Lehekülgi: 1 2 |
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 06.10.06 17:09
|
|
|
Esituled nagu kroonised küünlad ees.Mida teha?
Tegemist siis 95a A6-ga.Pimedas sõites ei näe mitte midagi,kuna tuled lihtsalt ei valgusta.Vahel jääb mulje,et nad üldse ees ei põle aga midagi ikka
hõõguvad Minu kaugtuled annavad välja heal juhul teise mehe lähituled.Olen
aru saanud,et nendel masinatel ongi ebaõnnestunud tuled aga et need nii lahjad on polex uskunudki.
Sai uued osramid ostetud,et pidid mingi 50% kõvemini näitama aga ei mingit efekti ei saanud,sõida nagu "kott peas".Kui juba vähemalt 50km pimedas
sõita hakkavad silmad valutama sellest suurest pingutusest.See ei ole ju NORMAALNE.Tuledel see hõbedane asi korras,maha pole koorunud.Udukaid autol ka
pole aga kas neid saab sinna esi tule sisse panna või peab lüliti ja pistikud eraldi vedama.Kuna xenon tulesi hetkel ka osta ei jõua siis mida annaks
ära teha,et nii kaasliiklejatele ja endale ohtlik poleks sellise sõiduga.
Poole kõrvaga olen kuulnud ka "vaese mehe xenon lampidest" u. 350kr.tk. aga rohkem ei tea nendest,oskab keegi täpsemalt rääkida?
Ette tänades!
|
|
|
Kirsa
klubiliige
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 06.10.06 17:16
|
|
|
95a A6-l on lähituled luubid ja kauged normaalse reflektoriga.
See tähendab et lähituled ongi natuke õnnetud aga kaugtuled ei tohiks olla.
Kõigepealt mõõda testriga pinge ära, mis tuledeni jõuab.
Otse pirni sabalt mootori töötamise ajal.
Mida lähemal 14v-le seda parem, aga alates 12.5v-st peaks üsna valge olema.
Teine variant ongi osta paremad pirnid, aga vaata ega klaasid väga tuhmid või kriibitud ei ole?
Osrami +50% pirnid ehk osram silverstarid ei olegi IMHO midagi väga erilist. Kõik "kallimad" philipsid on paremad: visionplus, gt150 ja bluevision,
samuti osrami coolblue(olen need pirnid sarnaste autode peal läbi proovinud), aga peaksid normaalsete tulede korral siiski täiesti normaalselt
valgustama.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.06 18:04
|
|
|
Alusta voltide mõõtmisest. Ma küll oma kaugtulede üle ei kurda( lähituli on xenon see küll eriline õnnistus pole- luubid ka mustad muidugi).
Teisel autol panin +50% ette ei saanud midagi aru, üks kooles ära ostsin 25EEK noname asemele näitab täpselt sama hästi kui teise poole +50%
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.06 18:39
|
|
|
väga palju annab tuleklaaside vahetus ja kui klaasid juba maas on, siis puhasta jah luubid ka ära.
Ise tundsin eelmisel talvel ka kohati tunnet, justkui lähitulede asemel sõidaks kabariitidega, kuid nüüd uued tuleklaasi, luubid puhtaks tehtud ja
esiklaas (tuuleklaas) ka tutikas ees, ei oskaks nagu enam midagi ette heita... lähituli hea ja kaugtuli väga hea.
|
|
|
ulith
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4
|
postitati 06.10.06 18:52
|
|
|
mina näiteks ostaksin endale lisatuled ette(nt. Hella Rallye 1000 FF)
ja kas su tuled on üldse õigele kõrgusele reguleeritud?
mina käisin ülevaatusel ära ja sealt keerati nii alla, et täistuledega nägin ette mac 50m. keerasin üles tagasi ja tuled nüüd 5+
|
|
|
aifu
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan
|
postitati 06.10.06 18:54
|
|
|
omasin hiljuti veel A6 1995 pool-ja kaugtuled on väga head.Ma ei usu,et see margi viga on.Probleem ikka konkreetselt Sinu tuledes-aga aidata ei oska
|
|
|
cescor
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI
|
postitati 06.10.06 20:14
|
|
|
mul sama jama.
Sõida nagu parktuledega.
Tundub et klaasid ka tuhmunud.
(a 100 c4 94 - luuptuled)
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 06.10.06 20:24
|
|
|
Pole nad nii sitad midagi. Mõõda voolud ära, tee tuled puhtaks korda ja kui see ka ei aita osta uued tuled ette. Seda hala on siin foorumis küll ja
küll olnud. Vaadake vähe ringi ja mingi lahenduse ikka leiate.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 06.10.06 21:11
|
|
|
Enamus tulesid on vanad, reflektorid tuhmid, luubid tahmased ja klaas liivapritsi all käinud. Ostke omale tutikad tuled, lükake esialgu sinna uued
pirnid sisse koos releedega ja nautige. Kui rohkem tahate, ostke xenonid. Ja ma tean mida räägin. Oma essil olid ka kaugtuled nagu seasilmad. Peale
xenonite paigaldust on maa ja ilm valge. Järgmise sammuna tahaks üldse tuled välja vahetada uute vastu.
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 06.10.06 21:14
|
|
|
Palju uued S-i tuled maksavad ka?
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 06.10.06 23:29
|
|
|
Kehvad tuled on Audide/VW tüüpviga, kuna kasutatakse väga odavaid osi elektrisüsteemis. Nt paljudel vanadel japsidel on sisuliselt igavesed kullatud
kontaktid. Aitab see, kui hakkad ükshaaval kõiki neid asju lahtikiskuma ja kontakte puhastama. Ropp töö, aga lõpuks saab sama valgeks, nagu need uuena
olid. Enda punasel Quattrol on vahetatud kogu elektrisüsteem, sealt ka uued ühendused-kontaktid ja ka tuled väga head (haruldaselt head tuled Audi
kohta just sel põhjusel, et ühelgi vanal autol pole keegi tervet el.süsteemi viitsind ära vahetada). Palju lihtsam lahendus, mida paljud teevad (ka
ise eelmistel Audidel nii teinud), et vedanud aukult otse jämedad juhtmed tuledele, releed vahele ja praegused juhtmed/lülitid juhtima neid releesid.
Selle töö eelarve väga väike ja tulemus hea (kasulik oleks panna siiski kaitsmed vahele, sest releedeni on vool pidevalt peal ja avarii korral võib
isolatsioon kannatada saada ning midagi kallist maha põletada).
Kui tuleklaasid on lihtsalt kriimulised, soovitan kasutada klaasivaha. Kui esiklaasil on sellise asja kasutamine küsitava väärtusega, siis piisavalt
peenete kriimudega tuled teeb see nagu uueks kohe, tasandades need kriimud ja kaotades hajutamise. Boonusena ka libe klaasi pind, sitikad ei jää enam
sinna nii kõvasti kinni
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.10.06 04:44
|
|
|
Natuke pusimist teeb imet nende tuledega.Uued head pirnid,tuled legoks,luubid särama nii väljast kui ka seestpoolt,pinge vähemalt 13V(vajadusel
releed),ülevaatuse regull on porno selle mudeli puhul(keeratkse nii alla , et sõida või vastu seina),seega mõistusega üle teha.
Ise olen kahel autol seda teinud ja tulemus on OK.See
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=21709 teema peaks
abiks olema,põhimõtteliselt sama töö ka A6 juures.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
PRAKTIK
huviline
Registreerunud 04.09.05
Asukoht: Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 1,9TDI 96kw 2004
|
postitati 07.10.06 04:55
|
|
|
minu AUDI 90 nagu 7 kroonine küünal, juba kaugelt vilgutavad autojuhid (bimesdab) !!! Vihmase ilmaga neeldub palju ja siis on tõesti paha sõita, sügis
vict... Releed, kui, neid pole veel, pane kindlasti, ma olen ka A6 sõber, kuid valgusega probleeme pole kelleltki kuulnud
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 07.10.06 07:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ulith
mina näiteks ostaksin endale lisatuled ette(nt. Hella Rallye 1000 FF) |
Lähituledele ei anna see ju midagi juurde, pigem muudab kontrasti lähi- ja kaugtulede vahel veel jubedamaks. Lisalähitulesid kasutada ei tohi, seega
peab olemasolevad kasutuskõlblikeks saama.
***
Eelmise laupäeva õhtul sai sõbra A6 (C4) roolis Pärnus käidud ja sealt öösel kella 5 paiku tagasi tulema hakatud (läbu & kaine autojuht, noh). Ei
olnud need tuled juba kuiva teega sinna sõites väga kiita, aga tagasi tulles sadas veel vihma ka. Kui teine auto vastu juhtus tulema ja kaugtuled maha
tuli võtta, oli küll selline tunne, et lükka või uks vahepeal lahti ja katsu jalaga, kas ikka on veel asfalt rataste all. Sõit käis puhtalt otse
vastusõitja tuledesse ja siis väikese nõksuga sealt mööda. Kusjuures, autopede, nagu sõber on, on tal tuled seest-väljast puhtad ja pirnid on ka
mingid kallimad. Mina näen A6 luupide korral ainukese lahendusena aftermarket xenonide paigaldust.
Enda V6 B4 tuled on A6 tulede kõrval ikka väga head.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.06 07:46
|
|
|
Pane päris Xenonid külge ja probleem on lahendatud...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 07.10.06 07:46
|
|
|
irvv
to viimane postitus,
audi b4 v6 tuled ongi ühed parimad
aga arvestage pointi millest räägite, nendel millel läätsed, on tuli väga tundlik igasugu mustuse jne suhtes
endal oli cali ja sellel oli puhta porno sõita kui tuled kulunud klaasidega, panin autoga pauku ja vahetasin ära ja pärast oli nagu uus auto,
ja pinge kohta seda, et kui lamp süttib kuskil 9v juures siis võid teha sellise arvestuse, et maks mis välja kannatavad on kuskil 14,5 ja kui nüüd
arvestada, et sul tulede taga pinge ainult 12,5 näiteks on siis sry aga ka väga kallist pirnist tuleb ainult kuskil 65% välja ja teine asi veel, et
jääda lootma, et sigakallid pirnid mingit ulme tuleust annavad on täiesti narr,
sai proovitud isa S40 peal erinevaid kirveid ja natuke paremaks läks blue visionitega aga mitte nii, et seda võiks eriti vihmaga ja öösel täheldada.
Olgu mainitud, et s40-l on eriti pornod tuled, tee peale tekivad mingid tühjad laigud jms jama. ja no aftermarket xenonid.... poolteist tundi
paigaldust ja pilt on ees ja mure murtud, kui müüd autu maha võtad xenonid jälle kaasa, kui vaja vahetad pirnid ja lähevad jälle kasutusse.
sellise (turvalisuse) pealt tegelt ei tasu kokku hoida, ja oma närvid ka...
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 07.10.06 08:31
|
|
|
Täx asjalike vastuste eest
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.06 17:45
|
|
|
Offtopic aga
Kas ma olen paranoiline kui arvan et halogeen tuled on uutel autodel millele xenot lisana pakutakse võimalikult viletsad tehtud?
Samas nagu siin samaski kirjutatakse et B4l millel xenot lisanagi saada polnud olid vga head tuled.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on foorumis
Auto: erinevad
|
postitati 07.10.06 20:33
|
|
|
B4-jal oli sama probleem, puhastasin tulede reflektorid ära (DIY all isegi õpetus olemas, kui kellegil peaks vaja minema), ostsin uued klaasid
tuledele ja panin Philips Bluevision pirnid sisse ja kohe teine asi, tuled palju paremad
|
|
|
AlexTLN
huviline
Registreerunud 13.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro
|
postitati 10.10.06 09:59
|
|
|
Oskab keegi öelsa on see BlueVision (500 eer /paar vist) palju parem kui Osram Cool Blue? Äkki on keegi võrrelnud.. =)
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.10.06 11:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AlexTLN
Oskab keegi öelsa on see BlueVision (500 eer /paar vist) palju parem kui Osram Cool Blue? Äkki on keegi võrrelnud.. =) |
Mõlemaid kasutanud, olulist vahet pole. Osramid vist tundusid veidi sinisemad, kuid see võis tulla sellest, et neid kasutasin H1-na, Philipseid H4-na.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 10.10.06 15:18
|
|
|
vahetasin vanad klaasid uute vastu, tegin luubid-reflektorid puhtaks, panin uued pirnid sisse ja täitsa kena on nüüd pooltuledega sõita.
|
|
|
|
Kirsa
klubiliige
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 10.10.06 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AlexTLN
Oskab keegi öelsa on see BlueVision (500 eer /paar vist) palju parem kui Osram Cool Blue? Äkki on keegi võrrelnud.. =) |
Panin just oma 200-le silverstar h4 asemele bluevisionid.
Tuled on päris palju valgemad ning valgus on hoopis teist värvi.
Kaugtuledes on mul cool blue-d H3-d - nendega olen rahul.
Ütleks et mõlemad on sama sinised/valged, bluevision ehk külmem ning ehk natuke parem.
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 18.01.07 21:30
|
|
|
Tekkis selline küsimus, et kui kaua luubid vastu peaksid pidama?
Kui luubid tuhmid on kas siis üldse puhastamine aitab, või ainult uued tuled?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.01.07 07:47
|
|
|
Luupe saab väga edukalt puhastades uueks teha , kui neid keegi just "liivapaberiga" enne puhastand pole.Probleem on pigem reflektorites ja tuleklaasides,mis saavad aja jooksul kannatada.Reflektoreid aga vist eraldi ei
müüdud.Nii et kui reflektorid on korras, saad odavalt oma tuled korda.Osta uued klaasid ja OK.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |