-mec-
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,0E AT
|
postitati 25.09.06 19:50
|
|
|
auto ei käivitu!
asi sis selline, jätsin auto seisma(enne töötas jumala ok, nagu kellavärk) uuesti tööle pannes võtab korraks pöörded üles ja kohe sureb välja.täpselt
nagu oleks bensiin otsas kuigi veerand paaki on sees.aru ei saa, mis viga on.pakkuge varjante, ise arvan, et äkki penapump.
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 26.09.06 06:41
|
|
|
kui peale käivitamist kohe gaasi anda, siis jääb tööle?
|
|
|
-mec-
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,0E AT
|
postitati 26.09.06 07:28
|
|
|
noup, algul lubas veidi, nüüd ketrab täiesti tühja
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 2xAllroad
|
postitati 26.09.06 10:09
|
|
|
vaata mis veakood ütleb
|
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.06 14:40
|
|
|
kas säde on?
|
|
|
janno114
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 3,6 1991
|
postitati 26.09.06 15:39
|
|
|
mul on olnud audi mootoriga juhus, kus õlipumba reduktsiooniklapp oli kinni kiilunud. Õlisurve läks suureks ja surus hüdrotõukuritega klapid irvakile.
ja siis mootor käis tyhja. Algul käivitus ja siis suri välja. Seejärel pidi muidugi ootama mingi aeg, et uuesti käivituks.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 26.09.06 16:55
|
|
|
no mul oli ka TÄPSELT sama jama. vedasin nööriga elektriku juurde ja selgus,et tehase immo oli peetis - klaarisin 500-ga.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.09.06 17:38
|
|
|
Antud auto olevat tööle hakkand peale akuklemmi eemaldamist. Nuka ja vända andurid pidavat tegema ju sellist nalja, et kuumalt enam tööle ei lähe. Ja
kui töötava mootoriga ära sureb, siis mootor töötab kuni ise seisma jätad.
|
|
|
-mec-
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,0E AT
|
postitati 26.09.06 19:48
|
|
|
ise suretamisest on asi kaugel, sõidu pealt suri täna välja, enam ei luba jälle midagi, vaatab, mis homme saab, saab lammutada õhtul ja pistikuid
kontrollida.ega kellegil vag-com kaablit softiga pole,kes diagnosti saaks korra teha?
|
|
|
-mec-
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,0E AT
|
postitati 27.09.06 09:09
|
|
|
mootoriks sis 2,0E ABK 85kw täispritse
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 27.09.06 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janno114
mul on olnud audi mootoriga juhus, kus õlipumba reduktsiooniklapp oli kinni kiilunud. Õlisurve läks suureks ja surus hüdrotõukuritega klapid irvakile.
ja siis mootor käis tyhja. Algul käivitus ja siis suri välja. Seejärel pidi muidugi ootama mingi aeg, et uuesti käivituks. |
Täpselt sama jama oli ka endaga suvel ... ja tõesti siis ei käivitunud ... normaalselt ... ise pidasin algul süüdlaseks nii küünlaid, küttefiltrit kui
bensupumpa aga viga oli hoopis seal 
XZN M16
|
|
|
|
-mec-
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,0E AT
|
postitati 28.09.06 05:55
|
|
|
ma ei usu, et asi penapumbas, tegin ajule reseti ( võtsin akuklemmi maha mingi 15 min'ks) ja peale seda töötas asi nagu kellavärk, kuni mootor
soojenes ja sooja motoga suri jälle välja.kõige lihtsam oleks, kui kellegil oleks vag-com kaabel , lükkaks järgi ja saaks teada, mis ajusse veakoode
saadab.
|
|
|
-mec-
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,0E AT
|
postitati 30.09.06 07:47
|
|
|
up
|
|
|
-mec-
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,0E AT
|
postitati 05.10.06 19:47
|
|
|
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 8C - Audi 80 B4
Scan: 01,02,03,08,15,25,26
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 037 906 022 EE
Component: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
2 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00552 - Volume Air Flow Sensor (Position sensor)-G19
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
Controller: 097 927 731 AS
Component: DIGIMAT 0733
Coding: Diagnose VW
1 Fault Found:
00293 - Multi-function Switch (F125)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
diagnost rääkis sis sellist juttu, ma ei tea, käimari andur ja se tempi andur ei tohiks takistada auto tööleminekut, aga se kood 00552 on mingi
kahtlane, ma ei tea, mida se tähendabki aa ja seda ka veel, et auto ei lähe enam külmalt ka tööle
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 05.10.06 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -mec-
00552 - Volume Air Flow Sensor
diagnost rääkis sis sellist juttu, ma ei tea, käimari andur ja se tempi andur ei tohiks takistada auto tööleminekut, aga se kood 00552 on mingi
kahtlane, ma ei tea, mida se tähendabki aa ja seda ka veel, et auto ei lähe enam külmalt ka tööle |
Fault location - Volume Air Flow Sensor (VAF)
Probable cause - Wiring, VAF sensor, air leak, air restriction.
|
|
|