Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Sidur väga raske, põhjused? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 4919)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.06 23:06 Tsiteeri
Sidur väga raske, põhjused?



Autoks urS4

Nimelt käib siduripedaal väga raskesti, täna suutsin lausa pedaali ära murda (tüüpviga-probleem nende alumiiniumpedaalidega).
Küsiks siis, mis võivad olla selle põhjusteks :

Üks peamine põhjus on tavaliselt ilmselt see, et sidurikorv on vana ning väsinud, kuid minu juhtumi puhul seda ei usu, kogu LUKi komplekt ca pool aastat vana.
Pedaalikäigu pikkus on normaalne, pedaal kinni ei jää, tuleb ise kenasti ja kiirest tagasi oma kohale. Peasilinder on samuti korras, ei leki.
Mis veel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taivo
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 TDI (C4) QUATTRO

postitati 09.09.06 09:03 Tsiteeri


Siduriketas ja surve laager võivad käigukasti võlli peal liiga raskelt liikuda, mul endal sai need siduri vahetuse ajal korralikult puhastatud ja määritud, ning sidur on nüüd kerge nagu japsidel;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 09.09.06 09:11 Tsiteeri


Tere

sama küsimus,
aga mis on lahendus ,kas laiali lammutamine ja puhastamine või saab ka lihtsamalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 20.09.06 18:42 Tsiteeri


Tere

Upitaks teemat.

Kas oskab keegi veel midagi soovitada/öelda.
Kas on see mingi enne, siduri ülesütlemisele vms.?

Lisaks eelnevale; vahetevahel 1- est käiku sisse pannes ragiseb(pärast seismist nt.foori taga).
Ummikutes olles 1.-2sele,2.-1-esele ja 3.-ndalt maha pidurdades 1-mesele käiguvahetusega probleeme pole.

Nimelt juhtub seda hommikul ja linnas liigeldes ,kui oled kusagil foori taga peatunud ,ning rohelise tule süttides vaja kiirelt liigutama hakata,rahulikult käiku sisse meelitades vaikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 21.09.06 10:53 Tsiteeri


sünkronisaatorid kulunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihmu
huviline



Registreerunud 25.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Peugeot 2008

postitati 21.09.06 12:13 Tsiteeri


Kurdaks ka enda mure siin siis.

Mul sama jama, et sidur väga raske aga samas toimib täpselt nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 21.09.06 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Peasilinder on samuti korras, ei leki.


Peasilinder läheb ajapikku kõntsa täis ja ummistub. Siis hakkab pedaal raskelt käima ja lõpuks annabki pedaal järgi. Puhtast alumiiniumist see vist ka pole, mingi sulam äkki...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.06 05:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Peasilinder läheb ajapikku kõntsa täis ja ummistub. Siis hakkab pedaal raskelt käima ja lõpuks annabki pedaal järgi.


Seda olen ka ise kuulnud, samas võtsin korraks peasilindri juurest toru lahti ja pumpasin paar korda seda silindrit. Tõesti tuli ebamäärast värvi vedelikku sealt välja, rohkem midagi ei teinud, panin kokku tagasi, kergmaks ei läinud, aga kui enne jäi sidur kuskile poole peale stoppama, ehk ei tõusnud päris hästi oma kohale tagasi, siis see läks nüüd korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 22.09.06 16:32 Tsiteeri


Minu 200-ga oli sama pull: pedaal raske, pikapeale ei tahtnud enam ise ülesse tulla ja ka lahutamine muutus järjest kehvemaks. Konkreetne juhtum lõppes mul peasilindri vedru purunemisega. Sai pandud terve tutikas peasilinder ja oh imet, siduri pedaal tunduvalt kergem kui enne! Kergem kui kunagi varem...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 21.10.07 09:25 Tsiteeri


enda mure lõpetuseks siis seda,et mingi aeg tagasi pedaal murdus ja uue paigaldamisel sai süsteem puhastatud ja uus vedelik kenasti sisse ja asi parem,palju parem ;)
algul tuli sealt ikka koledat kõntsa välja küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.10.07 12:05 Tsiteeri


Mul diislil on ka suht raske siduri pedaali käik, olen korduvalt uut õli läbi lasknud, mingit kõntsa sealt välja pole tulnud, aga pedaal on ikka suht raske seda on kõik öelnud kes proovinud on, samas 4 aasta jooksul on ta kogu aeg samasugune olnud, või peabki diislil ta nii raske olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]