Lehekülgi: 1 2 |
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 16.10.03 15:49
|
|
|
jahutus vedeliku temp. probleem.
Täna hakkas järsku vilkuma jahutusvedeliku tuluke. Kallasin siis vedeliku juurde. Abi ei midagi, siis avastasin, et temperatuur on u. 60-70 kraadi
kõigest. Milles on asi? Kas termostaadis?
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 16.10.03 16:02
|
|
|
Termostat vöib olla yks probleemi allikas.
Omal oli ka selline jama. Viga oli hoopis geneka harjades. Soovitan sul ka need ära kontrollida.
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 17.10.03 07:41
|
|
|
Geneka harjad sahisevad küll kuidagi kahtlaselt külma mootoriga. Kus kohas asub termostaat?
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 17.10.03 07:42
|
|
|
ploki kyljes. utot eest vaadates siis PEAKS olema paremal pool.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 17.10.03 10:15
|
|
|
termostaadi juurde tuleb radika alumine lõdvik
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 21.10.03 12:29
|
|
|
Termostaadi vahetasin täna ära, aga paistab, et mõtetu vaev, kuna viga ei kadunud. Tuluke ikka vilgubb, ja temp. on madalavõitu. (kohalpeal käies
max75-80). Sõites max. 60. Salongo tuleb sooja õhku muidu piisavalt. Kas on kellegil veel mingeid mõtteid? Termoandur?? Aga miks vilgub siis tuluke?
|
|
|
Janek alias Karlsson
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Tallinn, Võru, Tartu, Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Oli Audi B4
|
postitati 21.10.03 12:32
|
|
|
proovi andurit mis on radika küljes all.... see peaks sinu probleemi lahendama ... tavaliselt on see paksu pxxxx kihiga kaetud .... see peaks tempi
taas normiks viima ja vilkumist samuti ei tohiks olla
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 21.10.03 12:44
|
|
|
radika küljes olev andur peaks kontrollima ventilaatori tööd e. vastavalt temperatuurile sisse-välja seda lülitama. Ventilaator kusjuures lükkab
ennast vahepeal taha, kuigi temp. on kellade järgi ülimadal.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.03 12:57
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kotkas
radika küljes olev andur peaks kontrollima ventilaatori tööd e. vastavalt temperatuurile sisse-välja seda lülitama. Ventilaator kusjuures lükkab
ennast vahepeal taha, kuigi temp. on kellade järgi ülimadal. |
mul oli vana 200ga selline jama, et see ujuk oli kinni jäänud, ise liigutades hakkas jälle käima...
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 21.10.03 13:47
|
|
|
Ujuk??? Kes?kus?mis? Sa mõtled paisupaagi vedelikutaseme andurit? See ei tohiks mõjutada ju temeperatuuri.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 22.10.03 20:15
|
|
|
no more ideas?
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 11.11.03 19:08
|
|
|
mul sama jama. Temperatuur kord tõuseb, kord jälle mitte... harilikult püsib umbes 60-70 ringis... ma siin oma ajudega tuvastasin, et tegemist võib
olla selle andusriga, mis on ploki juures ja milles on kolmene pesa..... see vastutab kellade ja aju eest s.t. reguleerib kütuse etteannet sõltuvalt
temperatuurist. See sitanikerdis maksab ligi 400.- EEK. Läheb mul vahetusse.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 12.11.03 00:31
|
|
|
ei usu,et viga selles.vahetasin ära sama anduri(900eeku)ventikas hakkas käima ja salongi kell ka,kuid temp.ikka 70-80,seistes 90-100.
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 17.11.03 10:18
|
|
|
Nüüd otsustas tuluke vilkumise lõpetada (pirn ei ole läbi!!!) aga kell näitab ikka temperatuuri mitte rohkem, kui 70 kraadi. Täielik anomaalia või
mis?
|
|
|
crisp
huviline
Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.03 16:35
|
|
|
mis kraadi pealt termostaat avaneb? sellest võib kah mingi vahe tulla
teen ise kõvasti krõpsu
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 17.11.03 17:33
|
|
|
Andurid
Tean et 1,8 on neid andureid igavene persetäis. Kasuta vana head võtet. Katku järjest juhtmeid lahti ja vaata kas tuleb midagi välja kui ei siis tuleb
kotermann välja peksta suure haamriga.
|
|
|
Tier
huviline
Registreerunud 15.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 2.0E 83 kW
|
postitati 17.11.03 17:40
|
|
|
kahtlane too tuli seal on jah mis vilgub...kui ma enda oma ostsin siis oli nii et jahutusvedelik oli normis ja kõik aga ka vilkus too tuli...temp oli
ka normis(90 juures) läxin ka autoaeda tagasi et näe akkas vilkuma....seal siis aeti garaazi ja võeti yxaaval kõik andurid tagant ära aga asi ikka
vilkus???? täiega hämming...krt kui mingit andurit taga ei ole ei saa ju vilkuda....noh saacid mu siis teise kohta yhte oma virmasse ja sinna korra
jõudsin kyll aga enam ei vilkunud jäi siis jutt et kui vilkuma akkab jälle siis tulen tagasi....nd pool aastat kyll juba seljataga...rohkemgi vist ja
pole enam vilkunud....läx ise korda
Hilft dir selbst - so hilft dir Gott !
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 17.11.03 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja crisp
mis kraadi pealt termostaat avaneb? sellest võib kah mingi vahe tulla |
Termostaat avaneb mäletamistmööda 85 kraadi juures vist?!
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 17.11.03 18:41
|
|
|
Kui tunned et sooja tuleb ikka sama palju kui ennem siis võib ka kella viga olla (armatuuris). Samuti võib olla anduri juhe kuskil massiga ühenduses
(isolatsioon katki) tulel ja kellal peaks olema tegelikult erinevad andurid. Kas ostsid ikka õige termostaadi ??? Ja vaata paisupaagi andur ka üle
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 18.11.03 08:25
|
|
|
Termostaate peaks ka olema erinevaid - 85 kraadi juures avanevad, aga 90 kraadiseid ja vist ka kangemaid. Termostaadi võid igal juhul vahetada, kui
pole seda just teinud, külmadega läheb salong ja ka mootor kiiremini soojaks.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 18.11.03 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres
Termostaate peaks ka olema erinevaid - 85 kraadi juures avanevad, aga 90 kraadiseid ja vist ka kangemaid. Termostaadi võid igal juhul vahetada, kui
pole seda just teinud, külmadega läheb salong ja ka mootor kiiremini soojaks. | Siin vist juba ennem mainitud, et termostaadi
vahetasin esimesena ära vea ilmnemisel.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 18.11.03 10:48
|
|
|
Tsitaat: |
Siin vist juba ennem mainitud, et termostaadi vahetasin esimesena ära vea ilmnemisel. |
Aga panid ikka õige termostaadi seda me mõtleme, et neid on mitmeid erinevaid??
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 18.11.03 11:38
|
|
|
Termostaadi peal on kirjas mitme kraadipeal avneb,kõige lahjem on minuteada 87 ja lõpeb 92-ga,seda neljasilindrilisel.Viiesilindrilistel peaks olema
kõik ühe temperatuuriga,vähemalt kataloogidest pole erinevaid antud.Siiski üks on mis oli A90 sees suvel temp. seal üle 80-ne aga talvel pidi sisse
külmuma,sai ära vahetatud ja aafrika sees.Kus juures termostaadi peale polnud ka märgitud avanemis temperatuuri.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 18.11.03 12:16
|
|
|
Mul on oma autoga analoogne asi.Maanteel sõites on temp näidiku järgi maksimaalselt 60-70.
Samas jäta tühikäigule käima või peenesta linnas fooride vahel,siis on stabiilselt 90 ja saja vahel.
Salongi puhub sooja igas asendis olenematta sellest kas mootor on näidiku järgi 70 või 100c*.
Vahetatud on radikad mõlemad,jahutussärk on läbi pestud täiesti.Vahetatud on kõik radikas ventikaandur ja siis see multi funktsionaalne
andur(1000.-)
Mina lõin lõpuks käega,kui kegi vea leiab siis palun öelge mulle ka.
BTW,Termostaate on sees olnud juba vist tükki 6.Ja erineva temperatuuriga alates 80-92c* ja selles osas pole mingit vahet.
Ainult salong läks 92c*-ga kiiremini soojaks,näidikut ei kottinud see üldse
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 18.11.03 14:16
|
|
|
Praegu seisab maantesõidul temp.näidik 90-st kriips all pool,suvel nõks üle 90-ne-järeldus jahutab maha.Talvel olen alati pannud pool radikat papiga
kinni ja temp.näidik ka tõuseb.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |