Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: kas quattrol on difrilukk (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 11399)
reigo6
huviline



Registreerunud 05.10.06
Asukoht: põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2,8 quattro

postitati 12.10.06 15:27 Tsiteeri
kas quattrol on difrilukk



mul a6 2,8 quattro 95a aga sees pole ühtegi nuppu kust saaks lülitada diffri lukku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 12.10.06 15:41 Tsiteeri


a6l on automaatne


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.06 12:21 Tsiteeri


Tagaistme all vist see EDSi box sul
A4 vähemalt on ta seal
Aga lülitada ei saa jah käsitsi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tips
huviline



Registreerunud 16.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: kunagi ikka

postitati 01.12.06 14:28 Tsiteeri


audi 80. 2,8 q on ilusti kahe esiistme vahel on jah näha nupuke, mida siis aktiveerimiseks tuleb alla vajutada:) a no see selleks siis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 14:29 Tsiteeri


b3-l ei ole 2,8 mootorit, pigem on tegu b4-ga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
a6l on automaatne

Ei ole automaatne... tal peaks nii ees kui taga olema täiesi vaba differ. Aga kuna asjal on veojõukontroll peal siis toosama seda luku tööd nagu teebki, läbi libisevat ratast hakatakse pidurdama ning veojõud kandub teise pidamist omava ratta peale. Loomulikult on iga pidurdamine siiski jama, et päris seesama asi mis mehaaniline lukustus ta ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 01.12.06 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
b3-l ei ole 2,8 mootorit, pigem on tegu b4-ga


Vaidlen vastu! Usa turule on tehtud audi 90 quattro 93a, V6 2,8 ja b3 kerepeal:D üks selline oli eestis vahepeal müügis. miilides on spido jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 15:05 Tsiteeri


kas ümber ehitada ei anna?
et viskad automaatika vahelt minema ja paned nö jõuga lülitamise?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
a6l on automaatne

Ei ole automaatne... tal peaks nii ees kui taga olema täiesi vaba differ. Aga kuna asjal on veojõukontroll peal siis toosama seda luku tööd nagu teebki, läbi libisevat ratast hakatakse pidurdama ning veojõud kandub teise pidamist omava ratta peale. Loomulikult on iga pidurdamine siiski jama, et päris seesama asi mis mehaaniline lukustus ta ei ole.

Sa räägid vist uuemast ehk c5 A6'st, sel peaks jah selline skeem toimima. C4 kerel kasutatakse automaatlukustust, mis on samaväärne C4 kere 100'l peal oleva nupukesega, aga rakendumisest pole ma siiani aru saanud. Üldjuhul sellest eriti kasu pole, sest asi lülitatakse sisse praktiliselt kogu aeg kui sa kohalt ära lähed. Tunda saab seda kohalt ära minnes ja rool risti keerates. Kui juba liikuda siis lülitub see välja ja hoogu maha võttes ja samuti rool risti rohkem tagumised rattad lukustatud pole. See mis puudutab EDSi on jah "läbilibisemise" abivahend läbi ABSi aju, mis pigem ajab närvi kui midagi kasu toob C4 kerel :( Kujuta nüüd ette situatsiooni, kus sa oled sita sisse kinni jäämas - audi idee kohaselt peaksid sa sinna sita sisse korraks seisma jääma, käigu välja võtma, uuesti sisse panema ja siis edasi liikuma. Sellisel juhul rakendub tagadifri lukk... Ma tahaks näha milline isend sellise pulli peale kõhuli mudas olles ennast edasi liigutab :D.
Test libedal näitas, et isegi siis kui väikesel kiirusel EDS rakendub ei tee tagadiffer selle peale mitte midagi ehk sisse ei lülitu. Pointless... TAHAN NUPUKEST OMA C4 A6 KESKKONSOOLILE :mad::D Ja ärge soovitage mul osta c4 100 keskkonsool, millel on nupuke olemas :D:D:D

Siis oli minu info siiski puudulik, ma sain nagu aru, et süsteem kohe selliseks üle läksi, polnud sellest automaatsest lukust nagu kuulnudki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 01.12.06 15:34 Tsiteeri


to kps: Kui Sul see nupuke olemas oleks, siis ikkagi ei oleks ju soovitav seda sisse lülitada, kui auto ei seisa. Võimis...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 01.12.06 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
to kps: Kui Sul see nupuke olemas oleks, siis ikkagi ei oleks ju soovitav seda sisse lülitada, kui auto ei seisa. Võimis...?


Pole ammu proovinud, aga minu meelest võib lülitada küll sõidu pealt. Seepeale pannaks nö. süsteem valmis, aga reaalne lukustamine saab toimuma alles siis kui auto korraks seiskad. Võin ka eksida, aga minu meelest sõidu ajal reaalset lukustamist ei toimunud.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 01.12.06 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Siis oli minu info siiski puudulik, ma sain nagu aru, et süsteem kohe selliseks üle läksi, polnud sellest automaatsest lukust nagu kuulnudki.


Ei ole su info puudulik. Ikka nii ongi, et ka C4 kerega A6-l toimib elektrooniline differentsiaalilukk läbilibisevat ratast pidurdades. 4. põlvkonna torseniga autodel pole kesk- ja tagadifferentsiaali lukustust olemas, need on kogu aeg vabad.

Kps, kuidas sa seda ette kujutaksid, et elektrooniline differentsiaalilukk töötaks mehaanilist lukku aeg-ajalt sisse lülitades? Nii see kindlasti ei ole.

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Ei oskagi miskit kosta, aga c5 kere quattro peaks vist olema see kõige mõistlikum "Quattro", millel on loogika "vigasid" kõige vähem sees. Või teab keegi paremini.


Aga see ongi ju seesama elektroonilise differentsiaalilukuga ehk EDS-ga Quattro, mis tuli kasutusele juba C4 A6-l.
Minu meelest on see süsteem päris hea ja vaevalt, et Audi veel kunagi mehaanilise differentsiaaliluku kasutusele võtab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Ei ole su info puudulik. Ikka nii ongi, et ka C4 kerega A6-l toimib elektrooniline differentsiaalilukk läbilibisevat ratast pidurdades. 4. põlvkonna torseniga autodel pole kesk- ja tagadifferentsiaali lukustust olemas, need on kogu aeg vabad.

Kps, kuidas sa seda ette kujutaksid, et elektrooniline differentsiaalilukk töötaks mehaanilist lukku aeg-ajalt sisse lülitades? Nii see kindlasti ei ole.


kuidas sa kujutad ette, et kohaltvõttes on tagasild lukus läbi libisevat ratast pidurdades või ? :o
kui see nii on, siis my bad, ning ütleks, et see oleks sel juhul läbi ajaloo audi inseneride idiootseim väljamõeldis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 01.12.06 17:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
kuidas sa kujutad ette, et kohaltvõttes on tagasild lukus läbi libisevat ratast pidurdades või ? :o
kui see nii on, siis my bad, ning ütleks, et see oleks sel juhul läbi ajaloo audi inseneride idiootseim väljamõeldis


Tagadifferentsiaal on nii kohalt minnes kui sõidu ajal kiirendades kogu aeg vaba, sest lukku ei ole olemas. Kui mõni ratas hakkab läbi libisema, ehk teistest kiiremini pöörlema, siis ABS-i andurite abil jõuab see info ABS/EDS-i ajuni ning läbilibisev ratas pidurdatakse maha ja torsen jagab rohkem veojõudu teistele ratastele.
See tundub ehk imelik jah, et kiirendamise ajal ratast pidurdatakse, aga ega sellel libiseval rattal nagunii praktiliselt pidamist pole, seega kui seda ratast pidurdada niipalju, et see jälle teistega võrdselt pöörleb, siis selle ratta pidamine paraneb ja auto kiirendusvõime vaid võidab sellest.


Aga see mehaaniliste differentsiaalilukkude kadumine pole vaid Audi eripära, paljud nelikveoliste tootjad on seda teed läinud. Isegi uuel Jeep Grand Cherokeel pole enam mehaanilisi differentsiaalilukke ja ei ütleks, et see libedal viletsamalt käitub võrreldes eelmise põlvkonna omaga, millel lukud olemas olid.
Jäigalt lukus tagasild ikkagi halvendab oluliselt auto juhitavust kurvis, sest võrdselt vedavad tagarattad lükkavad autot otse. Eks see ongi ongi üheks põhjuseks, miks elektrooniliste lukkude peale üle on mindud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 17:54 Tsiteeri


vaata, kps-i autol on nii, et kui kohaltminnes rool risti keerata, siis mitte ei lohise välimine tagaratas, vaid keerleb kiiremini sisemine

seleta mulle nüüd, keda siin pidurdatakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 01.12.06 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
vaata, kps-i autol on nii, et kui kohaltminnes rool risti keerata, siis mitte ei lohise välimine tagaratas, vaid keerleb kiiremini sisemine

seleta mulle nüüd, keda siin pidurdatakse?

See ju näitabki, et tagadiffer lukus pole. Ja EDS (kui see olemas ja korras on) peaks siis maha pidurdama seda libisevat sisemist ratast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.12.06 17:58 Tsiteeri


Kps off sellest teemast. Proovige ja katsetage ise. Milleks ma pean seletama midagi, millest niikuinii aru ei saada :D:D:D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
vaata, kps-i autol on nii, et kui kohaltminnes rool risti keerata, siis mitte ei lohise välimine tagaratas, vaid keerleb kiiremini sisemine

seleta mulle nüüd, keda siin pidurdatakse?

See ju näitabki, et tagadiffer lukus pole. Ja EDS (kui see olemas ja korras on) peaks siis maha pidurdama seda libisevat sisemist ratast.


think!!!
kui differ lukus, just siis teeb nii,
kui differ lahti ja töötab, siis keerlevad rattad nii, et ei libiseks ega lohiseks,
see diffrite mõte ongi ju, et lahtise diffriga hoida rattaid keerlemas ühe kiirusega

sinu jutu järgi differ ei lukusta/ei ole lukustatav, siis miks hakkab lahtise diffri puhul sisemine ratas läbi pöörlema? ja samal ajal pidurdab seda see salapärane EDS? või pidurdab välimist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 01.12.06 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
EDS on seotud AINULT esimeste ratastega!!!!!!!! Rohkem ma seda teemat ei kommenteeri. Lugege manuale, enne kui jutustama tulete :mad:


Kust sa seda oled lugenud, minu auto manuaalis küll mingit vihjet pole, et EDS ainult esimesi peaks pidurdama? EDS peaks ikka töötama kõigil ratastel ühtviisi, muidu poleks asjal erilist mõtet.

Kunagi hanges ukerdades ragistas EDS päris kõvasti ja lõpuks jäi vait. EDS lülitub nimelt pikema töötamise järel ajutiselt välja, et pidurikettad üle ei kuumeneks.

Kui autost välja ronisin ja kettaid katsusin, olid kuumad nii esimesed kui tagumised. Nii et EDS ikkagi pidi tagumisi pidureid ka rakendama. Ise ma hanges istudes pidurit ei vajutanud ja sõidust ka kettad kuumad polnud.

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
vaata, kps-i autol on nii, et kui kohaltminnes rool risti keerata, siis mitte ei lohise välimine tagaratas, vaid keerleb kiiremini sisemine

seleta mulle nüüd, keda siin pidurdatakse?

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
think!!!
kui differ lukus, just siis teeb nii,
kui differ lahti ja töötab, siis keerlevad rattad nii, et ei libiseks ega lohiseks,
see diffrite mõte ongi ju, et lahtise diffriga hoida rattaid keerlemas ühe kiirusega


Ei noh, difri põhimõte on arusaadav, aga lukus difriga peaks ju mõlemad rattad võrdse kiirusega ringi käima. Kuidas saab sisemine siis kiiremini käia? ;)
Või mõtled seda, et sisemine joonistab mingit jälge maha, kuna seda veetakse jõuga sama kiiresti ringi nagu välimist, aga sisemise ratta läbitav trajektoor on lühem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 01.12.06 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
sisemise ratta läbitav trajektoor on lühem?

vat just selle pärast lukus difriga sisemine ratas kraabibki, sest mõlemad rattad käivad sama kiirusega ringi.



best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 18:39 Tsiteeri


v200: Rool risti kohalt minnes oli jutt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 01.12.06 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Aga see mehaaniliste differentsiaalilukkude kadumine pole vaid Audi eripära, paljud nelikveoliste tootjad on seda teed läinud. Isegi uuel Jeep Grand Cherokeel pole enam mehaanilisi differentsiaalilukke ja ei ütleks, et see libedal viletsamalt käitub võrreldes eelmise põlvkonna omaga, millel lukud olemas olid.
Jäigalt lukus tagasild ikkagi halvendab oluliselt auto juhitavust kurvis, sest võrdselt vedavad tagarattad lükkavad autot otse. Eks see ongi ongi üheks põhjuseks, miks elektrooniliste lukkude peale üle on mindud.


Nõnda, katsume nüüd siis oma pedagoogi võimeid natuke testida... ;)

Reaalne mehhaaniline difrilukk, olgu ta siis manuaalselt lülitatav(80, 90, A100) või siis automaatselt lülitatav(A6 C4)
Kui autoga, millel on difrilukuga tagasild ära lukustatud, kohapealt startida ning samal ajal rooli risti hoida, ehk siis üritada autot ringi pöörata, siis ringi sisemine ratas läbib ju kõigile arusaadavalt väiksema teepikkuse kui välimine ratas. Ning kuna difrilukk hoiab mõlemaid rattaid ühe kiirusega pöörlemas, siis seetõttu hakkabki sisemine ratas kraapima, kuna ta peab ju samade pöörete puhul nagu välimine ratas läbima lühema teekonna.

Täpselt nii toimib ka kps'i auto. Kohalt minnes on lukk automaatselt sees ja teatud kiiruse pealt lülitatakse see välja.

Ise proovitud, nii see on ja edasikaebamisele ei kuulu. Või kui siis ainult Audi tehasele, sest olgem ausad, minu arvates nõme süsteem, eriti näiteks suvel kuiva asfaldiga parklas manööverdama hakates kui pead tundma kuidas ratas all krabistab.

EDS+ABS+elektrooniline luku imiteerimine
Kuna siin juhul enam reaalset lukustamist ei toimi, siis toimub järgmine olukord.
Kui mõni ratastest hakkab teistest oluliselt kiiremini keerlema, ehk siis on kadunud pidamine, siis selle kohta edastatakse tõesti ABS andurite kaudu info EDSni mille abil hakatakse just seda kiiremini pöörlevat ratast pidurdama(ka see kps'i autol olemas ja toimib ja jällegi, vabanda kps, aga nõme süsteem ;), kuna kontras kurvi minnes tuleb enne tunduvalt rohkem matemaatikat teha kui ilma EDS'ta autoga).
Selle pidurdamise käigus kantakse läbi torseni ka jõudu rohkem üle teistele ratastele. Niipea kui on ühtlane vedu jälle saavutatud lõpetatakse ka pidurdamine.

Selline rataste eraldi pidurdamine annab tõesti sarnast(mitte sama) efekti nagu difrilukk. Samas, näide reaalsest elust, miks selline süsteem võrreldes reaalse difrilukuga mõtetu on.

Talv, jääga kaetud autopesula esine ja sinna sissesõit.
Uuemat sorti BMW koos kõigi veojõu kontrollidega. Sõideti vaikselt vastu sissesõidu ranti, jäädi seisma ja üritati siis sõita sinna sisse. Ainuke tulemus oli see, et korraks rattad nõksatasid ja salongis kõik veojõukontrolli hoiatustulukesed särasid, auto aga seisis paigal. Nimelt oli nii libe, et selle piduritega reguleerimisega jõuti sinnamaale, et ei lastud ühelgi rattal ringi käia.

Lülitati siis kontroll välja ja anti gaasi ning auto oli pesulas sees.

Võtame nüüd sama situatsiooni reaalse difrilukuga. Istud autosse, vajutad kasvõi gaasi põhja ja sõidad pesulasse. Mingit piduramist toimuma ei hakka, sest difris on lukk sisse lülitatud ning mõlemad rattad veavad tuimalt.

Ning selle kohapealt, et elektroonilised lukud samahead on kui mehhaanilised. No, mine räägi seda juttu ükskõik millises tõsiusklikus 4x4 foorumis. Ma arvan, et kui hästi läheb, siis sind naerdakse välja, kui hästi ei lähe, siis......no vähemalt www.4x4.ee/forum lehel on selliste väidete jaoks omaette alamsektsioon olemas. Nime siin mainima ei hakka, aga kellel huvi, läheb vaatab ja garanteerin, et leiab esimese 15 sekundiga üles sektsiooni, mida silmas pean.

Kui sellekohapealt veel küsimusi on, siis kõige lihtsam, Tartu rahval mind üles otsida ja teeme asja praktiliselt läbi. Jäävad asjatud vaidlused ära.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jass
huviline



Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn-Tartu-Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 1,8TQ & A6 2,8 & BMW 525

postitati 01.12.06 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lorrap

Reaalne mehhaaniline difrilukk, olgu ta siis manuaalselt lülitatav(80, 90, A100) või siis automaatselt lülitatav(A6 C4)
Täpselt nii toimib ka kps'i auto. Kohalt minnes on lukk automaatselt sees ja teatud kiiruse pealt lülitatakse see välja.

EDS+ABS+elektrooniline luku imiteerimine
Kuna siin juhul enam reaalset lukustamist ei toimi, siis toimub järgmine olukord.
(ka see kps'i autol olemas ja toimib ja jällegi,



Oot, siin on mingi segadus. Kumb siis kps-i autol olemas on, kas reaalne lukk või EDS? Need on teineteist välistavad süsteemid.
Kui kps-l on C4 A6, siis on sellel EDS, mitte tavaline lukk. EDS tuli juba 1994 aastal Audi 100-l kastusele.

Tsitaat:
Algselt postitas: lorrap
Talv, jääga kaetud autopesula esine ja sinna sissesõit.
Uuemat sorti BMW koos kõigi veojõu kontrollidega. Sõideti vaikselt vastu sissesõidu ranti, jäädi seisma ja üritati siis sõita sinna sisse. Ainuke tulemus oli see, et korraks rattad nõksatasid ja salongis kõik veojõukontrolli hoiatustulukesed särasid, auto aga seisis paigal. Nimelt oli nii libe, et selle piduritega reguleerimisega jõuti sinnamaale, et ei lastud ühelgi rattal ringi käia.


EDS-ga varustatud Audi Quattroga seda ei juhtu, et kõik rattad seisma jäävad libedaga. Proovitud. :D See on selliste libanelikveoliste probleem.

Tsitaat:
Algselt postitas: lorrap

Ning selle kohapealt, et elektroonilised lukud samahead on kui mehhaanilised. No, mine räägi seda juttu ükskõik millises tõsiusklikus 4x4 foorumis. Ma arvan, et kui hästi läheb, siis sind naerdakse välja, kui hästi ei lähe, siis......


No mina ei paneks Audi Quattrot offroad masinatega ühte patta. Offroadi sõitmisel on loomulikult käsitsi lukustatavad difrid hädavajalikud ja loomulikult oleks EDS sellistel masinatel naeruväärne.
Aga Audi on heal teel ja suurtel kiirustel liikumiseks loodud auto ja seal on EDS omal kohal. Kõik uued Audid (isegi Q7) on EDS-ga.
Meeldib see mõnele või mitte, aga see on Audi inseneride ja paljude teiste autotootjate valitud tee ja pretensioonid selle kohta võib tõesti tehasesse saata. Ju siis leiti, et sõiduautodele on selline süsteem parem ja ohutum. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.06 20:06 Tsiteeri


to jass:
mis krdi pärast välistavad?
ja jutt pole offroadiga ühte patta panekust, vaid sellest, kas on diffrilukk või mitte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 01.12.06 20:06 Tsiteeri


noh audi quattro kasutajat pole vist päris õiglane 4x4 juurde saata mis ? ? ? ;) sõiduauto ikkagi ju... lihtsalt veidi parema läbivusega... ja noh neid kahte juhust aasta jooksul mis on nii ekstreemid et elektroonial saab proge otsa... who cares... lase 30 cm tagasi ja anna siis gaasi ja vups oled pesulas!!!

PS! varem sõitsid mehed 1,1 - 1,6 liitriste 1 tagaratta veoliste nõukogude autodega KULUNUD SUVEKUMMIDEGA aasta läbi ja ei aidanud neid üksi lukk ega elektrooniline abimees... come on - rooli ja istme vahel on autos koht kus peab asuma kõige pädevam sõlm. turul aga on selliseid terasest sõlmi vähe ja selleks on abimehi sõiduaotodele leiutatud... sageli KIIRUSTADES, sest MÜÜK SUNNIB TAKKA !!!
bla... bla... bla...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.4% - SQL: 61.6%]