Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: WG vedru lihtsalt "suri"? (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1965)
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.06 16:29 Tsiteeri
WG vedru lihtsalt "suri"?



Asi siis nimelt selline, et kasutaja Lauri_T 200TQ-l (3B moto) kadus ükspäev ~0,5BARi rõhku, küll sai siin mässatud lõdvikute veakoodide tõmbamise aju vahetuse (kahe erineva ajuga) ja kõige muuga... mitte üks asi ei andnud tulemuse muutumist, rõhk ikka seal 0,9-1BARi piirimail. Miskil ajahetkel sai siis lihtsalt jõuga WG vedru peale keeratud ning saavutatud turbo rõhk 1,1BAR max, WG on silma järgi hinnates peaaegu põhjani keeratud (sama rõhk tuli ka solenidi otsa maha võttes). Kuna minu S2 peale sai kunagi teise 200 pealt võetud WG kaan ja ka sealt alt leitud jäigem vedru... sai täna seda Lauri auto peale proovitud. Rõhk ilusti 1,4BARi peal tagasi nagu ta oli ennegi (minu auto peal kusjuures tuli 1,7BARi, kruvi me vahepeal ei keeranud). Nüüd sai pandud Lauri auto pealt maha võetud kaan koos vedruga minu masina peale ning rõhku 1,1BARi, sai siis vähe seda WG kruvi veel keeratud (tundub, et nüüd peaks põhjas olema) ning saavutasin sealt maksimumiks 1,3BARi.
Nüüd küsimus mis kummitama jäi... kas tõesti langes rõhk endise 1,4BARi asemel 0,9BARi peale seetõttu, et vedru suri lihtsalt ära??? natuke imelik minujaoks vähemalt?
Siit järgmine küsimus, mis masinate peal on lühem kuid jäigem vedru? sest just selline on see mis oli minu auto peal ning Lauri masina peal ilusti toimima hakkas? Sai otsingutes natuke ka ringi lapatud kuid täpset vastust nagu ei leidnudki. Miskit siksi klapivedru ärge hakake mitte pakkumagi, sellesse usk puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 23.07.06 16:33 Tsiteeri


võib olla nii, et ABY/AAN puhul on vedru jäigem ja ADU puhul samuti...

P.S. Selles pole midagi imelikku, et vedru võib ära kooleda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.06 18:07 Tsiteeri


Ega seal muud vist pole jah, sai nüüd see kuuskant polt sealt välja keeratud (oli jah lõpus) ning asemele pandud natuke pikem polt. Keerasin siis poldi lõpuni sisse mis reaalselt siis kuuskant poldiga võrreldes oli väääähekene allpool... sõiduproov näitas seda, et viienda käiguga mitte põhja gaasiga (esmasel proovimisel kohe põhjani ei lappa) keeras seier ennast selle kella peal sinna BOOST kirja T tähe juurde:o ehk siis miski 2,3BARi? Sai siis viis ringi polti väljapoole keeratud ning vaikselt proovima hakatud. Rõhk miski 1,3BARi, üks ring juurde, 1,4BARi, veel üks ring juurde 1,5BARi ja nüüd ringi juurde keerates läks kohe 1,7BARi peale mis tegelt näitab lihtsalt seda, et vedru on peaaegu, et kokku surutud ja miskit liikumis maad seal enam pole. Rõhk tuleb palju aeglasemalt peale kui enne aga samas hoiab ta seda pikalt... viiendaga kuskil 5000 pöörde juures oli veel 1,5BARi ees:o
Nüüd sai teda tagasi keeratud ja vaikselt kulgen madala rõhkuga, selline vedru peale keeramine ennast nagu ka ära ei tasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]