WG vedru lihtsalt "suri"?
Asi siis nimelt selline, et kasutaja Lauri_T 200TQ-l (3B moto) kadus ükspäev ~0,5BARi rõhku, küll sai siin mässatud lõdvikute veakoodide tõmbamise aju
vahetuse (kahe erineva ajuga) ja kõige muuga... mitte üks asi ei andnud tulemuse muutumist, rõhk ikka seal 0,9-1BARi piirimail. Miskil ajahetkel sai
siis lihtsalt jõuga WG vedru peale keeratud ning saavutatud turbo rõhk 1,1BAR max, WG on silma järgi hinnates peaaegu põhjani keeratud (sama rõhk tuli
ka solenidi otsa maha võttes). Kuna minu S2 peale sai kunagi teise 200 pealt võetud WG kaan ja ka sealt alt leitud jäigem vedru... sai täna seda Lauri
auto peale proovitud. Rõhk ilusti 1,4BARi peal tagasi nagu ta oli ennegi (minu auto peal kusjuures tuli 1,7BARi, kruvi me vahepeal ei keeranud). Nüüd
sai pandud Lauri auto pealt maha võetud kaan koos vedruga minu masina peale ning rõhku 1,1BARi, sai siis vähe seda WG kruvi veel keeratud (tundub, et
nüüd peaks põhjas olema) ning saavutasin sealt maksimumiks 1,3BARi.
Nüüd küsimus mis kummitama jäi... kas tõesti langes rõhk endise 1,4BARi asemel 0,9BARi peale seetõttu, et vedru suri lihtsalt ära??? natuke imelik
minujaoks vähemalt?
Siit järgmine küsimus, mis masinate peal on lühem kuid jäigem vedru? sest just selline on see mis oli minu auto peal ning Lauri masina peal ilusti
toimima hakkas? Sai otsingutes natuke ka ringi lapatud kuid täpset vastust nagu ei leidnudki. Miskit siksi klapivedru ärge hakake mitte pakkumagi,
sellesse usk puudub.
|
|