Lehekülgi: 1 2 3 |
reigo6
huviline
Registreerunud 05.10.06
Asukoht: põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2,8 quattro
|
postitati 12.10.06 15:27
|
|
|
kas quattrol on difrilukk
mul a6 2,8 quattro 95a aga sees pole ühtegi nuppu kust saaks lülitada diffri lukku.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 12.10.06 15:41
|
|
|
a6l on automaatne
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.06 12:21
|
|
|
Tagaistme all vist see EDSi box sul
A4 vähemalt on ta seal
Aga lülitada ei saa jah käsitsi
|
|
|
|
tips
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: kunagi ikka
|
postitati 01.12.06 14:28
|
|
|
audi 80. 2,8 q on ilusti kahe esiistme vahel on jah näha nupuke, mida siis aktiveerimiseks tuleb alla vajutada a no see selleks siis
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 14:29
|
|
|
b3-l ei ole 2,8 mootorit, pigem on tegu b4-ga
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
a6l on automaatne |
Ei ole automaatne... tal peaks nii ees kui taga olema täiesi vaba differ. Aga kuna asjal on veojõukontroll peal siis toosama seda luku tööd nagu
teebki, läbi libisevat ratast hakatakse pidurdama ning veojõud kandub teise pidamist omava ratta peale. Loomulikult on iga pidurdamine siiski jama, et
päris seesama asi mis mehaaniline lukustus ta ei ole.
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 01.12.06 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
b3-l ei ole 2,8 mootorit, pigem on tegu b4-ga |
Vaidlen vastu! Usa turule on tehtud audi 90 quattro 93a, V6 2,8 ja b3 kerepeal üks selline oli eestis vahepeal müügis. miilides on spido jne.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 15:05
|
|
|
kas ümber ehitada ei anna?
et viskad automaatika vahelt minema ja paned nö jõuga lülitamise?
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 15:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
a6l on automaatne |
Ei ole automaatne... tal peaks nii ees kui taga olema täiesi vaba differ. Aga kuna asjal on veojõukontroll peal siis toosama seda luku tööd nagu
teebki, läbi libisevat ratast hakatakse pidurdama ning veojõud kandub teise pidamist omava ratta peale. Loomulikult on iga pidurdamine siiski jama, et
päris seesama asi mis mehaaniline lukustus ta ei ole. |
Sa räägid vist uuemast ehk c5 A6'st, sel peaks jah selline skeem toimima. C4 kerel kasutatakse automaatlukustust, mis on samaväärne C4 kere 100'l
peal oleva nupukesega, aga rakendumisest pole ma siiani aru saanud. Üldjuhul sellest eriti kasu pole, sest asi lülitatakse sisse praktiliselt kogu aeg
kui sa kohalt ära lähed. Tunda saab seda kohalt ära minnes ja rool risti keerates. Kui juba liikuda siis lülitub see välja ja hoogu maha võttes ja
samuti rool risti rohkem tagumised rattad lukustatud pole. See mis puudutab EDSi on jah "läbilibisemise" abivahend läbi ABSi aju, mis pigem ajab
närvi kui midagi kasu toob C4 kerel Kujuta nüüd ette situatsiooni, kus sa
oled sita sisse kinni jäämas - audi idee kohaselt peaksid sa sinna sita sisse korraks seisma jääma, käigu välja võtma, uuesti sisse panema ja siis
edasi liikuma. Sellisel juhul rakendub tagadifri lukk... Ma tahaks näha milline isend sellise pulli peale kõhuli mudas olles ennast edasi liigutab
.
Test libedal näitas, et isegi siis kui väikesel kiirusel EDS rakendub ei tee tagadiffer selle peale mitte midagi ehk sisse ei lülitu. Pointless...
TAHAN NUPUKEST OMA C4 A6 KESKKONSOOLILE  Ja ärge soovitage mul osta c4 100 keskkonsool, millel on nupuke olemas   |
Siis oli minu info siiski puudulik, ma sain nagu aru, et süsteem kohe selliseks üle läksi, polnud sellest automaatsest lukust nagu kuulnudki.
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 01.12.06 15:34
|
|
|
to kps: Kui Sul see nupuke olemas oleks, siis ikkagi ei oleks ju soovitav seda sisse lülitada, kui auto ei seisa. Võimis...?
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 01.12.06 16:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
to kps: Kui Sul see nupuke olemas oleks, siis ikkagi ei oleks ju soovitav seda sisse lülitada, kui auto ei seisa. Võimis...? |
Pole ammu proovinud, aga minu meelest võib lülitada küll sõidu pealt. Seepeale pannaks nö. süsteem valmis, aga reaalne lukustamine saab toimuma alles
siis kui auto korraks seiskad. Võin ka eksida, aga minu meelest sõidu ajal reaalset lukustamist ei toimunud.
...
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 01.12.06 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Siis oli minu info siiski puudulik, ma sain nagu aru, et süsteem kohe selliseks üle läksi, polnud sellest automaatsest lukust nagu kuulnudki.
|
Ei ole su info puudulik. Ikka nii ongi, et ka C4 kerega A6-l toimib elektrooniline differentsiaalilukk läbilibisevat ratast pidurdades. 4. põlvkonna
torseniga autodel pole kesk- ja tagadifferentsiaali lukustust olemas, need on kogu aeg vabad.
Kps, kuidas sa seda ette kujutaksid, et elektrooniline differentsiaalilukk töötaks mehaanilist lukku aeg-ajalt sisse lülitades? Nii see kindlasti ei
ole.
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Ei oskagi miskit kosta, aga c5 kere quattro peaks vist olema see kõige mõistlikum "Quattro", millel on loogika "vigasid" kõige vähem sees. Või
teab keegi paremini. |
Aga see ongi ju seesama elektroonilise differentsiaalilukuga ehk EDS-ga Quattro, mis tuli kasutusele juba C4 A6-l.
Minu meelest on see süsteem päris hea ja vaevalt, et Audi veel kunagi mehaanilise differentsiaaliluku kasutusele võtab.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 17:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Ei ole su info puudulik. Ikka nii ongi, et ka C4 kerega A6-l toimib elektrooniline differentsiaalilukk läbilibisevat ratast pidurdades. 4. põlvkonna
torseniga autodel pole kesk- ja tagadifferentsiaali lukustust olemas, need on kogu aeg vabad.
Kps, kuidas sa seda ette kujutaksid, et elektrooniline differentsiaalilukk töötaks mehaanilist lukku aeg-ajalt sisse lülitades? Nii see kindlasti ei
ole.
|
kuidas sa kujutad ette, et kohaltvõttes on tagasild lukus läbi libisevat ratast pidurdades või ? 
kui see nii on, siis my bad, ning ütleks, et see oleks sel juhul läbi ajaloo audi inseneride idiootseim väljamõeldis
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 01.12.06 17:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
kuidas sa kujutad ette, et kohaltvõttes on tagasild lukus läbi libisevat ratast pidurdades või ? 
kui see nii on, siis my bad, ning ütleks, et see oleks sel juhul läbi ajaloo audi inseneride idiootseim väljamõeldis |
Tagadifferentsiaal on nii kohalt minnes kui sõidu ajal kiirendades kogu aeg vaba, sest lukku ei ole olemas. Kui mõni ratas hakkab läbi libisema, ehk
teistest kiiremini pöörlema, siis ABS-i andurite abil jõuab see info ABS/EDS-i ajuni ning läbilibisev ratas pidurdatakse maha ja torsen jagab rohkem
veojõudu teistele ratastele.
See tundub ehk imelik jah, et kiirendamise ajal ratast pidurdatakse, aga ega sellel libiseval rattal nagunii praktiliselt pidamist pole, seega kui
seda ratast pidurdada niipalju, et see jälle teistega võrdselt pöörleb, siis selle ratta pidamine paraneb ja auto kiirendusvõime vaid võidab
sellest.
Aga see mehaaniliste differentsiaalilukkude kadumine pole vaid Audi eripära, paljud nelikveoliste tootjad on seda teed läinud. Isegi uuel Jeep Grand
Cherokeel pole enam mehaanilisi differentsiaalilukke ja ei ütleks, et see libedal viletsamalt käitub võrreldes eelmise põlvkonna omaga, millel lukud
olemas olid.
Jäigalt lukus tagasild ikkagi halvendab oluliselt auto juhitavust kurvis, sest võrdselt vedavad tagarattad lükkavad autot otse. Eks see ongi ongi
üheks põhjuseks, miks elektrooniliste lukkude peale üle on mindud.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 17:54
|
|
|
vaata, kps-i autol on nii, et kui kohaltminnes rool risti keerata, siis mitte ei lohise välimine tagaratas, vaid keerleb kiiremini sisemine
seleta mulle nüüd, keda siin pidurdatakse?
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 01.12.06 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
vaata, kps-i autol on nii, et kui kohaltminnes rool risti keerata, siis mitte ei lohise välimine tagaratas, vaid keerleb kiiremini sisemine
seleta mulle nüüd, keda siin pidurdatakse? |
See ju näitabki, et tagadiffer lukus pole. Ja EDS (kui see olemas ja korras on) peaks siis maha pidurdama seda libisevat sisemist ratast.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
vaata, kps-i autol on nii, et kui kohaltminnes rool risti keerata, siis mitte ei lohise välimine tagaratas, vaid keerleb kiiremini sisemine
seleta mulle nüüd, keda siin pidurdatakse? |
See ju näitabki, et tagadiffer lukus pole. Ja EDS (kui see olemas ja korras on) peaks siis maha pidurdama seda libisevat sisemist ratast.
|
think!!!
kui differ lukus, just siis teeb nii,
kui differ lahti ja töötab, siis keerlevad rattad nii, et ei libiseks ega lohiseks,
see diffrite mõte ongi ju, et lahtise diffriga hoida rattaid keerlemas ühe kiirusega
sinu jutu järgi differ ei lukusta/ei ole lukustatav, siis miks hakkab lahtise diffri puhul sisemine ratas läbi pöörlema? ja samal ajal pidurdab seda
see salapärane EDS? või pidurdab välimist?
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 01.12.06 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
EDS on seotud AINULT esimeste ratastega!!!!!!!! Rohkem ma seda teemat ei kommenteeri. Lugege manuale, enne kui jutustama tulete |
Kust sa seda oled lugenud, minu auto manuaalis küll mingit vihjet pole, et EDS ainult esimesi peaks pidurdama? EDS peaks ikka töötama kõigil ratastel
ühtviisi, muidu poleks asjal erilist mõtet.
Kunagi hanges ukerdades ragistas EDS päris kõvasti ja lõpuks jäi vait. EDS lülitub nimelt pikema töötamise järel ajutiselt välja, et pidurikettad üle
ei kuumeneks.
Kui autost välja ronisin ja kettaid katsusin, olid kuumad nii esimesed kui tagumised. Nii et EDS ikkagi pidi tagumisi pidureid ka rakendama. Ise ma
hanges istudes pidurit ei vajutanud ja sõidust ka kettad kuumad polnud.
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
vaata, kps-i autol on nii, et kui kohaltminnes rool risti keerata, siis mitte ei lohise välimine tagaratas, vaid keerleb kiiremini sisemine
seleta mulle nüüd, keda siin pidurdatakse? |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
think!!!
kui differ lukus, just siis teeb nii,
kui differ lahti ja töötab, siis keerlevad rattad nii, et ei libiseks ega lohiseks,
see diffrite mõte ongi ju, et lahtise diffriga hoida rattaid keerlemas ühe kiirusega
|
Ei noh, difri põhimõte on arusaadav, aga lukus difriga peaks ju mõlemad rattad võrdse kiirusega ringi käima. Kuidas saab sisemine siis kiiremini käia?

Või mõtled seda, et sisemine joonistab mingit jälge maha, kuna seda veetakse jõuga sama kiiresti ringi nagu välimist, aga sisemise ratta läbitav
trajektoor on lühem?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 01.12.06 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
sisemise ratta läbitav trajektoor on lühem?
vat just selle pärast lukus difriga sisemine ratas kraabibki, sest mõlemad rattad käivad sama kiirusega ringi. |
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 18:39
|
|
|
v200: Rool risti kohalt minnes oli jutt
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 01.12.06 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Aga see mehaaniliste differentsiaalilukkude kadumine pole vaid Audi eripära, paljud nelikveoliste tootjad on seda teed läinud. Isegi uuel Jeep Grand
Cherokeel pole enam mehaanilisi differentsiaalilukke ja ei ütleks, et see libedal viletsamalt käitub võrreldes eelmise põlvkonna omaga, millel lukud
olemas olid.
Jäigalt lukus tagasild ikkagi halvendab oluliselt auto juhitavust kurvis, sest võrdselt vedavad tagarattad lükkavad autot otse. Eks see ongi ongi
üheks põhjuseks, miks elektrooniliste lukkude peale üle on mindud. |
Nõnda, katsume nüüd siis oma pedagoogi võimeid natuke testida... 
Reaalne mehhaaniline difrilukk, olgu ta siis manuaalselt lülitatav(80, 90, A100) või siis automaatselt lülitatav(A6 C4)
Kui autoga, millel on difrilukuga tagasild ära lukustatud, kohapealt startida ning samal ajal rooli risti hoida, ehk siis üritada autot ringi pöörata,
siis ringi sisemine ratas läbib ju kõigile arusaadavalt väiksema teepikkuse kui välimine ratas. Ning kuna difrilukk hoiab mõlemaid rattaid ühe
kiirusega pöörlemas, siis seetõttu hakkabki sisemine ratas kraapima, kuna ta peab ju samade pöörete puhul nagu välimine ratas läbima lühema
teekonna.
Täpselt nii toimib ka kps'i auto. Kohalt minnes on lukk automaatselt sees ja teatud kiiruse pealt lülitatakse see välja.
Ise proovitud, nii see on ja edasikaebamisele ei kuulu. Või kui siis ainult Audi tehasele, sest olgem ausad, minu arvates nõme süsteem, eriti näiteks
suvel kuiva asfaldiga parklas manööverdama hakates kui pead tundma kuidas ratas all krabistab.
EDS+ABS+elektrooniline luku imiteerimine
Kuna siin juhul enam reaalset lukustamist ei toimi, siis toimub järgmine olukord.
Kui mõni ratastest hakkab teistest oluliselt kiiremini keerlema, ehk siis on kadunud pidamine, siis selle kohta edastatakse tõesti ABS andurite kaudu
info EDSni mille abil hakatakse just seda kiiremini pöörlevat ratast pidurdama(ka see kps'i autol olemas ja toimib ja jällegi, vabanda kps, aga nõme
süsteem , kuna kontras kurvi minnes tuleb enne tunduvalt rohkem matemaatikat
teha kui ilma EDS'ta autoga).
Selle pidurdamise käigus kantakse läbi torseni ka jõudu rohkem üle teistele ratastele. Niipea kui on ühtlane vedu jälle saavutatud lõpetatakse ka
pidurdamine.
Selline rataste eraldi pidurdamine annab tõesti sarnast(mitte sama) efekti nagu difrilukk. Samas, näide reaalsest elust, miks selline süsteem
võrreldes reaalse difrilukuga mõtetu on.
Talv, jääga kaetud autopesula esine ja sinna sissesõit.
Uuemat sorti BMW koos kõigi veojõu kontrollidega. Sõideti vaikselt vastu sissesõidu ranti, jäädi seisma ja üritati siis sõita sinna sisse. Ainuke
tulemus oli see, et korraks rattad nõksatasid ja salongis kõik veojõukontrolli hoiatustulukesed särasid, auto aga seisis paigal. Nimelt oli nii libe,
et selle piduritega reguleerimisega jõuti sinnamaale, et ei lastud ühelgi rattal ringi käia.
Lülitati siis kontroll välja ja anti gaasi ning auto oli pesulas sees.
Võtame nüüd sama situatsiooni reaalse difrilukuga. Istud autosse, vajutad kasvõi gaasi põhja ja sõidad pesulasse. Mingit piduramist toimuma ei hakka,
sest difris on lukk sisse lülitatud ning mõlemad rattad veavad tuimalt.
Ning selle kohapealt, et elektroonilised lukud samahead on kui mehhaanilised. No, mine räägi seda juttu ükskõik millises tõsiusklikus 4x4 foorumis. Ma
arvan, et kui hästi läheb, siis sind naerdakse välja, kui hästi ei lähe, siis......no vähemalt www.4x4.ee/forum lehel on selliste väidete jaoks
omaette alamsektsioon olemas. Nime siin mainima ei hakka, aga kellel huvi, läheb vaatab ja garanteerin, et leiab esimese 15 sekundiga üles sektsiooni,
mida silmas pean.
Kui sellekohapealt veel küsimusi on, siis kõige lihtsam, Tartu rahval mind üles otsida ja teeme asja praktiliselt läbi. Jäävad asjatud vaidlused ära.
...
|
|
|
|
jass
huviline
Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn-Tartu-Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 1,8TQ & A6 2,8 & BMW 525
|
postitati 01.12.06 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lorrap
Reaalne mehhaaniline difrilukk, olgu ta siis manuaalselt lülitatav(80, 90, A100) või siis automaatselt lülitatav(A6 C4)
Täpselt nii toimib ka kps'i auto. Kohalt minnes on lukk automaatselt sees ja teatud kiiruse pealt lülitatakse see välja.
EDS+ABS+elektrooniline luku imiteerimine
Kuna siin juhul enam reaalset lukustamist ei toimi, siis toimub järgmine olukord.
(ka see kps'i autol olemas ja toimib ja jällegi,
|
Oot, siin on mingi segadus. Kumb siis kps-i autol olemas on, kas reaalne lukk või EDS? Need on teineteist välistavad süsteemid.
Kui kps-l on C4 A6, siis on sellel EDS, mitte tavaline lukk. EDS tuli juba 1994 aastal Audi 100-l kastusele.
Tsitaat: | Algselt postitas: lorrap
Talv, jääga kaetud autopesula esine ja sinna sissesõit.
Uuemat sorti BMW koos kõigi veojõu kontrollidega. Sõideti vaikselt vastu sissesõidu ranti, jäädi seisma ja üritati siis sõita sinna sisse. Ainuke
tulemus oli see, et korraks rattad nõksatasid ja salongis kõik veojõukontrolli hoiatustulukesed särasid, auto aga seisis paigal. Nimelt oli nii libe,
et selle piduritega reguleerimisega jõuti sinnamaale, et ei lastud ühelgi rattal ringi käia.
|
EDS-ga varustatud Audi Quattroga seda ei juhtu, et kõik rattad seisma jäävad libedaga. Proovitud. See on selliste libanelikveoliste probleem.
Tsitaat: | Algselt postitas: lorrap
Ning selle kohapealt, et elektroonilised lukud samahead on kui mehhaanilised. No, mine räägi seda juttu ükskõik millises tõsiusklikus 4x4 foorumis. Ma
arvan, et kui hästi läheb, siis sind naerdakse välja, kui hästi ei lähe, siis...... |
No mina ei paneks Audi Quattrot offroad masinatega ühte patta. Offroadi sõitmisel on loomulikult käsitsi lukustatavad difrid hädavajalikud ja
loomulikult oleks EDS sellistel masinatel naeruväärne.
Aga Audi on heal teel ja suurtel kiirustel liikumiseks loodud auto ja seal on EDS omal kohal. Kõik uued Audid (isegi Q7) on EDS-ga.
Meeldib see mõnele või mitte, aga see on Audi inseneride ja paljude teiste autotootjate valitud tee ja pretensioonid selle kohta võib tõesti tehasesse
saata. Ju siis leiti, et sõiduautodele on selline süsteem parem ja ohutum. 
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 20:06
|
|
|
to jass:
mis krdi pärast välistavad?
ja jutt pole offroadiga ühte patta panekust, vaid sellest, kas on diffrilukk või mitte
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 01.12.06 20:06
|
|
|
noh audi quattro kasutajat pole vist päris õiglane 4x4 juurde saata mis ? ? ? sõiduauto ikkagi ju... lihtsalt veidi parema läbivusega... ja noh neid kahte juhust aasta jooksul mis on nii ekstreemid et elektroonial saab proge
otsa... who cares... lase 30 cm tagasi ja anna siis gaasi ja vups oled pesulas!!!
PS! varem sõitsid mehed 1,1 - 1,6 liitriste 1 tagaratta veoliste nõukogude autodega KULUNUD SUVEKUMMIDEGA aasta läbi ja ei aidanud neid üksi lukk ega
elektrooniline abimees... come on - rooli ja istme vahel on autos koht kus peab asuma kõige pädevam sõlm. turul aga on selliseid terasest sõlmi vähe
ja selleks on abimehi sõiduaotodele leiutatud... sageli KIIRUSTADES, sest MÜÜK SUNNIB TAKKA !!!
bla... bla... bla...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|