Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: auto ei käivitu! (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 1774)
-mec-
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,0E AT

postitati 25.09.06 19:50 Tsiteeri
auto ei käivitu!



asi sis selline, jätsin auto seisma(enne töötas jumala ok, nagu kellavärk) uuesti tööle pannes võtab korraks pöörded üles ja kohe sureb välja.täpselt nagu oleks bensiin otsas kuigi veerand paaki on sees.aru ei saa, mis viga on.pakkuge varjante, ise arvan, et äkki penapump.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 26.09.06 06:41 Tsiteeri


kui peale käivitamist kohe gaasi anda, siis jääb tööle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-mec-
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,0E AT

postitati 26.09.06 07:28 Tsiteeri


noup, algul lubas veidi, nüüd ketrab täiesti tühja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 2xAllroad

postitati 26.09.06 10:09 Tsiteeri


vaata mis veakood ütleb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 26.09.06 14:40 Tsiteeri


kas säde on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janno114
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3,6 1991

postitati 26.09.06 15:39 Tsiteeri


mul on olnud audi mootoriga juhus, kus õlipumba reduktsiooniklapp oli kinni kiilunud. Õlisurve läks suureks ja surus hüdrotõukuritega klapid irvakile. ja siis mootor käis tyhja. Algul käivitus ja siis suri välja. Seejärel pidi muidugi ootama mingi aeg, et uuesti käivituks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 26.09.06 16:55 Tsiteeri


no mul oli ka TÄPSELT sama jama. vedasin nööriga elektriku juurde ja selgus,et tehase immo oli peetis - klaarisin 500-ga.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.09.06 17:38 Tsiteeri


Antud auto olevat tööle hakkand peale akuklemmi eemaldamist. Nuka ja vända andurid pidavat tegema ju sellist nalja, et kuumalt enam tööle ei lähe. Ja kui töötava mootoriga ära sureb, siis mootor töötab kuni ise seisma jätad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-mec-
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,0E AT

postitati 26.09.06 19:48 Tsiteeri


ise suretamisest on asi kaugel, sõidu pealt suri täna välja, enam ei luba jälle midagi, vaatab, mis homme saab, saab lammutada õhtul ja pistikuid kontrollida.ega kellegil vag-com kaablit softiga pole,kes diagnosti saaks korra teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-mec-
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,0E AT

postitati 27.09.06 09:09 Tsiteeri


mootoriks sis 2,0E ABK 85kw täispritse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 27.09.06 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janno114
mul on olnud audi mootoriga juhus, kus õlipumba reduktsiooniklapp oli kinni kiilunud. Õlisurve läks suureks ja surus hüdrotõukuritega klapid irvakile. ja siis mootor käis tyhja. Algul käivitus ja siis suri välja. Seejärel pidi muidugi ootama mingi aeg, et uuesti käivituks.


Täpselt sama jama oli ka endaga suvel ... ja tõesti siis ei käivitunud ... normaalselt ... ise pidasin algul süüdlaseks nii küünlaid, küttefiltrit kui bensupumpa aga viga oli hoopis seal :(


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-mec-
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,0E AT

postitati 28.09.06 05:55 Tsiteeri


ma ei usu, et asi penapumbas, tegin ajule reseti ( võtsin akuklemmi maha mingi 15 min'ks) ja peale seda töötas asi nagu kellavärk, kuni mootor soojenes ja sooja motoga suri jälle välja.kõige lihtsam oleks, kui kellegil oleks vag-com kaabel , lükkaks järgi ja saaks teada, mis ajusse veakoode saadab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-mec-
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,0E AT

postitati 30.09.06 07:47 Tsiteeri


up


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-mec-
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.06
Asukoht: tartu/kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2,0E AT

postitati 05.10.06 19:47 Tsiteeri


VAG-COM Version: Release 409.1-US


Chassis Type: 8C - Audi 80 B4
Scan: 01,02,03,08,15,25,26

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 037 906 022 EE
Component: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
2 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00552 - Volume Air Flow Sensor (Position sensor)-G19
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
Controller: 097 927 731 AS
Component: DIGIMAT 0733
Coding: Diagnose VW
1 Fault Found:
00293 - Multi-function Switch (F125)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent


diagnost rääkis sis sellist juttu, ma ei tea, käimari andur ja se tempi andur ei tohiks takistada auto tööleminekut, aga se kood 00552 on mingi kahtlane, ma ei tea, mida se tähendabki aa ja seda ka veel, et auto ei lähe enam külmalt ka tööle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 05.10.06 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -mec-

00552 - Volume Air Flow Sensor

diagnost rääkis sis sellist juttu, ma ei tea, käimari andur ja se tempi andur ei tohiks takistada auto tööleminekut, aga se kood 00552 on mingi kahtlane, ma ei tea, mida se tähendabki aa ja seda ka veel, et auto ei lähe enam külmalt ka tööle



Fault location - Volume Air Flow Sensor (VAF)
Probable cause - Wiring, VAF sensor, air leak, air restriction.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]