Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Vajan hädasti abi tuledega (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 9154)
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

sad.gif postitati 28.10.03 18:32 Tsiteeri
Vajan hädasti abi tuledega



niisiis probleem selles,et kadusid ära pooltuled pirnid terved ,kaitsmed ka? auto A100 89aTQ:(


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 28.10.03 18:34 Tsiteeri


Liiguta lylitit yles alla, ja ette taha. Mul ka sama jama oli. Klemmid olid oksydeerunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 28.10.03 18:49 Tsiteeri


ragistasin mõlemaid midagi ei aidanud isegi ei vilgatanud korraks:(


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 28.10.03 18:59 Tsiteeri


siis tester ja elektriskeem abx


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 28.10.03 19:01 Tsiteeri


ega kellelgi pole skeemi pakkuda ?


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 28.10.03 19:14 Tsiteeri


ja kaitsmeploki kaane eestikeelset seletust ,endal saksakeelega vähe raskusi:)


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 28.10.03 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jaan6082
niisiis probleem selles,et kadusid ära pooltuled pirnid terved ,kaitsmed ka? auto A100 89aTQ:(

Ilmselt jeblab see lähitulede lüliti vasematkätt rooli. Omal oli kah miski kala sellega, et pooled kadusid aegajalt ära. Muidex 89 a. omal saab selle isegi lahti harutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 28.10.03 21:40 Tsiteeri


Tòenaoliselt lylitid putkavahis. Kisu lahti ja chekka yle, kas rajad maha pòlenud.
Ega sa >60W lampe ei kasutanud?
Juhul, kui viga lylitites ja neid korda ei saa, siis oleks pakuda myya: (ilma pysikiirushoidjata) ca 500.- tk. Tel. - Vaata profiili.
Skeem on ka olemas aga mitte digitaalsel kujul (100 - 200 Repair manual).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 29.10.03 15:37 Tsiteeri


lähen täna lammutama .


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 29.10.03 18:47 Tsiteeri


jee korras, pooltulede juhe oli ära kärsanud .vedas ,et maha ei põlenud.
tänud!!!!
aga skeemist oleks ikkagi huvitatud?:D


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.10.03 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jaan6082
jee korras, pooltulede juhe oli ära kärsanud .vedas ,et maha ei põlenud.
tänud!!!!
aga skeemist oleks ikkagi huvitatud?:D


Kui sama asja korrata soovid siis ära jumala eest tulede ahelale releesid vahele ehita.
Kui aga viitsid siis saad sellest probleemist kogu eluks lahti,maksma läheb see ainult 5 metrit juhet,kaks normaalselt avatud releed ja paar tundi nokkimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 29.10.03 23:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Tsitaat:
Esialgne postitaja jaan6082
jee korras, pooltulede juhe oli ära kärsanud .vedas ,et maha ei põlenud.
tänud!!!!
aga skeemist oleks ikkagi huvitatud?:D


Kui sama asja korrata soovid siis ära jumala eest tulede ahelale releesid vahele ehita.
Kui aga viitsid siis saad sellest probleemist kogu eluks lahti,maksma läheb see ainult 5 metrit juhet,kaks normaalselt avatud releed ja paar tundi nokkimist.


Akki tapsustad ja paned kokku vaikese juhise, et mis releed - kust saab - kuidas installida (jalgratast pole mòtet leiutada kui see juba olemas on). Selle info vastu vist paljudel huvi See tòò tuleks vist iga audiga ara teha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.10.03 20:03 Tsiteeri


Olgu siis nii.
üritan asja siin lahti seletada.
Vaja on siis nelja või viie otsaga normaalselt avatud releed,ca viis meetrit kaablit ristlõikega 2,5mm ja klemme,millega siis ühendada releed ja relee massid,samuti generaatorist toite saamiseks on vaja kaks 8mm.silmus kontakti.
ühesõnaga,mõlema tule tagant maha lõigata kaug ja lähitule juhe(reeglina kollane ja valge)Ise olen juhtahelaks jätnud vasaku tule,se paremalt polt lõikad juhtmed maha ja isoleerid nad sinnasamasse ära.Vasaku poole juhmed siis ühendad ühe lähitule releega ja teise kaugtule releega nii et lüliti jääks juhtima releed.(st et relee mähise üks ots on auto keresse ühendatud ja mähise teine ots siis saab toite tulede pealülitist,needsamad juhtmed mis läbi lõikasid)
Nüüd tuleb juhtmete vedamine(kasulik on aku klemm maha võtta)
Kuna releedel on nüüd veel kaks kuni kolm vaba otsa,siis leiame sinna ka rakenduse.
generaatori taga on M8 mutter,mille alla jooksevad punased jämedad juhtmed.
Sinna alla ühendame nüüd kaks kaablikingadega varustatud juhet mis peavad ulatuma vabalt releedeni,jälgides et juhe ei hõõruks ennast kuskile vastu ja ei jääks kuskile vahele pingesse.
See juhe ühendatakse nüüd relee selle klemmiga mida tõmbab relee mähis,ehk siis see plaat mis on mähise peal ja mida saate näpuga üles alla liigutada.
Ülejäänud 1-2 otsa kummalgi releel on siis vastavalt vasakule ja paremale tulele,mis te elnevalt läbi lõikasite,st need mis jäid tulede taha alles.
Parema tule taha tuleb nüüd vedada releede juurest iluvõre või stangetala tagant kaks juhtmesoont,üks siis lähi ja teine kaugtule jaoks.ja nüüd ühendame samad otsad tuledega ja teised otsad releedega(NB üks parema tule juhe läheb ühte releese ja teine teise)
Sama asi läbi viia ka vasaku tulega ja ongi süsteem paigaldatud.
Infoks veel niipalju et kui ei ole elektriga eriline sõber siis võib peale juhtahela ja relee massi ühendamist kontrollida kas relee plõksub siis kui tulesid lülitate.Kuid geneka juurde minnes aku otsad kindlasti maha .
Kui keegi oskab siis võiks ehk ka skeemi joonistada siia kuna ma ise olen arvuti kasutamises võhik.
Jõudu tööle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 30.10.03 21:38 Tsiteeri


OT siia teema alla Q-le: pagaasniku valgustuse viga (pidev põlemine) peitus vasakpoolses tagumise ukse lülitis. Asi on nüüd korras. Kontaktid.....


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.10.03 23:07 Tsiteeri


To: Quattro - Vot, vot see juba laheb! 10p asjaliku info eest!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 31.10.03 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
generaatori taga on M8 mutter,mille alla jooksevad punased jämedad juhtmed.
Sinna alla ühendame nüüd kaks kaablikingadega varustatud juhet mis peavad ulatuma vabalt releedeni,jälgides et juhe ei hõõruks ennast kuskile vastu ja ei jääks kuskile vahele pingesse.


Kas ei oleks targem võtta elekter ikka aku juurest ja labi kaitsme?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.10.03 17:34 Tsiteeri


minu autol on aku ntx. tagaistme all ja ma tõesti ei viitsi kogu salongi sellepärast maha lammutada.
Ja samuti võid sa kaitsme ehitada ju sinna geneka ja releede vahele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 03.11.03 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
minu autol on aku ntx. tagaistme all ja ma tõesti ei viitsi kogu salongi sellepärast maha lammutada.
Ja samuti võid sa kaitsme ehitada ju sinna geneka ja releede vahele.


Jah, siis küll.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 03.11.03 22:11 Tsiteeri
tre



Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja jaan6082
niisiis probleem selles,et kadusid ära pooltuled pirnid terved ,kaitsmed ka? auto A100 89aTQ:(

Ilmselt jeblab see lähitulede lüliti vasematkätt rooli. Omal oli kah miski kala sellega, et pooled kadusid aegajalt ära. Muidex 89 a. omal saab selle isegi lahti harutada.


selline jama ka minul aga tegemist 85 a audiga.
mul juhtus nii et hakkasin tulesid maha võtma ja kang käis raskelt ja siis sain maha ja nüüd põlevad ainult park tuled tegin jubeda süsteeme et kui süüdet keerad siis hakkavad ainult pool tuled põlema ja kui lülitit tõmbad siis tagumised tuled pargid ja spido tuled.......
vaatasin ka seda tulede lülitite komlekti aga see kinni needitud?mida teha?teha lahti ikkagi ?romulas u.500.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 04.11.03 15:44 Tsiteeri


Mul sama jama. Probleem selline, et kui täistulesid kasutada, hakkab tulede lülitit kärsatama ühe klemmi juurest. Siis sulab klemm lahti, kang käib raskelt või ei käi üldse ja ei anna enam ühendust. Igatahes jäävad parktuled ja peal hoides täistuled. Olen selle pärast ka Tartust Viljandi parktuledega sõitnud. Ei soovita kellelegi.
Milles asi võib olla. Kas tuleb liiga suur vool peale, on valed kaitsmed või mida iganes. Andke palun nõu, hakkab juba rahakotile. Udutulesid ei tohi üldse kasutada, siis kärssab väga kiiresti.


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.11.03 19:57 Tsiteeri


sellepärast ma nendest releedest teile siin räägingi.
Tee lihtne katse,pane oma auto tuled põlema ja mõõda pirni tagant voolu tugevust(st nii et pistik on pirni taga,mitte lahtiühendatud)
Vean kihla et üle 10,5 sa sealt ei saa.
Kuhu kaob ülejäänud 3V?
Juhtmed,lisaühendused,a'la kaitsmekarp jm,ning lüliti.
Sinna see pinge kaobki ja nagu vanasõnagi ütleb,targem annab järele.
kusjuures on olnud ka juhuseid et mitte lüliti ei põle maha,vaid kaitsmekarbi alt kogu tuledega seotud jama,siis on juba lappimist nii et hoia ja keela.
ühesõnaga lüliti releed juhtima ja kogu moos.

PS. Ka udutulede ja ja igast muu jama releedele ümber ehitamine pole samuti loll idee,kuna VAG grupi autodel puudub ka nende jaoks relee.
Kunagi sai isegi venna volksu soojendusmootori astmed läbi releede ühendatud,kuna viskas üle iga kahe kuu tagant uut lülitit osta.
Oma autole ostsin ka uue paetulede lüliti,kohe peale omanikuks saamist.Püsikiirushoovaga plokk oli 1800.-
vana oli maani maha põlenud ja juba paar korda enne kellegi poolt lapitud .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

wink.gif postitati 05.11.03 15:29 Tsiteeri


Kui relee vahele ehitada, siis probleem kaob ja võib ka udutulesid kasutada???
Kui nii, siis lasen ära teha. Ei pidanud eriti maksma, kui tuttaval lasta teha, paar koidulat ja pudel õlut.


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 04.01.04 13:10 Tsiteeri


niih asjatundjad...tuleb ikka plaan teoks teha, aga tekkis küsimus lollil jälle, et releed peavad olema siis tulede juures kohe ?? Et pole kasu, kui relee panna armatuuri alla, peale kaitsmeplokki ja kasutada ära juba olemasolevad juhtmed ? Lihtsalt peale kaitset relee vahele ja mööda orig. juhtmeid vool minema...siis ikkagi vist voolukadu päris suur tuleb ? Mõtlesin, et küsin enne kui mõõtma hakkan, sest loogiliselt võttes leevendab siis relee ju lüliti ja kaitsmeploki poolt mahavõetud pinget.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
grynno
huviline

Avatar


Registreerunud 18.06.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8

postitati 05.01.04 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audifan
niih asjatundjad...tuleb ikka plaan teoks teha, aga tekkis küsimus lollil jälle, et releed peavad olema siis tulede juures kohe ?? Et pole kasu, kui relee panna armatuuri alla, peale kaitsmeplokki ja kasutada ära juba olemasolevad juhtmed ? Lihtsalt peale kaitset relee vahele ja mööda orig. juhtmeid vool minema...siis ikkagi vist voolukadu päris suur tuleb ? Mõtlesin, et küsin enne kui mõõtma hakkan, sest loogiliselt võttes leevendab siis relee ju lüliti ja kaitsmeploki poolt mahavõetud pinget.


Tegelt pole vahet, kuhu sa selle relee paned, kas või pagassi. Point nagu selles, et siis hakkab läbi lülitite-kaitsmete jooksma ainult relee lõlituseks vajalik vool/pinge ja tulede toitepinge tuleb otse akult/genekalt. Aga kaitse tuleks peaajuhtmele igal juhul vahele teha, pole vahet kas võtta see akult või genekalt.
Ja pinge koab sellepärast, et kasutatakse suhteliselt väikese ristlõikega kaableid ja õhukesi klemme/kontakte.
PS! Kui kellelgi soovi, siis ilmselt saaksin A80'e elektriskeemi digitaalsele kujule viia ja soovijatele ka saata.;)


Audi forever
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 14.01.04 20:30 Tsiteeri


jeah...lõpuks siis tegin ka ära. Ainult kaugtuled esialgu ja tõesti tuled ikka hulga valgemad...kohe tuli isu ka lähituledele ja lisatuledele relee vahele panna. Mul oli ilusti relee paneel olemas armatuuri all, selline kuhu saab releed sisse pista ja kasutasin ära..et relee jäi minul siis armatuuri alla ilusti, mitte esitulede taha. Esituled ühendasin kokku kohe kaitsmeploki alt. Pold vaja mingeid lisajuhtmeid vedada. Niikui jälle aega saan, teen teised tuled ka ära...soovitan teistelegi, kellel probleeme tuledega või lülititega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.1% - SQL: 55.9%]