Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: Audi A8 esivedu???? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2587)
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 20.11.06 13:50 Tsiteeri
K: Audi A8 esivedu????



Mida arvata siis esiveolisest a8 sast

mudel 2.5 TDI 132kw ja aasta 99

mis siis head ja mis vead


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 20.11.06 14:09 Tsiteeri


Unusta ära see esivedune A8. Rohkem enda narritamine. Oleks siis tagavedugi.... Selle raha eest saad juba märksa mõistlikuma A8, kui süda väga ihkab... Ma pole kunagi aru saanud, miks Audi üldse A8't esivedusena tegi.. ehk nendele kel oli vaja bossi mängida aga raha polnud piisavalt ? :D No igaljuhul, hiljem ise kahetsed. Või kui keegi tuleb siin ütlema et mina olen nii rahul jne.. siis pole vast quattro'ga sõitnud. :)
Ärge väga isiklikult mu vaenulikku suhtumist võtke aga esivedu ei ole küll A8 pärusmaa... kui tahad poolikuveolist osta parem bemm, siis vähemalt veab õige sild... :)

Ja pealegi kui 2.5TDI kohta lugeda, saad isegi aru et see on üks ebaõnnestunud mootor. Paraku A8 diisel, mis on mõistlik (kõige suhtes) on alles 3.3, see maksab aga väga ilusat raha :)

Edu õigete valikute langetamisel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 20.11.06 14:19 Tsiteeri


tundub et mootorite kohapealt oled ikka väga tark

sõber omab yht 3,3 est kiita seal kylll miagi pole poiss on juba u 30k sinna motosse tampind


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.06 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allud
tundub et mootorite kohapealt oled ikka väga tark

sõber omab yht 3,3 est kiita seal kylll miagi pole poiss on juba u 30k sinna motosse tampind


Kui jutt käib juba Saksast saabunud veaga autost, siis pole ka ime...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 20.11.06 15:28 Tsiteeri


Mis puudutab A8 ja esivedu siis olen ash-iga nõus.
Mootorite kohapealt olen tükk aega jälginud jahumist teemal kui pask on ikkagi 2,5 tdi.
On probleeme olnud nukkvõllide kulumisega.Kui vahetada mootoriõli 10-15 t.km tagant siis seda muret pole.Tegelikult on kogu jutt 2,5 mootorist üle paisutatud.
3,3 tdi mootorit liigub meil tunduvalt vähem sellekt ka vähem kiunu.Isiklikult ei arva sugugi et 3,3 mootor oluliselt parem oleks.(Paju kapriissem kehva kütuse suhtes)Eeliseks vaid et suuremal mootoril on loomulikult suurem resurss ja parem dünaamika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 20.11.06 23:57 Tsiteeri


Heh, ütlesin, et ära võta isiklikult. Kusjuures audiinimesed ärge vihastage, aga kui Sa tõesti poolikuveolist tahad ja veel diislit, siis osta bemm. Kasvõi 700ne, bemm vähemalt oskab diisleid teha, mis on lollikindluse suhtes kindlasti rohkem maximaalsuseni viidud kui mistahes audi diislid. Samuti on nad tublisti võimsamad... Pealegi, kui Sinu info kohaselt ka 3.3 saast on, ütle mulle 1 põhjus, miks peaks olema 2.5 parem ? :) Eriti veel nii suurele autole... ? Nagu siin mainiti, et see on ka ülepaisutatud jutt, aga samas oleme ausad, et kui ta oleks ikkagi piisavalt hea mootor siis poleks see jutt ka nii aktiivne koguaeg (vastupidavuse suhtes). Aga ok, see oli lihtsalt soe soovitus. Mul vahet pole kas sõidad esiveolise diisliga või neliveolisega. Samuti pole minu asi kui palju Sa hiljem raha remontimiseks taod. Loodan siis vähemalt, et kui otsustad oma idee kasuks, siis ei näe Sinu kaeblemist siin, et mis nüüd saab, auto jälle ei sõida :P Mainisin lihtsalt seda, et ei saa inimestest aru kes ostavad maksimaalse auto minimaalse varustusega. Ja miks tehakse sellist autot nagu A8 esiveolisena. Oleks siis tagavedugi...
Nagu võõraste sulgedega ehtimine või nii.. IMO, kui ostad A8 võiks see peale välimuse ka ikka A8 olla... :)

Peace ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 21.11.06 08:33 Tsiteeri


"OLEN KA KUULNUD" , et esivedustel ei pea sillakronsteinid vastu ja kipuvad sinna mõrad tulema!!! EI oska täpselt kommenteerida, kuna ise pole näinud, kuid keegi teadjam parandab mind, ma loodan.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.06 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ash
Mainisin lihtsalt seda, et ei saa inimestest aru kes ostavad maksimaalse auto minimaalse varustusega.

Siinkohal olen ashiga täiesti nõus. Milleks osta viimaste kopikate eest võimalikult uus või kõrge klassi auto. Märksa mõistlikum on osta paar aastat vanem või madalama klassi auto, millel ka lisasid külge pandud on. Ma ei saa siiani aru inimestest, kes ostavad A8-id ja muid selliseid limusiine ilma cruisita. No milleks? Aga noh, inimesed on erinevad.

Mis puudutab kahe poolest V6 diislit, siis ma olen tuttavate ja sõprade kaudu nii palju negatiivset tagasisidet selle mootori kohta saanud, et mina seda riski omale ei võta. Siin tekibki see küsimus, et milleks õppida oma vigadest, kui saab ka teiste vigadest õppida?! Mina näiteks läksingi kindlamat teed pidi ja ostsin BMW E39 disla automaadi. Sillas sai küll mõne jupi vahetada, aga selle eest mootori pool oli korralik. Samas on mul sõpru, kelledel on E39 ja lähen maru kadedaks, kui näed et nad põhiliselt ainult sõidavad autodega, mitte ei remondi neid. Ma lihtsalt ei näe ühtegi põhjust, miks ma peaksin omale selle kahe poolese V6 disla Audi ostma. Kui siis ainult sellepärast, et ma Audi fänn olen. Samas nii ei saa ka minu kohta öelda, sest olen pigem hea auto fänn kui "Audi pede".


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Antslagi
huviline



Registreerunud 13.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 1999 TDI müüdud

postitati 21.11.06 23:14 Tsiteeri


Muide, kes veel pole ainult esiveoga autoga sõitnud, neile teadmiseks, et esiveoline auto liigub teel sama edukalt, kui nelivedu, kulutades seejuures mõnevõrra vähem kütust. Kes vajab neljarattaveolist autot, siis nendele toodetakse maastureid. Mis puutub 2,5 TDI-sse, siis kui mootorit on korralikult hooldatud ja ka ise masinat hooletusse ei jäta, töötab see väga hästi. Arvan, et audide tootjad pole idioodid, kes massiliselt s...a rahvale toodavad. Vaadake tänaval ringi, järjest enam on diiselaudisid näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.11.06 00:12 Tsiteeri


Kuna arvamust sooviti siis siin on minu oma:
Väga jubedat muljet selline isend ei jätnud, aga mingeid emotsioone kah ei tekkinud. Ilmselt on selline isend kuskil täesti võileva eest võimalik kätte saada, muidu ei ostaks endale sellist iial. Maanteel möödasõidu ajal tuli hoogu võtta :P Kui kuskilt diislit "tasuta" kätte ei saa, siis valiksin ise pigem 3,7 v8 q ~169kw benamootoriga, neid kah nii esiveolisi kui neliveolisi. See eksemplar, millega ise mõni aeg ringi liikusin oli suht plank lisade poolest, aga noh eks ta üks paras säästuA8 oli kah - ma pole siiani aru saanud, mis tuttav selles leidis :D ~Aasta pidas ja vahetas 3,7 v8 Q vastu välja. Ja sellega sõidab siiani :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
poleoluline
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2 Q

postitati 22.11.06 06:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Antslagi
Muide, kes veel pole ainult esiveoga autoga sõitnud, neile teadmiseks, et esiveoline auto liigub teel sama edukalt, kui nelivedu, kulutades seejuures mõnevõrra vähem kütust. Kes vajab neljarattaveolist autot, siis nendele toodetakse maastureid. Mis puutub 2,5 TDI-sse, siis kui mootorit on korralikult hooldatud ja ka ise masinat hooletusse ei jäta, töötab see väga hästi. Arvan, et audide tootjad pole idioodid, kes massiliselt s...a rahvale toodavad. Vaadake tänaval ringi, järjest enam on diiselaudisid näha.


Minu isiklik arvamine on selline: Kui keegi tahab kullgeda esi või tagaveolisega... jumalapärast... andku minna - sõitku kasvõi üldse ise lükates... :o kuid mina peale Quattro proovimist enam teist ei taha... eriti sügisest kevadeni... :cool:

Ja maasturid... - jäägu metsaveoks või niisama poosetajatele... :D
Mul on ka paar tuttavat kes minu Q-ga talvel natike liigelnud ja nüüd ootavad parajat momenti et enda audid Q-de vastu vahetada:cool:

Seega - kellele ema ( tagavedu ja kiidavad) - kellele tütar ( esivedu ja kiidavad ) - kess võtavad vaevata mõlemad ette ( Q-d ja on ...rahul) :D:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Antslagi
huviline



Registreerunud 13.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 1999 TDI müüdud

postitati 22.11.06 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: poleoluline
Tsitaat:
Algselt postitas: Antslagi
Muide, kes veel pole ainult esiveoga autoga sõitnud, neile teadmiseks, et esiveoline auto liigub teel sama edukalt, kui nelivedu, kulutades seejuures mõnevõrra vähem kütust. Kes vajab neljarattaveolist autot, siis nendele toodetakse maastureid. Mis puutub 2,5 TDI-sse, siis kui mootorit on korralikult hooldatud ja ka ise masinat hooletusse ei jäta, töötab see väga hästi. Arvan, et audide tootjad pole idioodid, kes massiliselt s...a rahvale toodavad. Vaadake tänaval ringi, järjest enam on diiselaudisid näha.


Minu isiklik arvamine on selline: Kui keegi tahab kullgeda esi või tagaveolisega... jumalapärast... andku minna - sõitku kasvõi üldse ise lükates... :o kuid mina peale Quattro proovimist enam teist ei taha... eriti sügisest kevadeni... :cool:

Ja maasturid... - jäägu metsaveoks või niisama poosetajatele... :D
Mul on ka paar tuttavat kes minu Q-ga talvel natike liigelnud ja nüüd ootavad parajat momenti et enda audid Q-de vastu vahetada:cool:

Seega - kellele ema ( tagavedu ja kiidavad) - kellele tütar ( esivedu ja kiidavad ) - kess võtavad vaevata mõlemad ette ( Q-d ja on ...rahul) :D:cool:



:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.8% - SQL: 36.2%]