Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C5 2.8Q tiptronic või manual? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 6479)
Audi499
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c7

postitati 27.09.06 09:24 Tsiteeri
A6 C5 2.8Q tiptronic või manual?



Plaanis 2.8Q osta ja ei ole veel ära otsustanud mis kastiga valida.
Sooviks kommentaare ja arvamusi inimestelt kes asjast rohkem teavad.
Tahaks just teada kuidas tiptronicuga kiirendada on kuna tahaks ikka vahest fooritaga veel vajutada kah:)
Palju kaotab automaat manuaalile kiirendusel, kuidas automaat talvel on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aifu
huviline



Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan

postitati 27.09.06 09:47 Tsiteeri


Eks see rohkem harjumuse asi,omal kogu aeg manuaal ja rahul.Teine asi on ka auto ise,mis lisad peal,sest 100 prossu,et kõik sobiks on raske(värv,liistud ja muud vidinad,mida tahaks auto juures omada).Pead ise leidma kompromissi.Edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi499
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c7

postitati 27.09.06 09:57 Tsiteeri


no saksast otsides on mõlemat valikud sobivate lisadega saada, aga kuna endal ka koguaeg manual olnud siis ei julge nagu automaadi peale välja minna. Kui keegi tõestaks et jube hea on siis olex julgem riskima:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.09.06 12:03 Tsiteeri


Oleneb, kus sõidad. Linnas sõites eelistaks mina igapäevaauto puhul automaati, maanteel manuaali.

Foori tagant minnes on automaat tegelikult kiirem, sest tal on käik juba sees. Tõstad jala ühelt pedaalilt teisele ja juba kaod, sel ajal kui manuaalijuhid käiku sisse hakkavad lükkama (kehtib tavalisel linnasõidul, mitte sihilikult kellegagi joonestades). Tahtlikult samaväärse manuaaliga joonele pannes jääb automaat muidugi maha. Minu kogemused on 4-käigulise automaadiga C4-ga. Aasta tagasi Haapsalus AC dragil kiirendades oleks ise tahtnud juba käigu üles vahetada, aga automaat lasi pöörded liiga kaugele üle momendiharja.

Nii palju kui mina tiptronicu omanikke tean, on nad manuaalikulissi kasutanud ainult esimene nädal-paar, edaspidi on kang kuidagi iseenesest D peale jäänud.

Ise olen 1½ talve automaatquattroga mööda saatnud ja ei leidnud küll midagi, mille üle viriseda. Isegi jäärajal sai mõnuga driftitud. Ja offroaditud :P Ükskõik millise pooleveolise manuaalkastiga autoga jääd ikka libedaga liikuma hakates kaugele maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 27.09.06 13:34 Tsiteeri


Mina otsiks võimaluse seda kombinatsiooni kuskil järgi proovida. Sõbrad, tuttavad, klubikaaslased, automüüjad - keegi ikka omab sellise kombinatsiooniga Audit ning äkki ka laseb proovida, talve osa on jah natukene raskem hetkel realiseerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 27.09.06 14:32 Tsiteeri


Linnas on automaat tõesti parem valik. Sõidan igapäevaselt nii manuaali kui automaadiga ja automaadiga on ikka oluliselt mugavam, naljalt ei tahagi manuaaliga linnas sõita. Võib käigukangi ja siduriga ennast vigaseks vehkida. ;) Eriti Tartu linnas, kus liiklus ei suju, foorid on kohati iga mõnekümne meetri tagant ja foorides on muidugi punaste laine.

Maanteel pole minu arust erilist vahet, kas automaat või manuaal.

Talvel on manuaalil väike eelis, aga Quattro puhul ei jää automaadiga ka üldse hätta. Kui just niimoodi aia äärde ei pargi, nagu Black oma piltide peal teinud on. :cool:

Nii et minu kindel valik oleks automaat. Automaadil pole mingit erilist puudust võrreldes manuaaliga, samas sõidumugavust on märksa rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Audi499
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c7

postitati 27.09.06 15:33 Tsiteeri


Aga kuidas on nende vahe hoolduse kohapealt, töökindlus jne.
Kuidas see tiptronicu manual vahetamine üldse käib :o on ta siis samaväärne manuaalkastiga...võimalik sihilikul kiirendamisel kasutada ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 27.09.06 17:13 Tsiteeri


mina ei saa üldse aru miks kepikaste enam tehakse, seda ka ei saa aru kuidas nendega sõidetakse, pedaale rohekem kui jalgu! :D

Draiviga või tiptronicuga sõidu vahe on aint selles, et + ja -'ga saad ise valida käiguvahetuse hetke, mootorit kotti lasta ei saa, ise vahetab vahetult enne redlaini ära ja välja ka ei sure, vahetab ise alla...

kast on hooldevaba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi499
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c7

postitati 28.09.06 04:59 Tsiteeri


nagu ma aru saan on enamused ikka tiptronicu poolt:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 28.09.06 05:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
mina ei saa üldse aru miks kepikaste enam tehakse, seda ka ei saa aru kuidas nendega sõidetakse, pedaale rohekem kui jalgu! :D

Draiviga või tiptronicuga sõidu vahe on aint selles, et + ja -'ga saad ise valida käiguvahetuse hetke, mootorit kotti lasta ei saa, ise vahetab vahetult enne redlaini ära ja välja ka ei sure, vahetab ise alla...

kast on hooldevaba.


Pole need nii hooldevabad midagi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30380&page=2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.06 09:32 Tsiteeri


Aga mida üldse säärasest 2.8QA (nt see eksemplar) arvata?
Kas tollel on samuti see nö probleemne esisild nagu A4-jal? Millised on keskmised varuosade hinnad ja mis säherdune ka küttekulust umbes arvab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 28.09.06 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Pole need nii hooldevabad midagi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30380&page=2

olen lugend seda(loe 3ndat postitust), ametlikult on see kast hooldevaba, kui auto vanem kui 7a( esimesed juba ongi) siis võiks ju isegi vahetada. minu kogemus ühtib juks11 omadega, kui töötab, ära torgi(tiptronicu puhul).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 04.10.06 12:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raivo
Aga mida üldse säärasest 2.8QA (nt see eksemplar) arvata?
Kas tollel on samuti see nö probleemne esisild nagu A4-jal? Millised on keskmised varuosade hinnad ja mis säherdune ka küttekulust umbes arvab?

Tugevdatud esisild peab korralikult vastu ja hinnad suht ok juba kuigi vahetatavaid detaile on endiselt palju ei tohiks auto ost selle taha jääda. 2,8 moto puhul kontrolli õlilekkeid, mida on raske pidama saada nii Audidel kui ka sama mootoriga VW-nitel. Teeninduse nime paluti mitte nimetada kuid nende hoiatus oli, et nemad ei võta enam ühtegi 2,8 mootorit õlilekke peatamise probleemiga ette. Viga pidi regulaarselt avalduma kuskil 150 000 läbimise järel.
Samas on oma näitajatel 2,8 parem mootor kui 2,4 millega muidu vähem probleeme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 04.10.06 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Samas on oma näitajatel 2,8 parem mootor kui 2,4 millega muidu vähem probleeme.


Millele konkreetsemalt tugined oma väites, et nagu 2,4 sega vähem probleeme?

Teemasse ka- ise olen muidu vana manuaalipede, aga tiptronic on mõnus. Käsitsivahetamist ei kasuta, kuid talv on ees ja eks varsti räägib juba targemat juttu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 04.10.06 18:16 Tsiteeri


Pean tunnistama et ka mina olin kahevahel kui sai järgmist autot ostes. Nüüd pean tunnistama, et manuaaliga ei viitsi enam sipelda. Käed vabad saad teha mõndagi roolis kui muidu tuli "kolmas käsi" ka appi võtta. Automaadi puhul oleks soovitav piisavalt võimas mootor, just möödasõituteks. Q puhul muidugi on talvine liikumine midagi erilist, seda ei saa kirjeldada vaid peab kogema. Ma ei näe manuaalkastil tõesti enam mõtet, vähemalt linnaliikluses ja järgmine auto on kindlasti ilma kepita. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 04.10.06 19:55 Tsiteeri


Olin sunnitud ühel päeval sõitma hommikust õhtuni automaadiga. Õhtuks oli süda paha. Aga võib-olla oli asi selles, et see polnud Audi :D

Minu point: proovi järgi, siis saad teada kas meeldib või mitte ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]