Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Miks purunes 2 kuud vana jahutussüsteemi flants? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 1716)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.08.06 18:29 Tsiteeri
Miks purunes 2 kuud vana jahutussüsteemi flants?



Nimelt siis jutt selline. Täna mööda Pärnu mnt-d kesklinna poole sõites viskas järsku kino Kosmose ees jahutusvedeliku tulukese põlema ... õnneks sain kohe kino ees asuvasse bussieendise tõmmata. Kapoti alla vaadates selgus, et enamus jahutusvedelikust oli vist kadunud. Ja seesama flants, mida mul teenindus 2 kuud tagasi vahetada soovitas ja mille ma ka siis ära vahetasin, oli pooleks murdunud. Mootori tagaosas asuv nimelt. Lasin end sõbral FORSSI juurde pukseerida ning sealt sain uue flantsi, mille siis koha peal külge panin. Vahetamise käigus aga avastasin et lõdviku seest oli see sama flants veel omakorda pooleks. Siit siis küsimus. Millest see võis tingtud olla. Kas äkki ebakvalitetsest materjalist tehtud vms. Ei tahaks nagu uuesti seda kogeda. Allpool siis ka foto sellest 3 osalisest detailist.


http://ultra2005.msn.ee/Audiclub/flants.jpg:(


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 28.08.06 18:31 Tsiteeri


Ülepigutamine poltide kinnikeeramisel, kinnitusmoment 20Nm :P


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.08.06 18:36 Tsiteeri


Hmm aga see samune et ... mutrite koha pealt oli asi nagu terve ... aga puruks oli ta täiesti lambi kohtade pealt ... pikk pragu jooksis veel külje peal ning murdumiskohtades oli plast kuidagi imelikult mure ja pehme ....:mad:


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 28.08.06 18:37 Tsiteeri


Krt, Sul üldse ei vea, kogu aeg mingi jama autoga... Pakuks ka ülepingutamist põhjuseks...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 28.08.06 18:38 Tsiteeri


Siis järelikult tehasepraak, peksa forssi. Seda raske tõestada, ei maksa teine palju, ennem poest väljumist, kontrolli kaup üle, tegemist ikkagi B varuosaga;)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.08.06 18:46 Tsiteeri


Nu esimene sai Suure-Jaanist ostetud. Seda, mis päritolu ta oli, ei tea ka mina. Aga mis kinnitust silmas peate, kas lõdviku oma või flantsi kinnituvust mootorisse. Mõned arvasid et ehk radikas ei käinud läbi, aga seda ma ei usu sest radikas on kenasti soe ning temp normis salongist vaadatuna. Samas mutreid nagu ülemäära ei pingutanud ja sealt mutrite koha pealt ei jookse ühtki pragu ... ikka ülevalt poolt rohkem:( Ma tavaliselt lõdviku vitsasid olen pingutanud sedasi, et rohkem enam normaalselt keerata ei saa ... et siis peaks hakkama vägistama kruvikeerajaga juba täiega.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 28.08.06 18:47 Tsiteeri


Kui järgmine ka läheb, osta A varuosa. Kui see ka läheb. Siis on mingi kala :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 28.08.06 18:49 Tsiteeri


Aga kas asi ei või olla detaili ülekuumenemises. Ma küll ei tea aga olen kuulnud et see pidavat asjad hapraks muutma. Ma siin vahepeal viljelesin seda 3000 p sõiti linnas ... ehk see mõjutas midagi ?


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 28.08.06 19:08 Tsiteeri


Kujuta nüüd ette kui sa jäärajale lähed. Seal sulaks see jupp siis kohe ära. Ju see sul praak oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.06 19:09 Tsiteeri


Kuskilt romulast otsid vanakooli alumiinium variandi sellest jullast?
Kui muidugi sobib üldse. Sul neid katkiseid peaks olema mille järgi vaadata. Äkki on lõdvik mis sinna otsa käib natuke pinge all vmidagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.08.06 19:09 Tsiteeri


miks sa üldse küsid, kui sa kedagi ei usu ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanel13
huviline



Registreerunud 12.08.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Q

postitati 28.08.06 20:20 Tsiteeri


isegi helikopteril jooksis laager kokku... praak flants , meibi terve partii...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 28.08.06 21:06 Tsiteeri


võibolla oli sul õhk sisse jäänud jahutussüsteemi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 29.08.06 04:42 Tsiteeri


Nu ma ise oleks ka soovinud sinna mingit alumiiniumist detaili. Audidel peaks originaalis kõik sellised tükid olema alumiiniumist. Tundub et kui aega saab, tuleb romula poole sammud seada. Veepumba flants oli ka alumiiniumist aga kuna sinna oli mõra sisse tõmmanud sai ka see plastiku vastu vahetatud. Jääb siis oodata millal see lendab :(


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 29.08.06 08:11 Tsiteeri


Mul oli sama mootor, ja kui seda sama jullat vahetasin, oli ta ka suht püdelaks muutunud, aga mitte midagi sellist, nagu pildil. Kui õieti mäletan, siis amortiseerunud olid sellel tükil just kruvipesad ja kummitihend oli ka suht olematuks kleepuvaks massiks keenud seal jahutusvedeliku sees või vastu kuuma mootorit. Ja Sul murdunud veel kahest kohast!!!!- tundub nagu oleks kivipõrandale kukkunud !!!

Aga kindlasti hea oli kohe autost vajalikud tööriistad võtta ja see julla kohapeal ära vahetada.

Kui sind huvitab, võin ära anda uue AAD mootorile sobiva kiilrihma, ei mäletagi kas oli geneka või millegi muu oma, igaljuhul üks pikematest rihmadest. Kui mul endal ükskord Järvevanal peale peenestamist geneka tuli põlema hakkas, saigi Tallinna pealt erineva pikkusega rihmi otsitud/ostetud ja lõpuks Ülemiste kaubanduskeskuse parklas uued rihmad peale pusitud, nii et sõit Otepääle võis jätkuda..... igaljuhul oli see teema, et originaalpikkusega rihm ei tahtnud seal parklas hästi sobida. Samuti olid purunenud pikem rihm vigastanud ka ühte teist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 31.08.06 02:17 Tsiteeri


Tänud pakkumast aga las jääb veel. Käisin eile Forssis ning ostsin igaks juhuks omale ka uue paisupaagi korgi. Õnneks ei maksa see muffigi. Mingi 40 eek kopikatega. Kah üks võimalikke variante kui ülesurvet siin kuumemate ilmade või ummikutega välja ei suutnud lasta. Ega seda vist hästi aru ei saa kah kas see korgi üleliigse rõhu väljalase toimib veel või mitte :) Jääb loota et rohkem enam sellist jama ette ei tule :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]