Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: jahutus vedeliku temp. probleem. (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 4882)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 16.10.03 16:49 Tsiteeri
jahutus vedeliku temp. probleem.



Täna hakkas järsku vilkuma jahutusvedeliku tuluke. Kallasin siis vedeliku juurde. Abi ei midagi, siis avastasin, et temperatuur on u. 60-70 kraadi kõigest. Milles on asi? Kas termostaadis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 16.10.03 17:02 Tsiteeri


Termostat vöib olla yks probleemi allikas.
Omal oli ka selline jama. Viga oli hoopis geneka harjades. Soovitan sul ka need ära kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 17.10.03 08:41 Tsiteeri


Geneka harjad sahisevad küll kuidagi kahtlaselt külma mootoriga. Kus kohas asub termostaat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 17.10.03 08:42 Tsiteeri


ploki kyljes. utot eest vaadates siis PEAKS olema paremal pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 17.10.03 11:15 Tsiteeri


termostaadi juurde tuleb radika alumine lõdvik;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 21.10.03 13:29 Tsiteeri


Termostaadi vahetasin täna ära, aga paistab, et mõtetu vaev, kuna viga ei kadunud. Tuluke ikka vilgubb, ja temp. on madalavõitu. (kohalpeal käies max75-80). Sõites max. 60. Salongo tuleb sooja õhku muidu piisavalt. Kas on kellegil veel mingeid mõtteid? Termoandur?? Aga miks vilgub siis tuluke?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janek alias Karlsson
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Tallinn, Võru, Tartu, Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Oli Audi B4

postitati 21.10.03 13:32 Tsiteeri


proovi andurit mis on radika küljes all.... see peaks sinu probleemi lahendama ... tavaliselt on see paksu pxxxx kihiga kaetud .... see peaks tempi taas normiks viima ja vilkumist samuti ei tohiks olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 21.10.03 13:44 Tsiteeri


radika küljes olev andur peaks kontrollima ventilaatori tööd e. vastavalt temperatuurile sisse-välja seda lülitama. Ventilaator kusjuures lükkab ennast vahepeal taha, kuigi temp. on kellade järgi ülimadal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.03 13:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
radika küljes olev andur peaks kontrollima ventilaatori tööd e. vastavalt temperatuurile sisse-välja seda lülitama. Ventilaator kusjuures lükkab ennast vahepeal taha, kuigi temp. on kellade järgi ülimadal.


mul oli vana 200ga selline jama, et see ujuk oli kinni jäänud, ise liigutades hakkas jälle käima...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 21.10.03 14:47 Tsiteeri


Ujuk??? Kes?kus?mis? Sa mõtled paisupaagi vedelikutaseme andurit? See ei tohiks mõjutada ju temeperatuuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 22.10.03 21:15 Tsiteeri


no more ideas?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 11.11.03 20:08 Tsiteeri


mul sama jama. Temperatuur kord tõuseb, kord jälle mitte... harilikult püsib umbes 60-70 ringis... ma siin oma ajudega tuvastasin, et tegemist võib olla selle andusriga, mis on ploki juures ja milles on kolmene pesa..... see vastutab kellade ja aju eest s.t. reguleerib kütuse etteannet sõltuvalt temperatuurist. See sitanikerdis maksab ligi 400.- EEK. Läheb mul vahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 12.11.03 01:31 Tsiteeri


ei usu,et viga selles.vahetasin ära sama anduri(900eeku)ventikas hakkas käima ja salongi kell ka,kuid temp.ikka 70-80,seistes 90-100.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 17.11.03 11:18 Tsiteeri


Nüüd otsustas tuluke vilkumise lõpetada (pirn ei ole läbi!!!) aga kell näitab ikka temperatuuri mitte rohkem, kui 70 kraadi. Täielik anomaalia või mis?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crisp
huviline



Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.03 17:35 Tsiteeri


mis kraadi pealt termostaat avaneb? sellest võib kah mingi vahe tulla


teen ise kõvasti krõpsu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 17.11.03 18:33 Tsiteeri
Andurid



Tean et 1,8 on neid andureid igavene persetäis. Kasuta vana head võtet. Katku järjest juhtmeid lahti ja vaata kas tuleb midagi välja kui ei siis tuleb kotermann välja peksta suure haamriga.:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tier
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2.0E 83 kW

postitati 17.11.03 18:40 Tsiteeri


kahtlane too tuli seal on jah mis vilgub...kui ma enda oma ostsin siis oli nii et jahutusvedelik oli normis ja kõik aga ka vilkus too tuli...temp oli ka normis(90 juures) läxin ka autoaeda tagasi et näe akkas vilkuma....seal siis aeti garaazi ja võeti yxaaval kõik andurid tagant ära aga asi ikka vilkus???? täiega hämming...krt kui mingit andurit taga ei ole ei saa ju vilkuda....noh saacid mu siis teise kohta yhte oma virmasse ja sinna korra jõudsin kyll aga enam ei vilkunud jäi siis jutt et kui vilkuma akkab jälle siis tulen tagasi....nd pool aastat kyll juba seljataga...rohkemgi vist ja pole enam vilkunud....läx ise korda:o


Hilft dir selbst - so hilft dir Gott !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 17.11.03 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja crisp
mis kraadi pealt termostaat avaneb? sellest võib kah mingi vahe tulla

Termostaat avaneb mäletamistmööda 85 kraadi juures vist?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 17.11.03 19:41 Tsiteeri


Kui tunned et sooja tuleb ikka sama palju kui ennem siis võib ka kella viga olla (armatuuris). Samuti võib olla anduri juhe kuskil massiga ühenduses (isolatsioon katki) tulel ja kellal peaks olema tegelikult erinevad andurid. Kas ostsid ikka õige termostaadi ??? Ja vaata paisupaagi andur ka üle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 18.11.03 09:25 Tsiteeri


Termostaate peaks ka olema erinevaid - 85 kraadi juures avanevad, aga 90 kraadiseid ja vist ka kangemaid. Termostaadi võid igal juhul vahetada, kui pole seda just teinud, külmadega läheb salong ja ka mootor kiiremini soojaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 18.11.03 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Termostaate peaks ka olema erinevaid - 85 kraadi juures avanevad, aga 90 kraadiseid ja vist ka kangemaid. Termostaadi võid igal juhul vahetada, kui pole seda just teinud, külmadega läheb salong ja ka mootor kiiremini soojaks.
Siin vist juba ennem mainitud, et termostaadi vahetasin esimesena ära vea ilmnemisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 18.11.03 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Siin vist juba ennem mainitud, et termostaadi vahetasin esimesena ära vea ilmnemisel.


Aga panid ikka õige termostaadi seda me mõtleme, et neid on mitmeid erinevaid??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 18.11.03 12:38 Tsiteeri


Termostaadi peal on kirjas mitme kraadipeal avneb,kõige lahjem on minuteada 87 ja lõpeb 92-ga,seda neljasilindrilisel.Viiesilindrilistel peaks olema kõik ühe temperatuuriga,vähemalt kataloogidest pole erinevaid antud.Siiski üks on mis oli A90 sees suvel temp. seal üle 80-ne aga talvel pidi sisse külmuma,sai ära vahetatud ja aafrika sees.Kus juures termostaadi peale polnud ka märgitud avanemis temperatuuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 18.11.03 13:16 Tsiteeri


Mul on oma autoga analoogne asi.Maanteel sõites on temp näidiku järgi maksimaalselt 60-70.
Samas jäta tühikäigule käima või peenesta linnas fooride vahel,siis on stabiilselt 90 ja saja vahel.
Salongi puhub sooja igas asendis olenematta sellest kas mootor on näidiku järgi 70 või 100c*.
Vahetatud on radikad mõlemad,jahutussärk on läbi pestud täiesti.Vahetatud on kõik radikas ventikaandur ja siis see multi funktsionaalne andur(1000.-)
Mina lõin lõpuks käega,kui kegi vea leiab siis palun öelge mulle ka.
BTW,Termostaate on sees olnud juba vist tükki 6.Ja erineva temperatuuriga alates 80-92c* ja selles osas pole mingit vahet.
Ainult salong läks 92c*-ga kiiremini soojaks,näidikut ei kottinud see üldse:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 18.11.03 15:16 Tsiteeri


Praegu seisab maantesõidul temp.näidik 90-st kriips all pool,suvel nõks üle 90-ne-järeldus jahutab maha.Talvel olen alati pannud pool radikat papiga kinni ja temp.näidik ka tõuseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.9% - SQL: 42.1%]