Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 rihma vahetus (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2364)
S_4
huviline



Registreerunud 10.07.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2

postitati 11.09.06 18:55 Tsiteeri
A8 rihma vahetus



Sry et korduv küsimus võibolla aga ei leid kuskilt palju maxab A8 4.2 rihma vahetus ja kuhu oleks soovitav minna päris lambi kohta ka ei viitsi minna. Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 11.09.06 19:04 Tsiteeri


Oleks tore kui Sa ka aastaarvu märgiks, sest mõned teavad rohkem 4,2 mootoreid kui üks. Erinevatel 4,2 on väga suured hinnavahed.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sqad
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: -

postitati 11.09.06 19:10 Tsiteeri


mul maksis rihma vahetus 97/98a 4,2l audi a8-al ca 10,000 (jupid+töö)
kui huvi siis võin kontakte jagada äkki ta viitsib veel vahetada :)

Sqad


Transport : info@cargobuild.ee www.CargoBuild.ee +372 58 98 98 98
Nüüd ka Facebookis
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.06 19:59 Tsiteeri


Ainult reval või kui raha vähem siis Arupo ehk onu Aava;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 11.09.06 23:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Ainult reval või kui raha vähem siis Arupo ehk onu Aava;)


And why's that?
Loll üldlevinud arusaam minu meelest, et Audidega saab vaid neis kahes kohas (üldjuhul just nimelt need kaks nime läbi käivad) korralikku teenindust.
My ass.

Teemaalgatajale: Kuna sa juba ühe tingimuse panid ise paika, et päris "lambi" kohta minna ei taha, siis otsi koht, mis ei ole nii "lambi" oma ja kus vastavat tööd tehakse ning ongi olemas. Samuti on firmadel olemas meiliaadressid, mille kaudu on võimalik küsida hinnapakkumist.
Küll aga võiks autole valida ühe kindla koha, kus käid iga murega.

Vabandust teemast kõrvale kaldumise pärast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pets1
huviline



Registreerunud 02.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.06 21:33 Tsiteeri


Töö on mahukas, aga suht lihtne. Olen juba kolmel 4,2sel rihma ära vahetanud ja kõik käivad kui kellavärk... Nii et võib ise ka teha, ei pea kuskile jooksma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 24.11.06 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pets1
Töö on mahukas, aga suht lihtne. Olen juba kolmel 4,2sel rihma ära vahetanud ja kõik käivad kui kellavärk... Nii et võib ise ka teha, ei pea kuskile jooksma.


Täiesti nõus, rihma vahetus nagu igal teisel autol, tööd küll veidi rohkem, kuid hinda vist tehtud töö eest vaadatakse auto pealt, et kui omad V8 mootorit, siis jõuad osta kütet ja küll jõuad maksta ka teeninduses "natuke" rohkem, kui teise autoga.

Tegelikult on V8 rihma vahetust kergem ja lollikindalm teostada, kui nt V6 2,8 128kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sqad
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: -

postitati 25.11.06 06:18 Tsiteeri


ja pets1 ongi see ime inimene kes mul ka kahel a8-al rihmad ja muud vidinad ära vahetas ja käivad ilusti..probleemitult :)


Transport : info@cargobuild.ee www.CargoBuild.ee +372 58 98 98 98
Nüüd ka Facebookis
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kenno73
huviline



Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.11 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat:
Algselt postitas: pets1
Töö on mahukas, aga suht lihtne. Olen juba kolmel 4,2sel rihma ära vahetanud ja kõik käivad kui kellavärk... Nii et võib ise ka teha, ei pea kuskile jooksma.


Täiesti nõus, rihma vahetus nagu igal teisel autol, tööd küll veidi rohkem, kuid hinda vist tehtud töö eest vaadatakse auto pealt, et kui omad V8 mootorit, siis jõuad osta kütet ja küll jõuad maksta ka teeninduses "natuke" rohkem, kui teise autoga.

Tegelikult on V8 rihma vahetust kergem ja lollikindalm teostada, kui nt V6 2,8 128kw.

Kui vanemast V8st jutt käib siis seal ikka tööd jagub kes auto remondiga sina peal sellel jh probleeme ei teki aga kes ennem aind silla osi ja piduriklotse on vahetanud see päris niisama seda tööd ära ei tee.
Seal läheb ka päris mitut abinõud vaja mida igalühel kodus riiulis ei leidu.
V mootoril on rohkem rulle ja asju mis rohkem maksavad, tööraha on selle kõrval üsna väike.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 31.03.11 05:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kenno73
Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat:
Algselt postitas: pets1
Töö on mahukas, aga suht lihtne. Olen juba kolmel 4,2sel rihma ära vahetanud ja kõik käivad kui kellavärk... Nii et võib ise ka teha, ei pea kuskile jooksma.


Täiesti nõus, rihma vahetus nagu igal teisel autol, tööd küll veidi rohkem, kuid hinda vist tehtud töö eest vaadatakse auto pealt, et kui omad V8 mootorit, siis jõuad osta kütet ja küll jõuad maksta ka teeninduses "natuke" rohkem, kui teise autoga.

Tegelikult on V8 rihma vahetust kergem ja lollikindalm teostada, kui nt V6 2,8 128kw.

Kui vanemast V8st jutt käib siis seal ikka tööd jagub kes auto remondiga sina peal sellel jh probleeme ei teki aga kes ennem aind silla osi ja piduriklotse on vahetanud see päris niisama seda tööd ära ei tee.
Seal läheb ka päris mitut abinõud vaja mida igalühel kodus riiulis ei leidu.
V mootoril on rohkem rulle ja asju mis rohkem maksavad, tööraha on selle kõrval üsna väike.


Oled oma nõuannetega ainult viis aastat hiljaks jäänud. Postitustel on ka kuupäevad ja pole mõtet niisama lobisemiseks vana teemat üles tõsta. Vahepeal oleme kõik targemaks saanud ja hinnad on ka muutunud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.1% - SQL: 44.9%]