Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 27.09.06 09:24
|
|
|
A6 C5 2.8Q tiptronic või manual?
Plaanis 2.8Q osta ja ei ole veel ära otsustanud mis kastiga valida.
Sooviks kommentaare ja arvamusi inimestelt kes asjast rohkem teavad.
Tahaks just teada kuidas tiptronicuga kiirendada on kuna tahaks ikka vahest fooritaga veel vajutada kah
Palju kaotab automaat manuaalile kiirendusel, kuidas automaat talvel on ?
|
|
|
aifu
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan
|
postitati 27.09.06 09:47
|
|
|
Eks see rohkem harjumuse asi,omal kogu aeg manuaal ja rahul.Teine asi on ka auto ise,mis lisad peal,sest 100 prossu,et kõik sobiks on
raske(värv,liistud ja muud vidinad,mida tahaks auto juures omada).Pead ise leidma kompromissi.Edu
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 27.09.06 09:57
|
|
|
no saksast otsides on mõlemat valikud sobivate lisadega saada, aga kuna endal ka koguaeg manual olnud siis ei julge nagu automaadi peale välja minna.
Kui keegi tõestaks et jube hea on siis olex julgem riskima
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.09.06 12:03
|
|
|
Oleneb, kus sõidad. Linnas sõites eelistaks mina igapäevaauto puhul automaati, maanteel manuaali.
Foori tagant minnes on automaat tegelikult kiirem, sest tal on käik juba sees. Tõstad jala ühelt pedaalilt teisele ja juba kaod, sel ajal kui
manuaalijuhid käiku sisse hakkavad lükkama (kehtib tavalisel linnasõidul, mitte sihilikult kellegagi joonestades). Tahtlikult samaväärse manuaaliga
joonele pannes jääb automaat muidugi maha. Minu kogemused on 4-käigulise automaadiga C4-ga. Aasta tagasi Haapsalus AC dragil kiirendades oleks ise
tahtnud juba käigu üles vahetada, aga automaat lasi pöörded liiga kaugele üle momendiharja.
Nii palju kui mina tiptronicu omanikke tean, on nad manuaalikulissi kasutanud ainult esimene nädal-paar, edaspidi on kang kuidagi iseenesest D peale
jäänud.
Ise olen 1½ talve automaatquattroga mööda saatnud ja ei leidnud küll midagi, mille üle viriseda. Isegi jäärajal sai mõnuga driftitud. Ja offroaditud Ükskõik millise pooleveolise manuaalkastiga autoga jääd ikka libedaga liikuma hakates kaugele maha.
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 27.09.06 13:34
|
|
|
Mina otsiks võimaluse seda kombinatsiooni kuskil järgi proovida. Sõbrad, tuttavad, klubikaaslased, automüüjad - keegi ikka omab sellise
kombinatsiooniga Audit ning äkki ka laseb proovida, talve osa on jah natukene raskem hetkel realiseerida.
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 27.09.06 14:32
|
|
|
Linnas on automaat tõesti parem valik. Sõidan igapäevaselt nii manuaali kui automaadiga ja automaadiga on ikka oluliselt mugavam, naljalt ei tahagi
manuaaliga linnas sõita. Võib käigukangi ja siduriga ennast vigaseks vehkida. Eriti Tartu linnas, kus liiklus ei suju, foorid on kohati iga mõnekümne meetri tagant ja foorides on muidugi punaste laine.
Maanteel pole minu arust erilist vahet, kas automaat või manuaal.
Talvel on manuaalil väike eelis, aga Quattro puhul ei jää automaadiga ka üldse hätta. Kui just niimoodi aia äärde ei pargi, nagu Black oma piltide
peal teinud on.
Nii et minu kindel valik oleks automaat. Automaadil pole mingit erilist puudust võrreldes manuaaliga, samas sõidumugavust on märksa rohkem.
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 27.09.06 15:33
|
|
|
Aga kuidas on nende vahe hoolduse kohapealt, töökindlus jne.
Kuidas see tiptronicu manual vahetamine üldse käib on ta siis samaväärne
manuaalkastiga...võimalik sihilikul kiirendamisel kasutada ??
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 27.09.06 17:13
|
|
|
mina ei saa üldse aru miks kepikaste enam tehakse, seda ka ei saa aru kuidas nendega sõidetakse, pedaale rohekem kui jalgu!
Draiviga või tiptronicuga sõidu vahe on aint selles, et + ja -'ga saad ise valida käiguvahetuse hetke, mootorit kotti lasta ei saa, ise vahetab
vahetult enne redlaini ära ja välja ka ei sure, vahetab ise alla...
kast on hooldevaba.
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 28.09.06 04:59
|
|
|
nagu ma aru saan on enamused ikka tiptronicu poolt
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 28.09.06 05:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
mina ei saa üldse aru miks kepikaste enam tehakse, seda ka ei saa aru kuidas nendega sõidetakse, pedaale rohekem kui jalgu!
Draiviga või tiptronicuga sõidu vahe on aint selles, et + ja -'ga saad ise valida käiguvahetuse hetke, mootorit kotti lasta ei saa, ise vahetab
vahetult enne redlaini ära ja välja ka ei sure, vahetab ise alla...
kast on hooldevaba. |
Pole need nii hooldevabad midagi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30380&page=2
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.06 09:32
|
|
|
Aga mida üldse säärasest 2.8QA (nt see eksemplar) arvata?
Kas tollel on samuti see nö probleemne esisild nagu A4-jal? Millised on keskmised varuosade hinnad ja mis säherdune ka küttekulust umbes arvab?
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 28.09.06 17:10
|
|
|
olen lugend seda(loe 3ndat postitust), ametlikult on see kast hooldevaba, kui auto vanem kui 7a( esimesed juba ongi) siis võiks ju isegi vahetada.
minu kogemus ühtib juks11 omadega, kui töötab, ära torgi(tiptronicu puhul).
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 04.10.06 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivo
Aga mida üldse säärasest 2.8QA (nt see eksemplar) arvata?
Kas tollel on samuti see nö probleemne esisild nagu A4-jal? Millised on keskmised varuosade hinnad ja mis säherdune ka küttekulust umbes arvab?
|
Tugevdatud esisild peab korralikult vastu ja hinnad suht ok juba kuigi vahetatavaid detaile on endiselt palju ei tohiks auto ost selle taha jääda. 2,8
moto puhul kontrolli õlilekkeid, mida on raske pidama saada nii Audidel kui ka sama mootoriga VW-nitel. Teeninduse nime paluti mitte nimetada kuid
nende hoiatus oli, et nemad ei võta enam ühtegi 2,8 mootorit õlilekke peatamise probleemiga ette. Viga pidi regulaarselt avalduma kuskil 150 000
läbimise järel.
Samas on oma näitajatel 2,8 parem mootor kui 2,4 millega muidu vähem probleeme.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 04.10.06 14:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Samas on oma näitajatel 2,8 parem mootor kui 2,4 millega muidu vähem probleeme. |
Millele konkreetsemalt tugined oma väites, et nagu 2,4 sega vähem probleeme?
Teemasse ka- ise olen muidu vana manuaalipede, aga tiptronic on mõnus. Käsitsivahetamist ei kasuta, kuid talv on ees ja eks varsti räägib juba
targemat juttu!
|
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 04.10.06 18:16
|
|
|
Pean tunnistama et ka mina olin kahevahel kui sai järgmist autot ostes. Nüüd pean tunnistama, et manuaaliga ei viitsi enam sipelda. Käed vabad saad
teha mõndagi roolis kui muidu tuli "kolmas käsi" ka appi võtta. Automaadi puhul oleks soovitav piisavalt võimas mootor, just möödasõituteks. Q puhul
muidugi on talvine liikumine midagi erilist, seda ei saa kirjeldada vaid peab kogema. Ma ei näe manuaalkastil tõesti enam mõtet, vähemalt
linnaliikluses ja järgmine auto on kindlasti ilma kepita.
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 04.10.06 19:55
|
|
|
Olin sunnitud ühel päeval sõitma hommikust õhtuni automaadiga. Õhtuks oli süda paha. Aga võib-olla oli asi selles, et see polnud Audi
Minu point: proovi järgi, siis saad teada kas meeldib või mitte
|
|
|
|