldse ise lükates...
kuid mina peale Quattro proovimist enam teist ei taha... eriti sügisest
kevadeni...
Ja maasturid... - jäägu metsaveoks või niisama poosetajatele...
Mul on ka paar tuttavat kes minu Q-ga talvel natike liigelnud ja nüüd ootavad parajat momenti et enda audid Q-de vastu vahetada
Seega - kellele ema ( tagavedu ja kiidavad) - kellele tütar ( esivedu ja kiidavad ) - kess võtavad vaevata mõlemad ette ( Q-d ja on ...rahul)  
|
|
|
Antslagi
huviline
Registreerunud 13.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 1999 TDI müüdud
|
postitati 22.11.06 08:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: poleoluline
Tsitaat: | Algselt postitas: Antslagi
Muide, kes veel pole ainult esiveoga autoga sõitnud, neile teadmiseks, et esiveoline auto liigub teel sama edukalt, kui nelivedu, kulutades seejuures
mõnevõrra vähem kütust. Kes vajab neljarattaveolist autot, siis nendele toodetakse maastureid. Mis puutub 2,5 TDI-sse, siis kui mootorit on
korralikult hooldatud ja ka ise masinat hooletusse ei jäta, töötab see väga hästi. Arvan, et audide tootjad pole idioodid, kes massiliselt s...a
rahvale toodavad. Vaadake tänaval ringi, järjest enam on diiselaudisid näha. |
Minu isiklik arvamine on selline: Kui keegi tahab kullgeda esi või tagaveolisega... jumalapärast... andku minna - sõitku kasvõi üldse ise lükates...
kuid mina peale Quattro proovimist enam teist ei taha... eriti sügisest
kevadeni...
Ja maasturid... - jäägu metsaveoks või niisama poosetajatele...
Mul on ka paar tuttavat kes minu Q-ga talvel natike liigelnud ja nüüd ootavad parajat momenti et enda audid Q-de vastu vahetada
Seega - kellele ema ( tagavedu ja kiidavad) - kellele tütar ( esivedu ja kiidavad ) - kess võtavad vaevata mõlemad ette ( Q-d ja on ...rahul) 
|
 
|
|
|
|